ik heb de babykamer al in huis ben meteen op marktplaats gaan kijken was eigenlijk niet de bedoeling om nu al iets te kopen maar je weet nu eenmaal nooit waneer je een koopje tegen komt deze mensen wilde van hun babykamer af eentje die er supernieuw uit ziet wij zijn 2e eigenaars en dat was niet alles wat ze kwijt wilde ze hadden ook nog een superstoere eetstoel een kopere kruik wat beddengoed en 2 grote zakken babykleding voor jongetjes en meisjes en beide en dat konden we overnemen voor 125 euro nou is dat een koopje of is dat een koopje wij hebben echt mazzel gehad en ja nogmaals tis erg vroeg in de zwangerschap maar je kan het maar in huis hebben toch zou het deze keer mis gaan gaan we toch verder maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk
ha das zeker een koopje woepie...Ik ben ook aan het kijken op MP voor een 2e handse kamer!Ik heb al een beetje rond gekeken en voor een kamertje wat ik mooi vind betaal je al snel 1000 euro...dat vond ik wel heel veel geld...
@woepie, ik werk als vrijwilliger voor zijn fanclub. Dat is een vaste club mensen en hij kent alle vrijwilligers onderhand wel bij naam. We zijn ook allemaal fans van hem, dat maakt het helemaal bijzonder. En Marco is een schat hoor, zo betrokken en een heel normale en lieve vent! x Nienke
Ik ben dan geen fan van Marco Borsato, maar wel lief dat hij zo spontaan reageert. Hier wordt het dus ook met de Kerst verteld. Wij hebben een kaartje laten maken met de tekst: "nog even geduld" met daarop onze eerste echo gedrukt.
wij hebben het al verteld . Was niet helemaal de bedoeling maar hadden vandaag een verjaardag van m'n nichtje en m'n broer(tje) zag het meteen aan me. Hadden toen zo iets van dan gelijk de ouders maar. En moet zeggen, maakt het een stuk echter hoor Dikke knuf daantje
Ook hier is het hoge woord eruit...mijn mannetje is veel van huis en daarom wil ik graag naar m'n ouders toe kunnen als er iets is. En ook met het oog op het kerstdiner (carpaccio en hertebiefstuk) leek het me verstandig om het te zeggen. Wel blijft het bij ons bij de ouders en de zussen (niet de broers dus) en pas als alles goed gaat na drie maanden mag de rest het ook weten. Maken jullie je ook allemaal zoveel zorgen?
Hier dan nog een augustusmama, ik ben uitgerekend op 22 augustus van mijn tweede, geheel onverwachts in de eerste ronde al raak en ben nog heel nerveus of alles wel goed gaat, ben namelijk voor mijn gevoel veel minder beroerd als bij mijn eerste, maar daar kan ik ook naast zitten natuurlijk Wij gaan met kerst het aan de familie vertellen en daarna mag ook iedereen het gewoon weten. De verloskundige bel ik half januari wel denk ik. Ik wil toch geen onderzoeken naar afwijkingen en dergelijke dus dan heeft een gesprek voor de 10 a 12 weken voor mij toch geen zin aangezien ik het al eens eerder heb meegemaakt Ik heb jullie verhalen wat proberen door te lezen, maar ga maar niet op alles nog reageren want dan ben ik morgen nog bezig denk ik
Hi Kiki80, ja ik ken het zorgen gevoel. Tis voor ons de eerste dus het maakt me erg onzeker. Dit weekend ook twee keer flink bij mijn vriend uit gehuild (tis zo'n schat!) dat ik me zo'n zorgen maak. Heb een week lang oud bloed verloren (elke dag druppeltje, tis nu weg). Kan blijkbaar geen kwaad, maar toch. En je hoort dat je misselijk wordt, pijnlijke borsten krijgt, etc. Ik heb niets! Alleen beetje rommelige darmen en moe. Heb in de achtste week een afspraak bij de VK, dus hoop dat zij me gerust kan stellen.
@kiki80, ja hoor de zorgen zijn hier ook in grote hoeveelheden aanwezig. Zou het allemaal wel goed gaan? En wat zijn die rare pijntjes allemaal? Ook al heb ik het allemaal al eens eerder meegemaakt, elke zwangerschap is echt weer anders en dus horen daar ook de zorgen weer bij. Over 3 weken heb ik mijn volgende echo, dan ben ik 10 weken. Als dan nog steeds alles goed zit kan ik misschien een beetje gaan genieten, want tot nu toe heb ik nog geen dag, geen minuut genoten van mijn zwangerschap en dat komt allemaal door die rottige mk. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik zo onbezorgt zwanger, ik dacht er niet eens bij na dat het wel eens fout zou kunnen gaan, maar nu...... Bah. @Mist, gefeliciteerd! snel hoor de eerste keer!
Nou meiden hier in Amstelveen gaat het de laatste dagen wat minder goed. Iedere dag kots misselijk maar het komt er niet uit waardoor ik zo'n rot gevoel heb in mijn lichaam. weet me soms geen raad met me zelf en zit helemaal niet lekker in mijn vel bah,bah,bah. Ook nog erg moe en last van stemmings wisselingen en dan vooral huil buien,kan de hele dag wel huilen. Vandaag een lief kaartje van mijn collega's gekregen die wensen mij veel sterkte dus dat is weer erg fijn na al die minder fijne momenten. Ik ben zo blij zwanger te zijn maar dit stukje wil ik wel heel graag overslaan hoor Mijn lieve mannetje is erg zorgzaam en helpt mij er goed door heen. Nou dit was het weer voor even en hopelijk de volgende keer wat beter nieuws. Doei Teddy.
He vervelend zeg Teddy dat je zo beroerd ben.. en dan loop ik te klagen dat ik zo niet beroerd ben en dus me afvraag of ik wel zwanger ben
Geeft niet hoor mist klaag maar lekker. Ben erg blij voor je dat je je goed voeld en geniet er fijn van. Maar ik kan niet zeggen dat ik erg kan genieten de laatste dagen en hoewel ik iedereen een fijne zwangerschap zonder kwaaltjes toe wens wens ik het mij zelf ook wel. Maar ja iedere vrouw is weer anders en dat is ook wel weer mooi geregeld van moedertje natuur
hai teddy, ik ken het gevoel. ik heb zelf precies hetzelfde. Vrijdag vroeg ik me zelfs af. Ik moet dit toch allemaal leuk vinden en ik vind er helemaal niks aan zo. zo misselijk en ook niet kunnen overgeven. Dus de hele dag met een rotgevoel rondlopen. Blegh. en dan maar moe moe moe zijn. heel vervelend inderdaad. mijn moeder belde net. mijn broertje had tussen de kerstkadootjes zitten rommelen. en zag daar. 1e kleinkind, 2e kleinkind, 3e kleinkind op de pakjes staan. 3e kleinkind, 3e kleinkind ma wat is er aan de hand. tja nu weer een minder die ik het kan vertellen met de kerst. baal er wel van hoor. ik wil het het liefst gewoon zelf vertellen. hoop echt zo dat hij zijn mond houd tegen mijn schoonzusje. maar ik vrees het ergste. baal baal baal.
@Mist: Gefeliciteer en wat niet is kan nog komen....bij mij valt het ook wel mee, de ene dag iets meer dan de ander, maar ik heb al een paar keer gezien dat het tussen de zes en zeven weken flink kan veranderen. We hebben het niet zelf in de hand. @Teddy: Jammer dat je niet kan genieten van je zwangerschap op deze manier, maar het is voor een goed doel...terugkijkend valt het straks allemaal mee (hoop ik in ieder geval voor je) @deb...tja....nieuwsgierig aagje he...hoe dan ook blijft het een mooie verrassing. @jannes en silly43: Jullie hebben helemaal gelijk, zorgen horen erbij. Eerst is het kan ik wel zwanger raken, nu blijf ik wel zwanger, straks is alles wel gezond en later doe ik het wel goed. It's a way of life.
Zag weer en paar nieuwe Mama's, Van harte proficiat meiden! Het weekendje oppassen op mijn 5 maanden oude neefje was geweldig! Nu kan ik alleen maar meer uitkijken naar begin Aug.! Teddy hopelijk voel je je gauw wat beter... Wel regelmatig kleine hapjes blijven eten, hoor! Ook al voel je je niet lekker... Dat maakt het vaak wel iets minder... Hier gaat alles verder, toppie. Maak me sinds een paar dagen iet zoveel zorgen meer, heb zelf het gevoel dat het wel goed zit.... (Hopelijk blijft dat zo) veel liefs
Als ik aan eten denk of eten zie ga ik al bijna overgeven. Maar ik blijf wel eten hoor ook al is het maar een klein beetje. Alle nieuwe Aug. mama's welkom en geniet hopelijk zonder vevelende kwaaltjes van julie zwangerschap. Het is super gezellig hier dus julie zijn van harte welkom. Doei Teddy.
@ teddy, je mag wel wat van die kwaaltjes hierheen sturen...Ik voel namelijk helmaal nix!Keb zelf vd week nog een keer een test gedaan om te kijken of het wel egt zo was! ik voel ook dat ik nog niet erg kan genieten hoor, je weet helemaal niet hoe het is, of het wel groot genoeg is en of het hartje wel klopt...ben zo bang strax op de eerste echo wat verkeerds te zien! Wil er zo van genieten, mooie spulletjes kopen en leuke dingetjes voor jezelf.. groetjes nikster
hej dames, dit las ik net op een ander forum van silla: sterte meis en hopen dat het toch nog goed is!
Goedemorgen! Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed. Ik maak me net als jullie wel zorgen, zou het allemaal wel goed gaan? Maar ik heb meteen de VK gebeld en daar mag ik 18 jan heen. Nog even afwachten dus. Verder heb ik alleen last van mijn borsten (en spontaan vind zoonlief het nodig om steeds mijn borsten te aaien!). Verder hebben we gister het goede nieuws aan goede vrienden verteld. Het viel mij zwaar, omdat zij ook bezig zijn voor een 2e. En bij hun is het dus nog niet zo ver. En ik gun het hun natuurlijk ook zo! Ik zag aan mijn vriendin wel dat het haar zwaar viel, en dat vond ik echt vervelend. Groetjes!