MIST GEFELICITEERD MET NIEK Lin, hihi, wat een bolle wangetjes en die naamsverwarring, erg he, ik doe het hier ook nog wel es, zeg ik opeen david ipv devid terwijl we em juist zo speciaal hebben gedaan. Maar Lenthe en Lutein lijkt natuurlijk erg op elkaar Chigirl en Rapoenzel, wat een verhalen, maar idd Chigirl, eerst als zo'n lange bevalling, nog naar het zh ook en dan hechten zonder verdoving echt... kan er geen woord voor vinden. Ben echt blij dat ik thuis ben bevallen. Ik had ook ontzettende trilbenen, maar ik mocht eerst uittrillen en Devid werd eerst schoongemaakt voor het hechten begon. Doh, nou zit ik hier nog, had net gezegd aan de andere kant dat ik ging lopen ivm mn rug. Wannie en em... doh #-o wat erg wolvin! ja, ben dr weer SUCCES met de laatste loodjes
owja.....hihi wannabe: tnxxxxx voor je kaartje erg lief en leuk! maarre,,,,,ik woon gewoon in nederland hoor Had vandaag de envelop in me handen en dacht huh? wat staat daar nu
Ben ook in dordrecht bevallen Sonja, maar ze had met de bevalling lokaal een verdoving op de buitenkant gesmeerd en ze dacht zeker dat dit genoeg was ook voor de binnenkant. Maar de hele bevalling is door de vk gedaan, dus ook het hechten
Mist gefeliciteerd Chigirl lekker die vk.Ik ben natuurlijk door de gynocoloog gedaan.Vanwege te vroeg.Heerlijk mannetje en jee ook zoveel haar. Alice heb je dat boekje toevalig al gehad? Wannie je moet toch op gaan schieten hoor