Meiden die bevallen zijn Gefeliciteerd Chigirl meid knuf knuf. Lin het word echt tijd hoor.En voor jou ook Wannabe. Jullie hebben nog 4 dagen voor aug dusssss Vergeten daar had ik jullie al voor gewaarschuwd niet? Lin hoe is het met die baan afgelopen. Raccon komen ze het nog een keer controleren. Alice hoe is met de bobbel in haar nek? Krijg morgen m'n aapie.hihi Meiden moet wel zeggen dat jullie vandaag je best hebben gedaan.hihi Hier verder alles oke.zal zo nog eens even wat kaarten schrijven.kenji is al weer 2 mnd wat gaat de tijd toch hard. Meiden incl mijzelf heb ik nu 12 meiden voor het uitje. WIE GAAT ER NOG MEER MEE : : : Mail mij dan even want dan kunnen we verder gaan kijken.Dit invbm de grote van de plek.
De bobbel is nog steeds aanwezig en is niet groter of kleiner geworden Volgens de huisarts is het een gescheurde spier en moet het lichaam het zelf oplossen maar 3 sept heb ik afspr bij kinderarts en wordt er een echo gemaakt. Ze heeft alleen nu dus een vookeurshouding..kijkt steeds dezelfde kant op en of dat door die bobbel komt? Dus ga ik a.s. woensdag naar een osteopaat....dan weet ik weer meer! Leuk dat morgen je aapje komt! Hopelijk kan Kenji er lekker in liggen bij je! Nog maar weinig aanmeldingen eigenlijk voor het uitje! Had naar aanleiding van de reacties op het eerste uitje wel het dubbele aantal verwacht! Dus dames waar zijn jullie? Ga gezellig mee!!! Misschien anders nog een pb naar de dames op de lijst...dan kunnen ze het ook niet missen? Fijne avond!
Tammy, gefeliciteerd met Devana! Mooi meisje, precies hetzelfde neusje als de echo, wat leuk! Chi, rustig aan meis, we denken aan je! knuf Son, die baan.. ik zal deze week wat horen.. ff afwachten.. Had net als Alice wel wat meer aanmeldingen verwacht.. hmmm..
Welke datum was het ook alweer? Oh en meiden die net bevallen zijn: Proficiat en geniet ervan! Ook van de tranen en de emoties... ik heb ze op dag 3 en 8 gehad en af en toe kan ik nog steeds wel een traan laten... Lekker laten gaan, dat lucht op! Als ik het nu typ, krijg ik alweer een brok in mijn keel...
Joh...de eerste weken gaat het vaak niet vanzelf! Kost veel energie, maar na een week had ik alweer wat meer energie. Ik gebruik hier Roosvicee Ferro, schijnt goed te helpen om wat minder moe te zijn! Ik geloof dat ze altijd zeggen dat 6 weken BV minimaal is om het goede mee te geven, maar na 6 weken heb je ook een ritme er in zitten en gaat het zo makkelijk (bij mij dan). En die kleintjes hebben echt nog geen regelmaat met drinken, ze doen maar wat! Gelukkig zit er hier 's nachts redelijk wat tijd tussen, dus dan kan ik bijtanken. Aan de andere kant heb ik nog een peuter rondlopen die de energie weer opslurpt. Héérlijk...kinderen hebben...
Meiden over het uitje denk aan het eerste of tweede weekend van oktober.Als je mij mail zeg dan gelijk even welke je wel en niet kan.
Ik ga mee hoor, voor het geval dat niet over was gekomen. Hoe weten jullie allemaal dat er weinig meiden zijn die meegaan ? Ik heb geen aantal of lijst gezien ( oftewel is die er , en moeten we even een reclame campagne organiseren )
Alice , arme Lenthe met een gescheurde spier Sonja : aha , jij had 12 meiden opgeschreven. Sorry ik ben vaag .... Tis wat , Kenji al 2 maanden en wij nog wachtende.. Dat zijn er inderdaad wel heel weinig. Voruige keer was toch goed bevallen? Ik had er meer verwacht. Uiteraard ben ik bereid iemand mee te nemen, beetje omrijden geeft ook niets.
Wannabe ik ben een lijst begonnen.Om te kijken met hoeveel we zijn. zal even kijken of ik jou er bij had of niet zoniet dan komen we op 13
Van de oude groep mis ik nu alleen nog Hopla.Plus we hebben 2 nieuwe Die met onze club meewillen erg gezellig.We willen nog veel meer liefhebbers kom meiden wees niet bang het is echt gezellig.En er zijn er echt wel een paar die een plekkie over hebben. Ik denk dat het het tweede weekend gaat worden want er zijn er al 2 die het eerste weekend niet kunnen dus zet het met grote letters op de kalender dat hubbie alleen is die dag. En waarschijnlijk zijn auto moet missen hihi
Krijg ik net mail met een heel verhaal van een bevalling.Ik dus al denken van wie is dat dan in vredes naam.Ken heel die naam niet van het forum.Blijkt het er een te zijn van de puf club.hahaha en ja die namen ken ik niet hoor.Moest ook mijn lijst met mailadressen pakken hihi.
Zit ik hier nu weer alleen Heb ik eindelijk tijd. kenji ligt al op bed hij was zo moe.Hoop alleen dat hij nog een keer komt voor ik ga tukken anders word het een vroegertje vanacht. Morgen naar de reumatoloog ben benieuwd hoe mijn bloedbeeld is.Omdat tijdens de zwangerschap heb ik weinig last gehad.
Ok op het vorige uitje waren aanwezig: Lintje Alice Loran Kuki Mvamberenkeenan Kiki Daantje78 Chigirl Sonjaw Raccon Wannabe Hopla --------------------------------------------------en gaan nu ook weer mee Heb even in de lijst gekeken wie nog vaak meekletsen en evt ook graag meewillen: Tante pollewop Mamalieske Gummetje Kathy (maar gaat niet mee, ivm afstand belgie) Ien Tanja20 Danielle1979 Borsatofan StefanieK Amanchel Roos21 Miza Fibi Sarake MamavanAmiek Teddy Demi Mamary Missgoovy Maro Nikster Nienke Jumde Stephanie21 Van meerdere van jullie heb ik destijds gehoord dat jullie volg mee wilden....Laat je horen! Het is heeeeeel gezellig! \/
Ik ben er Wat betreft uitje.... Ligt er aan waar? hoever het rijden is voor me (kan niet lang autorijden in een schakelbak ) en natuurlijk wanneer ik beval en hoe ik daar uit kom (doelend op me heupen) Of te wel heel wat factoren Ow eerste weekend kan ik zowiezo niet,,,want dan is ikke jarig kusssie
Dat ben ik helemaal met je eens, het vorige uitje was absoluut een succes dus ik ben absoluut weer van de partij !