@Woepie: bedankt! Ik ben zo blijijijijijijijij! @Daantje en Tante Plollewop: Gefeliciteerd! We lopen bijna gelijk!
hey mama's 2be....hier ook alles goed....voel me vandaag echt lekker.....geen hoofdpijn meer.....beetje misselijk.......en nog wel erg moe....af en toe wat krampjes........dus het gaat goed hier......alle nieuwe augs mama's ....welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap..... groetjes tamara
He tante pollewop, Hier ook nog weinig klachten. Was bij mij ook juist het ontbreken van alle dingen die ik de vorige maanden wel voelde...hihi, lang leve ons onbegijpelijke lichaam! Het enige wat ik wel voel zijn kleine steekjes,(doen niet echt pijn) rond m'n baarmoeder. Af en toe een beetje duizelig. En moe natuurlijk. Heb dus (nog ) nix te klagen @ woepie, vervelend meis... hoop dat het nu wat afgezakt is voor je. dikke knuf daantje
Pfff, ben ik weer eens! Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom. De laatste dagen niet erg actief, maar gewoon ontzettend moe en misselijk. Daarbij werk ik ook nog eens en is het door de feestdagen allemaal extra druk. Zijn er al meiden hier die het nieuws al aan familieleden verteld hebben? Wij hebben plannen om dit met de kerst te gaan doen!
wij vertellen het ook met de kerst aan de ouders en schoonouders. De week daarna aan de oma's en de rest van de fam. dan zijn we 8 weken. hopen dat het dan maar allemaal goed gaat. moet zeggen dat de angst dat het fout gaat wat afgenomen is. heb zelf nu wel een beetje het gevoel dat het goed zit. herkennen jullie dat.
britteke en kameleon van harte gefeliciteerd meiden welkom bij de club hihi @deb1:ik heb het meteen verteld toen ik een positieve test had 30 november dus al tja ik kan mijn mond ehct niet zo lang houden hoor bovendien iedereen wist dat we er mee bezig waren en zaten er ook allemaal op te wachten sommige wisten zelfs waneer ik ongi moest worden wahhahahahaha. @daantje:meis het komt en het gaat nu op dit moment voel ik me weer wat beter maar een uur geleden was ik nog stront misselijk
Wij willen de opa's en oma's het goede nieuws met kerst vertellen. Mocht het dan uiteindelijk niet goed gaan, dan hebben we iig wat mensen die ons een beetje kunnen steunen. Maar ik hoop dat ik nog een week mijn mond kan houden!
Wij willen het ook met kerst vertellen. We willen een klein kadootje onder de boom leggen dat de grote hint zal geven. Weten alleen nog niet wat... ideetjes zijn welkom.
mijn moeder weet het al.....en mijn schoonzus ook al.......die vroeg van de week....en nog niet zwanger....ja dan kan ik geen nee zeggen natuurlijk.....ik ben er gewoon heel open over.....al heel wat mensen in mijn omgeving weten dat ik weer zwanger ben.......heeft waarschijnlijk ook met mijn mk temaken.....dan weten ze toch dat je er mee bezig bent om opnieuw zwanger te worden..... groetjes tamara
Hoi, wat een hoop mensen vertellen het vroeg zeg! Ik zelf ben meer van na de eerste 3 maanden, misschien ook in verband met mijn mk na 10 weken. Wil gewoon niet dat iedereen het dan weet. Ik wacht dus netjes tot de 12 weken voorbij zijn en het hartje heb gehoord bij de vk. Enne....nog wat minder lekker nieuws......vanmorgen voor het eerst overgegeven ale: Getver.....Had alleen een glaasje drinken op gelukkig, maar was nog steeds niet echt fijn! Bah, hoop niet dat dit nu elke dag gaat gebeuren En verder alle nieuwe moms to be, gefeliciteerd en welkom hier bij de augustus mammies!
Wat zijn er weer een hoop nieuwe augustus mama's bijgekomen in een paar dagen! Meiden, allemaal van harte geveeeeliciteerd! Dat we allemaal maar een mooie zwangerschap mogen beleven! Het tapas-etentje met Marco Borsato vrijdag was super! Hij was er van 18.30 uur tot 22.30 uur. Ik heb al mijn vriendinnen maar alvast verteld dat ik zwanger ben, want het stond op mijn voorhoofd geschreven... en ik liet de carpaccio staan, dronk geen alcohol. Nee, ik kon het niet verbergen. Marco heb ik het ook persoonlijk kunnen vertellen, want hij wilde zo graag weten hoe het bij ons thuis was. Toen zei ik hem dat er thuis een tweede kindje bijkomt. Zijn reactie was zo onwijs spontaan en lief! Hij riep: Echt waar? Wat goed, wat fijn voor je! En toen kreeg ik een mega dikke knuffel van hem. Later wilde hij met mij en minibeebje op de foto. Dit is 'm geworden: Ik ben er zoooo blij mee xx Nienke
Hallo alle nieuwe mama's! Welkom en veel plezier hier @ nienke wat gaaf...je verhaal van marco...Ha zo zie je maar weer he beroemde mensen zijn ook gewoon mensen... bij mij weet mijn familie het al wel.(er is zelf al een weddenschap opgestart over het geslacht haha) Een een goede vriendin, zij is zelf voor de 2e keer zwanger, en heb ik dus veel steun aan. Hebben jullie eigelijk al dingetjes gekocht....haha ik zie ineens zoveel leuke dingen haah Verder voel ik me nog helemaal op en top, niet misselijk duiselig of wat dan ook! Hoogstens een beetje moe! Kuss