Weer een inbraakalarm Bij Wolvin was nog niks loos, vandaag is ze op controle geweest bij de gyn. en haar beebje zit véél te hoog naar boven. Was eerder wel al ingedaald, maar is dus terug gezwommen, beviel hem/haar daar blijkbaar stukken beter Morgenvroeg moet ze om 7 uur naar het ziekenhuis bellen om te kijken of er plaats is en dan wordt ze aan de ctg gelegt. Dan word bekeken/besproken of ze gaan inleiden of dat ze beter een keizersnede kunnen uitvoeren. Ikzelf ga er wel vanuit dat ze morgen ook haar beebje in de armen kan nemen, ik hoop het echt hoor, want ze is ook helemaal op Ze had gisteren nog zelf willen komen, maar heeft er gewoon echt de puf niet voor, zal jullie nu een beetje op de hoogte blijven houden. Zodra ik meer weet zal ik het jullie melden, maar of dat voor of na inleiden/keizersnede gaat worden dat weet ik niet. Ze zullen er vast niet aan denken mij te smsen voordat ze de verlos- of operatiekamer opgaan Duim in ieder geval maar een beetje voor haar, kan ze echt gebruiken jullie horen me vanzelf weer. Dames, geniet nog maar lekker verder van de kleine beebjes, pff ik krijg er weer helemaal de kriebels van hahaha Liefs Angela.
Angel, onwijs bedankt voor je berichtjes, echt super. En wolvin, heel veel succes, hoop dat de kleine er snel is.
Ik zit hier volop in de zenuwen dames, ze liet haar zoontje gewoon naar school gaan en de overbuurvrouw zou hem dan opvangen. Ik zit al vanaf 7 uur met mijn mobiel binnen handbereik, maar nog niks gehoord, kaarsje brand ook al de hele morgen ik vind het zooo spannend. Geloof dat het nu nog erger is dan dat ik zelf ging bevallen Zodra ik iets weet horen jullie het van deze zenuwpees haha. Liefs Angela.
Oei, dat is zeker spannend zeg! Echt fijn dat je ons op de hoogte houdt Angela, kan me voorstellen dat je in zenuwen zit... Ook ik ga zeker voor Wolvin duimen hoor!
Ik heb nog steeds niks gehoord van Wolvin Ik kan haar vriend geen sms gaan sturen denk ik he ik heb gewoon buikpijn van de zenuwen haha, maar blijft gewoon rustig doorademen Ze zou morgen 42 weken zijn als ik me niet vergis Demi. Om kwart over 12 moet ik mijn meisje uit school halen als ik dan nog niks heb gehoord misschien toch maar eens een sms sturen? Wat zouden jullie doen? Ik heb er echt geen idee van waar ik goed aan zal doen, ik wil ze ook niet storen Nouja, ik ga weer even verder zenuwen haha Liefs Angela.
Angel, wauw, wat een spanning zeg! Enne, zou ook een sms sturen hoor...Heb je er geen zin in kan je die makkelijk negeren maar ik had er erg veel steun aan toen ik aan het bevallen was hoor! ( hubbie moest ze steeds voorlezen ) Duim voor Wolvin......... [-o< [-o< [-o<
Sms is net verstuurd, ben zooo benieuwd. Voor het zelfde geldt kon ze helemaal niet terecht vanmorgen of werd het echt alleen maar een ctg maken en bespreken hoe verder, maar goed ik denk niet dat ze je dan om 7 uur laten bellen of er ook plaats is of wel? Ok tijdens het typen belde haar vriend me op, rond 9 uur hebben ze gel ingebracht en tussen 1 en 2 uur zouden ze dan nog eens komen kijken. Ze heeft wel last van harde buiken maar verder nog niet veel meer. Beebje ligt nog steeds te hoog dus er wordt straks ook het verdere plan besproken. Heb echt zo met haar te doen Haar vriend laat me straks nog weten hoe en wat, als dat mogelijk is natuurlijk Jullie horen het verder weer van me Liefs Angela.
Angel, wens haar heel veel sterkte namens ons als je haar spreekt, of haar vriend natuurlijk! Duimen voor haar! En jij bedankt voor het ons op de hoogte houden
Als ze morgen 42 weken is en vandaag niet bevalt dan wordt Wolvin oppperovertijdloopster van augustus... Ik hoop voor haar dat het niet zo zal zijn en dat ze vandaag haar beeb in de handen mag houden...
Net weer telefoon gehad, het wordt toch een keizersnede. Haar vriend wist nog geen tijd dat moest nog allemaal geregeld worden, maar voor 99% zal ze vandaag haar kleintje in haar armen kunnen sluiten =D> Ik ben zo blij voor ze [-o< nu nog even duimen dat ze niet al te lang nog moet wachten voordat ze de ks krijgt en dat natuurlijk alles goed gaat. Nog even dames en dan zitten jullie allemaal lekker gezellig in het mamatopic te kletsen en dan kan het eerste hoofdstuk worden afgesloten hier Jullie horen straks vast weer van me Liefs een trotse bijna "tante" Angela.
spannend,,,,wauw op 6 september word dan eindelijk t laatste augustus beebje geboren,,,,das toch wel bijzonder. Dan te bedenken dat in juni de eerste er al was :-D