augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Lintje, shit dat het niet lekker gaat op het werk, daar word je behoorlijk moedeloos van.
    Hebben ze je nog wel tips gegeven of duidelijk gezegt wat je niet goed deed? Want anders werkt kritiek natuurlijk niet echt opbouwend.

Nieuwe augustus mama's hartelijk welkom!

Hier denkt iedereen dat het een jongen word waarom geen idee en begin augustus zullen we het pas weten, zoals nu de planning is. We zijn niet van plan er bij de echo om te gaan vragen.

Gisteren veel pijn aan mijn kont gehad, ik durf niet goed meer in bad want kan niet goed overeind komen. Niezen dan zak ik door de grond en zitten kan ik maar op 1 bil, van de week bij de oefentherapie vragen wat hier de oplossing voor zou moeten zijn. Het enige wat nog pijnvrij kan is staan.
    Hoop echt dat vervanging snel geregeld is op het werk, laat mn werk ook niet graag half achter maar als het straks niet anders kan dan is het zo.

Hier 19 en 20 maart de volgende echo's ik kan nog niet echt zeggen dat ik de kleine echt bewust voel, mijn placenta ligt voorop en dat zou wel eens van invloed kunnen zijn denk ik.

Straks maar weer eens douchen en op mijn gemakje naar het werk toe.

Houdoe!

2. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Dat iedere keer moeten plassen ken ik, heel fijn, vooral 's nachts.....

Ik wil ook wat voelen! Maar zal nog wel even moeten wachten, straks naar de VK, begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Hoop dat alles goed is, maar in 6 weken (zo lang is het geleden dat ik mn termijnecho heb gehad en dus bij de VK ben geweest) kan er natuurlijk van alles gebeuren........
    En ik moet waarschijnlijk bloed prikken, ben ik dus ook geen held mee....

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het is een nieuwe functie en niemand weet eigenlijk hoe die precies ingevuld moet worden en wat het inhoudt. Maar iedereen verwacht iets anders en er is geen motivatie en stimulatie. Alleen kritiek op hoe het niet moet.. maar hoe het wel moet weet niemand...
    Dus ik hoor de hele tijd alleen maar negatief, negatief, negatief... erg frustrerend...
    Maar vandaag gaat het alweer wat beter.. ik kijk het nog even aan. En anders solliciteer ik wel naar een andere baan. Nadeel is dan wel dat ik in mijn huidige situatie (zwanger) niet zo'n goede baan meer zal krijgen.. dus zal ik genoegen moeten nemen met iets minders... maar ja, als ik daar wel gelukkig van word.. dan is dat denk ik het beste. :(

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    @Lintje, Ik zou wel vragen of ze dan zouden willen formuleren wat anders kan/moet. Als je niet weet wat je moet doen... dan kan je het toch ook niet goed doen.
    Zeker niet als 10 mensen een ander idee hebben over de inhoud van de functie.
    Nieuwe functies blijven lastig, ik heb nu al 3x een ander taken pakket gehad, en gelukkig pakte het allemaal goed uit, maar als ik wat fout doe wil ik graag weten hoe anderen vinden dat het zou moeten.

Kritiek werkt namelijk alleen als je ook weet duidelijk te maken hoe iets wel moet.
    Jammer dat je leidinggevenden dat punt voorbij lopen.

Zo en nu snel douchen en naar het werk.

5. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Goeiemorgen Meiden!
    Hier word het gevoel van de kleine ook alleen maar sterker.. Wel jammer dat ik het soms maar 1x op een dag voel terwijl ik het andere dagen heel vaak voel.. Maja.. Morgen weer naar de vk :) Ben benieuwd of ik nu aangekomen ben maar dat zal wel..

6. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik voel soms de baby en dan weer tijden niet, dus wat dat betreft, hoeft ook pas bij 28 weken geloof ik en ik ben er van overtuigd dat ik hem/haar dan ook wel dagelijks voel..

's nachts wakker worden voor de wc vind ik nog niet zo heel erg, dat wakker worden moet straks toch weer voor de baby ;) maar de nachtmerries vind ik vreselijk en ik heb nu al voor de tweede dag achtereenvolgens echt een vreselijke koppijn, als je alleen voor jezelf moet zorgen is dat ook nog niet eens de grootste ramp, maar heb hier toch een lief knulletje lopen die graag aandacht drinken en eten wil en af en toe een schone luier en een slaapje, dat vergt dan toch best veel van je als je scheel ziet van de koppijn :( maar ja weer genoeg geklaagd, verder merk ik er eigenlijk niets van dat ik zwanger ben (Tja het steeds moeten plassen op het moeders voor moeders potje..) en dat terwijl ik de vorige keer zieker zieker ziekst was..

Deze zwangerschap is ook zo anders dat mijn stiekeme hoop op een meisje daarbij wel extra gestimuleerd wordt, zo van zo anders moet bijna wel een ander geslacht zijn, ach een jongen is ook weer hartstikke welkom hoor, maar heel stiekem..

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou bij de vk geweest alles was goed woog 71 kg dus voor daar een half kilo erbij in 5 wk dus dat is eigenlijk niks.
    Bloeddruk ook goed 110/60 hart actie oke en van mijn heupen kon ze niet echt een verklaring geven maar dat het met de zwangerschap te maken heeft is zeker kijk het nog even aan en ga het met mijn fysio bespreken dat vond zij ook het beste.

lintje maar als ze een nieuwe functie aanstellen moeten er toch ook richt lijnen zijn voor deze functie of zie ik dat verkeerd?

Ga mijn aquarium schoonmaken en dan m'n paard en dan een tukkie doen want ben eigenlijk al moe.

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Goedemorgen meisjes!

Allereerst welkom nieuwe augustus-mama's! Leuk!

Gelukkig ben ik niet de enige die snachts moet plassen...ben ook veel vaker wakker dan eerder!
    Voel helaas een griepje opkomen, ben echt niet topfit! :x

Ooohhh ben zo zenuwachtig voor morgen! krijgen dus weer ons kleintje te zien en als hij/zij er goed voor ligt weten we morgen ook of t een meisje of jongen is! Maar het is zoooo spannend, echt...zie mezelf al liggen en ze gaan het zeggen..iehhhhh kriebels in mn buik!
    Morgen middag gaan we trouwens ook alles bestellen en we gaan een begin maken met de kamer!

Morgen wordt dus een heel leuke dag! :)

Wilde ik even vertellen....blijf er maar aan denken! :D :D :D

Een hele fijne dag allemaal, dikke kus!

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja, mamalieske, je hebt gelijk. Het punt is alleen dat mijn leidinggevende alleen oor heeft voor haar eigen verhalen. Ze praat over iedereen heen, laat niemand uitpraten.. het is niet voor niets dat er afgelopen jaar al 5 mensen zijn vertrokken. Iedereen moet alles verantwoorden.. tot aan de emailtjes die je verstuurt. Ik heb niet het gevoel zelfstandig de functie te kunnen uitoefenen... Maar ja.. misschien ben ik ook geen geboren ambtenaar.

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik leef met iedereen mee die hoopt op een meisje of jongen en die binnenkort zal weten wat het geslacht is. Spannend!

Misschien moet ik vanmiddag maar es vroeg naar huis en gaan solliciteren als secretaresse in mijn woonplaats. Ik hou van organiseren en regelen etc. en tja.. ik zal mijn intelligente vrienden teleurstellen maar ik denk wel dat ik van een baan als secretaresse heel gelukkig word.

Wie geeft me een duwtje in mijn rug?

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Lintje: je moet doen waar je gelukkig van wordt! En net of je als secretaresse dom zou zijn! Zonder secretaresses zouden de kantoren er heel anders uitzien en kan geen enkel bedrijf bestaan!
    Maar er zijn nog wel meer banen waar je oganisatie talent voor nodig hebt...weddingplanner? (hihi als ik wat anders zou gaan doen lijkt mdat het einde!) Zoveeeel! Solliciteren kan nooit kwaad, je leert er alleen maar van en in jouw geval is het toch een win situatie?
    Succes meid!

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :D dankjewel lieverd

13. Niet meer actief

meid hak lekker de knoop door waar je nu zit ben je ook niet happy toch kijk anders naar de reclame van monsterboard "er is altijd een betere" er zit zeker weten een kern van waarheid in
    maar 1 ding is zeker volg je hart

14. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    @ Lintje, doen waar je je gelukkig bij voelt hoor, das het belangrijkste. En ik zou niet graag ruilen met een directiesecretaresse hoor, is vaak nog een pittige baan.

Ik heb vanochtend gebeld voor de 20 weken echo, en we mogen op 10 april! Ben vast weer een van de laatste, maar ik ben dan ook pas 20 weken. Nog 6 weekjes dus.

15. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden,goede morgen

Ik ben net wakker en heb heerlijk een gebakkeneitje gemaakt en o wat smaakt dat lekker.
    Ik werd vanacht wakker en hed heel veel last van bandenpijn,het houd me gewoon uit mijn slaap.
    Gelukkig ben ik redelijk snel weer in slaap gevallen gelukkig.
    En er stond laatst dat sommige meiden haartjes rond de navel hadden en ik had dat niet maar een paar dagen later zag ik het ook hoor en het is best wel veel maar ook blond dus je ziet het niet zo erg.
    Grappig dat het zo kan komen he.

Vanmiddag heb ik met mijn teamleidster een solicitatie gesprek voor een nieuwe coordinator dus ik ben benieuwd.
    We hebben er ook echt wel een nodig willen we de boel op het zorgkantoor een beetje op oorde krijgen.
    Anders moeten we straks dicht van de inspectie.

Ik ben lid geworden van wij jonge ouders en toenet een magazine gehad en als ik 7 maanden ben dan kan ik de doos bij prenetal ophalen dus dat is erg leuk.
    Ik vind Prenetal zo'n leuke winkel en helemaal niet zo duur wat de meeste mensen wel vinden.
    Ik heb er leuke positiekledeing vandaan en mijn 9 maanden dagboekje.

Morgen naar de vk en hoor ik het hartje weer en o wat kan ik daar van genieten.
    Iedereen die nieuw is hier van harte welkom en lees lekker mee.
    Iedereen die het net zoals ik niet naar hun zin heeft op het werk veel sterkte en ik leef met julie mee.
    Ik tel de manden af dat ik lekker met verlof ga en kan gaan genieten.

Fijne dag iedereen.
    Doei Teddy.

16. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Projectleiding moet je ook veel bij regelen en organiseren, en ik ken er genoeg die dat part time doen. Dus wellichis dat ook nog een idee.

ik ijk langzamerhand van mijn kwaaltjes af te komen. onsteking in de nieren behandelt, Jicht de goede kant op.

Ook bij jullie hoor ik meer de gewone kwaaltjes de kop opsteken ( wakkere worden, plassen etc)
    Ik moet nog een maand wachten op de 20 weken echo, maar kijk er nu ook al naar uit.
    Voel me niet zo zwanger meer nu de misselijkheid en vermoeidheid over zijn.

Afspreken lijkt me leuk. Maakt mij niet uit waar, ik heb makkelijk vervoer dus pas me graag aan aan mensen voor wie dat wat lastiger is.

wolvin : ja drop, drop blijft heerljk maar ik beperkt het tot 1x per week. Want ik wil mijn normale bloedruk wel graag zo houden. ( maar wat is dat moeilijk, drop weerstaan)

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :D ik ben alweer wat blijer.. mijn leidinggevende is met vakantie. En ik ben lekker met jullie op het forum :D .

Ik heb de knoop doorgehakt... min of meer; In juli met verlof. Nog vier maanden volhouden en me niets aantrekken van de anderen. Ik denk dat me dat nog wel gaat lukken, laat ik zelf maar positief in het leven staan en tevoortaan zeggen wat ik denk.
    De sollicitatie hou ik nog even achter de hand.. maar ik denk dat ik geen kans maak aangezien een evt. startdatum in een andere functie 1 mei zou zijn.. en dan moet ik ook al bijna met verlof. Ik ga me nog even sterk houden.. voorlopig. poeh, die hormonen werken ook niet mee...

18. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Hey wat leuk ik krijg 28 Maart ook de 20 weken echo!

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ben nu al heel benieuwd naar de statistieken jongen/meisje van de augustusmama's.. :)

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik wil het niet weten hoor, wat het is! Ik ben gek op surprise-eieren :) Denk dat ik straks nog maar is een doosje ga halen....mmmmmm

Deel Deze Pagina