Wanabe dankjewel voor je kaartje, echt heel leuk. Loop iets achter met mn administratie dus kaartjes volgen nog!
Wannabe: thnxxx voor je kaartje! Overigens: alle dames bedankt voor de kaartjes! Ik moet die van mij nog steeds inscannen, maar ik kom er maar niet aan toe...
idd iedereen bedankt, zowel voor de geb.kaartjes als de feli-kaartjes, heerlijk zo'n kamer vol. Kuki, bedankt voor de foto's en je hebt het me wel vergeven dat ik eerst hij zei he Lin, gek mens, nu al weer online, maar ik heb de foto's al gezien, wat een molletje, en zo lief met TJ. Voor mn album heb ik wel een paar close-up's nodig hoor en 1 met jou! Wan, geldt ook voor jou! Nu ga ik een bakje warme vla met appel gebakken in kaneel maken voor hubbie en mij. =P~
Avond lin al weer online,,,,,hihi knufff Nou de dag is bijna voorbij hier en nog steeds geen teken,,,,dus er komt dus zeker een sepbeeb bij de augmama's Ben benieuwd hoe het met Mist gaat, hopenlijk heeft ze der ukkie al heerlijk in haar armen kusssie Wan
Wannabe had ik nou tegen je gezegt bedankt voor je kaartje.Erg leuk. weet het niet meer zou best kunnen dat ik het al een keer had gezegt.hihi Die dementie he en die is nu vandaag echt erg.Ben gebroken nog een half uur dan even kolven kenji een Fles en m'n bed in.Hopen dat hij vanacht nog een beetje slaapt. En jee wat is het hier stil geweest vanavond.
Joehoe ik ben er ook weer even hoor ! Mijn manneke ligt zoooooooooo heerlijk te tukken, echt een verheerlijking om naar te kijken, ik ben echt tot over mijn oren verliefd ! (kijk maar):
Jaaaaaaa Lintje, Lutein is er eindelijk! Wat heerlijk voor je meid! Wat een lekker koppie heeft ze, ongelooflijk dat het er zonder scheurtjes uitgekomen is. Super hoor. En als fanatiek forummer natuurlijk alweer hier aan het neuzen. Mist meis, zet 'm op... Volgens mij is het nu wel aan het doorzetten, dat wordt ook wel tijd na al dat gerommel! Even snel een update van ons gezinnetje. Na 3 dagen afzien hebben we eindelijk kraamhulp gekregen! Ik was helemaal op en heb me afschuwelijk laten verwennen de afgelopen dagen. De BV loopt als een tiet en Nathan groeit enorm. Hij was op dag 5 alweer boven geboortegewicht. De bevalling ging na een inleiding van 13 uur eindelijk van start om 00.00 uur en ik moest vanaf 6 cm ontsluiting persdrang wegpuffen. Dat duurde ruim een uur (hel!) en toen had ik gelukkig VO. Dertien minuten later om 4.01 uur was Nathan er. Eigenlijk was het dus weer een snelle bevalling. Hmmm dit is wel een erg beknopt verslag, maar ik heb nog geen tijd genomen alles uit te schrijven en het bed lonkt. Nathan is voornamelijk 'snachts wakker geweest en heeft nu sinds 2 nachten door hoe het werkt. Heerlijk! Ik zal nog een fotootje toevoegen aan mijn fotoalbum en hopelijk binnenkort wat meer tijd om alles bij te lezen en weer te komen forummen. x Nienke
Heerlijk he mvamberenkeenan zo lig ik ook regelmatig. Lintje en TJ van harte gefeliciteerd met jullie Dochter LUTEIN En zo snel alweer online pfffff wat goed zeg. Nou ik zal mijn bevallingsverhaal ook eens doen. Vorige week dinsdag op woensdag nacht had ik van 6 tot 10 uur 's morgens best iets hevigere menstruatiekrampen, maar dacht ach ja als dit nou alles is en heb hubbie gewoon naar het werk gestuurd. Het resultaat was dat het bloeden bleef en mocht om 17:00 even naar de VK en die zei ja je bent begonnen, maar kan nog best even duren. De nacht van Woensdag op dondedag hetzelfde liedje maar nu vanaf 3 uur om de 10-15 of 20 min van die krampen en het bloeden bleef. Dus ik hubbie thuis laten blijven, want ja ik was al begonnen tenslotte en om 6;30 m'n moeder gebeld van ja wat moet ik nu doen. Ze zei nou bel om 8:00 de VK en zo gezegd zo gedaan en ik mocht weer bellen als ze om de 5 min kwamen die krampen. Moeders zou bij de bevalling zijn en was toch wakker nu, dus hubbie haar opgehaald en toen begon het wachten op die regelmatige krampen/weeen. Die bleven uit en ik dacht nog straks zijn ze voor niks hier bij mij thuis gebleven. Om 10:30 kwam de VK kijken en constateerde 3 cm en wachten dus nog op de goede en regelmatige weeen. Er gebeurde niet veel meer, ja ze werden misschien iets heviger, maar toen de VK om 15:00 kwam had ik 4 cm en was ik dus al een aardig tijdje bezig. Ze zei nou dit schiet niet op ik kom over een uurtje terug en dan breken we je vliezen en als dat niet helpt moet je naar het zkh aan de opwekkers, want zo red je het op te zwakke persweeen echt niet meer. Ze kwam na een uur niet terug, want ze had een spoedbevalling tussendoor in het zkh. Ze belde van ja je kan zo toch niet blijven afwachten inmiddels 16:00 en je wilt vandaag wel je kindje. Ze heeft in het zkh overlegd en ze hadden een plekje voor me vrij om evt aan de op[wekkers te gaan. Dus geen thuisbevalling, maar op naar het zkh met hub en moeders. Daar aangekomen de VK weer gerommeld van binnen en toen kwamen eindelijk die weeen om de 5 min. Om half 7 kwam ze terug en eindelijk van 4 naar 7 cm toen heeft ze toch de vliezen maar gebroken en ja hoor toen kwam het de weeenstorm, maar niet lang want binnen 15 min had ik ineens 10 cm, joepieeeeeee. Toen persen, maar geen duidelijke persweeen en ben maar gewoon uitgeput maar op een kracht gaan persen. Ik was alleen zo bang voor de pijn om het hoofd geboren te laten worden, dat ze na 45 min persen de schaar pakte. Nee hoor net niet nodig, want toen heb ik uit alle macht het hoofdje naar buiten geduwd keurig netjes. Ware het niet dat hij zijn elleboog naast het hoofd had liggen en dus met z'n armpje de hele binnenkant tot aan de anus open gescheurd heeft. De nageboorte kwam vrij snel en was helemaal verkalkt en Keano heeft dan ook op het einde waarschijnlijk wat te weinig binnen gekregen en misschien wel al afgevallen in de BM. Maar toen het ergste het hechten zonder VERDOVING. Ik had bibberbenen en het hechten vooral bij de anus deed zo verrekte zeer dat ik m'n benen krampachtig bij elkaar probeerde te houden terwijl ze aan het hechten was. Ik vroeg telkens is het al voorbij hoeveel moeten er nog had zo'n pijn. Nu het ergste ze zegt nee ik zie het niet zo goed en het zit niet naar m'n zin en om een hersteloperatie te voorkomen haal ik het uit en doe het opnieuw Toen heb ik wel 2 spuiten verdoving gehad gelukkig zodat ik wat meer kon ontspannen. Het hechten heeft in totaal 1,5 uur geduurd en al die tijd lag Keano ontredderd op m'n borst en is na die tijd gewassen en gecontroleerd. Dus bortsvoeding binnen het uur kon al niet en lukte daarna ook even niet. Hij is om 19:32 geboren, maar om 1:15 heeft hij pas voor het eerst de borst gekregen, omdat het in het zkh zo druk was en ze geen tijd voor je hadden. Die nacht in het zkh heeft hij gehuild en was ik gebroken, want heb met hem in bed gelegen ze kwamen hem gewoon niet terug in bed leggen. Dus heb met m'n pink in z'n mond gelegen. Was zo blij dat ik de volgende dag lekker thuis met hem was, heerlijk. Hij doet het nu fantastisch en heeft vannacht 1 keer 5 en 1 keer 4 uur doorgeslapen, zo fijn. Zo lang verhaal, maar wilde het jullie toch even vertellen
Ik weet het ook niet meer Sonjaw .... maar dank voor je bedankje ... en ook nog voor je sms. Die kreeg ik pas een dag later , zal er wel mee te maken hebben dat de telefoon in het ziekenhuis uit moest, op vlak na de geboorte na.
Ik kom eindelijk even een verslagje doen van het hele ziekenhuis gebeuren. Zoals jullie wisten moest ik vrijdag 24 augustus naar het ziekenhuis voor controle en zou er waarschijnlijk sprake zijn van opname om me te gaan inleiden. Eerst moest ik weer gaan bloedprikken en urine inleveren. Daarna weer terug naar de verloskundige om te horen hoe het allemaal af zou gaan lopen. Nou, dat werd dus blijven ! Ik werd gelijk opgenomen en lag met nog 2 meiden op de kamer. Zij hadden hetzelfde probleem, maar waren veel korter zwanger en lagen daar voor controle. Maar goed... Ik werd diezelfde middag nog aan de CTG-scan gelegd, maar daar was niks bijzonders op te zien. Op zaterdag 25 augustus kreeg ik 2 keer gel ingebracht om de weeen op te gaan wekken. Bij de eerste keer lukte dat niet echt. Ik kwam niet verder dan 2 cm ontsluiting. 's Avonds kreeg ik nog een keer controle en ook toen bleef het maar bij 2 cm. Wel had ik al enorme weeen die ik nauwelijks op kon vangen. Liggend al helemaal niet, dus zat constant op een stoel. Op zondag 26 augustus werd ik om half 2 's nachts naar de verloskamer gebracht en moest daar de rest van de nacht aan de CTG-scan blijven zitten. Ik had spierverslappers gekregen zodat ik toch nog een beetje kon slapen. En dat lukte gelukkig. Maar toen ik eenmaal wakker werd, begon het allemaal. De weeen werden heftiger en om half 8 kwamen ze mijn vliezen breken. Ondertussen Edwin gebeld dat hij naar het ziekenhuis moest komen. Hij heeft mij er goed doorheen gesleept. Maar om een uur of 4 riep ik: ik kan het niet meer volhouden. De weeen deden ontzettend zeer en begon zelfs allemaal onzin uit te kramen hahaha.. Om half 6 kwam mijn gynaecoloog vertellen dat ik maar 4 cm ontsluiting had en dat ik het niet op eigen houtje ging redden en dat er een keizersnede zou volgen. Nou, ik was er allang blij mee... En toen ging het allemaal erg snel. Om 19:00 uur lag ik op de operatietafel en heb de hele operatie kunnen zien op een speciaal scherm. Dat was erg speciaal. En om 19:14 uur kwam onze VENT te wereld. Om 9 uur was ik alweer terug op zaal en konden we gaan genieten. Althans ik nog niet echt, want ik kon mezelf absoluut nog niet bewegen. Dat was aan de ene kant wel fijn, want ik heb geslapen als een roosje ! Inmiddels zijn we alweer 6 dagen verder en alles gaat hartstikke goed met mij en Collin. Collin drinkt, poept, plast en slaapt goed.. Al houdt hij ons in de nacht aardig wakker hahaha.. Maar ach, dat hoort erbij. Kraamzorg hebben we nog tot zondagochtend. Dit 3 uurtjes per dag van 9 tot 12 uur. Dit vonden wij lang genoeg, want ik heb de afgelopen dagen al genoeg tips enz enz gehad in het ziekenhuis. Ze is er eigenlijk alleen om Edwin nog wat extra's bij te leren, want die heeft er in het ziekenhuis niet zoveel van meegekregen...
Chigirl, zijn ze gek geworden, hechten zonder verdoving. Ze hebben mij verdoofd ( en dan voel je het nog steeds behoorlijk) Hoop dat je nu niet veel pijn meer hebt aan de hechtingen.
Chigirl, wat schandalig dat ze je zoveel pijn hebben gedaan met het hechten... Dit kan toch niet ! Ik hoop dat je je inmiddels al wat beter voelt...
Hechten zonder verdoving wat een debielen. Ik vond t hechten erger dan heel t bevallen ze hebben me extra verdoofd tijdens t hechten!
Chigirl waar ben je bevallen zwijndrecht? Hier in Dord werd ik gewoon verdoofd en deed het ook nog gewoon genoeg pijn.Echt belachelijk. Lekker geslapen vanacht maar ben nog steeds moe.
goedemorgen dames! Chigirl: jeeeeeeee wat een stelletje gekken daar in het ZH Knuffel wijffie. Wel erg lekker dat Keano het goed doet Rapoenzel: ook behoorlijk heftig geweest dus de bevalling. Lekker dat jullie ventje het zo goed doet Geniet er van meiden! Nou hier weer een volgend dagje op het wachtbankje...... Pfff de dagen kruipen nu echt voorbij. Ben allang blij dat er volop sport is op tv anders wist ik echt niet meer wat ik moet doen Ik heb vannacht gedroomd dat me lichaam me gewoon in de maling heeft genomen en dat ik dus gewoon schijnzwanger was Gelukkig toen ik wakker werd rond 4 uur,,liet wurmpie zich ff flink voelen Me eerste echte rare droom Verder nog steeds geen tekenen hier........en morgen is het toch echt 2 september Ga me wurmpie vandaag maar eens goed toespreken Ik ga ff lekker ontbijten met me meissie heerlijk vers brood Kusssie Wan