augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Eh, ja officieel over een week, maar als ik er alleen al aan denk, barst ik in tranen uit. Ben nog veel te moe, ben pas net begonnen met kolven, weet nog niet of meneer uit een flesje wil drinken (en wil hij daarna nog aan de borst). Kortom drama...maar ik moet wel. Per reeks mag ik een werkgroep missen dus geen keuze...

2. Niet meer actief

Jumde GEFELICITEERD met Sophie

Grappig he, toch een paar dubbele namen in ons maandje :)

Oh gelukkig, ik ben niet de enige.
    Vandaag voor het eerst een beetje last gehad van emotionele toestanden.
    De visite heeft Devid ook niet vast mogen houden van me, vroegen ze gelukkig ook niet, maar toch.
    De vk kwam langs en constateerde dat de dokter even naar zn balletjes moet kijken, 1 is een beetje klein en de ander een beetje gezwollen. Ondanks dat ze verzekerd dat we ons geen zorgen moeten maken, schrik je toch een beetje. Heb nog geen tranen gehad, maar ze zitten een beetje op t randje.
    Echt, 1 visite op een dag is alles wat ik nog aankan.

Verder doet hij het echt hartstikke goed, af en toe ben ik echt de draad kwijt met wanneer hij nou gevoed moet worden, want hij neemt soms maar 1 borst en dan eenhalf uur/ uur later nog 1 en moet ie dan 2 uur later weer komen, of 3 uur later :(: Beetje lastig soms.

Lin, Wannabe en de anderen, hup ga es bevallen, want het is veel te lastig om aan twee kanten te schrijven. :p

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Had ook een meisje op school, die nam de eerste weken gewoon haar kind mee in een draagzak tegen haar lichaam. Als ie begon te huilen liep ze even de collegezaal uit.. Iedereen vond het prima, sommige leraren zeiden dat ze van het gehuil geen last hadden en dat ze wel mocht blijven zitten. (maar dat deed ze dan natuurlijk niet). Was alleen maar verwondering en respect bij iedereen, en zo hoefde ze niet alles te missen of kon ze toch de presentielijst tekenen.. Wellicht een probeersel waard? Aangezien je toch een voorbeeldig kindje op de wereld hebt gezet.

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Wannabe mag eerst van mij.. dus ik wacht. ;)

Ben zo blij dat ik jullie als ervaren mama's straks alles kan vragen enzo.. :D Over vistite, vasthouden, van de wereld zijn, genitalien.., voeden, kolven, emoties, poepen.., ALLES gewoon :whistle:

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    haha Lintje..

Wie weet heb jij juist de 'oplossingen' voor ons ;) ..
    Weet je maar nooit natuurlijk :) ..

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nee, ik hou het maar bij Kliko.. Raccon is al de encylopedie hierre..

7. Niet meer actief

Tijdelijk even buiten werking, heb geen tijd/ puf meer, effe zelf doen mensen :p

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    kheb ook nog geen beeb hoor.. dus..

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Raccon meid weet precies wat je bedoelt! Wat ontzettend vervelend met devid zn balletjes en het komt vast goed maar dan kan je je zo verdrietig voelen.....ik zeg laat maar stromen die tranen het lucht echt op...die hormonen moeten er echt even uit dan voel je je straks beter!

En Kiki: dat heb ik ook nog steeds hoor! Ben er niet goed bij en soms lijkt net of ik buiten mn lichaaam ben. Mn zussen herkennen het ook nog van hun kraamtijd...komt allemaal goed!

Dikke knuffel voor iedereen!

10. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Kiki : na al jullie goede adviezen heb ik niet eens verteld hoe het afgelopen was met Maartje.

Ik heb nog een goed gesprek met haar gehad, en ze blijft erbij dat ze thuis wil zijn. Dat ze als ze ergens anders is echt gek van de zenuwen wordt en dat ze begrijpt dat ze me zal horen huilen, en dat dat niet erg is , dat dat erbij hoort…. Etc etc etc

We hebben afgesproken dat als ze het niet meer ziet zitten mijn ouders belt, en die komen dan. Of als het onder/vlak na schooltijd is ze naar een vriendinnetje gaat.
    Daarnaast is ze echt super gek op lezen ( dat kan ze de hele dag) en hebben we een boek voor haar gekocht,dat ze krijgt zodra de bevalling begint.

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Lekker, zo'n knuffel van Alice.

Wan.. wat heb je toch een stoere mooie meid!

12. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Kiki : Wat snel al meid , om weer aan de slag te moeten. Hoe vaak is het ? enneh dat de weg kwijt zijn herinner ik me ook nog van de vorige keer…. Het is goed gekomen …

Lintje : prima communicatie met je innerlijk hoor ik al. Zullen we tegelijk gaan bevallen 
    Gummetje : leuk dat je er weer bent, snap het heel goed hoor, wat zul jij het druk hebben… hoop vaker wat van je te lezen als de rust een beetje weergekeerd is. Fijn dat ze zo goed groeien en je zowaar een nachtje door laten slapen

Raccon : volgens mij loop je precies op schema met kraamtranen …. 4e dag hoort dat tcoh ? Maar dat maakt het niet minder erg. Ik lees aan de andere kant wel hoe het bij de dokter ging ,als dubbel bijhouden te veel werk is ( we zijn nu tocht echt bijna allemaal bevallen) . Knuffel

Lin : ik ben ook zo trots op Maartje.. Wat ik jullie kan garanderen:

Echt als ze 11 zijn is het nog steeds geweldig. Te zien hoe ze leren, zich ontwikkelen, communiceren, leuke vriendinnetjes over de vloer, hun humor, eerste keer verliefd, ontwikkelen van eigen smaak, samen dingen doen ( sporten bv) , moeilijke gesprekken over wat het leven is en hoe je keuzes maakt etc etc … De zorgen blijven ,maar de leuke dingen ook.
    Het is nog steeds prachtig , ‘ savonds laat voor ik naar bed ga even bij haar kijken en haar dan in diepe slaap met een arm over haar knuffel te zien liggen.
    Tot zover een lofzang over oudere kinderen… zal het niet meer doen. Moest het even kwijt. 

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Wan, ik ben voor tegelijk bevallen. Maar als er toch iemand eerder moet, dan gun ik het jou meer dan mezelf.. want ik heb het gevoel dat je er meer klaar mee bent dan ik. Ook al ben je heel stoer over het overtijdlopen.

Fijn om te lezen hoe je van Maartje geniet, ik dacht nog dat ik oudere kinderen misschien helemaal niet leuk zou vinden en of ik daarom wel een baby wilde. Maar als ik dat zo lees is het echt heel tof. Dankjewel.

14. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hoi meiden.
    ik wou ff laten weten dat ik 26-08-07 om 00:20 bevallen ben van onze prachtige dochter dévana.
    ze weegt 4010 en is 50cm.
    zal zo ff een foto plaatsen van onze mooie meid.haar 2 broetjes zijn super trots op haar.
    en wij zijn lekker aan het genieten van onze mooie meid.

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    TAMMY77 -> GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER: DÉVANA! PRachtige naam zeg!

16. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    er staan 2 foto's onze kleine meid in mijn album hoor.zullen er wel snel meer volgen.alle damens die nog moeten bevallen!suc6 meiden!allle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie moppie's.

17. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Tammy : gefeliciteerd met Devana

18. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Dames die bevallen zijn gefeliciteerd en die nog moeten succes!

Heb net een heel verhaal getypt en raakt internet eruit :(

Een verkorte poging nog heel even

19. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ben hier heerlijk aan het genieten van m'n heerlijke ventje Keano Mauro, zoals iemand van jullie al had geplaatst, dank. Hij doet het super en was vandaag zo stoer bij z'n hielprik.

Ik zal m'n verhaal nog een keer typen als ik me beter voel. Ik ben zo emo en moe, eerste kraamhulp ging vandaag weg.

Heb veel hechtingen z'n armpje heeft alles kapot gemaakt.

De borstvoeding gaat heel goed, maar heb al zo vaak op het punt gestaan op te geven. Het kost me zo veel energie en die heb ik gewoon niet, maar kan natuurlijk ook door die emo dagen komen, dus ik probeer het nog even.

Hoe lang moet je eigenlijk BV geven om het goede effect ervan mee te geven?

Ik kom heel snel terug ga snel naar bed even voor de visite, tot snel

20. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Jumde,,,,wauw van harte gefeliciteerd ! En wat super op je uitgerekende datum :-D

Tammy, van Harte Gefeliciteerd met Devana!

Lintje die dikke witte sliert heet volgens kiki gewoon naaktslak ;)

Kiki dat heb ik ook met t vergeten enz. Heel irritant ben ook constant woorden kwijt gewoon :(

Wannabe, wat super hoe trots je ook verteld over Maartje. En ik kan me voorstellen dat ze in de buurt wil zijn en ze heeft de keuze bewust gemaakt dus komt goed. Spannend,,,

Chigirl, meid t is je 4de dag en dat is de emo dag, ik heb dag 4 en 5 alleen maar gejankt en was wat onzeker maar geloof me dat komt goed! Vervelend van de hechtingen meid :( heb er zelf ook behoorlijk wat. Wat mijn kraamhulp ter verlichting als tip gaf is kamillethee.
    Deze maken dan wat gaasjes erin leggen, deze leg je op je hechtingen en laat je een tijdje liggen. Kamillethee zuivert de huid en geeft verlichting. Ik moet zeggen naast t douchen is dit echt een verlichting! Mss ff overleggen met jou kraam of verlos?!

Mijn meisje is voorbeeldig vandaag slaapt eet even wakker slaapt eet hahah wel iedere verschoonbeurt zo'n heerlijke spuitluier maar ok haha De kraam zei dat met bv ook voorkwam dat ze een week niet poepen omdat ze alles opmaken maar dat is bij Fenne dus niet haha

Deel Deze Pagina