O spannend.Lintje hup met die rug weeen Morgen beeb nieuws [-o< [-o< Wolvin fijn wat van je te horen. Raccon heb je ballonnen Lekker he kan hij nog wel drinken?
Pff Wolvin hoop dat het voor jou ook snel zal gaan, is toch behoorlijk pittig he die laatste loodjes als je er nog 1 hebt rondlopen Spannend hoor voor Lintje, als het bij haar helpt geeft mij dat weer wat moed voor morgen..
Even een kort berichtje hier van mij. Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd met jullie beebjes. En voor de mama's-to-be, hopelijk gaat het voor jullie nu ook snel beginnen hoor. Nog vier dus lees ik.... Spannend! En misschien is Lintje nu ook wel begonnen. Veel succes meid! Zet 'm op!
Gelukkig was Alice er om jullie op de hoogte te houden. Ging met Tj naar VK. En ze vroeg of ik wel eens een inwendig onderzoek had gehad. Nee dus, wel inwendige echo's, maar dat telde niet. Ze vertelde dat inwendige onderzoeken niet altijd even prettig kunnen zijn maar als ik wilde mocht ik een inwendig onderzoek. Ze zou dan ook kunnen voelen hoe het met mijn baarmoeder zat en misschien wel strippen. Nou, prima. Eerst bloeddruk (88, is voor mij hoog). O, zegt de VK, dan ga je vast snel bevallen. Beredenatie is mij ontgaan maar goed. Toen knalde Tj een vragenvuur over hoe dat zit met een baarmoeder en hoe dat er uit ziet.. dus eerst tien minuten informatieles aan Tj door VK aan de hand van modellen etc.. hahaha.. wat een lieverd toch. Even buikvoelen en kindje is wat zwaarder dan gemiddeld.. maar dat heb je met overtijd lopen. Toen inwendig onderzoek en ik moest stop zeggen als het pijn deed. Tralalalaalala.. Tj nog lief over mijn hoofd aaien. Ja, ik voelde dat ze in me zat.. maar daar was ook alles mee gezegd. Met vinger mijn baarmoeder in, even woelen (niks van gemerkt). Zegt de VK: "Klaar!" Tj en ik: "huh, was dat alles?" Dus baarmoeder is verweekt, centimeter ontsluiting en de vliezen losgewoeld (gestript dus). Nou kan het iedereen aanraden.. Vk vroeg of het meeviel.. (eh jaaaa..) Maar, zei ze, het is geen pretje toch? Nou, ehm... nee, prettig is meer iets voor in de slaapkamer maar pff.. het stelde echt niets voor. En toen kreeg ik rugpijn en die houdt nog steeds aan, net als pijn onder in mijn buik, maar dat kan heel goed loos alarm zijn. Ondertussen hebben we nog even een huis gekocht en gingen we geheel onverwacht bij de buren eten.. Dus vandaar deze late reactie.. sorry sorry sorry, ik zal Alice ook ff smsen nu.. zal ook wel denken.. Dus ik ga even een warmwaterstraal over mijn rug gooien en een kruikje doen. Misschien trekt het nog weg.. verwacht maar niets. Vrijdag 14 uur ZH.
Wow Lin, 4000 berichten! Hup Lutein kom eruit! 8 pond rond is perfect! (aant berichten stond toch gelijk aan gewicht? )
Nou Lin wel bevallen hoor vanacht.We wachten Fijn dat het meeviel het strippen. En welk huis heb je nu gekocht.Het klinkt of dat je even een pakje boter heb gekocht. hihi
Lintje, wat een berichten allemaal! Gestript, huis gekocht, 4000 berichtjes en dat voor een dame die overtijd loopt! Supermom in spe! Hoop voor je dat het toch wel doorzet en dat Alice vannacht (morgenochtend is ook goed hoor ) een geboorteberichtje mag plaatsen!
Lintje succes nog hoop dat je begonnen bent. Mama's die net bevallen zijn van harte gefeliciteerd en de 4 mama's overtijd komop augustus is bijna voorbij Sorry hoor de hormonen zijn nog aanwezig en jullie hebben Keano's kaartje waarschijnlijk dubbel gekregen nu Tot snel
Dubbel gekregen! Hihihihi, maar dat is nog altijd beter dan mijn actie. Volgens mij heb ik mijn kaartje nog helemaal niet verstuurd...ontzwangerende doos...iemand nog interesse of is dit nu alweer te oud nieuws
Hoi allemaal, Hier een post vanaf mijn bed: Ik ga daarna bij lezen. Buddies bedankt, jullie waren geweldig (daan en missg) Bevalling was hell (maar ik weet dat er ergere waren hier bij de aug mamas) Duur 21 uur, daardoor twee nachten maar 3 uur geslapen. Het begon ietsjes maandagavond, van 1 tot 4 geslapen en om 4 uur echte start. Om 9 uur om de 5 minuten. Om 11 uur vk, 3 cm Om 14 uur om de minnuut, 15 uur vk 4 cm  19 uur vk 6 cm.. vliezen gebroken meconium en veel ziekenhuis Daar alles toeters en bellen. 21 uur 9 cm 22 uur miniem randje.. nog een paar weeën zeiden ze. Maar dat werd 3 uur hel. 23:45 uur 10cm, persen op eigen kracht , op gewone weeën. Infuus erbij.. 01:00schoot niet genoeg op, laatste stukje lukte niet. Hoofdje heel groot en een sterrenkijkertje, dus kwam er een hele dikke knip 01:12 daar was hij dan. Kneuzing op koppie maakt dat hij vandaag bijna de hele dag huilde behalve als hij de borst kreeg. Jasper was geweldig, uren meegepuft, me in zijn handen laten knijpen, elke keer dat ik moest overgeven alles opgevangen en washandjes over mijn gezicht gehaald etc etc Maar uiteraard zijn we superblij met onze gezonde jongen, en maken we het allemaal best goed. Nu lekker bijlezen ( als Espen niet tussendoor komt) Net als in mijn buik heeft hij veel de hik, schattig.
Geboortekaartjes zijn welkom. Ook later of dubbel hoor. hihihi, 4000 berichten, oh, nu dus 4001. Lekker gedouched, rugpijn weg. Fijn. Buikpijn nog steeds aanwezig, maar dat zijn echt geen weeen. Want dan zou ik dat direct weten volgens de al-mama's. Dat huis in lwd. Langesan, nummer 74. Was weer veel groter dan de foto's deden vermoeden. Fijn huis hoor. Maar heb beeb in hoofd dus besef het nog niet denk ik. Dure bijzaak haha.. Hee, ik ga nog ff limonade drinken met Tj. (oh, en voetbal kijken dus). lekker slapen meiden!
Oh, wan, heb zo aan je gedacht. Maar je hebt het achter de rug en je kon het zonder inleiding! Heel stoer! En je mooie kindje heb je nu.. zo fijn. Fijne kraamtijd, spoedig herstel en alle geluk toegewenst! Je hebt een augustusbaby! JAAAAAAAAAAAAAAAH
Wannabe is terug! Stoer zeg, nu al...en dat na je ontzettend lange zware bevalling. Persen zonder persweeen, poehe, bikkel. En nogmaals wil ik jullie complementeren met de naamskeuze, erg leuk! Lintje, jij krijgt ook een augustusbeeb, dat is toch zo afgesproken?
Dames gefeliciteerd met jullie verse baby's. Wannabe, tjee wat een bevalling toch minder fijn als we voor je hadden gehoopt maar gelukkig is alles goed met jullie. Al zal de knip vast niet fijn zijn geweest en nog niet. Hopelijk knap je snel een beetje op, dikke knuffel en rust goed uit en vooral geniet van je kraamtijd. Jasper jou vergeten we ook niet hoor fijn dat je wannabe zo goed er doorheen hebt kunnen loodsen petje af voor jou, is ook niet niks er langs staan en je meisje zoveel pijn zien lijden.... dan kan je soms nog beter zelf hebben. Slaap lekker allemaal en Lintje probeer goed te rusten mss ben je morgen wel een augustus mama
hehe eindelijk, ik mag: BUDDY ALLERT!!!!! Het is begonnen bij Lintje! Ze kan de klok erop gelijk zetten: weeen om de 5 minuten! Ze houden nog maar 15 seconden aan maar het begin is er! Ze probeert verder te slapen.. Nou ik ga ook lekker slapen :^o xxxxxxx