Ze doen die opname om CTG, Echo , urine en bloedonderzoek te doen.. Dan kan ook op de polikliniek maar dat vinden ze veel te onrustig voor (hoog)zwangeren en hun partner, dus je krijgt gewoon lekker een kamer ( koffie thee etc) , en ze komen naar je toe voor de onderzoeken. Dat was de uitleg van de VK tenminste. Dat krijg je dan zo om de dag... desnoods tot 43 weken voor ze gaan inleiden. Kuki : kan me voorstellen dat je het lekker vind als G weer naar school is hoor. Even een beetje handen vrij. Je doet hem vast niets tekort, hij meot alleen af en toe even wachten. Lijkt me wel lastig want dat is moeilijk uit te leggen. Aan mijn dochter kan ik dat ook gewoon vertellen, dat scheelt veel vermoed ik.
Kuki, ik weet precies wat je bedoelt, ook ik heb nog steeds moeite met de gedachte dat Amber misschien te weinig aandacht van me krijgt.... Momenteel is het extra moeilijk, want Keenan heeft verschrikkelijk veel kramp en zijn ontlasting wil er maar niet uit, hij huilt de hele dag door en als Amber dan bij me komt voor iets, dan wil ik nog wel eens uitvallen tegen haar.... Mijn schoonmoeder is haar vandaag op komen halen om haar eens extra te verwennen, dat heeft ze wel verdiend, het is voor haar natuurlijk ook heel erg aanpassen ! Gelukkig is ze wel apetrots op haar kleine broertje en ze vertelt het dan ook aan de hele wereld.... Ik denk dat ik zo maar eens een rondje ga wandelen met Keenan. Hij is al vanaf half zeven vanmorgen wakker, heeft nog niet eens een poging ondernomen om te gaan slapen ! Ik hoop dat hij tijdens het wandelen in slaap valt ! Maar nu even voor de zwangere dames: schiet toch eens op met al die beebs zeg, ik word er helemaal hyper van dat er nog geen nieuwe beebs aangekondigd zijn......
Joehoeeeeee, toch wel een nieuwe beeb hahahahaha (dat moet ik dan maar vaker typen........) Jumde, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sophie, geniet van de kraamtijd !
Jumde, gefeliciteerd met Sophie! Heb net bezoek gehad van de vrouw van Tj's vader. Was een welkome afleiding.. Zij zegt dat de baby niet komt als je er geestelijk nog niet klaar voor bent. Zou ik er dan nog niet klaar voor zijn? Ik ga wel ff in bad..
30 augustus - Lintje VK (strippen?) 30 augustus - Wannabe ZH GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 2340 gram 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 1980 gram 16 juli 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje 3110 gram 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje 2280 gram 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram 2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje 3520 gram 3 aug 12. Danielle1979 Ashley 1e kindje 2940 gram 3 aug 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100 gram 3 aug 14. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 3590 gram 3 aug 15. Fabienne79 Luca Jamie 1e kindje 2770 gram 5 aug 16. Loulappie Lee Ann 3200 gram 6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gram 6 aug 18. StefanieK Merijn 1e kindje 7 aug 19. Loran Naomi 1e kindje 3070 gram 7 aug 20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gram 7 aug 21. Roos21 Dylano 2e kindje 3360 gram 7 aug 22. Miza Ilse 1e kindje 2985 gram 12 aug 23. Kiki80 Thorsten 1e kindje 2810 gram 13 aug 24. Fibi Nick Valentino 1e kindje 3295 gram en 50 cm 14 aug 25. Mamavanamber Keenan Jay 2e kindje 3940 gram en 51 cm 14 aug 26. Sarake Allyssia 1e kindje 3380 gram en 52 cm 16 aug 27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas 2e kindje 4100 gram en 54 cm 16 aug 28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ...cm 16 aug 29. Juul76 Casper 1e kindje ...gram en.. cm 17 aug 30. Demi Aron 1e kindje 3600 gram 17 aug 31. Hopla Robin 1e kindje 4500 gram en 52 cm 18 aug 32. Mamary Amauri Joshua 1e kindje 3970 gram en 52 cm 19 aug 33. Missgroovy Fenne 1e kindje 4020 gram en 52 cm 20 aug 34. Maro Robin Marcelle 1e kindje 3150 gram en 49 cm 22 aug 35. Nikster Kya michelle 1e kindje 4440 gram en 51 cm 23 aug 36. Raccon Devid Roas 1e kindje 3800 gram en 50 cm 23 aug 37. Chigirl Keano Mauro 1e kindje 2990 gram en 50 cm 24 aug 38. Nienke Nathan 2e kindje 3700 gram en .. cm 25 aug 39. Jumde Sophie 1e kindje 3370 gram en 50 cm 26 aug 40. Stephanie21 Remy 1e kindje 3290 gram en .. cm BEVALLINGSLIJST 11 augustus 01. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 19 augustus 02. Tammy77 Dévana +9,0 kg 20 augustus 03. Lintje MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 04. Wannabe JONGEN 2e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV 22 augustus 05. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit TB, BV 06. Rapoenzel JONGEN 1e kindje +25 kg Verlof 12 juli ZBmi, BV 24 augustus 07. o0Noa0o MEISJE 1e kindje +20 kg Verlof 13 juli TB, BV 26 augustus 08. Wolvin JONGEN ZB, BV 27 augustus 09. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama TB, FV 21 meiden - 27 jongens - 1 verrassingsei
Jumde , van harte gefelictieerd met je dochter Sophie, en dat zo netjes precies op tijd !!! Mamavanamber je wordt op je wenken bedient met babynieuws . Lintje ....het wchijnt een samenwerking te zin van hormonen die je baby aanmaakt en die jij aanmaakt ( maar ze weten het nog steeds niet precies) , dus je moet er samen klaar voor zijn.. Het rommelt serieus hier... wie had dat nog verwacht ( ik niet) dat kan wel een paar dagen duren zegt de VK maar echt niet veel langer. Bloedverlies zowaar.... beschaafde beetjes.... Ik neem het ervan en ga dus niets doen, lekker computerspel spelen ( civilization4 )
Ik ga even met beeb communiceren nu. En Wan.. YESSSSSSSSSSS dat het bij jou maar lekker doorzet nu! Word er blij van!
Ha, toch weer een beeb. Jumde, gefeliciteerd met je dochter! Geniet er lekker van. Lintje, je moet er geestelijk klaar voor zijn dus...ik weet een ding zeker, dat was ik absoluut niet toen bij mij het balletje ging rollen Maar een goed gesprek van moeder tot dochter kan nooit kwaad. Wannabe, het rommelt nu dus echt...spannend, weet je al wat Maartje wil/ gaat doen? Kuki, Mist en Mamavanamber, lijkt me inderdaad heel moeilijk om de aandacht over jullie hummels te verdelen. Maar ik denk dat ze het snel genoeg helemaal accepteren. Wie had dat nou over aandacht voor andere mensen? Hier ben ik mezelf compleet kwijt, kan echt geen degelijk gesprek meer aangaan zonder dat ik over m'n woorden struikel, gaap of ineens wegval en niet meer weet waar het over gaat Hoop dat, dat wel snel over gaat.
JUMDE! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER SOPHIE , volgens mij ben je de 'enige' tot nu toe op de uitgerekende datum bevallen!
Jumde gefeliciteerd! Enneh psychisch niet klaar zijn voor de baby is bij mij toch echt niet het geval, ben er helemaal ben er helemaal klaaaaaaaar vooor (jee van welk liedje was dat vroeguh ook alweer?) Oh ja Wannabe ik had inderdaad gehoord dat ze je in Deventer tot 43 weken laten lopen. Pff ik hoop echt voor je dat je dat niet haalt.. hier is het gelukkig nog steeds "maar" 42 weken en als het bij mij steeds zo overnieuw vals van start gaat is er kans zelfs eerder, maar ja wat betreft ctg enz dat is hier dan weer niet zo uitgebreid, gewoon gynafspraak en als ze je dan over het weekend heen willen tillen (zoals vorige keer bij mij) dan krijg je elke dag in het weekend een ctg opd e verloskamers, maar verder ook geen urineonderzoeken of iets (behalve als ze het nodig achten natuurlijk..)
hmmm kwam net wel een dikke witte sliert tevoorschijn.. 8-[ Is dat communicatie met de baarmoeder? Loran, Borsatofan is ook op de uitgerekende datum bevallen. 8) Mist, maar Wannabe hoeft niet tot de 43 weken want haar beeb komt uit zichzelf. Danielle, ik wil wel hoor..
meiden die bevallen zijn van harte gefeliciteerd jeetje ik had toch wel verwacht dat alle beebs er al waren inmiddels maar er zitten er toch nog een paar veilig bij mama in de buik wat duurt het nu lang voor jullie meiden zeg hier loopt alles goed nog wel een nacht voeding voor de kerels al heb ik 1 nachtje door mogen slapen van ze (was ik heel blij mee) ze zijn beide inmiddels ruim 3 kilo dus ze gaan heel goed ze krijgen nu de fles om de 4 uur en ben afgelopen weekend overgestapt naar 120 ml en die lurken ze goed leeg maar shit hey wat druk zeg met die kerels je zou zeggen dat ik in die 4 uur dat ze liggen te slapen wel efe kan kijken hiero maar niks hoo veel te veel te doe huis moet schoon en we hebben een nieuw behangetje geplakt druk zat dus maar be jullie niet vergeten en spiek nog wel eens mee zie je wel