augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    Wij willen ook graag weten wat het wordt, ben het wel eens met de stelling dat het geen verrassingsei is, ha ha ha. We vertellen het gewoon ook iedereen.

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Wij willen t ook heel graag weten. Vind t ook wel leuk om in het kamertje echte jongens of meiden accenten te maken. We zijn dus ook echt heel benieuwd.

wat betreft t huisje gaan we donderdag een bod doen. Hier is alles dicht de komende dagen ivm carnaval dus word nog ff spannend tot donderdag.

3. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Wij willen ook weten wat het wordt

Heb totaal geen moeite met zwangerschapsbroeken, loop er onderhand alweer een dikke 7 weken in, kon nl niet anders..niemand die ziet dat het een zwangerschapsbroek is hoor, niet zolang je er iets langers over draagt..

Verder vind ik het absoluut niet erg als je een zwangerschapsbuikje ziet en zo, ben tenslotte zwanger nietwaar dus tja waarom dan vervelend dat je niet meer in je kleren past?

4. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Nee, tuurlijk is het helemaal niet erg als iedereen je buikje ziet. Geweldig juist! Probleem is alleen dat ik nog geen zwanger buikje heb voor het oog en dat daarom de kleding zo raar 'aanvoelt'. Maar doordat er wel iets bolling is (niet te zien als ik kleding aan heb) gaan m'n gewone broeken op sommige dagen wel een beetje onhandig zitten. Maar ben het helemaal met je eens Mist, die zwangere buikjes moeten en mogen gezien worden! Hoop ook dat ik snel een echt zwanger buikje krijg :)

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij willen ook weten wat het wordt!

Ik ben vandaag met mijn zus naar de 9 maanden beurs geweest, het was in een woord geweldig! Want.....we zitten in de auto onderweg er naar toe, vertelt ze me dat ze ook weer zwanger is! Ik ging helemaal door het lint, een grote huilshow in de auto :)

Ik ben zo blij voor haar, ik liep de hele dag met een big smile rond! Met onze eerste waren we ook gelijk zwanger en nu weer met onze tweede!

--> Muriz: je leest dit vast, nogmaals (voor de 1000x of zo vandaag): wat geweldig! Succes met de echo morgen!

Heb vandaag ook nog bij een standje naar het hartje geluisterd (maakte me een beetje zorgen omdat ik het sinds 2 dagen niet meer kon vinden met de babysound) maar het ging weer als een trein (meteen weer huilen dus, ik heb wat afgehuild vandaag, maar allemaal met vreugde). Maakte me me gewoon zorgen en toen las ik dat verschrikkelijke berichtje van SheDevil, tja, dan is alles zou dubbel en zo moeilijk.

Ben nu helemaal op, ik ga lekker op tijd naar bed!

6. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Wat leuk en bijzonder Kuki! Hoeveel scheel je met je zus? Heb het hier volgens mij nog niet verteld, maar ik loop ook samen met m'n zus te zwangeren. Ze is precies een week na mij uitgerekend!

7. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

@ Kuki: Hier je zusje ff. Ik vond het ook geweldig vandaag en zeker jouw reactie toen ik het jou vertelde! Geweldig!

Ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben, horen we morgen, maar ik ga er van uit dat ik een week of zes achter lig op mijn zus.
    Is het al langer zijn we op zelfde dag uitgerekend!

Ga nu gauw weer weg bij jullie augustus mama"s en mezelf maar eens aan melden bij de september of oktober mama"s!

8. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hi ladies,

Ik ben vandaag met mams naar de 9 maanden beurs geweest en het was super gezellig! Ik heb ook (net als Nienke) een echo gehad, moest hiervoor wel een dik uur in de rij wachten, maar ik had het er graag voor over! ik heb mijn kleintje dus ook weer ff een paar minuutjes kunnen zien en ik ben weer helemaal in de wolken! Hij/zij lag heel rustig te doezelen (waarschijnlijk slaperig, door het lopen van mij op de beurs wordt beebje tijd heen en weer gewiegd en valt het kleintje in slaap zo werd mij tijdens de echo verteld). Heb beebje goed kunnen zien, lijfje, opgetrokken beentjes, 2 armpjes af en toe in de lucht met de 10 vingertjes eraan, klein neusje en kleine lipjes...sooo liefff. Heb 2 echofoto's meegekregen, waarvan 1tje heel dichtbij van gezichtje...sooo gaafff! Bij thuiskomst was mijn vriend helemaal verrast, ons kleintje op de foto!

Ik weet dus (nog) niet wat het wordt, heb er vandaag ook niet naar gevraagd, want ik wil graag samen met mijn vriend zijn als we het te horen krijgen...dus ik hoop dat het op 12 maart (over 3 weekjes al) bij de 20 weken echo (ben dan 19 weken en 2 dagen, maar ok) te zien is, dan willen wij het wel graag weten. En we vertellen het dan ook aan familie en vrienden, want ik wil niet nog maanden zitten stressen of ik me verpraat ja of nee. Wat een gedoe. Wij zijn er gewoon open over.

En aangezien 12 maart mijn verjaardag is, zou ik dat wel een heeeel bijzonder kadootje vinden.. ;) Ik dacht de eerste weken steeds dat het een meisje zou worden en nu de laatste weken denk ik steeds een jongetje....tja, nog even dan zullen we het misschien weten...

Ik ben nu ook bekaf en ga zo lekker slapen en dromen over ons kleintje....nog even wegzwijmelen...

Weltrusten allemaal!

Liefs,
    Borsatofan.

9. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Wij willen het wel weten wat het straks wordt maar tegen iedereen zeggen we van niet dan blijft het voor hun nog lekker spannend.
    Ga zo even bellen voor de 20 weken echo,nog heel even en dan is het zo ver en ik kan niet wachten om mijn lief kindje weer te zien.

Ik heb van het weekeind een broek aan gehad die echt niet meer lekker zit en die heb ik na 2 uurtjes ook gelijk weer uit gedaan.
    Deze broek zat zo strak bij mijn buik.
    Maar ik heb ook nog broeken die wel lekker zitten dus ik wacht nog even met het kopen van positiekleding tot het echt niet meer gaat met mijn eigen kleding.
    Ook strakke truitjes zitten niet zo lekker meer omdat mijn taie weg is en het steeds dikker wordt op en rond mijn buik.

Fijne dag allemaal.
    Doei Teddy.

10. Niet meer actief

@shedevil:sterkte meis lees het nu pas sorry wat verschrikkelijk zeg
    Ben sinds gisteren 15 weken volgens mij voel ik mijn kindjes goed bewegen morgen moet ik voor het eerst naar de gyn ben er toch een beetje zenuwachtig om na het nieuws van shedevil

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zo te zien zijn wij dan een uitzondering, wij willen niet weten wat het word. Als het toevallig te zien is op de echo tja dan weten we het, maar ik ga er niet om vragen. Het maakt me ook niets uit, de kamer is in grote lijnen al bedacht qua kleuren enz en ik zou dat voor een meisje of jongen niet anders doen. Roze en blauw zijn nou niet echt onze kleuren.

Heel cliche maar als het gezond is ben ik al dik tevreden!
    Een meid is leuk met al dat getut en lieve jurkjes en een jongen is weer lekker stoer en leuk voor opa, want die heeft al een kleindochter.
    Ik kan trouwens ook slecht mijn mond houden en zou niet willen hebben dat iedereen al weet wat het word.

En tja ik vind het wel leuk een verassingsei te zijn, kunnen de vrienden een pool opstellen om het geslacht en naam te raden, is hier inmiddels een traditie aan het worden.
    Ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel graag willen weten, alleen gelden die redenen niet voor ons.

12. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Nou vanochtend bij de verloskundige geweest en alles was prima in orde, maar dat had ik eerlijk gezegd ook verwacht ;)
    Moet zeggen dat naar de verloskundige gaan een stuk minder spannend is ten eerste omdat het een tweede is en ten tweede omdat ik zelf elke avond het hartje al hoor dus tja :oops: ;)

13. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    goeiemorgen meiden :)

ben nog helemaal kapot van de beurs van gisteren..
    was echt superleuk om daar lekker rond te lopen en te kijken wat er allemaal voor moois en nieuws te koop is,

ook gelijk even een pretecho laten maken,had niet verwacht dat het allemaal zo duidelijk zou zijn maar alles kwam mooi in beeld..ze kon jammer genoeg niet zien wat het werd want onze uk zat met de beentjes over mekaar haahah

vandaag ff lekker bijkomen en genieten van het mooie weer

zal zo ff kijken of ik de fotos in mijn album kan krijgen

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

@ shedevil, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik wil jullie heel veel sterkte wensen..

Vrijdag bij de vk, was alles in orde. Het hartje was goed te horen en de bloeddruk was netjes. Ik ben 6 ons aangekomen, dus ook dat was prima.
    De uitslag van het vlekje wat afgelopen donderdag is verwijderd, krijg ik volgende week woensdag als ik weer naar de gyn. moet. Dus dat is nog even afwachten geblazen.

Ook wij willen graag weten wat het word, ik ben daar zo nieuwsgierig naar.. Maar ik moet nog een paar weken geduld hebben... haha.

15. Niet meer actief

ik ben ook z erg benieuwd wat het word ik denk zelf een jongen en een meid dit omdat ik er niet echt een duidelijk gevoel over krijg bij mijn eerste wist ik zeker dat het een meid werd en dat kwam uit

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hallo daar!

Sinds een week heb ik nu positiebroeken aan, en moet zeggen, heerlijk!
    Geen gedoe meer met strakke broeken etc.

Bij mij is het nu langzaam zichtbaar voor anderen, maar sommigen willen het niet zien, of zienhet echt niet.

Overmogen naar de VK, zenuwachtig ben ik niet echt, want het hartje klopt nog steeds mooi, en het beweegt al vrij goed ( soms het gevoel een beurze plek te hebben op 1 plek, en vooral bij mijn blaas, ineens een soort 'schop/steek gevoel).

Vandaag weer geshopt met een vriendin, en haar zoontje van 8 maanden, erg leuk:)
    Veel dingen rijker!

Mijn moeder heeft me nog 4 rompertjes gekocht maat 50/56 , en daar heb ik nu genoeg van, dus het wordt nu kijken naar andere maten.
    Verder ben ik al wel netjes op weg met de benodigdhedenlijst die ik van het kraamzorg bureau heb ontvangen.

Ook staat de box al in de woonkamer, heerlijk gevoel!

17. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik heb een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en die is op 20 maart dus nog 4 weken wachten.
    Ik heb er zo'n zin in.
    De mevrouw aan de telefoon was alles behalve aardig en snouwde mij een beetje af.
    Hopelijk is die gene die de echo gaat doen straks wat vriendelijker.

Fijne avond allemaal en tot snel weer doei Teddy.

18. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi allemaal

Shedevil wat een verschrikkelijk nieuws sterkte.

Nou ik ben vanaf morgen weer elke dag online en kan ik weer mee lezen want het is echt niet bij te houden.Ik zal zo de foto's van de 14wk echo die ik heb laten maken in mijn album zetten ze zijn erg duidelijk vind ik.
    En kijk uit naar 19 maart dan krijg ik de 20 wk echo ben dan al verder maarja ze noemen het zo.
    Ik pas nog wel in mijn eigen kleren maar moet zeggen dat ik nu met het vele auto rijden toch een positiebroek heb aangetrokken zit toch wat lekkerder.
    Verder voel ik me nu helemaal uitgerust en hoop dat dat zo blijft als ik weer aan het werk ga heb gemiddeld meer als 10 uur per dag geslapen en soms ook nog s'middags dus het was voor mij meer een slaap vakantie maar ook lekker we hebben het heerlijk gehad veel sneeuw en mooi weer met een lekker zonnetje.
    Verder eigelijk niks bijzonders te melden het gaat allemaal ze gangetje en voel me goed en nergens last van.

Groetjes Sonja

19. Niet meer actief

zo hier lekker rustig morgen naar de gyn om 10:20 uur ben benieuwd hoe het daar te werk gaat
    ik heb al een hele tijd positie kleding aan en moet zeggen heerlijk hor niet meer knellen.
    vanavond geen gecarnaval ben het een beetje beu
    mijn vader heeft mijn dochter opgehaald om te gaan logeren dus rust
    nouja morgen mijn stiefdochter ook naar huis die was nog hier omdatz e ziek was maarz e is al aardig opgeknapt en moet morgen dus weer naar huis die heeft ook nog geen vakantie want die woont in het noorden van het land mijn dochter wel en die buit dat dus lekker uit bij opa ha ha ha ha

20. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Vanmorgen waren we weer bij de verloskundige en we hebben voor het eerst het hartje gehoord (vorige keren echo's gehad, dus niet geluisterd). Wat super om onder het velletje van je buik een hartje te horen kloppen, we zijn echt helemaal verliefd! En helemaal geweldig: de vk die ik vandaag had, is nog bezig met de echoscopisten-opleiding. Of ik soms een extra echo wil, zodat ze kan oefenen (vorige echo's bij een collega van haar gehad). NATUURLIJK wil ik dat! Krijg dus over een paar weken gratis en voor niks nog een echo (vlak voor de 20-weken-echo), kan ik weer een half uurtje extra nog onze kleine beeb kijken. Zwijmel, zwijmel.....

Deel Deze Pagina