Dit heb ik ook 'hiernaast' geplaatst..dus ook even hier. (reclame campagne) Ok op het vorige uitje waren aanwezig: Lintje Alice Loran Kuki Mvamberenkeenan Kiki Daantje78 Chigirl Sonjaw Raccon Wannabe Hopla --------------------------------------------------en gaan nu ook weer mee Heb even in de lijst gekeken wie nog vaak meekletsen en evt ook graag meewillen: Tante pollewop Mamalieske Gummetje Kathy (maar gaat niet mee, ivm afstand belgie) Ien Tanja20 Danielle1979 Borsatofan StefanieK Amanchel Roos21 (maar gaat niet mee, ivm afstand belgie) Miza Fibi Sarake MamavanAmiek Teddy Demi Mamary Missgoovy Maro Nikster Nienke Jumde Stephanie21 Wannie Van meerdere van jullie heb ik destijds gehoord dat jullie volg keer mee wilden....Laat je horen! Het is heeeeeel gezellig!
Dames, Uitje is echt super gezellig! Dus echt een aanrader! Evt. wil ik ook wel rijden.. Neem dan nl. de auto van mijn ouders mee ( station wagon ). @ Alice-> hmmz.. ik zou nou ook best wel willen hoor . alleen geen hubbie
Nee ik vergeet je niet had de lijst van Alice gepakt zie ik nu zal je er zo bijzetten. En Alice veel plezier. Maar waar heeft dat gestaan dan over quoten?En waarom staat die knop er dan nog steeds?
Altijd het beste paard van stal vergeten ze .. Overal is dat hetzelfde hoor wannie .. Komt nog door de dementie denk ik Trouwens! Vanavond lekker samen gedoucht met mijn dochter .. Vond ze heerlijk! En ze vond het helemaal niet erg om even op mamma te moeten wachten, want de badkamer was ook reuze intressant, volgens haar .
hihi geeft niets son Dat over qouten heeft in de lounge gestaan en geloof zelfs dat ze het hier er over hebben gehad Er word te veel geqoute terwijl vaak de berichten er precies boven staan qouten mag wel maar niet overdreven geloof ik
joepieeeeeeeeeeee ik hoor erbij Tja omdat er ook mensen zijn die qouten van pagina's terug..... Volgens mij neemt het ook minder ruimte in als die 180 pagina's in de lounge met onzin
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=56583 Kijk hier maar eens sonja.. dit is de link.. @ wannie, ja dat klopt ook .. Allemaal beste 'moeders'
Tuurlijk ga ik mee. Ik dacht dat ik toch wel de status had bereikt van hoef-me-niet-meer-aan-te-melden-is-van-zelfsprekend Ik zal het weekend reserveren in de agenda. We gaan toch wel voor Utrecht he, dat is namelijk goed bereikbaar met de trein