Mijn placenta ligt ook voor, maar ik voel nog niets. Wel heb ik af en toe een poosje achter elkaar, pijnlijke steekjes onderin bij het schaambot, geen idee, of dat ook onze kleine uk kan zijn? Mijn gevoel zegt dat we een meisje krijgen. Word in de winkels ook heel erg aangetrokken door meisjes kleding, ook droom ik telkens over meisjes.. Ik ben benieuwd! Maar een jongetje is net zo leuk hoor!
En is er iemand die deze digibeet ook het lijstje zou willen zetten? Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet! Thanx!
20 weken echo amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary:22 maart geslacht:wil het wel weten! danielle1979:26 maart geslacht: wil het wel weten! Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80:29 maart geslacht:hij wil het weten zij niet Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Wolvin: 2 april geslacht: wil het echt wel weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) jumde: 10 april, wil het geslacht weten! o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg toch ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten !
zo lijstje is weer bijgewerkt zou wel fijn zijn als de dames zichzelf steeds toevoegen scheelt een hoop voor 1 persoon hihihi gewoon lijstje kopieren en plakken en jezelf toevoegen oh en goedemorgen dames ik bene r gelijk weer pleitos van want moet de kleine meid naar school brengen die heeft vandaag een lange dag tot 3 uur feestje op school
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) jumde: 10 april, wil het geslacht weten! o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg toch ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten
ha ha ha ha ik dacht al hihihi ken je hem effe wijzigen anders anders pakt iedereen dat laatste lijstje
Tante Pollewop, hahahaha ik zag het ook al, ik dacht al, wat wil ze nou, maar je was te laat Bijna iedereen wil het weten alleen 2 april bijna helemaal niet, toevallig he..
Goedemorgen allemaal Wat een heerlijk weer vandaag heb kriebels om me paard te zadelen en de biesbosch in te gaan maar hij mag nog steeds niks doen. Ga zo maar stofzuigen en daarna naar Barendrecht hond knippen en even neuzen bij ikea. Ik wens jullie een fijne dag. Groetjes Sonja
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) jumde: 10 april, wil het geslacht weten! o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg toch ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten
Moet even mijn geluk kwijt hoor. Heb gisteren weer controle gehad en gelukkig het hartje gehoord. Echt een pak van mijn hart. Iedereen een heel fijn weekend! Melanie
Zo even het lijstje aangevuld, gisteren even naar de prenatal geweest voor wat leuke kleren. Mijn oma is van de week jarig en dan wil ik er op mijn paas best uitzien, dus een mooie witte zwangerschapsblouse gekocht, mijn blousen gaan namelijk niet meer goed dicht. Vandaag even naar de Ikea kijken of ik een leuke lamp vind voor de kinderkamer, hoop dat ze er een pafoniere met kristalen hebben, lekker kitsch. Wel lastig als je precies weet wat je wilt, en het niet kan vinden. Kroonluchters genoeg maar die hangen te laag op het kamertje. En iedere keer je knar stoten lijkt me geen pretje. Gisteren pz aan de foon gehad, die hebben vacatures bij diverse uitzendbureaus geplaats om nu toch echt vervanging te gaan regelen, wat een opluchting de druk word van de ketel gehaald. Vanmiddag naar de oefen therapie ik ben benieuwd wat ze me aan tips kunnen meegeven maar verwacht er niet veel van. Het meeste heb ik al gehad ten tijde van de breuk maar ja mss steek ik wat nieuws op, ik houd een open mind. Wel besproken met mijn man dat er op mijn botten niet meer geduwt gaat worden, iedere keer ben ik zo ziek van de pijn. Moet zeggen dat ik na een dagje of 2 rust aardig tot mezelf aan het komen ben, ik loop niet meer over van de emoties en heb minder pijn. We gaan er weer een lekker dagje van maken, vanmiddag ff de baas informeren na mijn bezoekje aan de fysio, en maandag denk ik voorzichtig een dagje werken en afspreken dat ik 3 dagen ofzo wel kom en 2 dagen niet. Ben er nog niet over uit. Maar daar kan ik het over hebben met de fysio, mss heeft die ideetjes hierover. Al is ze wel een kenau, en zegt ze de hele tijd oooh ja kan gaan werken maar na 15 minuten maak je dan een wandelingetje. Ja handig gezegt maar als je eenmaal met iets bezig bent doe je dat dus niet, en word het ook door collega's en bazen niet geaccepteerd, gevolg: Op het eind van de dag een pijnlijke reet en alleen nog kunnen liggen. Hebben we dus netjes 2 weken geprobeert en dat werkt niet, op naar het volgende plan, mocht ze daar geen ideen over hebben dan bellen we de vk weer op.
Ja de 19de bij het medische centrum en de 20ste bij de fontys hoge scholen (die duurt denk ik heeeeeeeel erg lang) dat is bij studenten die leren voor echoscopist. Kost me dus niets alleen een ritje naar eindhoven. Neem mn moeder dan mee, en expres de officieele echo op de 19de laten zetten. Als er dan wat mis is zie ik dat samen met mijn man, ik ga er niet vanuit maar neem daarin het zekere voor het onzekere.
hey maar dat is wel leuk zeg sommige hebben ook echt mazzel he met die echo's heb ook al ergens gelezen dat er zijn die van hun kraamhulp een kadoo uit mogen kiezen nou dat is hier echt niet wij krijgen een kraampakket van vgz that's it maar aan de andere kant ken ook mensen die zelfs dat niet hebben
Absoluut. Dan zijn 4 weken telkens toch lang hoor. Nu 29 maart een afspraak voor de 20 weken echo. Weer 4 weken. Maar dit heeft toch al erg opgelucht. De miskraam heeft denk ik toch soms meer effect dan je wel eens denkt of wilt. Melanie