augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@tante polewop:mooie buik al meis dat gaat goed

@nienke:sterkte meis komende periode

verder allemaal een fijne avond gewenst ik ga met mijn ventje op de bank filmpje kijken

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nienke heelveel sterkte.

Volgens mij ligt iedereen nog te pitten.
    Maar ik was er vroeg uit heb lekker met de hond een half uur gelopen en daarna me beschuit hier bij de com gegeten en alles maar weer eens gelezen.
    Gister heel de dag gewerkt viel me eigelijk mee dat ik om 8 uur al weer wakker was want ging er pas om 1 uur in. na me werk maar voel me goed.
    Gaan vandaag de kamer verder leeg maken wat de kinderkamer moet worden.
    Heb vande week al heel wat van de papier winkel weg gegooid en uitgezocht wat heeft een mens een troep.
    Sinds we in dit huis wonen zijn we al 7 keer bij het grofvuil geweest en zijn ze ook al 2 keer hier geweest en nog steeds rotzooi maar het word steeds minder .
    Had ook nog een 1 persoonsbed die gaat vandaag naar de buren dus het gaat lekker en man lief blij want die zegt je houd te veel rotzooi.

Volgende week op de dag vrij de dus dan gaan we maar eens beginnen met de kamer in het weekend komt me nichtje helpne met verven en dan zien we wel heo alles staat.

Nou bij mij duurt het nog wel even voor ik de band pas maar moet zeggen buikie begint nu toch echt te komen.
    Moet voor me werk ook een andere broek gaan halen zit echt niet lekker meer.

Nou iedereen een fijne zondag.

Groeten Sonja

3. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Nienke ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Als je je verhaal kwijt wil dan zijn we er voor je hoor.
    Ik denk aan je.
    Dikke knuffel van Teddy.

Ik ben 2 dagen niet geweest en heb wel een uur bij moeten lezen.
    Maar wel leuk hoor en ik leef met iedereen mee.
    Ik heb last van maagzuur wat op komt en dat is niet zo'n fijn gevoel.
    Hebben meer meiden dat?

Ik heb heel sterk het gevoel dat we een meisje krijgen en denk ook vaak in de vorm van een meisje zoals:kleertjes kijken en met naman verzinnen enz...
    Maar een jongen lijkt me ook heel leuk hoor,lekker stoer.
    Nog 2 weken en 2 dagen en dan weten we het,ik kan niet wachten.

Mijn schoonvader was gisteren bij ons en die zag mijn buikje wel en ook vrijdag op de verjaardag van vrienden(hun zoontje werd 3 jaar) zagen ze mijn buikje en ik vind dat zo leuk en ben er ook erg trots op.
    Ja het gaat nu goed groeien en helaas voel ik nog niets maar dat duurt niet zo lang meer denk ik.
    Wil het ook zo graag voelen,lijkt me zo leuk en zo bijzonder.

Iedereen een fijne dag en tot snel weer doei.

teddy.

4. Niet meer actief

ik heb de band ook al binnen van vsm eergisteren had ik hete r toevallig over smiddags met mijn schoonmoeder die helemaal gekis op die buikbanden en zei dat ik er eentje gratis had besteld en dat die eerdaags wel zou komen
    die zelfde dag lag die nog in de brievenbus en moet zeggen past perfect wat eigenlijk wel een nadeel is want misschien kan ik hem dan niet zo lang dragen

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Nou, daar komt ie dan hoor: een foto van mijn buik staat in mijn album....

6. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Zo, kom net lekker uit m'n bed rollen....

He Kuki, je hebt een hele mooie zwangere buik! Mag je supertrots op zijn.

En Woepie wat betreft het passen van kleren en de band, ik heb bij mijn tweelingzwangerschap met ongeveer 30 weken opnieuw nieuwe positiekleding moeten kopen omdat ik niet meer in mijn broeken, shirts en banden paste :oops: , dus er staat je nog wat te wachten. Hoogstwaarschijnlijk zul je de band over een paar maandjes idd niet meer passen :) .
    Mijn banden in maat M kon ik toen ook niet meer aan en heb toen een XL band gekocht, dat ging beter, ook m'n broeken en shirts moesten allemaal in grotere maten worden aangeschaft. Heb nu dus ook een enorme keuze uit kleding, dat is wel erg leuk ;) .
    En de toen te kleine kleding zit nu als gegoten dus als ik zo doorgroei dan zal ik het aan het einde van de zwangerschap waarschijnlijk weer niet passen :) . Mijn lijf lijkt gewoon niet in de gaten te hebben dat het er deze keer maar 1 is hi hi.

Fijne zondag allemaal!

7. Niet meer actief

mooi buikje meis :D

8. Niet meer actief

hihihi ja manou zoiets had ik al gelezen en was ik al bang voor
    het kost zo wel klauwen met geld maar ach heb genoeg mensen om me heen die me helpen dus het komt ok wel goed allemaal

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nienke, heel veel sterkte meid. Voor jou en je familie.

Hier een heel erg :( gezicht. De planning was om nu ergens in parijs rond te slenteren, maar mijn maatje is heel erg ziek (zeg er voor de duidelijkheid nog even bij dat het een man is). Dusssss, daar zit ik nu, kopjes thee en beschuitjes te smeren voor manlief. En het allermooiste is, we hebben helemaal niets meer in huis, behalve snaai dat we voor onderweg hadden gehaald!
    Ik mocht vanochtend zelfs mijn eigen verjaardags ontbijt in elkaar zetten :( aangezien ik roomservice geen goede vervanger vond had ik danerolle in huis gehaald (ben morgen jarig).
    Wel al een heel mooi schilderij gekregen voor de babykamer. Is van aaibaar.nl, een giraffe die aan bloempje ruikt. Erg attent van hem.
    Dus ik ben er toch nog, volgende keer beter.

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hè hè, volgens mij zijn mijn echo's nu ook zichtbaar (ik weet niet hoe ik het anders moet doen). De linkse zijn met 11 weken 2 dagen en de rechtse bij 7 weken 5 dagen.

11. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Beterschap voor je maatje! En alvast een fijne verjaardag!

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    He dat is ook teleurstellend Kiki.. :( hoop dat je het tripje snel over kan doen.... :) dusss.. bijna jarig :D . Alvast van harte gefeliciteerd! :D :D
    Leuk cadeautje ook.

Nienke hoe gaat het met je? :(

13. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Nienke , heel veel sterkte hoor. Naar bericht en verdrietig en moeilijk dat afwachten.

We hebben vandaag 5 uur in de auto gezeten en met een boedelbak aan de andere kant van het land de babykamer opgehaald. 2e hands van het merk Bambam.
    Hele mooie set. wit met lila en zogenaamd "handbeschildert" met ene par tekstjes.was de rit meer dan waard.

14. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Hoi dames,

En hoe was jullie weekend?
    De mijne druk en ben dus blij dat het om is.
    We hadden onder andere een verjaardag en de meeste denken dat we een meid krijgen, dus ben benieuwd de 28e :D

15. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    @ wannebe.. We willen wel een foto zien he :p
    Zoiezo die spulletjes van bambam zijn zooo gaaf!

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Net even een nieuwe buikfoto gemaakt..
    Zal hem zo even in mijn album zetten..
    Denk dat er wel een verschil te zien is.. :)

17. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Goede Avond Allemaal.

Wat jammer voor je Kiki80 hoop datg hij snel weer beter is dus beterschap.
    En een hele fijne verjaardag toegewenst.

Weet even de naam niet meer maar ik heb ook veel last van brandendmaagzuur en dat als ik gegeten heb het nog een keer of 6 mag eten. Maar ik kan me goed behelpen met Rennies.
    Had ik ook bij mijn zoon maar dan wat later in de zwangerschap.

Ben blij als ik eens goed kan beginnen met de kamer staat nog helemaal vol en ik kan niet genoeg doen met mijn voet.
    Wordt er gek van ben bang dat ik niet alles op tijd af krijg.

Fijne avond nog en tot volgende keer.
    Groetjes Wolvin.

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Owja, vanavond een flinke stomp in mijn onderbuik gehad.
    Na 3,5u. verder te hebben gewerkt ( hoezo stom), het hartje thuis beluisterd.
    Deze klopt zo flink/ stevig door, en de kleine beweegt volop.
    Morgenvroeg maar even de VK bellen voor de zekerheid, want je weet maar nooit.
    Heb niet alles terug gelezen, want dat gaat nu ineens zo snel :oops:
    Morgen doe ik weer een poging.

Trusten iedereen! en tot morgen!

19. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Tja inderdaad maar even verloskundige bellen morgen, beter een keer te veel dan een keer te weinig tenslotte ;)

20. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    @ nienke heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Deel Deze Pagina