Wolvin: benje in beek geweest? De vorige keer dtaik daar was kon ik echt niet slagen er hing bijna niks bij de outlet. Als er nu welleuke idngen hangen wil ook ook shoppen Stuiterbal: Hoe is ie nou, al door je drop vooraad heen? Niet te veel hè anders word je dadelijk een waterballon, dan is een stuiterbal toch leuker Miza: Ik droom ook vaak over een meid, maar iedereen zegt dat t een jongen word behalve mn moeder. Mn schoonzus zag de echo en zei meteen dat word een jongen let maar op,,,,waarop ze dat basseert? Ik zou eenmeid stiekum heel leuk vinden maar een jongen uiteraard ook. Woepie: dat had ik ook gelezen. Er was iemand die kon kiezen tussen vanalles en die kon dus zomeer een pretecho kiezen echt zo'n geluk hebben is dat. Ik krijg van de kraamzorg een oranje koala beertje meer niet. Van de vgz krijg ik geen kraampakket. Ik ben alleen basis verzekerd dus moet je dat pakket zelf kopen. Ik heb wel een aardigheidje gekregen van ze. Een groene toiletzak met een verkoelingsmasker erin. Das wel lekker, mn manneke gebruikt dat nu als ie hoofdpijn heeft hihi mamalieske: wat fijn dat ze nu eindelijk vervanging gaan zoeken zeg! Zou tijd worden. Heb je tenminste wat lucht en word je serieus genomen, das t allerbelangrijkste. Ja en die babykamer, haha ik weet precies watje bedoeld je hebt iets in je hoofd en alles wat je ziet is t gewoon net niet! Heel frusti haha Nou hier alles zn gangetje, beetje spannend allemaal met de hypotheek, maar hopelijk komt dat goed. T liefst wil ik altijd direct weten hoe en wat en niet nog op goedkeuring en heel die shit moeten wachten maar ja dat hoort erbij. Ik heb de laatste week ook heel raar,,,, smorgens gaat t ok, smiddags al wat minder en dan tegen 17 uur tot ong 20 uur voel ik me niet lekker en moet ik echt liggen. zooo irritant ! Maar ja ik zal me maar eens gaan aankleden nu en iets aan doen haha dat staat wat beter
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) jumde: 10 april, wil het geslacht weten! o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg toch ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu
Jee zeg even een avondje niet achter de computer en moet weer een halfuur (als het niet langer is bijlezen) En ik wilde wat reageren denkdenkdenk, oh rotdementie ook... ooooooooh ja het voelen, ik voel de baby al sinds een week of 12 ook al riep iedereen steeds dat het mijn darmen vast waren, nou mooi niet heb altijd last van mijn darmen dus wist goed dat ze het niet waren, maar ja door al die verhalen bleef ik twijfelen, maar onderhand weet ik toch zeker dat het de baby was. Voel hem haar niet dagelijks en zo hoor, maar af en toe voel ik de baby ineens
Jeetje vrouwen.. ben een dagje niet op het forum en direct 8 pagina's te lezen.. ging gelukkig veel over het lijstje echo's dus het viel me mee. amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! jumde: 10 april, wil het geslacht weten! o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten zoooooww... Enne NOa.. volgens mij willen ik, en andere Lintje(82) en Amanchel ook misschien wel een waterbevalling..
nadat ik 2 weken geleden het hartje niet goed kon vinden, had ik mijn angel sound achter in de kast gegooid, werd er veel te gestresst van. Vanmorgen toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken... Eerst of een tae bo-les of een uitvoering van het zwanenmeer, het ging zo tekeer daar in mijn buik! Direct daar achteraan een luid kloppend hartje, geweldig! Mijn man zag direct aan mijn gezicht dat ik had liggen luisteren, zo'n big smile Ik denk al een tijdje dat ik het bij vlagen voel, maar aan de andere kant blijf ik twijfelen. Maar als ik het dan zo hoor bewegen met de angel sound, dan denk ik echt wel dat ik het heb gevoeld. Inmiddels loop ik al weer 4 weken bij de Mensendieck voor mijn bekkenklachten. Toen ik zei dat ik nog maar 16 weken was, keek ze me aan alsof ze water zag branden. Wow, zo'n buik al, riep ze. Grrrrrrr nu weet ik wel dat ik een beste buik heb voor 16 weken.... Maar ben er lekker trots op ook! Wat het wordt? Geen idee, iedereen roept een meisje dus dan hoop ik een jochie. Ik heb een zoontje, een meisje zou leuk zijn maar ik denk dat het voor hem wel weer leuk is om een broertje te krijgen. Hij gaat 2 dagen in de week naar mijn schoonzus en die heeft 2 dochtertjes en hij is erg "in meisjesdingen", dus roze schoentjes, jurkje, lippenstift etc.. Wel heel schattig hoor als hij weer Ariël of Doornroosje wil zijn hahahaha
20 weken echo amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! jumde: 10 april, wil het geslacht weten! o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! jumde: 10 april, wil het geslacht weten! o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten hallo dames....ik heb mezelf er ook ff tussengezet, als jullie dat goed vinden ben echt zoooo nieuwschierig naar wat het word.... hoe is het verder met de rest....hier is het helemaal prima!voel me echt super goed en zit echt op een roze wolk groetjes
Zo, ook ik heb mezelf even aan het lijstje toegevoegd. Ik kom net uit m'n bed rollen en heb dus nog lang niet alles bijgelezen, maar ik moet ook zeggen dat jullie deze week wel erg hard gaan . Ik heb afgelopen zondag m'n eerste buikfoto's gemaakt, een beetje te laat mee begonnen, want hij is echt al enorm. En ja, ik krijg elke dag te horen "weet je zeker dat het er niet weer 2 zijn?". En telkens maar blijven lachen "ja hoor, dat weet ik zeker". Gisteren was iemand wel erg origineel; "Hoe lang moet je nog werken voordat je verlof begint?' Eh, nog heel lang! Zie er wel hoogzwanger uit, maar ben pas 17 weken. En ja, dan volgt de standaard vraag. Wel grappig hoor, maar af en toe ook vermoeiend als het je 15 keer per dag gevraagd wordt. Ik heb nu lekker een weekje vakantie, maar moet flink leren. Heb op 22 maart een examen, voor mijn 20 weken echo, dus hoop dat het goed zal gaan. Ik ben met 13½ week voor het laatst op controle geweest en mag nu dus pas weer met 20 weken! Zit gewoon 6½ week tussen, vind het nu wel erg lang duren hoor dus ik ben blij dat ik de kleine al dagelijks voel en dat ik de angelsound heb, maar ik kijk nu wel enorm uit naar de 20 weken echo. Zou het liefst morgen nog een pretecho laten maken, maar ja..... Weet nog niet of ik dat ook echt zal gaan doen (hopelijk is er geen plaats, dan moet ik wel wachten) Ik ga dadelijk eerst maar eens even bijlezen. Maar voor iedereen de groetjes en voor iedereen die ziekjes is beterschap en voor de meiden met problemen op het werk sterkte, maar jij en je kindje gaan gewoon voor hoor. Groetjes Manou. P.s. ik moet mijn teksten nu wel vaak wijzigen omdat ik steeds van die stomme fouten maak. Zwaar joh, zwanger zijn en proberen te concentreren
Wow...bijna iedereen wil weten wat het is...had ik niet verwacht. Misschien is het ook leuk als iedereen zijn verwachting erbij schrijft, lijkt me leuk om te zien of het klopt!
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet!! danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! jumde: 10 april, wil het geslacht weten! o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten
he.. het wil niet zoals ik het wil.. In ieder geval.. voor wie het wel lukt; wij denken een jongetje!
Nu ik die lijst zo zie zitten er echt veel meiden op dit forum! Gezelli hoor! En Kuki ik ben nu wel heeeel benieuwd naar jou buik hoor! Ik denk dat de meiden hier alleen maar jaloers op je zullen zijn
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet! danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! Jongen jumde: 10 april, wil het geslacht weten! Jongen o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten