Meiden, je kunt een GRATIS knalroze buikband bestellen van VSM Puur mama. Er staat dat je dit bij aankoop van een product kunt bestellen, maar je hoeft helemaal niets daarover in te vullen. Er zijn zelfs geen verzendkosten! Ik heb 'm al aangevraagd, misschien ook leuk voor jullie? Het kan via deze link: http://www.vsmpuurmama.nl/artikelen/4/284/roze-vsm-puur-mama-buikband# x Nienke
Hoi allemaal Heb vandaag mijn ukkie gevoeld echt gaaf. Heb ook die buikband besteld leuk kleurtje en ga morgen de zwangerdoos ophalen bij etos kreeg een bon thuis. Hebben jullie deze al? Is het wat? Verder alles oke net uit mijn werk ga zo lekker slapen moet morgen weer om half 8 de deur uit om te gaan werken. Slaap ze Groetjes Sonja
Misschien een tip voor kleding en niet duur en geen extra verzendkosten. www.mooiverpakt.nl Groetjes Sonja
@sonja:ik moet hem nog halen ben nog niet echt in de buurt van een etos gekomen maar heb tot 3 maart de tijd ben benieuwd of ik er daar ook 2 van krijg eigenlijk bij die andere die je bij prenatal op moet halen is dat wel als je een tweeling verwacht
Mijn man zit een programma te kijken waar een vrouw moet bevallen hij roept nu moet je die vrouw horen gillen. Ik ga echt niet binnen zegt hij nu nou ik heb hem verzekerd dat hij echt ruzie heeft als hij niet daar is. Maar hij zal er wel zijn maar hij is bang dat hij flauw valt hihi . hebben jullie mannen dit ook of is de mijne een watje.? Groetjes Sonja
oh hier nog zoeen hoor als ik normaal beval wil die wel erbij zijn maar bij een keizersnede absoluut niet en hij hoopt op een keizersnede erg he van je vent moet je het hebben
Wat een stoere mannen hebben we toch het zijn gewoon watjes. Bij mijn man is het normaal waar hij vandaan komt dat de man naar de kroeg gaat en daar wacht op het telefoontje. Heb hem toch heel duidelijk gemaakt dat dat hier niet zo is en hij er gewoon bij is. Laatst zei ik nog 4 mnd en hij komt dan ons kind al hij schrok was volgens mij nog niet echt voorbereid. Maar dan mag ik stoppen met werken.hihi Heb maar weer eens een foto in m'n album erbij gezet. Iedreen een fijne dag ik ga maar weer werken morgen een dagje vrij en morgen vroeg naar de vk. Groetjes Sonja
Hallo Allemaal, Ben hier al een tijdje niet geweest, heb het vrij druk v.w.b. het werk. er is ziekte, 4 collega's ziek . Ik heb de roze buikband ook besteld, een goede tip! Ik ga denk ik vandaag of morgen de bon inleveren bij de etos. Heb hem zaterdaqg in de bus gekregen. Heb tot dusver de kleine niet meer gevoeld ( 2x en daarna niet meer). Alleen gisteren een behoorlijke pijnlijke blaas gehad, volgens mij werd er tegenaan geduwd ofzo . Straks naar mijn vriendin waar ik verder ga met haken. Ben van plan om een dekentje te gaan haken voor de kleine straks.. Voor als die in de box ligt, of op de bank etc. Ik heb sinds vrijdag een glimlach op mijn gezicht, en die wil er niet meer af Ik ga weer, zo even naar de paarden toe, even de overgebleven bedrag van de hoefsmid halen , en dan naar mijn vriendin. Tot later!
Als echte nederlands natuurlijk ook ff de gratis buikband besteld hihi Welkom terug Kiki, leuk zeg dat je daar zo goed hebt kunnen babyshoppen. heb je ook nog andere dingen goed kunnen shoppen daar? Heerlijk om ff op vakantie te kunnen, ben jaloers hihi Wij gaan geen pretecho doen zoals t er nu naar uitziet. Het is echt belachelijk duur vind ik. Wel hebben we gezegt dat als we niet kunnen zien of t eenjongen of meid is met de 20 weken echo dan wel evt een pret echo. ik heb ook nog geen babybuik haha ik heb meer vet en darmbuik maar ik was ook niet de smalste van te voren maar ja dat mag de pret niet drukken. Alweer 14 weken, nu vind ik het een stuk sneller gaan dan voor de 12 weken zeg. Ik heb ook zo'n watje uuh man. Die zegt ik maak de foto's wel laat Fleur (beste vriendin die mee gaat) de rest maar doen. haha Hij vind t allemaal geweldig maar hij kan er ook echt niet tegen als mensen pijn hebben of zo haha typisch geval van een opperwat,,,,,,, manne ppff wat een gedoe zeg, ben me bij uitzendbureaus aant inschrijven en heb ook bij het cwi heel de handel ingevuld. wat een werk zeg. Nu nog heeeeeel de boel kopieeren want heb onregelmatig salaris dus salarisstroken van de afgelopen 14 maanden moeten ze hebben,,,,, echt bah. Hoop echt dat ik snel werk heb want dit hangt me nu al de keel uit.
Morge Dames. Welkom alle nieuwe dames, ben jullie namen ff kwijt sorry MissGroovy, nemen ze niet genoegen met een jaaropgaaf? Scheelt een hoop gepuzzel. Hier nog ff thuis, zo de douche in en dan naar het werk, laat ze maar ff wachten. Ik mag gelukkig later beginnen als ik misselijk ben, en na vrijdag ga ik daar weer echt gebruik van maken, ja ja ik weet het het is niet netjes maar ik ben het behoorlijk beu allemaal. Vrijdag naar de fysio een andere dame, voor oefen therapie. Gisteren uit de badkuip geklauterd en voorlopig ben ik bang de laatste keer, tjee wat deed t pijn. Zaterdag een overtekje voor de kinderkamer wezen halen en dekentjes. Maar na 2 uur shoppen voelt mijn kont aan als een toverbal, hij voelt alsof die alle kleuren van de regenboog heeft, alleen er is niets te zien. Ben zo blij als ik rond de 20/24 weken naar de gyn mag, ik hoop dat die nog iets voor me kan betekenen, of me iig meld dat ik thuis moet blijven en rust moet houden. Ik durf zelf de knoop niet goed door te hakken, bang voor al het commentaar van collega's bazen en anderen. Heel flauw ik weet het ik moet dat straks toch zelf doen maar ben ook niet zo'n held op dat gebied, en waneer doe je het nou goed? Op het werk gaan ze vervanging voor me zoeken ik hoop alleen dat ze dat snel gaan doen, dan kan ik die persoon een beetje inwerken. Getver waarom voel ik me altijd zo verantwoordelijk voor iedereen?
Hoi Dames, ben net weer bij verloskundige geweest en heb voor het eerst het hartje gehoord! Alles voor de rest goed, alle bloedonderzoeken ook, dus we kunnen er weer tegenaan! Ga nu ook maar een afspraak maken voor de 20 weken echo, zal ergens in april zijn denk ik. Babykamer zijn we nog helemaal niet mee bezig! Ik ben wel aan het kijken wat er allemaal is, maar dat is het ook. Denk dat we over twee weken is gaan kijken. Kamertje hoeft ook niet zoveel aan gedaan te worden...
Ben 1 kilo aangekomen totnutoe. Ziet bij mij wel al een buikje, ben slank, pas daardoor niet meer in mijn broeken, heb de knopen los en naar binnen gevouwen... maar zal toch echt een positiebroek moeten gaan kopen deze week.
Moge dames, heb de band vorige week al binnen gehad, moet zeggen, de kleur is echt fantstisch maare voor de wat smallere onder ons, hopen dat we em met een maand of 9 passen... Ben net op het internet aan het zoeken geweest naar namen. Kan even geen poeter meer zien Wat blijft het moeilijk zeg! Ga zo maar weer eens heerlijk ontspannen in de sauna! Spreek jullie vanmiddag vast weer Enne lintje, ben hier al 2 kilo aangelomen maar als ik m'n buikspieren aanspan voel ik nog steeds geen vet. M'n billen zijn alleen wel wat dikker geworden
Ik was afgelopen weekend op een verjaardagsfeestje, de een zegt; goh je hebt al een behoorlijke buik, een ander zegt; goh, klein buikje hoor. En natuurlijk de bakerpraatjes; het wordt een jongen, nee het is een meisje, maar kijk dan, ze draagt naar voren, nee ze draagt opzij... En iedereen wil ineens aan je buik zitten. Nu vind ik dat niet zo'n probleem... maar mijn man wel! "Hee, blijf van haar buik af" haha wel lief
Ik ben al 2,5 kilo aangekomen dus wat dat betreft, dat was echt helemaal in het begin, nu kom ik niet meer aan en ik hoop dat ik dit keer ook weer niet al te veel aan zal komen (bij mijn zoontje toen tenslotte ook maar 3 kilo) heb gewicht genoeg van mezelf