augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Borsatofan, wat een nieuws zeg, schrok me rot.. ik vind het helemaal niks al die berichtjes... ik mag hopelijk maandag het hartje horen. Ik wens jullie heel veel sterkte. Wat moet dit een domper zijn op de familie. Jij blij dat je zwanger bent, maar gelijktijdig ben jij degene die ook iedereen er aan herinnerd dat er nog een kleintje zou komen. Echt vreselijk...

2. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    @mamalieske heel veel succes vandaag,laat je niet gek maken he

3. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Meiden,

Dank voor jullie lieve reacties, het is precies zoals Jumde zegt, als ik in augustus een kleintje krijg, denkt iedereen toch ook even aan het andere beebje wat er zou zijn geweest. Erg triest, ik bedoel, mijn buik wordt straks alleen maar dikker en ik vind dat ook zo erg voor haar dat ze mij dan zo ziet, maar ja, zoals gezegd, ik kan er niets aan doen en mijn kleintje ook niet dus ik moet en zal sterk blijven! Ik hoop gewoon dat ze over een tijdje (als ze er aan toe is) weer zwanger wordt en weer happy mag zijn...

Ik twijfel idd ook steeds meer over het aanschaffen van de angelsound, maar aan de andere kant kan ik er juist ook alleen maar meer opgefokt van raken, als ik het niet hoor ofzo. Mijn vriend wil sowieso dat gestress niet.

We moeten er allemaal op vertrouwen en in blijven geloven, dat alles gewoon goed blijft gaan en dat we in augustus allemaal een gezond kindje krijgen! We moeten dit doen, anders hebben we geen leven meer. Dus meiden blijven genieten en vertrouw op je lichaam, vooralsnog worden er meer gezonde babietjes geboren, dan dat het mis gaat.

Keep the faith!

Liefs,
    Borsatofan

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Borsatofan,,,sterkte voor jou en je schoonzusje en familie uiteraard!

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    goedemorgen allemaal,

Borsatofan, volgens mij pak je het goed op. Ik hoop dat je schoonzusje zich ook door jou kan laten troosten, omdat dat natuurlijk extra confronterend is.

Met een doptone kun je iig naar het hartje van de baby luisten, maar het zal wellicht een ander merk zijn dan agelsound.
    Ik zag bij onze kijkshop een angelsound liggen ( dat zei het bordje ervoor tenminste :) )

Ik twijfel ook om er één te kopen hoor. Omdat ik zelf ziek ben maak ik me extra zorgen over de baby.
    Misschein maar even doorbijten tot ik hem/haar echt kan voelen.

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Vanmorgen weer naar de VK geweest.
    Het hartje klopte goed.
    Ben nu wel weer terug gezet, naar mijn 'eigen' uitgerekende datum.
    Dus wel 9 augstus ipv. 1 augustus(banner ook maar weer veranderd).

Verder vond de VK me er stralender uitzien dan de vorige keer, en vond me erg 'moedig', in de omstandigheden waar in in zit.
    Verder waren de controles goed, bloeddruk was mooi laag ( ipv. hoog ivm stress etc :oops: )
    En ben 2,3kg. aangekomen in de 4 weken tijd :)
    Maar dat moest ook wel, als je ziet wat ik allemaal eet tegenwoordig.

Gisteravond had ik om 23.00u. zin in pannekoeken.
    Dus ik maar pannekoeken gebakken..
    Vond het jammer dat het na de 6de stuk al op was :):oops:

Verder eet ik veel fruit, en snoep ik niet meer ( was altijd dol op snoep, maar daar moet ik nu niet aan denken).
    En eten, kan ik de hele dag wel:)

7. Niet meer actief

dat is idd volgens mij het zelfde wolvin die van mij heet first sounds bij de kijkshop hebben ze geloof ik nog een andere naam maar tis psies htezelfde zit geen verschil in misschien alleen in de kleur
    hmmm de mijne is stuk maar ik heb er wel vertrouwen in dat mijn kleintjes het goed blijven doen

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Borsatofan, wat verdrietig van je schoonzusje en broer. Veel sterkte aan je familie toegewenst.

Ik ga ook maar es kijken voor een angelsound. En voor positiekleding want aan het einde van de dag zit alles net iets te strak.. ook al vind ik dat het te vroeg is voor positiekleding.. maar ja, om nou gewoon een maatje groter te kopen, daar heb ik natuurlijk ook niet zo lang iets aan.

mamalieske, is het gedoe met je werk wel goed voor je?

Ik heb sinds november een nieuwe baan maar ik vind het niet leuk. Tenminste, mijn leidinggevende niet, de manier waarop alles gebeurt niet. Ik zit nu tenslotte ook weer op dit forum tijdens werktijd. Maar ik voel het als falen als ik wegga en dat kan ik mijn werkgever denk ik ook niet aan doen> En wat ik wel wil doen weet ik ook niet, maar ik word er niet gelukkig op. Iemand tips?

9. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Sorrie ik weet niet op jullie allen te reageren er staat zoveel :confused:

maar ik heb dus zo'n angelsound van de kijkshop (heet inderdaad net wat anders geloof ik) en wij kunnen het hartje elke dag vinden vanaf de 11 weken en 3 dagen al.. dus ik vind het heerlijk elke avond even luisteren en niet zenuwachtig naar de verloskundige en zo :D

10. Niet meer actief

hier is het trouwens ziekenboeg allebei mijn meiden zijn geveld door de griep
    gelukkig dat ik niet werk want dan had ik wel een probleem gehad zeg ik zou niet weten hoe ik dat dan moest klaarspelen
    mijn stiefdochter was eerst ziek maar die hebben we dus niet naar huis gebracht omdat mama moest werken en ze dan toch bijd e oppas uit moest zieken en aangezien ze daar dan m 6 uur s'ochtens al moest zijn vonden wij eht beter dat wij haar gewoon thuis verzorgde en aangezien ze 2 uur in de auto moet om thuis te komen leek dat moeders ook het beste
    ik zou het niet kunnen hoor mijn kleine meid werd dinsdag ziek ze was toen logeren bij mijn vader en die belde me dus midden ind e nacht op dat ze ziek was en goed ook
    heb die nacht niet geslapen gewoon en ben de volgende dag mijn dochter gaan halen
    moet er niet aan denken dat ik niet zelf kan zien hoe het met mijn kind is maar ja denk dat ieder daar ook anders in is

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Veel mensen met griep overal. Het mag mij wel overslaan.

Hebben jullie al gekeken naar kinderwagens? Sjee, wat zijn die dingen duur!

12. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo dames ik zag dat vel van jullie al een afspraak hebben voor de 20 weken echo! Moesten jullie hiervoor wachten op een verwijzing van de vk of hebben jullie zelf contact op genomen met een echobureau!
    groetjes..

13. Niet meer actief

heb mijn kinderwagen al heb gewoon via marktplaats gekeken helemaal niet duur dus hihihi

14. Niet meer actief

@NIKSTER ik zou effe bij je vk vragen hoe die te werk gaat
    bij mij gaat het allemaal automatisch omdat ik bij de gyn loop vaak moet je wel al vrij vroeg bellen om een afspraak te maken maar dat ligt dus volgens mij aan je vk

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    AH, via marktplaats. Misschien moet ik dat ook maar gaan doen.. even kijken of er wat tussen staat.

16. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Zal dinsdag even aan de vk vragen hoe dat hier gaat met de 20 weken echo.
    Wij hebben de kinderwagen al, een creme kleurige bugaboo, ben er zo blij mee, konden 'm heel goedkoop krijgen via mn broer zn werk.

Heb eigenlijk helemaal geen idee of gevoel of het een meisje of jongetje zal zijn

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    @Nikster: gisteren bij de VK geweest en ze vroeg of we de 20 wkn echo wilden doen...ja dus..en kreeg een briefje met een telefoonnummer welke ik vanaf week 17 mag bellen voor afspraak. Is denk ik dus bij iedere vk verschillend.

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ja bij mij was het; "alsjeblieft een folder van de echokliniek"

19. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    borsatofan ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen.

ik ga geen angelsound kopen,omdat ik niet wil in de stess wil schieten als ik het hartje ff niet kan vinden.
    wij hebben nog geen afspraak gemaakt voor de 20 weken echo.
    moet dinsdag naar de vk,en dan ga ik vragen wanneer ik het beste kan bellen.
    gaan jullie ook nog een pretecho laten maken?
    mijn vriend wil het heel graag,en ik natuurlijk ook.
    dan gaat mijn moeder ook mee.
    wij willen graag weten wat het is,en iedereen die het dan ook wil weten,mag het ook weten.
    kan het toch niet geheim houden.
    verder hier alles goed.voel me goed ben alleen s'avonds om 10uur helemaal op.

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nou, bij de 20 weken echo die ik laat maken krijg ik al een dvd-opname en foto's dus ik weet niet of het nodig is om daarnaast nog een pretecho te laten maken...

xx

Deel Deze Pagina