Zal van het weekend wel eens een foto maken en hem in mijn album plaatsen. Zal ik gelijk mijn man achter zijn broek aanzitten dat ie mijn echo's er goed op moet zetten.
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet! danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten (mn man eigenlijk wel); heb geen idee jongen of meisje Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! Jongen jumde: 10 april, wil het geslacht weten! Jongen o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten
Ik realiseer me net dat mijn mannetje vanavond weer thuiskomt! Jippie, altijd weer een stuk leuker met z'n tweetjes thuis En missgroovy, de dropjes zijn inderdaad op (had er nog maar vijf) maar ben overgegaan op de cola, is ook lekker zoet en is nog bubbelig ook!
Hi ladies, Jeetje wat heb ik veel bij moeten lezen zeg! Wow Maar ik zal me eerst ff toevoegen aan het lijstje, want mijn 20 weken echo is al snel... amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Borsatofan: 12 maart, wij willen het heel graag weten! Geen idee wat het wordt, wij denken meisje, maar soms denk ik ook jongen..(twijfel begint al) Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet! danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten (mn man eigenlijk wel); heb geen idee jongen of meisje Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! Jongen jumde: 10 april, wil het geslacht weten! Jongen o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten Over de vragen: Ik wil graag BV proberen, als het niet lukt dan maar over op FV. Eerst wilden we pertinent poliklinische bevalling (vanwege gevoel van zekerheid, alles bij de hand etc.) maar heb van de week een boek gelezen "veilig bevallen" en ben nu overtuigd dat ik toch thuis wil (proberen te) bevallen vanwege de rust, eigen omgeving etc....lukt het niet, dan alsnog naar ZH. Deze week na 3,5 maand weer voor het eerst gewerkt (3 dagen van 4 uren) en het was super! Voel me stukken beter nu en iedereen was zo lief en belangstellend! Gister een etentje gehad met de afdeling (was gepland dus ik viel met mijn neus in de boter) Was erg gezellig, maar ik was bekaf toen ik thuis kwam. Vandaag rustig aan, vanmiddag weer ff zwemmen met mam. Tenslotte: vanmorgen gewogen, ben nu in totaal 4,5 kilo aangekomen...tja, het hoort erbij...buikje is goed te zien nu. Ik voel te kleine nu bijna dagelijks een paar keer schoppen en heen en weer bewegen, meestal 's avonds in bed...Ik ben al helemaal verliefffddd Fijne dag en alvast fijn weekend allemaal! Liefs, Borsatofan
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Demi: 13 maart, wij willen het NIET weten. Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet! danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten (mn man eigenlijk wel); heb geen idee jongen of meisje Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! Jongen jumde: 10 april, wil het geslacht weten! Jongen o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten Voel me verder goed, alleen strontverkouden, blegh. Was vannacht om 4 uur wakker, kon niet meer slapen. Ben op de bank gaan lezen en viel om 7 uur weer in slaap... Tot gauw, groetjes
Oh ja, ook ik heb de roze buiband gisteren ontvangen, maarre....... Hij zit al als gegoten....... . We gaan vanavond uiteten met vrienden en ik heb besloten dat ik in het zwart ga en dan m'n roze buikband eroverheen draag. Ben benieuwd of ze dan allemaal gaan denken dat een meisje wordt? Nu ben ik niet dun van mezelf, ook niet dik, eigenlijk gewoon of ietwat stevig, maar ja, zoals je aan m'n buik zit groeit die gewoon net zo hard als bij mijn vorige tweelingzwangerschap. Dus alle zwangerschapskleding zit me nu alweer als gegoten. Niet altijd prettig, maar van de andere kant ook wel superleuk! Iedereen zit dat je zwanger bent! Nou, ik hoop dat ik toch niet de enige ben die 'm al kan dragen. Ik zal vanavond een foto maken van mij met m'n roze buikband en dan zal ik deze van het weekend wel even in m'n album plaatsen. Ga dadelijk lekker de stad in met m'n moeder. De kindjes zijn sinds vanochtend bij m'n schoonouders. Zij wilde vanavond oppassen als wij gaan uiteten, maar willen ze dan natuurlijk wel de hele dag hebben dat is voor hen natuurlijk ook een stuk leuker. Misschien dat ik na het stadten nog even kom gluren en anders van het weekend weer. Doei!
Gister op aandringen van de VK naar de huisarts geweest om mijn urine te laten testen op blaasontsteking. Ik zo tegen de HA; "de VK denkt dat ik een blaasontsteking heb, en ik denk van niet.. maar het was haar woord tegen het mijne, ben nogal dwars tegenwoordig, dus tja.. nu ben ik hier" HA lachen..
hih leuk toch dat je hem al kan dragen! ik verzuip er nog in..hoewel ik niet superslank ben en ik toch wel vind dat het al een behoorlijk buikje word hihi... moet vanmiddag ook nog ff de stad in wat leuks kopen! kan eigelijk nergens een goede zwjeans vinden...alle tips zijn welkom!
Meiden , bij deze aantal weken voel je je beeb toch als een kriebel ? Ik voelde de kriebel !!!! \/ @ nikster ; ik heb 2 broeken van Noppies gekocht. Bij de Prenatal , ze bevallen prima en zitten heerlijk ! Een goede aanrader....
heej meis...leuk he....als je het een keer gevoeld heb voel je het veel vaker...echt grappig ps thnx voor je tip ga zometeen ff kijken!
zie net dat ik mijn verhaal niet heb afgemaakt. raar.. Maar goed, de HA kon me dus vertellen dat ik geen blaasontsteking heb.. ja dat wist ik natuurlijk allang .. maar heb wel keelontsteking.. lekker handig. Tis nu wel zo dat ik mijn VK niet meer zo leuk vindt.
Kriebel? Zie je wel, dan is het toch niet de beeb. Bij mij voel je iets heel zacht schuiven onder je handen, heel maf...gaat alle kanten op....hellup wat zit er in mij?!?
hej kiki dat voelen schuiven onder de huid heb ik ook hoor...vooral mijn vriend voelt dat heel goed...als hij zijn warme hand op mijn buik legt voel ik ook dat de beeb er tegenaan gaat liggen...heel grappig!
Euhhh, hier even compleet geen kennis meer...gekke darm...tja ik dacht het, maar het schijnt weer niet een gekke darm te zijn als ie op de plaats van de beeb zit en 'kopjes' tegen je handen geeft... (maar een nummer 2 geeft toch ook kopjes?)