Mvamberenkeenan: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor! Maak er maar een fijne dag van. En Wannie: hopelijk zet het voor jou nu ook snel door. Dikke knuf voor jou!
Ambermams....gefeliciteerd met je verjaardag! \/ \/ \/ \/ Enne wannie..als zelfs het uitzettings bevel niet werkt weet ik het ook niet meer hoor Beeb van wannie het is nu echt tijd om er uit te komen hoor! zo, ik heb gesproken
Weet alleen niet of het hetpt hoor wannie..heb ws niet echt veel overwicht..Valentijn heeft ook niet naar mij geluisterd toen ik vertelde dat hij nog even moest blijven zitten Maar ach...niet geschoten.............
morgen pas,,,,,16.10 uur.....maar wurmpie gaat dankzij de woorden van Daan gewoon vandaag of vannacht komen ...........toch? ? ? ?
Hup hup, d'r uit komen daar.... Jet : van harte met je verjaardag. Kuki : is het lekker dat G weer naar school is?
Yep, Wannie moet gesupported worden! Daarna gaan we echt allemaal over naar de mama's. ps. Wolvin zal toch al wel bevallen zijn? Of heb ik iets gemist ?
Wolvin is er ook nog, alleen niets van weer gehoord.. Ik lees ook regelmatig hier hoor! Wannie, kom gauw onze kant op!
Zit alleen maar te pesten maar dat zullen jullie wel weten.Ik kom hier ook gewoon elke keer hoor. En zeker onze laatste moeten we onder steunen
ik laat jullie gewoon nog even meezwangeren Kussssieeee, Jullie zijn schatten! trouwens ben ook wel erg benieuwd naar wolvin!
mischien ga ik zo wel touwtje springend de trap op en af rennen terwijl ik smakelijk loop te kauwen op een ananashart wat ik wegspoel met bitterlemon dan moet het toch wel beginnen? hihihi
Hallo mama's en mama to be, Ik denk ik kom eens even kijken hoe het hier met alle bevallingen zit en lees dat jullie heel benieuwd zijn naar Wolvin. Ik ben een vriendin van Wolvin en daar is helaas ook nog steeds niks loos , wel de voorweeën en alle andere laatste loodjes kwaaltjes en ze zit er ook helemaal doorheen, ze zit bijna niet meer achter de pc, dus denk ik zal het jullie even laten weten. Dan zitten jullie niet zo in spanning Alle mama's nog van harte gefeliciteerd en wannie jij ook nog veel sterkte met de laatste loodjes Groetjes Angela.
angel: tnxxxxx voor het op de hoogte houden Geeft wolvin maar een dikke knufffel van ons! Hoop dat het voor haar ook snel doorzet! Kusssie
Dank jullie wel voor jullie felicitaties, alleen voel ik me vandaag totaal niet jarig, want ik heb echt een klote-ochtend achter de rug.... Eerst ging het vanmorgen helemaal super ! Keenan werd om half acht wakker, heeft een voeding gehad, Amber lag nog heerlijk te slapen dus ik kon ook nog lekker douchen. Daarna Amber wakker gemaakt, want we moesten nog naar de winkel om taart te halen. En daar begint de ellende allemaal ! Nadat ik de taart had gehaald moest ik Amber en Keenan allebei weer in de auto doen. Het was voor mij de eerste keer dat ik boodschappen ging doen met twee kinderen, dus mijn hoofd liep een beetje over. Ik had mijn tas even op het dak van de auto gezet zodat ik Keenan en Amber kon vastzetten....... Tsja, jullie raden het waarschijnlijk al: ik ben dus weggereden terwijl mijn handtas nog op mijn auto stond ! Toen ik thuis was kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn tas nergens kon vinden, dus ik was behoorlijk in paniek ! Als een gek ben ik terug gereden naar Wormerveer in de hoop dat ik mijn tas nog terug kon vinden, maar helaas........... Iemand heeft mijn tas meegenomen ! Ik naar de AH, helemaal in paniek, daar heb ik Erwin gebeld. Die zei tegen mij dat ik meteen naar het politiebureau moest gaan om aangifte te doen, dus huppakee, ik met twee kinderen naar de politie. Ik heb aangifte gedaan van vermissing van mijn handtas, met daarin mijn portomonnee met bankpasjes, rijbewijs, huissleutels, noem maar op en het zat er wel in......... Dus nee, mijn verjaardag is totaal niet goed begonnen, ik was zoooooooooooo boos op mezelf en helemaal overstuur. Gelukkig was mijn schoonmoeder in de tussentijd bij mij thuis aangekomen en die had de sleutel mee, dus ik kon wel weer naar binnen, maar ik moest meteen een heleboel regelen met pasjes blokkeren enzo. Toen ik dat geregeld had, konden we eindelijk een kopje koffie met taart nemen. En ja hoor, door dat gerace van mij met mijn auto was de taart van mijn stoel gevallen en de hele taart geplet, dat kon ik er ook nog wel bijhebben......... Anyway, ik ben nu aardig bijgekomen van het drama en voor mijn verjaardag krijg ik van Erwin een prachtig mooie nieuwe handtas van Oilily !
jeeetje........wat een gedoe zeg en wat balen! Ik word soms al panisch als ik me portemonee niet meteen kan vinden Nu maar hopen dat degene die je tas heeft meegenomen je toch nog opbelt en je spulletjes terug geeft ik ga er voor duimen mega knuffffellll!
Dikke knuffel Jet en nog van harte gefeliciteerd, ik hoop dat de rest van de dag nog een beetje goed komt!
Nou meis..hoop dat de rest van de dag iets beter verloopd! Dikke knuf voor jou! En angel 79, bedankt voor de update..Geef Wolvin maar een hele dikke knuf