augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hoi dames
    bij mij ook vlage van misselijkheid
    boobs doen nu wel veel pijn
    voor de rest heb ik weinig last van mijn buik,gelukkig afentoe wat ongiekrampjes,maar niet zo als de vorige keer gelukkig,wat mij ook weer geruststeld,dus eigenlijk voel ik me heel goed.

tamara

2. Niet meer actief

nou meiden,

sommigen van jullie hebben het vast al gelezen..

ik maak geen deel meer uit van de augustus mama's omdat ik vannacht na aanhoudende bloedingen het vruchtje verloren ben.

de gyna had me al voorbereid op een miskraam deze week, dus het kwam niet als een verrassing...

ik wens jullie heel veel succes maar vooral plezier met de zwangerschap.
    ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat en dat augustus een fijne maand voor jullie word, waarin je veel kunt genieten van het kleine geschenk uit de hemel.

Aoife

3. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

4. Hoi Aoife

Jemug wat erg voor jullie :cry:
    Ik had het nog niet gelezen, schrik er wel behoorlijk van.

Ik wens jullie heel veel sterkte

Liefs en een virtuele knuf
    Kirsten

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Aoife ik wil je heel veel sterkte wensen...hoop dat je je snel beter voelt...

liefs Kiki

6. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    @kiki80 welkom bij de aug mama's!

@mamalieske. Jeetje nu al een maatje meer. Dat gaat snel zeg! Heb 's avonds wel een beetje een opgezwollen buik maar pas alles nog perfect. Nou je weet in ieder geval wel dat er wat groeit!

@Deb1. gewoon een beetje rustig aan doen .Als je duizelig wordt even gaan zitten

@chigirl: Welkom en gefeliciteerd

@demi26: oei, klinkt eng en niet fijn. Ik zou even de vk bellen voor je eigen gerustheid

@Jazzke: nee geen test voor mij. Ik denk al zou ik evt een verhoogde kans hebben dat ik dan niet meer kan genieten van mijn zwschap. En als het wordt geboren en het heeft down, dan heb ik het gewoon te accepteren en geef ik het evenveel liefde als mijn andere kind

@hopla: ik heb dat ook. ik had het al eens eerder aangegeven. Als ik in bed lig en me omdraai is het net of je spieren in je buik en zij verkrampen en dan kun je even niks doen, en wachten tot het weer zakt en dan gaat het weer. Ik heb het ook wel eens als ik te snel van de bank opsta. Denk je dat dat bandenpijn is? Ik weet het niet

@sonjaw: inderdaad volgens mij krijgt iedereen nu ineens klachten nu we een paar weken verder zijn. Ik ook hoor, misselijk en moe, bleeeehh

7. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    ooohh aoife. Wat vreselijk zeg. Balen.... :cry:

Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer mag lukken bij jullie...

8. Hoi Silly

Omdat het voelt als elastiek leek bandenpijn mij de meest voor de hand liggende oorzaak. Ik heb wat opgezocht erover en vrees dat we echt het klosje zijn ;)

http://www.babybelgie.com/-Bandenpijn-

Hier geven ze wat tips http://www.babyopkomst.nl/index.php?login=public&item=Zwangerschap&submenu=Klachten&lnk=print_file.php?id=585

Ik geloof dat het niet normaal is om er al zo vroeg last van te krijgen. Chips :rolleyes: das dus mooi pech hebben ...

Nu heb ik het alleen nog met snelle bewegingen.
    Ik hoop er maar het beste van, het schijnt later in de zwangerschapo vanzelf over te gaan :(

Groetjes Kirsten

9. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    hier ook eentje, misselijk, de hele dag door, pijnlijke boobies, moe, en altijd een hongergevoel, ook ik heb soms zon steek als ik opsta

10. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Nou daar zijn we dan lekker mee! :(

11. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Aoife, oh neeeee, wat verschrikkelijk verdrietig voor je meid... Heel veel sterkte met dit verlies een plekje te geven... OMG, ik krijg zo'n flashback gevoel nu. Het is zo ellendig dit mee te maken. Heel veel sterkte meid!!!

borsatofan, jammer dat je het hartje nog niet goed kon zien, maar er groeit wel wat. En super dat je over 3 weken alweer mag!!! Sterkte met de misselijkheid meid. Ik ben blij dat ik niet zo heel erg misselijk ben want... ik ga vrijdag uit eten met Marco Borsato!! Hij heeft alle vrijwilligers uitgenodigd voor een etentje. Zo gaaf!!!!

Silly43 jij ook gefeliciteerd met de goede echo!! Heerlijk he zo'n knipperend hartje?

Loran, ik mocht geen video laten meelopen. Is bij elke kliniek weer anders. Je kunt 'm altijd meenemen voor de zekerheid. En kraamzorg... nee die ga ik pas met 12 weken bellen denk ik!

kiki80 en Chigirl van harte met jullie zwangerschap en welkom bij de augustus mama's!! Heerlijk he zo'n posi test in handen? Wen er maar even aan hoor!

demi26, ik heb ook af en toe van die buikpijnkrampen hoor! Dan lig ik helemaal dubbel. Het is een teken dat er iets aan het groeien en nestelen is. Geen zorgen over maken!

deb1, zout wil volgens mij nog weleens helpen tegen duizeligheid. Dat is toch een teken van een lage bloeddruk?

Hier is vandaag Moeders voor Moeders langsgeweest en de test werd meteen vet positief. Heerlijk gevoel! Ik heb ook de gyn gebeld om een eerste afspraak te plannen en... ik mag pas met 10 weken komen! De afspraak staat nu op 19-1, zoooo ver weg nog! En een echo krijg ik dan volgens mij ook nog niet, die moet ik op die dag inplannen, of de gyn maakt er zelf gelijk eentje. Ik heb mijn eerste dochter ook onder gyneacologische begeleiding gekregen vanwege medische indicatie. Dit keer dus weer. Nou ja, ik ga er maar vanuit dat alles goed zit van binnen zolang ik geen rare dingen heb. Hopelijk in januari een leuke en goede echo!

x Nienke

12. jazzke

jazzke Lid

29 nov 2006
    48
    0
    0
    hee nienke,

vervelend he te moeten wachten tot half januari voor een echo! Ik wil ook wat zien ;)

26 jan naar vk
    12 jan 1e echo

13. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Aoife,Wat erg voor je.leef echt met je mee!
    hoop dat je het een beetje verwerkt.
    verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen,lijkt me vreselijk zo iets.

liefs angela

14. Eliza

Eliza Lid

29 jul 2006
    52
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Ha dames!
    Ik kom jullie ook gezelschap houden. Ik weet pas sinds zondag dat ik zwanger ben, dus het is allemaal heel pril. Maar niet minder leuk natuurlijk! Ik denk dat ik rond de 20 augustus ben uitgerekend, maar mijn cyclus is heel onregelmatig, dus ik weet het niet zeker. Ik had verwacht dat ik morgen pas zou kunnen testen. Zondag was ik jarig en we dachten: "ach, het zou wel grappig zijn, en als hij negatief is, dan is het ook te vroeg, dus hoeven we niet te dippen." Ik viel echt bijna van de pot toen ik ZWANGER zag staan.

Ik heb nu een beetje gespannen borsten en ben een beetje misselijk. Vooral als ik 's avonds in bed lig. Verder niet veel last.
    Ik vind het wel heel spannend hoor, of ik toch niet nog ongi word. Hadden / hebben jullie dat ook? Kan het gewoon niet goed geloven (zelfs al 2e keer getest, weer pos natuurlijk) :)

Groetjes! Eliza

15. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hallo alle aug mama's, ik ben er ook zo ééntje! Ik ben 14 aug uitgeteld van ons eerste kindje! Ik ben echt super gelukkig! ik voel vanalles in mijn buik en omstreken maar weet niet wat ik moet voelen en wat goed is en wat niet dat is wel lastig maar ja zo hebben alle moeders het voor het eerst gedaan toch?
    Ik wilde bij deze iedereen feliciteren met hun zwangerschap en hopelijk gaat het allemaal gewoon goed met ons allemaal! Geniet er allemaal van!

Liefs mowtom

16. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo alle nieuwe mama's...Harstikke gefeliciteerd!
    @ iedereen! Wat kletsen jullie veel kan het allemaal niet zo goed bijhouden

@aoife wat erg meiske! veel succes met het verweken!
    Hier is alles helemaal prima en voel me kip lekker!Over het algemeen energie voor twee:D Alleen aan het eind van de week word het toch wel wat minder... Buikje begint hier ook wel iets te komen...maar pas nog wel in alle kleding...(draag vooral lage broeken dus buikje komt we boven uit.
    Vrijdag word ik aagemeld voor MVM dus das komt ook helemaal goed!

Verder geen nieuwtjes eigenlijk...

OJA Kan NIET wachten tot ik het de hele wereld kan vertellen!
    Dikke kus

17. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Heey Meiden,

Ik kom me ook melden bij de augustus mama's. Ik ben uitgerekend op 8 aug.
    Vanmiddag heb ik een echo ik ben zoooooo zenuwachtig!

Liefs Stephanie :)

18. Niet meer actief

alle nieuwe van harte welkom
    aoife heel veel sterkte meis

19. Niet meer actief

waarom heb jij zo vroeg al een echo meis als ik vragen mag

20. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey mama's 2be.....moet ff mijn verhaal kwijt.......ben gister bij de tandarts geweest omdat ik een zenuwontsteking had en dus heel veel pijn had.......maar nu kreeg ik dus ook doodleuk te horen dat het niet slim was om nu te komen nu ik zwanger ben(alsof ik zelf kan bepalen wanneer ik een ontsteking in mijn kies krijg)maar ik heb nu dus kans op een miskraam..........ze zei:als het goed zit ingenesteld hoef ik me geen zorgen te maken...kan het alles hebben,maar als het niet goed zit krijg ik dus een miskraam......dus het wordt voor mij nu echt afwachten wat het gaat doen....voel me nog steeds goed.....maar weet ook niet tot hoelang je na zo'n behandeling een miskraam kan krijgen........maar ik hou hoop......ben nu wel wat voorzichtiger..........groetjes tamara

Deel Deze Pagina