mamamary gefeliciteerd met je knulletje zie je de knullen komen vanzelf hihihi en hopla gefeliciteerd met je meisje heerlijk zeg de andere die niet wilde weten wat het ging worden ook jullie van harte gefeliciteerd meiden
Goedemorgen allemaal, Iedereen met een goede echo gefeliciteerd! En er was iemand die vroeg naar de kinderwagen (weet niet meer wie....) maar heb een foto in mn album gezet. Nou nog 1 dagje werken en dan weekend! Hoewel ik me niet echt super voel vandaag, dus gaat denk ik een lange dag worden.........
Ik zal zo ook even een plaatje van onze wagen zoeken. Ik heb hem van de week al in elkaar gezet met mijn zoontje. Zo leuk! Wij zouden gister ff snel zo'n kaartenboek ophalen. Is dat winkeltje dicht! Dus dat doen we nu maandag ff. Ik heb zo het nare voorgevoel dat het nog een flinke opgave kan worden, aangezien ik graag iets met Yoran op het kaartje wil, maar vriend niet.. Verder gaat het hier lekker. heb zelfs lekker geslapen vanacht!
Goodmorning ladies Heerlijk door kunnen slapen. Vannacht geen interne aanvaringen gehad met onze muppet . Maar nu kickt ie er weer op los....heerlijk gevoel! Hubbie kwam gisteravond thuis en heeft het ook heel erg goed kunnen voelen. Verder zag ik een heleboel goede en mooie echo's, super! Ik begin nu zelf zo zenuwachtig te worden...nog zes daagjes en dan mag ik ook. Waren jullie ook zo bang dat er iets niet goed zou zijn? En als ik de berichten lees van de dames met BI hoop ik echt dat mij dat bespaard blijft, het klinkt echt als een vreselijke pijn...pffff....ik vind zwanger zijn zonder nare kwaaltjes al zwaar genoeg. O, en stephanie, gefeliciteerd, een nieuwe baan! En wie ging er ook alweer voor een kinderwagen? Succes, is erg moeilijk vind ik. Wij gaan voor de Urban Jungle, maar ik wil hem pas bestellen na de 20 weken echo, en volgens iemand op dit forum komt er ergens in april een actie waarbij je 20% korting krijgt op je wagen bij prenatal...misschien wacht ik die nog even af (alhoewel levertijd van 14-16 weken...). Nou dit is in ieder geval mijn laatste berichtje voor de komende paar dagen. Wij gaan zo richting het grevelingenmeer, even een paar dagen CP met mijn schoonfamilie...en nee, dit keer is hubbie niet ziek dus gaan we zeker weten! Succes allemaal en ik hoop op allemaal spannende en vooral leuke berichten als ik terug ben! ps. niet te veel schrijven he, ik houd het echt niet meer bij anders...
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 Augustus, +1,0 kg SonjaW,JONGEN,uitgerekend: 3 Augustus,+2,5 kg Demi, SURPRISE, uitgerekend 4 augustus, +2 kg Lintje82, SUPRISE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 4,5kg, geen byz. Hopla, MEISJE uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, SURPRISE, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie,2JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 1,0 Kiki80, SURPRISE, uitgerekend: 16 augustus, -1,5 kg, 29 maart SEO, geen bijz. Kuki, SURPRISE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg, 27 maart SEO Daantje78, SURPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SURPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,0 kg, 4 april SEO Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo Missgroovy, SURPISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SURPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Mamamary,JONGEN, uitgerekend
Sonja W superleuk zeg een jongen, ik heb er ook eentje rondlopen hier heerlijk zo'n eigenwijs kereltje
goedenmorgend dames.... nog een paar uurtjes en dan ga ik voor mijn 20 weken echo! toch wel een beetje spannend nu! stel dat... @ alle dames die de echo al gehad hebben en alles goed was helemaal super man...! groetjes Nikster(nikky)
Mogge dames Ik heb ff de lijst aangepast. Inderdaad tot nu toe 6-6. Maar ik geloof dat niet iedereen er op staat. Ik heb heerlijk geslapen na de echo gisteren. Man man man wat was ik nerveus. Blijft toch heel spannend allemaal. Ik heb ook tijdens de echo alleen maar ademloos naar het scherm liggen kijken en nauwelijks een woord uitgebracht, hubbie trouwens ook. Dat blijft zo vreemd dat ze die muis op je buik zet en dat je dan zo'n mensje ziet liggen. Alles gewoon erop en eraan ! Ik kon haar neusje zien, mondje, handjes, voetjes.... Wauw man wat gaaf We konden een dvd kopen en hebben er 3 foto´s bijgekregen. Het is me alleen nog niet gelukt de DVD af te spelen... Ben niet zo´n techneut We zaten er dus helemaal naast met ons gevoel dat het een knul wordt. Nu heb ik hier een kledingkast vol met lieve jongenskleertjes (van mijn zus) ... hahhaahah. Ik laat het nog even zo, tot de 4d echo op 1 mei. We gaan dan zeggen dat ze het nu niet konden zien. Als ze dan weer zeggen dat het een meid is, ga ik maar opnieuw door de kast en alle echte mannen spullen eruit vissen Ik had stiekum heel erg gehoopt dat het toch een meisje was. Hubbie hooptte op een knul, een voetbal-, formule 1- en karten-kameraadje. Maar ja dat kan een meisje ook leuk vinden Vandaag ga ik wel ff de hort op hoor ! Ik had van die lieve rompertjes gezien bij Hanstextiel. Echt meisjesachtig vanwege een kantrandje. En lekker bloot voor als het warm is in augustus Nou meiden, een hele fijne dag allemaal. Degenen met een echo veel plezier Kirsten
Goeiemorgen iedereen! Echt leuk om te horen dat er al een heleboel een echo hebben gehad, en wat ze dan allemaal hebben gezien! En gelukkig zijn ze allemaal zo goed! Ik moet nog maar even wachten op de mijne (12 april) Van8 weer een paar keer wakker geweest, met erge pijn in me buik, gelukkig is dat nu over. En ik mocht gisteren voor het eerst ZWzwemmen. Dat was echt gaaf! Het hele grote bad voor ons alleen (6 meiden) beetje bekken oefeningen doen en lekker allerlei oefeningen. en na een half uur nog 30 minuten in het warme babybadje. Ontspanningoefeningen doen! Was echt zo leuk. Echt een aanrader. Zou eerst 1 keer in de week gaan, maar ik denk dat ik gewoon 2 keer ga. Ook mooi om die buiken van anderen te zien en verhalen te horen over hun zwangerschap. Was gisterenmiddag nog in de stad wezen kijken voor ZWkleren. Hier in den helder is dus niks te vinden. De keuze bij miss etam is erg klein, en nog niet echt zomergericht. Zelf vind ik ook niet dat het echt iets is voor mij. Naja en de babyboom bij ons heeft leegverkoop wegens komende verbouwing, dus die krijgt voorlopig ook niks. En wat er hangt is allemaal S/M en ik zit in de L. Ik moet echt heel snel kleding hebben want bijna niks past meer. Nou dat was mijn lange verhaal! maar moest het even kwijt Iedereen met echo´s vandaag veel suc6!
hallo dames, ik ben 15 augustus uitgerekend. fijn weekend allemaal, ik moet weg ik kom te laat op school doedoeiii!
Nou meiden, leuk hoor, 6-6. Ben benieuwd wie er gaan winnen, de jongens of de meisjes?! Hier vannacht niet echt lekker geslapen. Hadden gister patat met een kroket gegeten en het smaakte mij zo goed dat ik alles op heb gegeten. Was echt een hele tijd geleden dat ik 's avonds zo veel had gegeten en dan ook nog eens zo vet......, Zucht ben gelijk gestraft vannacht. Was zo vreselijk misselijk . Gelukkig vandaag vrij dus kan lekker bij komen. Ga maar mijzelf lekker verwennen vandaag. Eerst lekker in bad en daarna misschien iets leuks voor mijzelf kopen, moet kunnen toch o0Noa0o, heerlijk dat het zwemmen je zo is bevallen meis ( leuke woordspeling ) Nn, suc6 met iets leuks vinden... Hopla, gefeliciteerd met jullie dochter nikster, veel plezier straks.... Ien, suc6 vandaag met werken. Hoop dat de dag snel voorbij is voor jou sonjaw, gefeliciteerd met jullie zoon! Fijne dag verder iedereen en misschien tot zo
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 Augustus, +1,0 kg SonjaW,JONGEN,uitgerekend: 3 Augustus,+2,5 kg Demi, SURPRISE, uitgerekend 4 augustus, +2 kg Lintje82, SUPRISE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Mamalieske, Suprise, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 4,5kg, geen byz. Hopla, MEISJE uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, SURPRISE, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie,2JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 1,0 Kiki80, SURPRISE, uitgerekend: 16 augustus, -1,5 kg, 29 maart SEO, geen bijz. Kuki, SURPRISE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg, 27 maart SEO Daantje78, SURPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SURPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,0 kg, 4 april SEO Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo Missgroovy, SURPISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SURPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Mamamary,JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
Hiihihihii wat grappig Mamalieske, Suprise, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 4,5kg, geen byz. Hopla, MEISJE uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg Alledrie op 9 augustus en 4,5 kilo onderweg ! groetjes
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 Augustus, +1,0 kg SonjaW,JONGEN,uitgerekend: 3 Augustus,+2,5 kg Demi, SURPRISE, uitgerekend 4 augustus, +2 kg Lintje82, SUPRISE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Mamalieske, Suprise, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 4,5kg, geen byz. Hopla, MEISJE uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, SURPRISE, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie,2JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 1,0 Kiki80, SURPRISE, uitgerekend: 16 augustus, -1,5 kg, 29 maart SEO, geen bijz. Kuki, SURPRISE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg, 27 maart SEO Daantje78, SURPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SURPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,0 kg, 4 april SEO Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo o0Noa0o, SURPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SURPISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SURPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Mamamary,JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
Hoi meiden, Ik moet jullie helaas teleurstellen. Ben gisteren alweer op het ziekenhuis geweest.. Ik was op visite bij mijn schoonzusje en bij het toiletbezoek, bleek ik weer bloedstolsels te verliezen. Mijn schoonzusje zag meteen dat er wat aan de hand was toen ik weer in de kamer kwam. Ze heeft meteen het ziekenhuis gebeld en ik mocht even langs komen. Met de kleine was alles gelukkig in orde, die lag weer heerlijk te slapen. Het bleek om oud bloed te gaan, waarschijnlijk nog van de bloeduitstorting. De gyn heeft er een kweekje van gemaakt en daar krijg ik 2 april de uitslag van. Ze dacht dat er misschien een bacterie is die dit veroorzaakt. Dus gelukkig viel het wel weer mee, maar het was toch weer even schrikken. Gelukkig ook nog leuk nieuws! We zijn net terug van de pretecho, wat een leuke ervaring! We hebben heel wat foto's meegekregen en een dvd, dan kunnen we thuis nog eens lekker nagenieten. En wij weten inmiddels ook waar wij naar uit mogen kijken. Mijn gevoel had het helemaal goed! Wij krijgen een kleine meid! Ik ben helemaal in de wolken! Mijn mannetje trouwens ook!
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 Augustus, +1,0 kg SonjaW,JONGEN,uitgerekend: 3 Augustus,+2,5 kg Demi, SURPRISE, uitgerekend 4 augustus, +2 kg Lintje82, SUPRISE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Mamalieske, Suprise, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 4,5kg, geen byz. Hopla, MEISJE uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, SURPRISE, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie,2JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 1,0 Kiki80, SURPRISE, uitgerekend: 16 augustus, -1,5 kg, 29 maart SEO, geen bijz. Kuki, SURPRISE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg, 27 maart SEO Daantje78, SURPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SURPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,0 kg, 4 april SEO Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo o0Noa0o, SURPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SURPISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SURPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Mamamary,JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
Hoi meiden. Iedereen met de uitslag van de echo gefeliciteerd en geniet er van. En de meiden die vandaag een echo hebben veel plezier en hoop snel wat te horen. Doei Teddy.