@ Holpa Holpa: <<< Ik heb trouwens sinds gisteravond geen schopjes meer gevoeld. Het was echt even een 1 malige actie van de kleine denk ik. Maar wel heel gaaf . Voel wel heel regelmatig gekriebel en gekietel in mijn buik, dat is ook leuk >>> Gekietel en gekriebel? Dan ben ik toch niet de eenigste die dat voelt hihi. Voelt als een gekke darm he Bubbels in je buik 8)
Goed, ik doe mee met de foto's.. heb er een paar in mijn album gezet.. weten jullie ook hoe ik er uit zie!
haha.. Heb hem vorige week nog even gepast.. het kan nog net! kon ik maar die dag nog een keer doen.. tging zo snel
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Borsatofan: 12 maart, wij willen het heel graag weten! Geen idee wat het wordt, wij denken meisje, maar soms denk ik ook jongen..(twijfel begint al) Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet! danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! MMM: 27 maart, we laten het tot een einde toe een verrassing! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet tammy77: 3 april,wij willen weten wat het wordt Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten (mn man eigenlijk wel); heb geen idee jongen of meisje Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! Jongen jumde: 10 april, wil het geslacht weten! Jongen o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten
Vandaag ook mijn roze buikband ontvangen. Als ik hem draag, gaat iedereen vragen of ik een meisje krijg Moet ik zorgen dat ik ook een blauwe vind, draag ik ze om en om
kan iemand mij de link geven om een band te bestellen. de aanvraagformulier. ik kan hm niet openen...
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Borsatofan: 12 maart, wij willen het heel graag weten! Geen idee wat het wordt, wij denken meisje, maar soms denk ik ook jongen..(twijfel begint al) Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet! danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! MMM: 27 maart, we laten het tot een einde toe een verrassing! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet tammy77: 3 april,wij willen weten wat het wordt Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten (mn man eigenlijk wel); heb geen idee jongen of meisje Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! Jongen jumde: 10 april, wil het geslacht weten! Jongen o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten Els: 16 maart, wil het weten!
Wacht, zo is het beter.. amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Borsatofan: 12 maart, wij willen het heel graag weten! Geen idee wat het wordt, wij denken meisje, maar soms denk ik ook jongen..(twijfel begint al) Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Els: 16 maart, wil het weten! Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet! danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! MMM: 27 maart, we laten het tot een einde toe een verrassing! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet tammy77: 3 april,wij willen weten wat het wordt Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten (mn man eigenlijk wel); heb geen idee jongen of meisje Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! Jongen jumde: 10 april, wil het geslacht weten! Jongen o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten
Zucht, dit is echt niet bij te houden hoor! Wil ook een baan waar ik de hele dag achter de computer kan gaan zitten . Lintje, wat een super jurk( en leuke foto's natuurlijk) Heb hier de laatste dagen ook wel last van "drukke ploppende en kriebelende darmen" zou het dan toch? Ga er vanavond eens goed op letten. Ben trouwens het weekend lekker er tussen uit met hubbie dus beloof me dat jullie niet in dit tempo door schrijven please. Anders kom ik er maandag echt niet meer doorheen Meiden fijn weekend ( sorry had nog op dingen willen reageren maar weet het echt niet meer niet boos worden aub)
Goedemorgen! Nou ik heb net mijn eerste buikfoto gemaakt. Vond ineens dat ik wel een mooie buik had (de blubbers zijn zo mooi weggetrokken ) Zal em zo in mijn album zetten. Wat zijn jullie plannen voor t weekend? Ik moest vanmiddag eigenlijk naar kaboutervoetbal met Yoran, maar dat ik afgelast. Dus vandaag ga ik nog maar ff lekker behang scheuren! Morgen is er koopzondag in de buurt, normaal moet mijn vriend dan werken, maar hij is nu lekker vrij. Dus als ook zijn voetbal is afgelopen gaan we ff lekker naar de stad! Tot later!
amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje Borsatofan: 12 maart, wij willen het heel graag weten! Geen idee wat het wordt, wij denken meisje, maar soms denk ik ook jongen..(twijfel begint al) Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing Els: 16 maart, wil het weten! Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Maar we denken een jongen. Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten ! Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet! danielle1979:26 maart geslacht Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten Tanja 20: 27 maart, wil t weten! MMM: 27 maart, we laten het tot een einde toe een verrassing! Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten! Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten! Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten! Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten! Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet tammy77: 3 april,wij willen weten wat het wordt Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten (mn man eigenlijk wel); heb geen idee jongen of meisje Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...) Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! Jongen jumde: 10 april, wil het geslacht weten! Jongen o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten