nouja dat is zo stom gezegd als het goed genesteld is dan maakt het niet uit pfff als het niet goed genesteld is heb je altijd kans op een mk volgens mij hoor maar de tandarts had je volgens mij niet zo bang mogen maken en anders de behandeling niet moeten doen voor je contact had gehad met je vk
Jeeeeeee, wat zijn er ineens veel nieuwe augustus mama's bijgekomen! Eliza, wat een fantastisch verjaardagskadootje voor jou zeg!!! Kan me je verbazing voorstellen als je denkt dat de test negatief gaat zijn. Mowtom, al die dingen die je voelt in je buik en omstreken zijn waarschijnlijk allemaal normaal hoor! En er zijn hier een aantal die al een kindje hebben, waaronder ik, die enigszins nog wel weten hoe het voelt. Niet elke zwangerschap is hetzelfde natuurlijk, maar misschien helpt het om te horen dat anderen het ook hebben. stephanie21, jij ook van harte gefeliciteerd. En wat super dat je zo snel al een echo hebt. Hopelijk is er al wat te zien, want het is wel heel erg pril natuurlijk! Nikster, leuk vrijdag MVM! En dat de wereld willen vertellen, heeft volgens mij iedereen! Je leven gaat gewoon op drastische wijze veranderen en bijna niemand om je heen weet het.. Het is wel heel leuk om dat geheimpje even voor jullie tweetjes te houden. Dat gevoel komt niet vaak voor in je leven! Jazzke, jij ook al zo laat een echo. Wachten duurt lang, op de zwangerschap wachten vond ik nog moeilijker, dus dit houdt ik wel vol hoor! tammy77, wat een verhaal meid!! Wat de tandarts dus zei, is dat je van de behandeling een mk kan krijgen?? Meeste mensen weten met 4 weken 4 dgn nog niet eens dat ze zwanger zijn. Hopelijk heeft het geen invloed op je zwangerschap.. En ik zou het geloof ik ook even checken bij je VK of dit echt zo is. Nu zit je toch in de stress lijkt me, ook al probeer je vertrouwen te hebben (wat volgens mij het beste is wat je kunt doen!!!) Sterkte meid met deze onzekerheid!! Hier alles prima, ben nog steeds in de 7e hemel... Vorige keer ging het eind van deze week fout. En dit keer voelt het veel beter! x Nienke
Ook ik wordt een augustus mama! Afgelopen dinsdag naar VK geweest (had bloeding aangezien voor menstruatie, maar bleek innesteling te zijn) en ik ben ruim 5 weken. Er was nog niet veel te zien, dus ik mag 2 januari terugkomen. Symptomen: niets! Alleen wat buikkrampjes...
Hoi allemaal Ja het klopt wel van de tandarts de verdoving is slecht in het begin daarom heb ik mijn afspraak ook uitgesteld tot jan mijn vk heeft dit ook gezegt ze zeggen hier bij de tandarts dat het geen kwaat meer kan na 4 wk maar ik wacht toch liever even ik hoef alleen voor 3 gaatjes waar ik geen last van heb bij jou is het wat anders maar als je het uit kan stellen is het wel beter. Aoife sterkte en hou moed. Verder alle nieuwe welkom het worden er wel veel zo allemaal bij elkaar gezellig. Voel me vandaag weer een stuk beter vanmorgen lekker uitgewaaid met m'n paard was echt heerlijk. Ga nog wat in m'n huis doen moet straks weer werken. Groetjes Sonja
Hoi dames, eerste keer dat ik me meld hier in dit topic...op de een of andere manier durf ik nog steeds niet echt...bang dat als het misgaat en ik heb er al veel over geschreven dat het dan nog moeilijker is ofzo. Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben...had deze maand voor het eerst getempt en volgens mijn temp kwam mijn eitje pas op dag 20 van de cyclus. Ik houd dat maar even aan voorlopig, dat zou betekenen dat ik vandaag 6 weken en 2 dagen zwanger ben. Ook al klachtjes, steeds misselijker en ontzettend moe, ook redelijk wat buikpijn wat me dan weer heel onzeker maakt. Ik moet zeggen dat ik wel trots ben op mijn borsten , eindelijk voor het eerst in mijn leven zijn ze mooi vol. Wat is het ongelooflijk spannend allemaal zeg, ik kan niet wachten tot ik een mooie echo gezien heb en de eerste 12 weken voorbij zijn. Maar volgens mij hebben jullie dat ook allemaal wel. liefs, Mir
Wolgens mij vind iedereen die buikpijn/krampjes het engst... Heb ik ook. Maar het hoort er toch echt bij! Ook dat ik verder niets voel, vind ik raar. Maar iedereen zegt dat dat nog wel kan komen.
alle nieuwe meiden van harte welkom. geniet lekker van je zwangerschap. vandaag voor het eerst de wcpot omhelst. Blegh geen lekker gevoel.
Hoi hoi dames, Alles goed? Hier gaat alles zijn gangetje. Ben vandaag voor het eerst wat misselijk. Is voor mij een spannende week (begon fout te gaan in deze week de vorige keer). Mir 75 hoever ben je nu? Melanie
kon mijn bezoek naar de tandarts jammer genoeg niet uitstellen.....heb op internet gekeken...maar daar staat niet dat het niet mag zo'n verdoving.....maar tot nu toe gaat alles nog goed gelukkig......heb nu al wel 3 dagen hoofdpijn,maar ook dat hoort erbij....verder heb ik weinig last van krampjes,ben nog wel met vlagen misselijk,en afentoe duizelig......heb vanmiddag geslapen want ik was erg moe.......laat de symptone maar lekker doorgaan....dat geeft mijn alleen maar hoor.....nog een paar dagen en ik ben in de week dat het vorige keer fout ging.....met 5 weken.......ik vindt het wel steeds spannender worden.....groetjes tamara voor alle nieuwe aug mama's ....gefeliciteerd!en welkom hier
Hallo allemaal. Ik lees veel hier en herken veel kwaaltjes die julie ook hebben. Ik ben erg moe en lich soms meer in bed dan dat ik de wereld om mij heen zie maar ja ik geef er wel aan toe want anders stort ik toch wel in vroeg of laat. Mijn borsten doen ook veel pijn en ik merk dat ze al wat an het groeien zijn dus ik ben erg benieuwd hoe ze uiteindelijk gaan worden want ik heb van mij zelf niet van die grote borsten dus ben benieuwd hoe het is om ze wel te hebben. Ik heb ook wat bloed veloren en ik en mijn vriend maakte ons wat zorgen en ik heb toen de vk gebeld en die stelde mij gerust dat er waarschijnelijk niets aan de hand is en het inesstelingsbloeding is. Het was even gestopt en toen kwam er weer wat bloed en bruine afschijding en vandaag weer niets dus ik zie wel hoe het loopt. Ben wel blij als de 3 maanden voorbij zijn hoor dan is die onzekerheid teminste over een mk weg. Maar zo lang het goed gaat geniet ik er maar fijn van. Mijn buik voeld ook hard en strak als of mijn huid daar word samen getrokken maar ja hoort er ook bij he. Veel meiden hier hebben al vroeg een echo,ik heb het op 4 jan en dan ben ik 10 weken dus wat minder snel maar ik kijk er zo naar uit want het is ook de eerste echo die ik dan krijg. Vandaag op mijn werk met mijn teamleidster gepraat over zwangerschapverlof die ik zo eind juni/begin juli ga op nemen en zij vertelde dat ik 16 weken verlof heb. Ik dacht 12 weken-6 weken er voor en 6 weken er na dus dit was wel een verassing om te hooren voor mij. Ik heb een zwangerschap verklaring van mijn vk nodig en dan kan het in werking gezet worden. Ik zit in de zorg dus dan moet je bij ons al voor 1 feb. je zomer vakantie bekend maken maar die neem ik dus niet en ik neem 3 weken vak op na mijn 16 weken verlof dus lekker extra veel vrij. Dan ga ik zo eind juni en begin juli weg en kom ik in november weer terug echt helemaal te gek. Nou het is wel een lang verhaal geworden he bedenk ik mij net maar ja ik wilde het even kwijt an julie,ik ben 6 Augustus uitgerekend. Misselijk ben ik niet wel het gevoel maar niet dat ik moet overgeven,ik eet dan een snoepje als ik het gevoel heb dat is fijner. Nou ik ga stoppen en tot snel weer. Alle nieuwe Aug. mama's welkom en geniet fijn van julie zwangerschap. Hopelijk kunnen we elkaar blijven steunen in moeilijke tijden en samen fijn genieten in goede tijden. Doei dikke knuffel van Teddy.
nou dat gaat helemaal goed komen bij jou heerlijk zeg zo´n lange zwangerschapsverlof ik ben een thuismama dus heb dat gedoe niet heb eigenlijk altijd verlof of misschien moet ik zeggen eigenlijk nooit whahahaha hoef er niks voor te regelen in elk geval
Ja ik kijk er ook naar uit want wat is er nu fijner dan lekker kunnen genieten van je pas geboren kindje. Ik blijf net als nu 2 dagen werken en dan kunnen we het zo regelen want mijn vriend gaat 1 dag minder werken dat we om de twee weken voor een paar uurtjes oppas nodig hebben dus dat is fijn allemaal. want heb ik avonddienst dan begin ik om 15.00 en ga ik om 14.30 de deur uit en mijn vriend komt dan om 18.00 ongeveer thuis. Doei Teddy.
lijkt me voor die kersverse vaders trouwens wel frustrerend om snel na de geboorte al weer aan het werk te moeten. Ik ben dan ook heel blij met het tijdstip van dit wondertje in combinatie met onze banen. Mijn lief en ik werken namelijk allebei in het onderwijs en ons kleintje komt dus in de zomervakantie. Kan mijn vriend gelukkig ook uitgebreid genieten. Bijkomend voordeel is dat het zwangerschapsverlof nog bovenop de vakantie komt, dus als alles goed gaat kan ik heerlijk lang met ons kleintje knuffelen voor ik weer aan het werk moet. Weten jullie eigenlijk allemaal al precies hoe je het met werken gaat doen als het kleintje er is? liefs, Mir
Mijn vriend gaat vakantie nemen en dus 1 dag minder werken dus ook hij kan lekker genieten. Hij heeft ook alle feestdagen vrij en alle weekeinden dus dan kan hij ook lekker zorgen wel zo leuk natuurlijk voor de kersverse vader Doei Teddy.
ik ga 32 uur werken. en heel misschien 28 uur. Mijn vriend werkt iedere zaterdag en is dus door de week altijd op maandagochtend en woensdag vrij. ik werk om en om het weekend en ben dan de maandag middag en de dinsdag vrij. wij hebben dus voor donderdag en vrijdag opvang nodig en om en om het weekend. dus dat valt heel erg mee. Ik heb er bewust voor gekozen wat meer te blijven werken. allereerst financieel veel aantrekkelijker omdat ik een goede functie heb die ik anders in moet leveren en ik vind werken heerlijk. en 2 dagen kinderdagverblijf of oma vind ik niet mega veel, maar is wel de max voor mij hoor. Liefs Deb
mijn ventje zit ook thuis ziektewet en uitkering sinds oktober half jaar cotract afgelopen en was thuis komen te zitten door zijn rug hij heeft waarschijnlijk een hernia
Hi lieve meiden, Ik wilde ff laten weten dat ik ook zwanger ben en ook hopelijk een Aug '07 mamma. Maar gezien ik dit jaar al 2 MK's achter de rug hebt durf ik nog niet helemaal te juigen... Zeker nu nu ik een drukkend gevoel in mijn onderrug en linkerkant van mijn onderbuik. (Dit start overigens pas net). Wat ik overigens gek vind....na mijn eisprong heb ik altijd mega gevoelige borsten en nu lijkt het (weer) steeds minder te worden. Wel heb ik het gevoel van misselijkheid...niet dat ik moet overgeven, maar dat gevoel alsof je net ff te veel zoetigheid gegeten hebt hihihihih. En ik zit nu op mijn werk maar ik sta op het PUNT om in slaap te storten! En ik ga uit mijn werk nog uiteten ook?! Greetz Silla
het klinkt allemaal goed volgens mij silla ik kan wel begrijpen dat je voorzichtig bent hopelijk gaat deze keer alles goed voor je gefeliciteerd met je zwangerschap