augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    heb m vorige week binnen gehad,leuk ding hoor!

xx danielle

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Heb de buikbank ook besteld! Leuke kleur zeg!

3. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik ben van boven smal gebouwd en bij mijn benen ben ik juist weer stevig,een zandloper figuur noemen ze dat en in mijn fam. zitten geen stevige mensen dus ik ben niet zo bang om overgewicht te houden na mijn zwangerschap maar kom ik iets aan dan is het ook niet zo erg hoor.
    Inderdaad je krijgt er zo iets moois voor terug daar doe je het voor toch?

Ik ga die buikband ook bestellen denk ik maar duurt nog wel even voordat ik het om kan denk ik.

Doei Teddy.

4. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He hallo allemaal,

Ik heb de buikband ook besteld, ben benieuwd hoe ie eruit ziet.

En mamalieske voor een ander doe je het waarschijnlijk toch nooit goed, dus je moet gewoon (makkelijk gezegd ik weet het) doen waar jij je het beste bij voelt.

Ik weet niet precies hoeveel ik ben aangekomen, we waren net met de laatste week van Sonja Bakker bezig toen bleek dat ik zwanger was. Maar weet dus niet meer hoeveel kg ik toen woog...

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Nienke, ik las dat jij ook al last had van een harde buik, ik heb het idee dat ik er ook al een paar heb gehad. Nu vind ik dat eigenlijk wel wat vroeg in de zwangerschap (ben nog geen 16 weken). Ik herkende het wel meteen van mijn eerste zwangerschap, dus ik ben ervan overtuigd dat het een harde buik is. Wie weet of het kwaas kan als je al zo vroeg harde buiken hebt?

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nienke Goede tip van die buikband! Hoop dat ik hem nog op tijd heb besteld.
    En ja, dat van die sociale contacten herken ik enorm, ik ben dan ook iedereen weer flink aan het "inplannen".
    Woepie Als je niet van reizen houdt, moet je het zeker niet doen. Bij ons in de familie zit het echt in het bloed, ik heb dan ook familie over de hele wereld verspreid (errug leuke vakantieadresjes) en hoop zelf volgend jaar ver weg te verhuizen :)
    Sonjaw Jij hebt echt een heel lief buikje, ziet er goed uit.
    Loran Fijn dat alles zo goed met je gaat, je bent echt een ontzettend sterke persoon. En dat allemaal terwijl je zwanger bent...wow.. :thumup:
    Missgroovy Lukt het een beetje met alle kopietjes of ben je je nog steeds door een grote stapel aan het heenworstelen ;)
    En ik moet zeggen Hong Kong is voor mij de ultieme shopstad, en ik heb dan ook heeeeel erg veel gekocht. Ging heen met 14kg en kwam terug met 23kg. En die onwijs mooie jas die ik heb gekocht, had ik er nog niet eens ingedaan :oops:
    Mamalieske Het blijft bij jou kwakkelen he, ik hoop niet dat je al die weken zo door moet gaan. Kan je toch iets minder genieten van je zwangerschap. NN, vergeet je dan ook niet een beetje verantwoordelijkheid te nemen voor je beebje? ;)
    Jumde Mooi he dat treintje...ik vind het elke keer weer een prachtig geluid. De eerste hardcore die ik wel mooi vind :)
    Teddy Ik hoor ook allemaal van die aparte geluiden uit m'n buik komen, maar volgens mij zijn dat echt mijn darmen hoor...zou wel graag willen dat het mijn muppet was, maar denk het niet.

Wat namen betreft, goh, volgens mijn man hebben we daar nog meer dan genoeg tijd voor....zou het?

En wat leuk, die site met al die kilo's...ik loop nu 6kg achter...zou het dat ook op het uiteindelijke gewicht schelen, dat zou dan mooi meegenomen zijn want volgens die planning moet er 16kg bij, en dat vind ik toch echt iets te veel.

O, en ik wil ook nog even kwijt dat ik vandaag een van mijn grootste angsten heb overwonnen. Ik heb net twee uur lang autorijles gehad...en het was best leuk, wel eng, maar ik leef nog steeds en ga donderdag weer twee uurtjes. Ben best een beetje trots op mezelf :)

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Och meiden,

heb net in mijn eentje lopen janken in het toilet op het werk.
    Had een overleg over een verslag en weer is het niet naar de maatstaven van mijn leidinggevende. Ik ben hier zo ongelukkig. :cry:

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Oooh Lintje toch, wat vreselijk meid.
    Hele dikke knuffel!

9. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Nou maak ik me toch wel zorgen.

Ben 1,80 lang woog voor me zwangerschap meestal rond de 70 kg.
    Bij de 2e keer VK gewogen en toen woog ik 68,5 en nu net woog ik 65,5!
    Ik eet me rond maar val af! hoe kan dat nou? Ik had nu over de 70 moeten wezen!

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Als je gewoon goed eet moet je je niet te veel zorgen maken je kindje neemt echt wat die nodig heeft, kijk maar naar mijn vorige zwangeschap maar 3 kilo aangekomen en had dus een blakend gezond kindje van bijna 4,5 kilo, dus niet aan de hand ;)

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :cry: snif

12. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Dan wacht ik het nog even af!
    3 kilo aankomen in je hele zwangerschap wil ik ook wel :) scheelt weer afvallen

13. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Hallo ik ben ook een Augustus mama.
    Zoals het er nu uit ziet ben ik 15 Augustus uitgerekend.
    Woensdag heb ik om 6 uur s´avonds weer een echo.
    Ben benieuwd hoe veel ons kleine engeltje weer gegroeit is!
    Mijn gevoel zegt dat het een meisje word...... 28 Maart weet ik het!

14. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik ben 16 aug uitgerekend en 26 maart weten we wat het wordt,ben er nieuwsgierig!

groetjes danielle

15. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Hey wat leuk!
    Heb je een beetje een voor gevoel of toch niet?
    Houd je me op de hoogt wat het word!?

16. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    {color=violet]lintje82 soms heb ik echt een gevoel van het wordt een meisje,en soms denk ik heel sterk het wordt een jongen.
    maar het maakt me helemaal niet uit wat het wordt,als het maar gezond is,vindt het beiden leuk.

groetjes[/color]

17. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Ja tuurlijk is beide leuk en het belangrijkste is dat het gezond is!
    Vind het alleen heel raar dat je zo´n sterk gevoel kunt hebben.
    Afwachten maar he tot 28 Maart!

18. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    lintje82* ja dat wordt aftellen naar 26&28 maart gaat wel snel hoor die tijd...

19. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Ja die tijd gaat zeker snel!
    Als je nu al bekijkt hoe snel het gegaan is!
    Maar eerst Woensdag een echo´tje :D

20. liesje1981

liesje1981 Actief lid

25 sep 2006
    176
    0
    0
    hoi hoi

ook ik ben een augustus mamma
    de baby moet 24 augustus komen!
    heeft iemand ook last van zijn buik beetje steek dan weer links dan weer rechts in het midden!

10 april weten we wat het word
    den k een jochie

Deel Deze Pagina