augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Het is hier stralend blauw! (Zeeland)

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hmm nou ik ben al stralend nat geregend :(

Wat een reactie zeg van Start, stelletje miepen!

3. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Zoo beter dat vele iets krijgen bij hun kraamzorg, ik krijg niks hoor haha ;) Vooral zon pretecho is toch een heel mooi kadootje!

Daarnet bij de vk geweest en alles was goed.. Ben nu in totaal nog maat 1 kilo aangekomen.. Erg netjes al zeg ik het zelf :) Geen idee meer hoeveel ik bij mn dochter was aangekomen met 18 weken..

Hier is het buikje ook wel goed zichtbaar, ben vanmezelf niet dik maar mensen achter de kassa zien het wel al aan mn buikje, en dat terwijl ik toch een jas aan heb.. Enne al die buikjes komen vanzelf.. Is natuurlijk ook wel zo dat de zwangerschapsduur hier van iedereen verschilt.. Ik ben morgen alweer 18 weken terwijl sommige hier natuurlijk net 15 weken ofzo zijn.. Ach die buiken komen zoiezo hoor, daar kunnen we niet onderuit ;)

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hahaha.. missgroovy, wat vertel je dat mooi.
    Sorry, maar werd er helemaal vrolijk van.. :D

Wel een k&*%*&%.. maar goed dat je dan bij Tempo Team van harte welkom bent! Is toch weer een leuk compliment.

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mist...hoe doe je dat...stralend nat geregend worden, vooral :( met dat gezicht ;)

Enne Lintje, bedankt voor het compliment in een ander topic *maakt diepe buiging*

Voor alle dames hier heb ik wel even een weetje.
    Wisten jullie dat als je eigenlijk nooit vet voedsel naar binnen werkt, en je gaat naar de supermarkt, laat je verleiden door een mooie glimmende oranje zak originele Hamka's, deze vervolgens languit op bank 3/4 leeg eet, je ongelooflijk veel buikkramp krijgt? Ik niet dus, maar nu wel. En natuurlijk deel ik graag mijn wijze levenslessen met jullie.

Dus mochten jullie ook zo ver komen: zittend eten, niet liggend ;)

6. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

Dat naar worden van vanochtend was waarschijnlijk hyperventilatie, daar moest ik mij maar niet druk om maken, dat kon nog wel vaker gebeuren.
    Ik heb weer een echo gehad vandaag, dit keer omdat het hartje niet te horen was met de doptone.
    Ze kon horen aan het geruis dat het goed was, maar voor de zekerheid en om ons toch met een gerust gevoel naar huis te sturen, hebben we weer een echo gekregen.
    Ukkie lag heerlijk te slapen, (lijkt nu al op pappa, haha) het hartje deed het prima.
    Heb meteen een afspraak mogen maken voor de 20 weken echo. Deze staat gepland voor 2 april, na deze echo meteen weer een controle bezoekje aan de gyn.
    Ik blijf onder de gyn staan, dus ga ik automatisch in het ziekenhuis bevallen. Dan ben ik wel meteen op de goede plek, mocht het niet goed gaan om één of andere reden.

7. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik zit een beetje te twijfelen thuis of ziekenhuis bevallen,ik zou graag thuis willen maat mannetje wil graag naar het ziekenhuis,voor je weet maar nooit.ik zit nu dus in twijfel........

8. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Haha kadootje van de kraamzorg,,,,, een oranje beertje met "meander kraamzorg" is dat ff boffen ;)

Gelukkig dat jullie om mn verhaal kunnen lachen :D ik nu ook wel, maar op dat moment daar niet :D

9. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Jeetje wat is er veel geschreven na 1 dag niet geweest te zijn.
    Ik heb wel 30 minuten moeten bijlezen.
    Maar wel leuk hoor.

Vanmorgen naar de vk geweest en het hartje weer gehoord en dat maakt mij zo blij.
    Het was goed te horen dus ons lief kindje is lekker bezig daar binnen.
    Mijn baarmoeder ligt nu vlak onder mijn navel zij de vk.
    De reden dat mijn buikje nog niet zo zichtbaar is zij de vk is omdat ik sterke buikspieren heb en dan kan het wat langer duren,dus dat weten we dan ook weer :D
    Mijn bloeddruk was ook heel netjes,wat lager dan de vorige keer maar wel heel netjes.
    Dus ik kwam samen met mijn vriend en z'n moeder happy bij de vk vandaan.

Heb me vandaag wel ziek gemeld op mijn werk omdat ik snot verkouden ben en pijn in mijn keel en een zwaar hoofd dus even wat rust voor mij zelf en ons lief kindje.
    Ik had ook avonddienst moeten draaien en dat word mij gewoon te zwaar want het is zo hard werken,na de vakantie van mijn teamleidster hebben we een gesprekje en ga ik vragen of ik tijdelijk geen avonden meer kan draaien en alleen overdag.

Wij willen graag thuis bevallen en zetten wel een koffertje klaar moet ik toch naar het ziekenhuis.
    en wat betreft de buuren die het kunnen horen dat intreseerd mij niet hoor,allebij de buuren weten dat ik zwanger ben en waneer ik uitgerekend ben dus dan weten ze ook dat er een buurjongetje of buurmeisje geboren is.
    Maar goed ieder zo zijn mening hier over en dat is toch goed en ja sommige vrouwen moeten wel naar het ziekenhuis he die hebben geen keus.

Nou lieve meiden ik ga eten en wens iedereen een fijne avond.

Doei Dikke knuffel voor iedereen van Teddy.

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hmm ging over stralend blauwe lucht dus daarom stralend nat geregend :p
    Maar ik was niet zo stralend hoor, ik was pisneidig, had namelijk expres pasfoto's laten maken bij een erkende fotograaf voor mijn paspoort, kom ik bij het gemeentehuis, foto niet goed :evil: dus moest ik weer naar de fotograaf (15 minuten met zoonlief door dorp sjouwen) moest ik op de foto zonder bril "ja kijk maar in de camera" "ja hallooooo welke camera, waar camera, zie geen camera" :rolleyes: Daarna dus terug naar gemeentehuis, gaat het dus plenzen van de regen. ZUCHT! :(
    Heb aardig een onfeilbaar humeur, maar mijn positieve instelling is dan wel ver te zoeken, vooral omdat ik een hekel aan zulke regeldingetjes heb ;)

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo alles maar eens gelezen is echt niet gewoon hoor het lijkt wel of dat we allemaal al thuis zitten en heel de dag achter internet. :) :)

Mij maakt het niet uit waar ik beval maar man lief ziet toch liever het ziekenhuis omdat hij op tv een paar keer heeft gezien dat het niet helemaal lekker ging maar ik denk dat ik het lekker vind om thuis te zijn.
    En ik wil toch wel beginnen met bv als ik ga werken misschien kolven of over op fles maar de eerste 3 mnd wil ik toch bv geven.

Voel s'avonds m'n buik wel na een dag werken en avond eten.

Ga een beetje op de bank liggen even strekken.

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi meiden

Zit net op internet te kijken staan op marktplaats toch aardig wat voedingskussens vooor niet zoveel misschien hier eens kijken hoezen schijn je te kunnen wassen.

Groeten Sonja

13. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Mischien een leuk idee om eens op deze site te kijken.
    www.hallowereld.nl
    Mischien kennen julie deze site al maar ik vind het wel leuk om iedere maand een email te ontvangen met vragen die je in kan vullen.

Doei teddy

14. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    alvast weltrusten allemaal.ik val bijna om.
    groetjes

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Hoezen kun je ook kopen bij de hema in leuke kleurtjes, zijn niet zo duur. Heb je een frisse hoes erom in de kleur die je zelf wil das ook handig!

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    OOOOOOOOOOOOOOOO wat ben ik nog moe wil terug naar m'n bed!

Maar de plicht roept.
    Morgen kan ik wat uitslapen heerlijk.
    Nou allemaal een fijne dag.

Groetjes Sonja

17. Niet meer actief

oooooh son dat gevoel ken ik zo nu he
    maar er moet er eentje naar school hier ik denk dat ik vanmiddag nog effe ga liggen ofzo
    allemaal een fijne dag

18. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    En wederom een goedemorgen, wat gaan de dagen toch snel he... Was vanochtend een 1/2 kilo zwaarder dan gisteren, en had hetzelfde gegeten! Vond ik wat minder.... Ik kan hier altijd heerlijk over doorzeuren, bah... kan beter maar niet meer op de weegschaal gaan staan :)

19. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    MissGroovy: prachtig verhaal, ja je hebt ze erbij he. Fijne mensen ....:confused: Gelukkig zijn er ook normale uitzendbureaus

Danielle 1979: als het ziekenhuis dichtbij , kun je je man misschien overhalen. en er zijn genoeg artikelen te vinden waarin beschrevne is dat bij een gezonde zwangerschap, d kans op complicaties bij een thuisbevalling kleiner is dan bij een ziekenhuis bevallig.

Ik ga ( hoop ik , de vorige keer ging het niet door) thuis bevallen. mijn vriendje is het met me eens, ik houd rekening met zijn mening, maar uiteindelijk is het mijn bevalling dus mijn keuze.

gisteren ware ner twee mensen ( klanten) die ik een maandje niet gezien had en die zeiden : he wat leuk , je bent zwanger.
    Dur vanaf nu is het blijkbaar goed te zien ( ik haat het als mensen denken dat ik dikker geworden ben, maar blijkbaar zie ik er nu gewoon echt zwanger uit.)

vannacht lekker bij vriendinnen blijven slapen. Scheelt weer 300 kilometer reiskilometers ( ik woon bijna 150 km van mijn werk)

20. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Goede morgen meiden.

Ik ben vanaf 7:00 op omdat tussen 8:00 en 12:00 iemand komt om de verwarmings ketel schoon te maken.
    Om 08:15 zag ik een busje staan van het bedrijf dus ik dacht wat fijn al zo vroeg.
    Later kijk ik weer uit het raam en weg was het busje dus ik dacht hoe kan dat nou zo snel weer weg.
    Ik controleer onze deurbel en die doet het dus niet en heb die meneer niet gehoord.
    Maar het licht staat aan thuis en ik loop door het huis dan kan je toch aan kloppen lijkt mij.
    Ik het bedrijf gebeld en die mevrouw aan de telefoon vertelde dat die meneer inderdaat geweest is en zo weer terug komt.
    Nu bijna een uur later nog niemand dus ben benieuwd waneer hij dan komt.
    Ik ben erg moe en wil eigenlijk nog wel even slapen maar ja dat gaat niet nu ik weer moet wachten.
    Ik baal wel een beetje hoor.

Ik moest het even kwijt op de vroege morgen,vinden julie niet erg he?

Doei Teddy.

Deel Deze Pagina