augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Hallo en gefeliciteerd aanstaande mama!
    Ja ik heb daar ook best veel last van en vind het echt helemaal niet prettig.
    En wat ik ook zo vervelend vind, is dat ik nu zo ontzettend vaak moet plassen (zucht)

2. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Hallo en gefeliciteerd aanstaande mama!
    Ja ik heb daar ook best veel last van en vind het echt helemaal niet prettig.
    En wat ik ook zo vervelend vind, is dat ik nu zo ontzettend vaak moet plassen (zucht)

3. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    een reden waarom je een echo krijgt,ik krijg er namelijk maar 2

4. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ja dat plassen heb ik vooral s nachts heel erg,moet er zeker wel 4x uit :(

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Wauw, wat een drukte hier, zomaar twwe nieuwe mamma's erbij!
    Gezellige boel word het hier

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    O, enne dat vaak wakker worden 's nachts ken ik jammer genoeg maar al te goed!

@lintje, gaat ie weer een beetje meis? Dikke knuf vanaf hier ;)

Enne een keer met z'n alle afspreken lijkt me er gezellie maare waar gaan we dat doen? Wonen volgens mij allemaal niet echt dicht bij elkaar en hier geen auto voor de deur :(

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Welkom nieuwe mama's

Woepie mijn man komt uit Roemenie maar zijn van huis uit eigenlijk Hongaars.praten ook hongaars.

Ja ben eigenlijk ook wel trots op mijn buikje.
    Heb net even op die site gekeken zou nu 76 kilo moeten wegen ik weeg nu 71 kilo dus loop 5 kilo acheter ben 1,78.
    Was in het begin 3 kilo afgevallen en woog dus 68 en nu gewoon weer 71 maar bij de vk weeg ik anders als thuis dit ivm kleding ik weeg hier altijd s'morgens naakt en heb een digitale dus ik ga voor me zelf toch uit van mijn eigen weegschaal.

Heb vandaag de doos van Etos opgehaald.
    Best leuke dingen een doos zwitszal voor doekjes en doekjes ,slab ,speen, 2 pampers kortingsbonnen en wat lees voer.

Morgen lekker vrij ga weer wat rommeln in huis wil in de kinderkamer beginnen maar staat nog een hoop troep wat een ander plekkie moet krijgen.En om 9.15 naar de vk ben benieuwd.

Groetjes Sonja

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Had vandaag nog wat leuks op mijn werk met een klant ze zei nou lekker weg geweest ik dus ja lekker uitgerust.
    En zij nou dat word van de zomer geen vakantie dan dus ik gaf als antwoord nou nog 4 mnd en dan ben ik 4 mnd vrij.
    Het was zo leuk om haar gezicht te zien ze keek eerst naar mijn buik en toen keek ze me aan en zei maar ik zie niks.

Je kan het ook niet echt zien als ik kleren aan heb ook niet met mijn eigen kleren en zeker niet met mijn werk kleren.

Moest het even kwijt.

Groetjes Sonja

9. Niet meer actief

@sonja:wel apart he dat ze daar in nederland zo anders in zijn je hoort het vaak hor in andere culturen vaak dat mannen er niet eens bij mogen zijn maar goed voor ons vrouwen dat dat hier anders is toch de mannen zullen er wel anders over denken hihihihi

enneuh las ook iets over harde buiken ik heb het ook al een paar keer gehad volgens mij kan het geen kwaad hoor

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ja is echt anders met die culturen daar blijf je ook min een week in het ziekenhuis.
    Kinderen worden helemaal ingewikkeld zoals een mummie.
    Als ze daar horen dat je thuis kan bevallen vallen ze bijna van de stoel en ook als je zeg dat je de zelfde dag naar huis mag als alles goed is.
    Maar wel het mooie is dat daar de moeder 2 jaar thuis mag blijven en 200 euro per maand krijg is best veel voor daar je moet het vergelijken met hier ong 1000 euro.Dus dat is daar toch een stuk beter geregeld en in hongarije is het nog beter je mag daar 3 jaar thuis blijven 170 euro pmd en gratis verzekering.

Dus nl is echt een van de slechtste landen voor de moeders als je kijk naar heel europa overal kan je min 1 of 2 jaar thuis blijven alleen hier in dat gekke land niet.

Groetjes Sonja

11. liesje1981

liesje1981 Actief lid

25 sep 2006
    176
    0
    0
    hehe allemaal

maar over die tsken hoef ik me geen zorgen temaken!

het is af en toe zo pijnlijk!

grt lisette

12. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hoi Hoi.
    Eindelijk weer door al dat leesstof heen gekomen.
    Je merkt goed dat ik een dag niet gelezen heb.
    Gezellie weer meer Augustus mama's erbij Welkom Welkom.

Morgen lekker shoppen met mijn Mammie.
    Kijken of ik wat kan vinden in mijn maat.

Heb gisteren een heel leuk pakje van mijn Beste Vriendin gekregen en natuurlijk ook van de rest van de familie maar vondt het zooooo lief van haar.

Heb wel al veel last van de banden en mijn rug maar dat komt ook dat ik heel lastig loop met de krukken niet echt prettig!

Er had iemand over drop weet alleen niet meer wie. Vindt k nu ook heel lekker had nu spaarpotjes gekregen van mijn schoonmoeder heel lekker.
    En ik ben zot op zoute stengels. Moet alleen uitkijken met mijn bloeddruk.

Moet zeggen ben heel blij met de angelsound. Kan nu wanneer ik wil luisteren naar ons moppie haar/zijn hartje.

Een meisjesnaam heb ik al en die wil ik ook dat het wordt nu nog een jongensnaam voor de zekerheid.

Zo ga nog even kijken wat op de buis is en dan snel slapen Collin morgen naar school brengen dan brengt mijn vriend mij naar mijn moeder en dan lekker samen shoppen.

Iedereen nog een prettige dag nacht verder tot snel
    Wolvin.

13. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Dat heeft een reden ja....
    Ik ben met bijna 13 weken gaan vloeien en dat is gelukkig goed afgelopen.
    De verloskundige wil het daarom nu extra goed in de gaten houden, zei ze.

14. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Ja dat vaak wakker worden ken ik ook en dan meestal omdat ik WEER eens moet plassen of omdat ik bandenpijn heb.....

15. Mama007

Mama007 Niet meer actief

S'nachts wakker worden ken ik ook heel goed! Bij mij komt het vooral omdat ik niet meer lekker confortabel op mijn buik kan liggen ;)
    28 maart heb ik mijn 20 weken echo en mijn gevoel zegt dat we een meid krijgen......ik kan haast niet wachten!
    Vandaag ga met mijn moeder lekker de stad in om wat kleding te kopen heb er veel zin in :D

Liefs Stephanie

16. Niet meer actief

heb vannacht eindelijkw eer een beetje geslapen
    gisteren had ik namelijk geen og dicht gedaan
    en het ginge r wel op lijken dat dat vannacht hetzelfde zou gaan zijn gelukkig was dat niet zo
    vandaag is mijn schoonmoeder jarig en dus druk dagje moeten namelijk nog een kadootje ergens vandaan toveren hihihihi en ook ng bodschappen doen voor onzelf
    mensen ik wens jullie een fijne dag vandaag

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal

Woepie gefiliciteerd met je schoonmoeder.

Ik word s'nachts niet echt wakker maar moet wel plassen 1keer maar.
    slaap gelukkig nog goed elke nacht heb het hard nodig anders trek ik het niet.
    Ben ook vaak moe van de vorm reuma die ik heb en werk natuurlijk heel onregelmatig.

Wij denken dat we een jongen krijgen maar een meid is ook leuk hoor maar ons gevoel zegt dit waarom weet ik niet.Het belangrijkste is dat ons babytje gezond is en wat het is maakt ons niet uit.
    We zullen het zien 19 maart 2 dagen voor me verjaardag.
    Zal jullie straks verslag uitbrengen van de vk ben benieuwd wat ze van m'n heupen zegt.

Groetjes Sonja

28 dec 1 echo
    12 dec vk
    16 jan vk
    27 feb vk
    19 maart 20 wk echo

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goedemorgen dames!

Woepie, gefeliciteerd en succes met het zoeken naar een cadeautje!

Hier slaap ik gelukkig altijd goed, tot nu toe dan he! Zelfs in het vliegtuig heb ik heen en terug zo'n tien uur achter elkaar geslapen. En nu slaap ik helemaal super. Vannacht van negen tot acht geslapen...bijna klokje rond...heerlijk :)

19. Niet meer actief

oh had ook nog een mooi momentje met jullie willen delen hihihi

gisteren lag ik op bed en ineens werd mijn aandahct naar mijn buik getrokken
    want die bewoog maar vreemd ik regelde mijn ademhaling nog effe maar die onregelmatig heden bleven erin ik voelde het ook hihihi grappig
    waren gewoon mijn kindjes die effe wilde laten weten dat ze er waren
    heb wel een uur liggen staren van bewondering hihihihihi

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    O Woepie, wat lijkt me dat leuk!

Ik wil ook iets voelen, zien...... :(

Deel Deze Pagina