Utrecht is maar half uurtje rijden voor mij dat red ik wel.........denk ik Zou dan bijna zeggen,,,,steengrillen bij de papagaai, maar das niet erg handig met alle kinderwagens
heb sinds vandaag zo'n draagdoek....zo'n hele lange lap die je moet knopen.. Ben echt helemaal verlieft op dat ding! Wat een uitkomst =D> Ben echt helemaal blij ervan
als ik kom dan is het met mijn superkinderwagen,,,,,,,,die al zolang leeg en ongebruikt in me halletje staat.........zucht
Zou ook zo snel niet iets weten in Utrecht. Hebben we niet iemand die daar vandaan komt? Of vaak daar komt? Ik kom niet veel verder als dat overdekte winkel centrum bij het station
Nee tis een heel gezellig tentje, maar met tig kinderwagens word het denk ik wel lastig. Ik zal eens even nadenken wat er nog meer zit.... ik kom immers uit die buurt Ben blij dat ik er weg ben en op het platteland woon
Oe, ja Daantje die heb ik ook, echt superding. Even doorhebben hoe je moet knopen, maar als ie eenmaal zit...onwijs handig Nu ga ik echt wieberen
Ik zal vande week eens even kijken wat daar allemaal is en dan ook makkelijk te bereiken Vanaf het cs dan.
Yep, vandaag een heerlijke wandeling gemaakt door het centrum hier en boodschapjes gedaan Je krijgt zo veel reacties ( positief dan he)