Ja het gaat echt heel snel nog 1,5 maand en dan moet ik al weer gaan werken.Ik wil nog mooi weer.Zei vandaag ben 4 mnd thuis en helemaal geen mooi weer en zeker nu ik juist al die tijd al van het weer kan genieten en nergens meer last van heb.
**inbraak** helaas nog geen nieuws. Lintje ik hoop dat beeb er al is en anders heel veel sterkte nog. Ik ga nu naar bed. Kijk morgen gelijk of er nieuws is. Anders dames: ook jullie succes. Nynke **uitbraak**
Ja populaire meid Ik had ook van haar al een kaartje vandaag, apart idee was dat, een kaartje krijgen terwijl ik weet dat ze aan het bevallen is
Dit ga je niet menen....nog geen nieuws! Lin, je maakt het wel extra spannend voor ons hoor... Hoop dat je al heerlijk aan het genieten bent!
He wannabe hoe is het meid.Ben je al een beetje bijgekomen.Jij bent dus ook aan het bakeren? En wat is het hier stil.Ze zitten hier een Hongaarse film te kijken dus ik zit lekker achter m'n toppie.
He Daan hoe gaat het? Heb je mijn vraag nog gezien? Staat volgens mij aan de andere kant.Gelukkig hebben we binnenkort maar weer 1 topic.
he meiden hier komt even een septembermama inbreken... misschien weten jullie het... ik vraag me af hoe die beruchte slijmprop er uit ziet.... ben net een klodder drillerige zooi verloren en vraag me af of dat nou die slijmprop is of gewoon afscheiding.....
Hoi brigitte dat zal waarschijnlijk de beruchte prop zijn.Ik ben hem niet verloren maar zoals sommige hem hier beschreven ziet hij er uit als een naaktslak
hihihi een aardige beschrijving.. heb net op internet ook een plaatje gevonden en denk dat het hem inderdaad geweest is
Lintje ik hoop dat Lutein lekker bij je ligt. Ik ga me bed opzoeken moet morgen vroeg naar het csb.Kenji slaapt nog steeds vanaf 6 uur dus die zal toch ook zo nog wel komen hoop ik.Want anders slaap ik zo en dan komt hij.Of even kijken wat Ati doet misschien geeft hij hem nog wel. Meiden weltrusten.
Dit is niet waar, nog geen nieuws...ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wat ongelooflijk naar en vervelend. Ik hoop toch echt dat haar kleine meid er al is.