augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He hallo dames,
    Wat hebben jullie ontzettend veel geschreven in een week.
    Heb me best gedaan om bij te lezen, maar moet zeggen dat alleen het verschrikkelijke nieuws van Shedevil blijft hangen.
    Wat onzettend erg, dat is nou hetgeen waarvoor ik de hele tijd al bang voor ben. Dat je bij de vk komt en blijkt dat het hartje niet meer klopt...

Ben weer terug van een weekje Egypte, geweldige vakantie gehad met onwijs lekker weer (ong 25 graden) ben alleen niet echt bruin geworden. Heb de hele tijd lopen smeren met factor 50 uit angst voor een zwangerschapsmasker.....

Groetjes

2. Niet meer actief

ohhh heerlijk 25 graden wou dat het hier alweer zover was weer vind het nu ontzettend koud steeds

3. demi26

demi26 Niet meer actief

Vandaag ook voor het eerst hartje gehoord. De stagaire moest ff zoeken, maar toen ze omhoog ging had ze het al snel gevonden.
    We doen het netjes volgens het boekje, dus beter nieuws kan niet.

Vandaag ook maar opgegeven voor zwangerschapsyoga. ben zeer benieuwd of dat iets voor miij is... Morgen weer aan het werk, gelukkig nog 4 daagjes en dan vakantie! Een weekje, heerlijk.

Wij willen niet weten wat het wordt... We zien het over een x aantal weken wel....Vind de spanning gewoon leuk zoals het nu is...

Groetjes

4. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hebben julie dat ook dat je nu veel puistjes hebt?
    Mijn gezicht veranderd nu in een puisten massa en ik heb soms kleine puistjes maar ook op sommige plekken mega grote en die doen een beetje pijn bij aanraking.
    Nu weet ik wel dat het er bij hoort en zo erg vind ik het ook weer niet maar vervelend is het wel.
    Voor mijn zwangerschap had ik aleen een puistje tijdens mijn menstruatie en nu vliegen de pukkels de pan uit en belanden op mijn gezicht :D
    Ik heb nu speciale hypoalergeen(sorry als het verkeerd geschreven is) zalfjes van dr v. de hoog gekocht dat is mild voor je gezicht.
    De mevrouw van de drogist vertelde dat zij het ook gebruikte tijdens haar zwangerschap en dat het goed is voor je huid in deze periode.

Doei Teddy.

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

teddy kun je dat spul ook op je rug gebruiken? Ik zit helemaal onder de griezels op mn rug echt niet normaal!

Heb daar normaal nooit last van maar t lijkt wel of t er steeds meer worden. Heb trouwens ook zo'n goeie op mn kin maar die is gelukkig bijna weg.

Zeg maar altijd dat ik ze beter nu kanhebben dan die keine in de pubertijd hihi

6. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik weet niet of je het ook voor je rug kan gebruiken.
    Maar in mijn ogen is een huid een huid toch of het nu je gezicht of je rug is.
    Maar omdat ik ook geen exper ben op dit gebied kan je het beter bij het drogist vragen dat heb ik ook gedaan.
    Op je rus is ook niet fijn maar dat kan je nog bedekken met kleding.
    Of ik moet nu een zak over mijn hoofd gaan dragen :D
    sterkte er mee.

Doei Teddy.

7. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    heb ik ook last van op me neus zitten er 5 pukkeltjes,ik lijk net een aardbei!

8. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Pukkels, praat me er niet van! Ik heb er nog nooit zoveel gehad. Zelfs in puberteit had ik er nauwelijks eentje en nu zit ik onder! En aangezien ik alles uitknijp (witte pukkel vind ik helemaal goor) zit ik onder de wondjes... bah... En ik probeer er soms niet aan te komen, maar als ik maar een ieniemienie koppie zie, dan val ik het al aan.
    Wij willen trouwens wel weten wat het gaat worden. Ik dacht altijd dat ik eerst een meisje zou krijgen, of wilde dat misschien, maar nu ben ik er heilig van overtuigd dat het een jongen wordt en het idee dat het een meisje wordt vind ik zelfs raar hahahaha... Met andere woorden het maakt me helemaal niks uit, ben nu al zo gewend dat het een jongentje gaat worden dat ik dat ook geweldig vind. Raar is dat he...

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hier ook een grote puist aan het worden maar het trekt nu langzaam weg gelukkig maar!

Dadelijk naar de vk een afspraak om 9.10 uur, daarna naar de fysio en wil eigenlijk de behandeling stoppen, hoe raar dat ook klinkt ik heb er meer pijn van als plezier. Dat duwen op je schaambeen is geen pretje en levert me iedere keer een hoop buikpijnen op.
    De eerste 2 dagen voelen de botten goed alleen je kont blauw en gekwetst, dan schieten de botten de derde dag fout en doet alles meer pijn als ervoor. Ik schiet er dus niet echt wat mee op, ben benieuwd wat de vk er van vind allemaal. Ik ben het iig hellemaal beu. De pijn van eerst viel mee te leven en dat geduw maakt het niet beter, eerder erger.

Ben ook benieuwd wat de vk van mijn volle maans buik gaat zeggen, want ik ben niet veel aangekomen maar mn flamoes kan ik vanaf boven al echt niet meer zien, ik heb een behoorlijke bumper en kom dus echt niet onder positiekleding uit.
    Shirtjes eindigen al halverwege mn buik, ik kan werkelijk niets meer aan van mn oude kleding.
    Misschien toch nog eens gaan shoppen komende maand.

10. Niet meer actief

ja teddy dat ehb ik dus ook allemaal puistjes
    dat was ook een van mijn eerste sympthomen toen in het begin
    voor mij vreemd want bij mijn dochter had ik nergens last van en juist een hele gave huid
    en dan zeggen ze dat meisjes de schoonheid van de moeder weg halen daarom dahct iedereen dat ik een jongen kreeg toen maar ik was overtuigd dat het een meid was

11. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    heb vanmiddag om 16:10 een afspraak bij de vk,dit keer gaat mams mee.mannetje moet werken.
    heb vandaag iedere keer krampjes/steekjes net boven mijn schaamstreek hebben jullie dat ook!

12. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Hier gelukkig geen pukkels!

Net afspraak gemaakt voor de pretecho die is 22 maart! Heb er zin in! Maar eerst 7 maart de ziekenhuis echo :)

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Goedemorgen!
    Het is echt fijn om mee te kunnen lezen met vrouwen die hetzelfde meemaken als jijzelf! Kan me geen zwanger leven zonder zwangerschapspagina voorstellen hihi!

Hier gaat alles nog goed..geen last van kwaaltjes en gelukkig ook niet van pukkeltjes. Vanavond weer naar de VK..we gaan denk ik hartje luisteren maar die ken ik ook heel goed door mn angelsound! Gisteren gehoord dat we een kinderwagen mogen uitzoeken van mn schoonouders..echt top!

Ik wil zo graag weten wat het wordt....en kan niet wachten tot de 20 weken echo hoor.....heb een afspraak voor volgende week woensdag staan bij een pretecho bureau! Ze geven geen garantie dat ze het kunnen zien...dus ik kan gewoon pech hebben..maar het is veel belangrijker hoe hij/zij er bij ligt dan hoe ver je bent, dus spannend! (overigens is het alleen een geslachtsbepaling..verder niets..voor 30 euro)

Nou lees jullie weer! En een fijne dag!

Liefs

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Geen last van pukkels, wel hele droge voorhoofd en dat jeukt.

maarrr... ik voelde gisteravond de baby jaaaaaaaaaa :D :D
    Alsof mijn onderbuik heel onregelmatig de hik had, hij bolde steeds even op zonder dat ik daar controle over had. Helaas was het maar 8 keer. Mijn man voelde het ook. Echt heel grappig.. helaas voel ik nu niks meer. Misschien was de kleine heel even superactief; zo van "vergeten jullie mij niet".

Voelen jullie al iets borrelen?

Trouwens ik was gister op een kinderdagverblijf voor gehandicapte kinderen, en ik zag al die lieve snoetjes, dat ik dacht; hoe het er ook uitziet en welke intelligentie hij/zij heeft; ik ga er zoooooo veel van houden... dat doe ik eigenlijk nu al. ;)

15. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi lieve meiden.

Fijn dat er meer meiden zijn die ook pukkeltjes hebben,hoewel ik het niet fijn vind voor julie hoor maar dan voel ik mij er niet zo aleen voor staan.
    Mischien kunnen we een pukkel forum aanleggen hier en gezellig kletsten over onze etterige pukkels en zo :D
    Ik heb op mijn buik en rug last van een droge huid dus goed smeren daar.

Mijn buik borreld heel erg zo af en toe en nu ook weer maar kan dat mijn kindje zijn of zijn het gewoon mijn darmen?
    Gisteren avond in bed wa het ook erg aanwezig,wel leuk al die geluidjes.
    Maar ja het is mijn eerste kindje dus het kan ook nog wat langer duren natuurlijk voordat ik wat voel.
    Weet iemand of het mijn kindje kan zijn?

Ga straks naar het winkelcentrum om even lekker te shoppen.
    Ik heb niet zo veel nodig maar het is mooi weer om te fietsen en ik wil kijken voor make-up om mijn huid met pukkeltjes wat minder zichtbaar te laten zijn.
    En aangezien ik niet zo thuis ben in de make-up ga ik even op onderzoek uit en wat advies vragen in de winkel.

Verder nog niet zo veel te vertellen dus ik ga weer en wens iedereen een mooi dag toe en tot later.
    Doei dikke knuf van Teddy.

16. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Zou het liefst ook vandaag nog gaan.. Maar ben zo bang dat ze het dan verkeerd zien..

17. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hoi meiden.
    wij willen ook graag weten wat het wordt.
    volgende week dinsdag weer naar de vk.
    dan gaan ze eindelijk luisteren naar het hartje.
    ook ik voel de kleine bewegen,dit is echt weer een super gevoel.

18. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Mijn vriendin heeft 2 keer bij mij en 5 (!) keer bij mijn vriend gependeld. Alle keren kwam eruit dat we een meisje verwachten. Zou ik erg leuk vinden, dan heb ik mijn koningskoppel compleet:) Mijn gevoel zegt ook wel een beetje meisje, maar of ik daar nu op kan vertrouwen weet ik niet ;)
    Bij de 20weken echo hoop ik het zelf te kunnen zien (mijn vriend wil het nog niet weten).. maar ja die kans is wel erg klein,,,

Ik ben druk ideeen aan t verzamelen voor de babykamer. Het is maar een klein hokkie, en ik wil er ook niet te veel aan doen (yoran had 2 jaar later alweer een andere kamer..). Heb er al helemaal zin in!

19. Niet meer actief

Ooh, die pukkels :confused: echt vreselijk, ik heb normaal al een hele vette huid (blijf je er langer jong uitzien, roept mn moeder dan > nou, dan liever wat ouder) maar nu is het echt erg. En ik ben al zo'n pulkeraar. Dus tja, allemaal rode plekjes, vooral op mn kin, maar ook erg op mn schouders. Ben wel blij dat het nu winter is, hoef ik nog niet in blote schouders. Al ga ik volgende week wel een weekendje naar Landal, dus dan moet ik er toch een beetje toonbaar uitzien. :D
    Ach, ik heb al een man :)

Mn buikje begint nu ook uit te dijen, maar mn heupen geloof ik ook, echt erg, maar mn buikje is voornamelijk nog mn darmen die omhoog gedrukt worden geloof ik. Ukkie zit nog net boven mn schaambot volgens mn angelsound.
    Dus ja, ik zit ook al aan de positiebroeken en anders een rok. Ik ga dr echt mee lopen showen hoor, liefst zo bol mogelijk.

Hebben jullie trouwens ook zo'n last van onderrug en liesstreken?

20. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Hier geen pukkels, wel een buik, en mijn blaasomtsteking die al wat bij de nieren zat is nu echt mijn nieren ingeschoten :(
    Antibiotica niet aangeslagen, nu weer een nieuwe kuur, en urine op kweek gezet zodat er eventueel heel gerricht behandelt kan worden.
    Ik wist niet meer hoe ik het had van de pijn vannacht.
    Nu gelukkig weer wat beter.

Deel Deze Pagina