... weet niks te zeggen... sorry, wat vreselijk... en ook wat erg voor dat meisje op de beurs, dat is toch het allerlaatste wat je verwacht van zo'n dag...
Dat is dus voor mij altijd een reden geweest om niet zomaar een echo te maken. Mijn broer kwam er ook tijdens hun 20-weken echo achter dat het niet helmaal goed was ( nu een half jaar na de geboorte is alles weer toppie), maar ik was er toen bij en heb toen gezien hoe verschrikkelijk het is. Gewoonlijk ga je ervan uit dat alles doorgroeit en goed gaat ( dat denk ik nu ook), maar een echo kan anders uitwijzen.... Gisteren was ik op de 9- maandenbeurs en heb me lekker verwend met wat mooie kleding voor mezelf en heb gebruik gemaakt van wat starterspakkettten... En natuurlijk van de aanbiedingen van prenatal. Heb erg leuke ideeen opgedaan voor de kinderkamer. We gaan nu voor een lichte kamer met rood/oranje accenten. Vandaag wat leuke dingen uitgezocht... Maar we moeten de logeerkamer nog eerst ombouwen, hihi... Weet iemand van jullie de gem. levertijd van een Bugaboo. Wij wilden eigenlijk de grote spullen bestellen na de 20 weken echo, maar ik schrok van de levertijd die ik hier ergens las van 12 weken. ( wist dat dat bij kamertjes zo kon zijn, maar niet bij kinderwagens... groetjes
Ik ben er stil van.... Weet niet goed wat ik moet zeggen.. Maar om het ook weer een beetje 'vrolijk' te krijgen, zet ik mijn berichtje hier maar heen ( wat ik eigenlijk al eerder van plan was). Gisteravond, ben ik voor het eerst weer uitgeweest naar een feest Was vrij gezellig, maar ook heel druk. Het was een feest van het werk, en ben er heen gegaan met mijn vader en moeder. Veel met mijn moeder op de dansvloer gestaan, en veel collega's die het leuk vonden dat ik er ook was etc. En dat het een goede afleiding voor mij zou zijn. Vandaag heb ik alles wat mij aan mijn ex herinnert, gesloopt, en weggezet in de schuur ( kom ik toch bijna nooit) Verder heb ik de box al even afgestoft, en flink gesopt. En de plek al gereserveerd waas de box straks komt te staan. Ook is de babykamer bijna leeg ( op een diepvriezer na), en kan ik morgen langzaam beginnen met behang eraf halen. Wel nog een troep in huis, maar het is voor een goed doel , een gezellig huisje voor een vrijgezelle, zwangere meid, met 2 poezen.. Het enige wat nu ontbreekt is een baby ( was het maar zover ). Woensdag weer naar de VK. heb nu al 3 dagen het hartje niet beluisterd, en wil wachten tot na woensdag. Maar ik denk dat ik vanavond toch maar stiekem luister ( omdat ik gisteren vrij druk bezig was, en vandaag). Iedereen vooralsnog smakelijk eten toegewenst!
Hoi Demi26, Ik heb vandaag toevallig gevraagd hoelang de levertijd is op een kinderwagen, ze verkochten daar ook bugaboo en de levertijd was ong 6 tot 8 weken. Kamertje kon inderdaad max. 12 weken duren.
Nienke wat leuk dat je weet dat je een zoon krijgt en van harte gefeliciteerd. Ben echt heel blij voor je en geniet er fijn van. Ik moet nog even een paar weekjes wachten en dan krijg ik de 20 weken echo en kom ik het ook te weten. Ja we zijn er samen uit dat we het wel willen weten wat het wordt. Ik heb she devil ook een pb gestuurd en mijn mede leven getoond. Ik heb met tranen in mijn ogen haar berichtje gelezen. Wart gemeen toch van moedertje natuur dat dit nu toch moet gebeuren. Ik vind het zo verdrietig. Ik wens haar en haar vriend/man het allerbeste in deze moeilijke tijd. Wat ben je toch gezegend met een gezonde zwangerschap dat besef ik nu steeds meer na dit berichtje. Verder heb ik niet zo veel nieuws en is alles een rustig hier in Amstelveen. Vanmorgen met mijn vriend naar prenetal geweest in Aalsmeer maar hoewel het een grote winkel is hebben ze niet echt leuke meubeltjes,teminste niet onze smaak. Wel veel leuke positiekleding voor straks en leuke baby spulletjes. Een fijn weekeind iedereen. doei Teddy.
De levertijd van een kinderwagen verschilt volgens mij ook per winkel. Ik heb de mutsy 4 rider besteld en bij babyplanet zou t 16 weken gaan duren, bij babydump zou t 8 weken duren. Kon ook sneller dat lag aan de kleur die we wilden.
Ook ik heb SheDevil een PB gestuurd, er zijn geen woorden voor. Net als je enkt dat de spannendste periode achter e rug is Maar toch ga ik proberen om wat gewone ( eigenlijk heel onbelangrijke) dingetjes te vertellen. Vandaag kreeg ik plotseling heel erg pijn in een nier ( van mijn vorige zwangerschap herken ik at gevoel onmiddelijk, meisje drukte toen mijn urine leiders dicht waardoor mijn nieren opzwollen) Gelijk even dokter gebeld, mocht onmiddelijk langskomen, afin bloed in urine en leukocyten oftewel een blaasontsteking een beetje verwaarloosd. Lekkere kuur meegekregen en dinsdag naar mijn eigen huisars voor controle. Nu maar even een hapje eten in de stad en naar de film.
Ai, prettig Wannabe, niet dus, succes met de kuur. (ps, zijn geen onbelangrijke dingen hoor, ik kan me voorstellen dat je je de eerste keer rot ben geschrokken) Ik heb de 'oude' kinderwagen van mn schoonouders gekregen, (ik heb nog een zwager van 5) stoere kar van Koelstra, moet wel even grondig gereinigd worden, heeft een flinke tijd op zolder gestaan Maar ben er wel erg blij mee, die dingen zijn zo belachelijk duur. @Loran, goed van je dat je zo monter doorgaat, ik hoop dat je veel bijstand krijgt van de fam en vrienden. En succes met t kamertje. Lang leve behang ! 8) !
Nou dames, ben weer een beetje bijgekomen, gaan maar weer een beetje proberen te reageren....Hoop dat ik alles nog onthouden heb wolvin, heb je al voor buikbanden bij de miss etam gekeken? hebben ze ook hele leuke die niet zo heel duur zijn. Heb zelf al een voorraadje aangelegd. Nu nog maar wachten tot ik ze met trots kan dragen Miza, ben blij dat je operatie is meegevallen. Ben daar ook een paar keer geopereerd. Ik vond het altijd wel weer even wennen om te staan en te zitten . Wanneer krijg je de uitslag? Enne hoe was je laatste bezoek aan de vk? raccon, volgens mij maakt het niet erg meer uit het verven, als je maar zorgt dat het goed ventileert en je er niet daaaaagen mee bezig bent. Maare wat verfwerk kon volgens mij geen kwaad.. nienke,Wauw, een zoon! Gefeliciteerd, wat een heerlijk gevoel dat je het al weet. Zal nog even moeten wachten hier. Heb ergens de eerste week van april pas weer een echo. Seetje en fabienne,Welkom hier! missgroovy,enne, al besloten of jullie gaan bieden op het huisje? Spannend hoor... Loran Heerlijk dat het allemaal zo z'n gangetje gaat he met het kamertje, kunnen hier vandaag ook het behang gaan slopen. Heb er nu al zin in wannabe,sterkte met je kuurtje! Volgens mij heb ik iedereen nu zo'n beetje gehad, en anders, sorry....Was eigenlijk wel heel trots dat ik zo ver ben gekomen Hier is de oppas al geregeld. Mijn moeder wilde zowiezo al een dagje oppassen en we waren van plan om de tweede dag( ga straks voor twee dagen terug komen op werk) een kdv te regelen. Komt m'n tante, waar ik een goeie band mee heb met het voorstel dat zij de tweede dag graag wil oppassen! Dusse, dat is geregeld \/ En als back-up m'n schoonmamma... Fijne zondag verder
Willen jullie allemaal het geslacht van jullie kleintje weten of zijn er ook die het pas willen weten bij de geboorte? Wij wachten tot de geboorte om het geslacht te weten, vind het superspannend.
Mijn vriend wil het graag van te voren weten, en mij maakt het niet zoveel uit dus voor ons wordt de 20 weken echo extra spannend. Vriend zegt altijd : het is geen verrassingsei ( heeft hij van Kluun) Bij mijn dochtertje wist ik het niet, en zei mijn gevoel dat ik een zoontje kreeg. Leuke verrassing was dat.
Weet het nog niet zeker. De ene dag is het gevoel dat ik het wil weten heel duidelijk en de dag daarna kan ik ineens het gevoel hebben dat ik het niet wil weten. Heb gelukkig nog even om er overna te denken . Maare denk het wel...
Wij willen allebei heel graag weten wat het wordt ! We kunnen niet wachten tot de 20 weken echo (duurt alleen nog erg lang).
Wij gaan het ook een verrassing laten zijn bij de geboorte. Spannend hoor! M'n gevoel zegt al vanaf het begin dat het een meisje wordt. Denk ook de hele tijd helemaal automatisch in termen als 'zij' en 'haar'. En juist daarom zie ik wel gebeuren dat het ineens een jongen wordt, haha! Kortom: het blijft voorlopig nog een week of 25 spannend
Nog iets anders trouwens: zitten jullie qua kleding nu ook in zo'n onhandige periode? Dat je eigen kleding eigenlijk niet meer kan (zeker als je zit, die ritsen die in je buik duwen, auw)(bovenste knoopje heb ik zowiezo al twee weken openstaan, zie je toch niet onder m'n riemen), maar dat zwangerschapsbroeken voor je gevoel toch ook nog een beetje teveel van het goede zijn?
Helemaal mee eens MMM. Broeken zitten niet lekker maar in positie broeken voel ik me nog niet helemaal thuis.... Kijken hoe lang ik het nog vol hou..
Ik had bij beide zwangerschappen een heel sterk voorgevoel wat het zou worden en zoals het er nu naar uitziet, gaat het dit keer dus weer uitkomen. Wij wilden wel graag van tevoren weten wat het wordt, vooral omdat we allebei veel te nieuwsgierig zijn. En als er dan een echo op je buik wordt gezet, tja... Bij onze overburen is vandaag ook een jongetje geboren, dat vermoedde ik ook al. Qua positiebroeken heb ik een hele fijne gevonden. Het is een broek met een hele lange, zachte stretchband eraan die je dubbel kunt klappen. Als hij helemaal omhoog getrokken wordt, komtie tot over mijn borsten! En dubbel geklapt blijft de broek mooi op mijn heupen hangen. Je ziet geen rare naden op je buik en je hoeft niet te klooien met elastiekjes en knoopjes. Ik vind 'm ideaal, gekocht bij Prenatal voor 35 eur (en nog 15% eraf op de beurs). Je hebt ook broeken die onder je buik zitten, dat vind ik ook fijne broeken. Gewoon uitproberen, zul je zien dat het ook prettig kan zitten met een bescheiden buikje. x Nienke
Aha , ben ik dus niet de enige met die , wat moet ik aan frustraties. Gister bij mom2b werkkleren gekocht( ik werk in een pakkenomgeving) .Een broek die zo rekt dat hij nu als gegoten zit maar duidelijk straks ook nog kan. Ze hebben daar heel veel mooie kleding,die je vanaf het begin kan dragen. Maar de prijs is er dan ook wel naar. Verder is het ook een beetje een drempel, zo van ja maar ik ben nog helemaal niet zo lang zwanger, en in die kleding lijkt je zowiezo al dik ( behalve dat spul van mom2b dan) door die hoge banden, stretch stukken etc. Nu zit ik achter mijn laptop met spijkerbroek los, buikband eromheen en een leuk truitje erover. lijkt net of ik er een topje onderaan heb.
Ik zou ook dolgraag willen weten wat het wordt! blijf bij de 20 weken echo net zolag liggen tot ik het zie!