ow en me wurmpie ook niet,,,,die schrikt dan zo hard,,,,dat ie er nog een week in blijft .....aan het bijkomen
Ja je kan maar beter even voor-slapen! Je moet nog heel wat doen de komende tijd! Heb hier een ontroostbaar kind, huilt al 2 uur..en tussen door op mn arm gewoon rond aan het kijken. Gek toch..naja zal wel goed zijn hihi
Hey wan als ik kijken bij je status..zie ik altijd staan: offline. maar toch ben je heel snel met reageren. Hoe kan dat?
ik ga zo ook wel slapen,,,,dit is normale tijd voor mij hmmmm ik vraag me soms af,,,,beweegt wurmpie nou zo heftig,,,,,,of zijn het toch weeen Kom er af en toe geen wijs meer uit waarschijnlijk gewoon beide tegelijk
Wat het ook is...weeen of drukke bewegingen...het is allebei een teken dat het gauw gaat beginnen..vast! Nou slaap lekker meid! Ik duim voor je xx
onzichtbaar? wist niet dat dat kon hahahaa. grappig hoor jij stiekemerd (flachback----wie werd hier ook alweer eens een keer stiekem genoemd haha)
dat kan bij je instellingen,,, ik heb het eigenlijk gedaan omdat ik ook op een groot platform op het internet kom En aangezien ze daar niet hoeven te weten hoe en wat Alles wat ik hier tik,,,,is alleen voor jullie ogen bestemd
heb namelijk wel vaker,,,,,,bekende nicknames zien staan tussen de gebruikersonline lijst nog 7 minuten
\/ \/ \/ \/ (heel erg vals gezongen Errrrrrrrrrrrrr is er een jariggggggggggggggg hoeraaaaaaaaaaa hoeraaaaaaaaaaaaa \/ Dat kun je wel zien dat is ZIJJJJJJJJJJJJJJJ Dat vinden wij allen zo prettig jaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaa en daarom zingen wij blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Zij leve lang Hoerrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaa \/ Hoerrrrrrrrraaaaaaaaaa Hiep hier Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa \/ \/ \/ \/ Feli wijffie nog vele jaren en maak er een leuke dag van