augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zo ff de lijst aangepast, we denken dus een jongen waarom geen idee, maar iedereen in mn omgeving denkt het en mijn schoonvader is zo overtuigd dat ik hem langzaam ga geloven.

Morgen gaan we schandalig veel geld uitgeven voor de kleine, een kinderwagen, matrasje, badje het hele geneuzel willen we gaan kopen. Ik heb tussendoor al best wel wat gekocht maar de grote dingen gaan we samen uitzoeken. Mijn moeder mag mee om de kinderwagen te testen, en ze glundert alleen al bij de gedachte dat ze oma wordt, eindelijk een lichtpuntje voor haar dit jaar, ben zo blij dat ze nu alles wat zonniger gaat zien, Nu ben ik overtuigd dat alles goed gaat komen met haar.

Gisteren een lamp besteld voor de kinderkamer, lekker kitschi met kristalletjes, wordt echt een sjieke kamer al zeg ik het zelf :D
    Nu alleen het behangen enz nog, maar de spullen liggen bijna allemaal klaar, het bedje moet nog in de lak enzo maar is verder klaar.
    Mn man is druk bezig de commode te maken en de box gaat ie ook zelf doen, ben zo trots :D

Gisteren naar de fysio geweest en lastige oefeningen mee gekregen voor mn buikspieren te oefenen.
    Heb vandaag ook al echt spierpijn van de oefeningen onder in mn buik. Verder niets te maken met buikpijn ofzo maar echt op de spiertjes zelf, hopen dat het helpt allemaal, maar minder werken leek haar een prima idee, zeker omdat ik aangaf dat niet werken ook betekende dat ik geen pijn had.

Vandaag ga ik eens wat strijken en poetsen, tis hier een zooitje.

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Zo, heb ook maar even een tweetal trouwfoto's geplaatst. Ben alweer bijna 5 jaar getrouwd! Ik was 6 maanden zwanger toen we trouwden, je kutn het wel een beetje zien.

Zla dit weekend ook nog een buikfoto maken en dan de echo's er nog eens goed opzetten (als dat lukt tenminste).

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    En ook nog eentje van mijn zoontje erbij gedaan

4. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Kuki, wat een heerlijk mannetje en wat een mooie trouwfoto's. Je ziet op de foto waar je je hand op je buik houdt heel goed dat je zwanger bent hoor.
    Ben benieuwd naar je buikfoto die je dit weekend gaat maken.

Ik heb trouwens gisteren nog een foto gemaakt van mij met m'n roze buikband. 'K zal hem straks even plaatsen en ik zal tevens een foto van mijn mannetjes toevoegen.
    Ik laat wel weten wanneer ze erop staan.

Groetjes...

5. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hi ladies,

Als ik de beeb voel, is het ook meer een soort gebonk hoor, niks geen kriebels / vlinders gehad, alleen de eerste dag soort zenuwtrekjes gevoel, daarna dus gebonk (en geschuif soms ;) Ach ja, bij iedereen dus anders..

Wij zitten sinds dit weekend in het huis van mijn schoonouders (2 weken) ze zijn op vakantie naar Portugal...wel even lekker. tis een heeeel groot huis net helemaal verbouwd (super grote nieuwe keuken en badkamer met bad, grote tuin, midden in bosrijk gebied). Vanmorgen werd ik wakker van fluitende vogels, echt rustgevend....heel anders dan midden in het centrum. Komende weken dus met de auto naar het werk ;)

Fijn weekend lieve (aanstaande) mama's!

Liefs,
    Borsatofan

6. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Nou, de roze buikband staat in mijn album!

Borsatofan, wat lekker dat je nu even in een rustgevende omgeving zit. Zal idd wel heel anders zijn dan in het centrum, dus geniet er maar lekker van!

7. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Manou mooie buik hoor. mooi roze is niet lelijk ;)
    Ik heb met mezelf afgesproken dat ik het ga dragen bij een witte broek ofzo. ik krijg er echt zo'n zomers gevoel bij!

8. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Dank je.

Ja, lijkt me geweldig bij witte broek en wit truitje, maar daar vond ik het nu toch nog echt te koud voor :) .

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wow, wat heeft iedereen een hoop foto's erbij geplaatst, leuk zeg. Mooie jurken en ontzettend mooie buikjes (vind zwangere buiken altijd erg mooi en vertederend) en wat een lieve kleintjes lopen er bij jullie rond. Begin er helemaal van te smilen!

Gisteravond is mijn hubbie weer thuisgekomen, helemaal blij, maar we zijn allebei een beetje ziekjes. En oeeeeei wat doet hoesten pijn aan je banden...echt auwa.
    Vanochtend heb ik manlief zover gekregen om even mee te gaan naar de grote babystores hier. En we hebben er drie gehad in drie uur!
    We hebben een bedje gekocht, en ook al mee kunnen nemen en veel leuke kleertjes van lief! (made in holland staat erop). Ook hebben we al een kinderwagen uitgezocht, de koelstra wordt het hier, we houden wel van oerhollands ;).
    Nu eigenlijk alleen nog een box en kleine spulletjes. Nooit verwacht dat het opeens zo snel kon gaan. Ik zag mezelf al met acht maanden de eerste winkels binnengaan.

Voor de komende paar dagen ga ik afscheid van jullie nemen. We gaan straks lekker tapas eten met vrienden en morgenochtend vertrekken we naar Parijs tot woensdag :)

Dus geen gekke dingen doen en veel plezier allemaal!

10. Niet meer actief

20 weken echo

amanchel: 7 maart Geslacht: Meisje
    Borsatofan: 12 maart, wij willen het heel graag weten! Geen idee wat het wordt, wij denken meisje, maar soms denk ik ook jongen..(twijfel begint al)
    Loran: 13 maart, hoopt het geslacht te zien, anders verrassing
    Els: 16 maart, wil het weten!
    Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Maar we denken een jongen.
    Sonjaw: 19 maart, wil het geslacht weten
    woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! ik denk een jongen en een meisje maar vriend denkt 2 jongens
    Teddy: 20 maart, willen weten wat het geslacht is
    Manou25: 22 maart, wil supergraag weten wat het geslacht is
    Hopla: 22 maart, wil absoluut het geslacht weten !
    Mamary: 22 maart, wil graag weten wat het wordt
    Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet!
    danielle1979:26 maart geslacht
    Kuki: 27 maart, wil het geslacht weten
    Tanja 20: 27 maart, wil t weten!
    MMM: 27 maart, we laten het tot een einde toe een verrassing!
    Stephanie21: 28 maart Geslacht:wil het wel weten!
    Lintje82: 28 maart, wil het geslacht zeker weten!
    Kiki80: 29 maart, hij wil het weten, zij niet
    Melaniel29: 29 maart;ik wil het weten en hij twijfelt nu
    Daantje78: 2april, ben nog druk aan het twijfelenof ik het wil weten!
    Wannabe: 2 april, mijn vriend zegt : het is geen verassingsei
    Wolvin: 2 april, wil het echt graag weten
    Miza: 2 april, Geslacht, wil het heel graag weten!
    Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet
    tammy77: 3 april,wij willen weten wat het wordt
    Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten (mn man eigenlijk wel); heb geen idee jongen of meisje
    Juul: 4 april, wil het geslacht absoluut niet weten (mijn man wel...)
    Lintje: 4 april, wel weten, we zijn veel te nieuwsgierig! Jongen
    jumde: 10 april, wil het geslacht weten! Jongen
    o0Noa0o: 12 April, ga niet eerder weg tot ik het geslacht zie
    Missgroovy: 12 april, wil t geslacht weten
    Seetje: 23 april, wil ook het geslacht weten

zo effe aangepast dacht dat ik het er al bij had gezet was dus niet zowat we denken dat het word

11. Niet meer actief

hihihi je gaate r weer vantussen dus nou meid veel plezier hoor we zien je wel weer verschijnen ;)

12. Tante Pollewop

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    20 weken echo

Borsatofan: 12 maart, wij willen het heel graag weten! Geen idee wat het wordt, wij denken meisje, maar soms denk ik ook jongen..(twijfel begint al)
    Mamalieske: 19&20 maart hoopt het te zien, anders is het een verassing. Maar we denken een jongen.
    woepie: 20 maart Geslacht: wil het wel weten! ik denk een jongen en een meisje maar vriend denkt 2 jongens
    Nikster: 23maart, wil ook heel graag weten wat het word, papa dacht eerst een jongen, maar nu een meisje, mama weet het echt niet!
    Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet . We denken een meisje
    Ien: 4 april, wil het geslacht niet weten (mn man eigenlijk wel); heb geen idee jongen of meisje

13. Tante Pollewop

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    ik ben ff aan het stoeien geweest met mijn foto's. Wil op de een of andere manier niet, dus ga ik ff flink boos worden (dat helpt , toch?!)

14. Tante Pollewop

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
  15. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    20 weken echo

Nienke: 21 maart, geslacht: jochie
    Tante Pollewop: 3 april, wil het geslacht wel weten, maar vriend niet . We denken een meisje

Ik zit een beetje in een dipje vanwege een triest bericht. Gisteren is mijn opa opgenomen in het ziekenhuis en hij ligt op sterven. We zitten nu te wachten tot het zover is... Hij heeft erge astma en de medicatie slaat niet (meer) aan. Ze geven hem nu morfine tot het voorbij is. Ze verwachten niet dat hij nog opknapt. :cry: :cry:

Het ventje in mijn buik doet me beseffen dat het leven gewoon doorgaat, maar ik kan er even niet van genieten nu.

x Nienke

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Och Nienke, wat verdrietig nieuws... :cry: he bah.. zo kletsen we over van alles en nog wat mbt de roze wolk..en dan ineens PATS weer met beide benen op de grond. Kan me goed voorstellen dat je nu even niet kan genieten.

Ik denk aan je en aan je familie, kom hier gerust je hart luchten.

Heel veel sterkte en neem voldoende (geestelijke) rust want het is best zwaar om nog meer emoties te hebben in deze zwangerschapsperiode.

Hele dikke knuffel, xx Lintje

17. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hoi Allemaal.
    Na het lang doorploeteren van al de geschreven teksten. Gelukkig zaten er veel van de echo's bij.

MissGroovy: Dat klopt ik ben in Beek geweest.
    Ik vond heel veel leuke dingen daar dit keer maar de verkoopster zei al dat verandert van week tot week wat we hebben. Ik heb echt 5 hele mooie broeken die ik vandaag aan had koste maar 1,95 euro dan kun je wel eens voor gaan shoppen. Mijn probleem is moet bij de grotere maten kijken 48 heb ik nodig voor mijn dikke benen.
    Kleinere maten waren hele leuke dingen. Banden kosten maar 1 euro per stuk en vooral die mooie met mama is the sweetist. enz.

Nienke: Wil je even heel veel sterkte wensen voor jou en je familie. Als je je ei even kwijt wildt je weet waar we zitten.

Veder weet ik het even weer niet meer.
    Zo gaat het nu telkens weer schrijf ik het niet op dan weet ik het gewoon niet meer.

Heb hier wel het gevoel dat ik mijn moppie voel maar kunnen natuurlijk ook mijn darmen zijn hoop in iedergeval dat het mijn moppie is.

Heb ook mijn roze buikband binnen gekregen moet alleen nog even kijken of hij past.
    Zou ook leuk staan met een zwarte broek met zwart truitje steek mooi af.

Ik heb het gevoel dat het een meid wordt moeders ook zoon heeft ook het gevoel hoop dat mijn gevoel goed is.
    Zou leuk zijn om een van beide geslachten te krijgen.
    De roze meisjes kleren trekken mij meer aan dan jongens kleren en heb ook nog geen jongens namen wel meisjes namen.
    Hopelijk krijgen we het te zien bij 20 weken echo.

Ga nog even met de angelsound zoeken dan snel slapen.
    Sorry als ik weer iemand ben vergeten.
    Fijn weekend iedereen. Tot snel.

18. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Sterkte de komende tijd Nienke!

19. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Nienke, veel sterkte in deze moeilijke tijd....

20. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nienke heel veel sterkte meid :(

Wolvin oow leuk, ik ga van de week meteen shoppen :) ik heb ook maatje 42 en denk binnenkort zelfs 44 dus zoveel verschil is er niet.

Ben zo blij :) De oom van mn vriend, dus de vriend van de peettante van ons kindje gaat voor ons een ledikantje en commode laten maken.
    Hij heeft een eigen bedrijf in teak meubels en laat deze ook op bestelling maken. Ik mag dus nu mijn ideale kamertje tekenen en hij gaat dit zo laten maken:)

Ik vind t echt helemaal geweldig :D

Deel Deze Pagina