hallo meiden, gaat ie lekker? ik ben de hele dag alweer zo misselijk, kreeg vanochtend flinke krampen in mn buik, moest snel naar het toilet, diaree, loop de hele dag al af en aan naar het toilet, ben kapot.. vanmorgen mn mooie boom omgekieperd, schade viel gelukkig mee, alleen moest ik de hele boom weer opnieuw optuigen, ik moet er nog aan beginnen kan het niet opbrengen...ga zo ff lekker op de bank liggen en mn oogjes sluiten, en weer wachten voor het volgend toiletbezoekje.. liefs, marit
Hi mag ik nog wat vragen (ja ja ik ben errug onzeker)... Ik heb een beetje een zeurend gevoel in mijn onderrug, herkennen jullie dit? Groetjes Silla
nee dat herken ik niet silla sorry maar misschien zijn er nog andere vrouwen die dat hebben ik eloof wel dat het voorkomt hoor in de zwangerschap
nee sorry silla herken het ook niet...maar nu heb ik ook eigelijk nergens last van..behalve me emoties...vraag me soms of of ik wel echt zwanger ben groetjes
hi silla, echt van harte gefeliciteerd! en nu maar hopen dat het idd voor ons allebei mag gelden: 3 keer is scheepsrecht... fijne zwangerschap meid!
Joehoe! Ik mag mezelf ook tot de augustus-mama's rekenen! Na mijn miskraam in oktober ben ik weer superblij! Nu voel ik ook echt wat...de vorige keer had ik echt helemaal nergens last van... Enne...pijn in de onderrug is volgens mij een zwangerschapskwaal! Hou het wel in de gaten, dat het niet erger gaat worden! Want het kan te maken hebben met de bekken...maar hoeft natuurlijk niet!
Hallo alle nieuwe augustus mama's to be! Mamavan Anemiek: Voor bekken klachten lijkt het me iets te vroeg hoor met een week of 5/6. Dat komt meestal later pas, iig dat hoop ik gezien mijn verleden met het bekken. Heb 't ooit van voren en achter gebroken gehad en nog regelmatig last van pijntjes. Hier vandaag erg onzeker, waarom geen flauw idee maar langzaam sluipt de angst in me dat het mis kan gaan, wil nu wel eens een bevestiging meer als een teststreepje, iedereen heeft echo's lijkt het wel en ik heb pas een intake gesprek op de 27ste december.... niet eens een echo dus, die moet dan nog geplant worden (doet de vk niet zelf). Grrrr weet je dat je zwanger bent, mag je hier in Nederland rustig wachten tot je eens ons weegt, in andere landen word je vanaf dag 1 in de gaten gehouden (volgens de boeken). Hoop dat de nieuwe regering dat verlengde zwangerschaps verlof er door gaat duwen, lijkt me heerlijk een 1/2 jaar voor je kindje thuis kunnen zijn, dan overweeg ik borstvoeding te gaan geven, dan heb je er ook alle tijd voor en kolven hoef je dan niet (zo onromantisch met een elektrisch ding aan je tiet nietwaar?¿) Zo dat was mijn klaagzang, vandaag maar een nieuwe bril gekocht om mezelf te troosten, en mijn hakken opnieuw laten verzolen. Een zwangere moet tenslote toch goed kunnen zien wat ze er op de plee uitspuugt en er een beetje elegant bij lopen als ze de toiletten tegemoet rent Groetjes Marlies Morgen nog n dagje in de juwelierszaak rondrennen en mensen leuke dingen verkopen, dan lekker op zondag naar babyzaken toe, nu maar hopen dat er ergens eentje zondag open is!
marlies ik herken je verhaal als je gewoon gezond bent en een normale zwangerschap verwacht dan kan je idd wachten tot je een ons weegt maar meis troost je je bent niet de enige ik heb vrij vroeg in de zwangerschap gebeld naar de vk en dus heb ik over 5 dagen een afspraak de 20ste maar ook alleen intake nog geen echo volgens mij jammer genoeg want ik ben ook erg nieuwsgierig het word toch een beetje echter dan he maar goed ondanks dat ik iets eerder een afspraak bij de vk heb zitten we in hetzelfde schuitje maar komt allemaal vast wel goed met ons hoor
oh bijna vergeten mama van anemiek van harte gefeliciteerd meis geniet lekker van je zwangerschap en van harte welkom bij ons clubje
Goeie morge meiden, kom me hier ook melden Heb vanochtend net een testje gedaan en kan nog niet geloven dat het raak is Had stiekum al het idee maar toch... dikke knuf daantje
Alle nieuwe mama's van harte proficiat! Hier is alles gelukkig weer rustig, Ben nu een weekend mama voor mijn neefje van 5 maanden, goede oefening! Erg gezellig.... veel liefs
Hai meiden, even checken hoe het hier gaat! Zie steeds meer mama's erbij! Super joh! Meiden geniet ervan! Silla, ik had ook last van een een zeur rug. Dus ik zou me niet teveel zorgen maken. Alvast hele fijne dagen allemaal!
Goedemorgen! Ik ben zooo blij want ik mag me bij jullie voegen! Als mijn berekeing klopt ben ik rond 20 aug uitgerekend. Errug leuk! Het jaar erop (dus 2008) gaan we als het goed is trouwen op 28-08-08 (tenzij we dan een verjaardag hebben..)
He tante pollewop, We lopen gelijk, gezellie Hou me maar op de hoogte van je kwaaltjes, kijk ik of ik wat herken Dikke knuf daantje
nou ik ben officieel misselijk sinds gisteravond en tis niet meer weg gegaan ben ook weer zo wakker geworden net effe ind e douche gestaan om te kijken of dat het dn misschien zakt maar niks hoor maar ja tis in elk geval een teken dat het goed zit
Hee Daantje, Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik nu helemaal nergens last van heb. Voorgaande maanden zat ik rond NOD te speuren naar kwaaltjes (en vond ze ook) maar nu? Nog niets! Al moet ik ook eerlijk zeggen dat bij mijn eerste ik ook nergens last van had (dat kwam wat later). Hou je mij ook op de hoogte? Misschien vind ik ook wel wat herkenning, en heb ik toch kwaaltjes haha
Tante Pollewop van harte proficiat, Ik was bij het Decemer-NOD topic om te kijken of Moons ook zwanger was en las toen jouw mooie bericht! Geniet er maar lekker van! veel liefs