augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Wat een verhaal Jet, echt super klote , geberud uiteraard altijd op het meest verkeerde moment...
    Misschien is er iemand met een goed hart die het terugbrengt ( is mij ooit gebeurd , vanuit Italië zelfs)

2. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Waar praten we straks met z'n allen verder als moeder zijnde ?

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    bij de mama's natuurlijk!

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ach Jet toch! Wat balen zeg...en dat op je verjaardag! Ik hoop dat je hem terug krijgt! Nog een fijne avond meid!

xx

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dan ga ik even zoeken waar ik moet zijn hahaha...

6. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    jet van harte gefeliciteerd met je verjaardag =P~

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Wannie hoe staat het met je?

8. wannie

wannie Niet meer actief

Hiiii

Ik zit heerlijk onderuit op de bank,,,,,,,,buik is zo rustig als wat. Geen tekenen meer dus

Morgen maar afwachten bij de verlos :)

Kusssie

Wan

9. Niet meer actief

ooooooooo Jet, en ik nog zo hopen dat je een geweldige dag had gehad :(
    <KNUFFEL>
    Toch nog van harte gefeliciteerd

En Wannie nog niet dun? Nog effies dan.
    We hebben ons trouwens bescheurd hier om je uitzettingsbevel, die moet je echt ergens bewaren :)

Gisteren koorts gehad, en Devid had vandaag een soort van regeldag denk ik, hele ochtend wakker, drinken om de 2 uur, gelukkig slaapt ie nu lekker.

Chigirl, super leuke foto's, zo grappig om te kijken naar een ventje dat precies even oud is als onze uk. :D

Wannabe, ik wil graag nog een foto van jou met Espen voor mn album :D

Nu gaan we naar bed, Devid komt zo vast weer en daarna kunnen we slapen.

Pfff, ik zweet me te pletter.

Doegie

10. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Wannie, ik wens je een rustige nacht en een mooie morgen!

11. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    succes bij de vk!

12. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey iedereen,

Wou ff melden dat men dochtertje opgenomen is in het ziekenhuis via spoed. Ze heeft echt 24 uur aan een stuk aan het krijsen geweest, echt de longen uit haar lijfje huilen. Het was zo zielig. Ze had echt pijn, nu vermoeden ze dat ze hevige last heeft van krampjes en gaan ze haar observeren om te zien of ze een andere voeding moet, of ofdat ze misschien allergisch is aan iets... ze weten het echt niet. Maar de kinderarts twijfelde er geen seconde aan om haar te laten opnemen. Het was echt niet normaal hoe ze deed.
    Kvoel me nu wel een beetje rot omdat ze daar nu alleen in het ziekenhuis ligt, maar ik moest echt overhuis komen om eens te kunnen slapen want ik ben echt doodop! Pfff voel me er echt niet goed bij! :cry:

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Jeetje Sarake, wat een bericht. Ik hoop dat ze er snel achterkomen wat er mis is met jouw meisje. En jij kan maar beter goed uitrusten, ze is nu in goede handen en dan kan jij morgen weer opgeladen voor haar zorgen.
    Dikke knuf

14. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Kiki80 Ik weet wel dat ze in goede handen is, maar toch blijft het moeilijk als moeder om je kind ergens achter te laten. Maar op advies van de arts en de verpleegkundige ben ik dan toch maar naar huis gegaan om inderdaad mijn batterijtjes even op te laden.
    Hoop dat ze snel weten wat er aan de hand is. Nu kruip ik men bedje in want ik wil morgen al heel vroeg aan haar bedje staan.

15. sarake sterkte meid hoop dat de kleine meid snel weer beter is

16. wannie

wannie Niet meer actief

Nog een keer een poging :( had net een hele lap getikt :(

Goedemorgen :)

Sarake: Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen bijtanken met de slaap.
    Het lijkt me ook heel moeilijk om zo snel al je kindje ergens achter te moeten laten, en dan ook nog in het ziekenhuis....een plek waar je bij je kindje wilt zijn. Maar ik denk dat je wel een goede keuze hebt gemaakt door even naar huis te gaan om je rust te pakken. Je hebt er ook niets aan als je daar als uitgeputte mama zit....nu kan je je meissie in alles goed bijstaan en steunen. Ik hoop dat ze er snel achter zijn wat je meissie mankeert en dat ze snel opknapt!
    Mega knuffellll

Alice: ook voor jou een knufffelllllllll (ik las op het mamaforum dat je die wel kan gebruiken)

Hier is alles nog steeds rustig........zucht......
    Gisteravond had ik echt een baalavond :(
    Alles staat/stond stil :( ......hoe erg kan je naar weeen verlangen :rolleyes:
    maar wurmpie ging even flink dartelen in me buik en dat tovert dan toch weer een bigsmile op me gezicht :)
    Maar ik ben het wachten gewoon beu :( ..... de zwangerschap op zich nog helemaal niet :) mischien dat daarom wurmpie ook optimaal gebruik maakt van de tijd :rolleyes:

Ik ga me meissie even haar bed uittrommelen :p

Ze kwam gisteren trouwens weer helemaal happy uit school :) (eerste schooldag weer)
    Ik heb haar nog geprobeerd over te halen om niet naar school te willen door alles negatief te bekijken: rekenen is niet leuk, taal is niet leuk, de nieuwe juf kan nooit lief zijn........
    Maar ze was het nergens mee eens :( (eigenwijs kind :rolleyes: ) en was blij dat ze morgen weer naar school kon. (als ze dat nou volhoud tot een jaar of 18 :rolleyes: )

Tis echt heerlijk om te zien hoe je kind geniet van wat ze allemaal leert en hoe ze zich ontwikkelt :)

Nou ik ben er vandoor

tot strakkies

Kussie

17. wannie

wannie Niet meer actief

owwww daar is ze al :) scheelt weer naar boven strompelen :p

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wannie, je maakt me wel weer aan het lachen op de vroege ochtend :)

Hoop dat de VK straks wat voor je kan betekenen, succes!

19. wannie

wannie Niet meer actief

dan heb ik me goede daad weer verricht voor vandaag :rolleyes:

20. Sarake, dikke knuffel meid! ik weet hoe het is om je kind in een ziekenhuisbed te zien liggen,en het breekt je hart...ik heb het ook tig keren meegemaakt! dikke knuffel meid!

Wannie, hopelijk zet het snel door meid! dat wachten is flink balen hè!

Deel Deze Pagina