Wat leuk dat er nog steeds mensen bij komen he! Hoop mama's in augustus? Wij zitten echt op het randje en kunnen dus twee kanten uit. juli of augustus.
@pollewop ja rot is dat altijd he aan de ene kant ben je gewoon superblij voor jezelf, maar aan de andere kant vind je het dan supertriest voor je vrienden @cis25 gefeliciteerd! @lolifantje altijd van augustus uitgaan kan het altijd meevallen. Bij mijn eerste zat ik tussen de juni en juli in en het mannetje is pas 18 juli eens buitenbuiks komen kijken (ingeleid dus ook ) Ik heb nog steeds veel moeite met geloven dat ik zwanger ben, voel me op zich best heel goed, af en toe eens last van dit dan weer dat, maar niets constants of iets in die trant.. Het wordt vast met kerst wat echter als we onze naaste familie het gaan vertellen
Hoi aanstaande mama's. Wie ik nog niet gefeliciteerd heb wil ik bij deze feliciteren. We kunnen ons geen betere kerst wensen he! Hier is alles gelukkig nog rustig. 3 Januari eerste echo bij gyn. Nog weleens dagen met onzekerheid maar ja. We will wait and see he! Liefs Melanie
Goedemorgen, mede augustus mamma's. En natuurlijk alle nieuwe, van harte gefeliciteerd! Erg herkenbaar bij iedereen, de zorgen en onzekerheden. Helaas zitten we voorlopig allemaal nog in een zeer onzekere fase. Maar we trekken elkaar er wel doorheen toch? Hier verder alles ok, beetje misselijk, niet heel erg. En verder alleen maar 's nachts last van de boopies. O ja, en een onderrug die erg vervelend doet. Heeft een van jullie trouwens ook totaal geen zin in eten? Ik moet mezelf er echt toe zetten. Ook smaakt niets lekker meer, ik ben dan ook al twee kilo kwijtgeraakt...weet dat het niet goed is, maar meer krijg ik gewoon niet weg...
@lolifantje he wat vervelend die krampen, als je er erg last van hebt en zo kan je best voor de geruststelling de verloskundige bellen hoor daar zijn ze voor.. @kiki als je niet bewust lijnt tijdens je zwangerschap dan is het niet zo dramatisch als je wat afvalt hoor, mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 3 kilo aangekomen en mijn kindje was al bijna 4,5 kilo bij de geboorte dus al met al eigenlijk ook afgevallen, volgens de verloskundige kon dit absoluut geen kwaad als je maar niet lijnt en probeert gezond te blijven eten.. Ik ben juist enorm hongerig en moet me heel erg inhouden om niet alles te eten wat los en vast zit dus wat dat betreft..
weer 2 zwangere erbij wat gezellig mist en cis van harte meiden met jullie zwangerschap en ik geloof dat kikki het zei dat ze zich zorgen maakte tot de 12 weken ik heb dat ook hoor ik ken het gevoel van een mk niet hoop het ook nooit mee te maken men zal daarom al heel blij zijn als ik die 12 weken voorbij ben een vriendin van mij heeft heel vaak een mk gehad en die heb ik het wel al verteld maar die wil er dan ook pas met me over praten als ik minimaal 12 weken zwanger want ze wil het niet vervloeken op zich verwacht ik niet dat er iets mis gaat want volgens mij zit het wel goed hierbinnen maar toch he ergens in je achterhoofd hou je dat het wel kan
Hallo lieve meiden. Vanmorgen bij het op staan was het weer raak hoor,ontzettend misselijk en kokhalsend stond ik boven de wc. Ik hoop zo dat dit snel over gaat want het is niet leuk vooral niet omdat ik de hele dag vervelend ben. Maar ik heb nu een overlevingspakketje gemaakt voor mij zelf en die staat nu naast mijn bed. Een bakje waar ik wat crackertjes,sultana en volkoren koekjes heb gedaan zodat als ik snachts wakker ben of smorgens en ik voel mij erg misselijk kan ik wat nemen want dat helpt wel. Je moet toch wat he. Ik heb mij aangemeld bij moeders voor moeders,zie topic bij het forum de lounche. en nu was er vanmorgen een mevrouw die kwam bij mij thuis om info te geven en zij ging kijken of ik genoeg hcg in mijn urine had om mee te kunnen doen. En ik heb genoeg dus nog steeds heel erg zwanger maar ja dat voel ik aan alle kanten dat ik zwanger ben Wel verlies ik nog steeds wat bloed maar volgens de vk kan het geen kwaad dus we gaan gewoon verder. Ik wens iedereen een fijne dag en ik ga straks even op bed liggen denk ik of lui op de bank. Sporten heb ik totaal geen zin in dus de sportschool moet het maar even zonder mij doen. Doei Teddy.
he hallo hier nog een augustus mama. Wel leuk dat hier een aparte topic voor is (had ik nog helemaal niet gezien...) Heb gisteren gebeld met de VK en heb 15 januari een afspraak voor de 1e echo SPANNEND! Verder vind ik het nog steeds vreemd dat ik nu echt zwanger ben, kan het nog niet echt geloven, maar die enorme misselijkheid en nergens zin in hebben en vermoeidheid moeten toch ergens vandaan komen
Het valt me op dat iedereen zo vroeg echo's hebben, ben eigenlijk benieuwd waarom? Bij de eerste was het totaal niet duidelijk hoe lang ik zwanger was, maar toch met de 12 weken (na ongesteldheid gerekend) pas een echo gehad, toen bleek ik dus 12.6 week zwanger te zijn. Ik verwacht nu dus ook eigenlijk geen echo voor half februari ongeveer...
alle nieuwe augs mama's ......welkom en gefeliciteerd.......hier alles goed....heb de laaste paar dagen echt veel pijn aan mijn boobs.......zijn ook goed aan het groeien.....ben soms nog wat misselijk,maar dit wordt al minder......ben nog wel erg moe......verder heb ik nergens last van........groetjes tamara
Even een ander vraagje weet iemand hoe je op de site een banner kunt maken? Heb volgens mij bijna alle pagina's al gehad, maar zie nergens hoe en waar je een banner kunt aanmaken (blijf blond)
volgens mij als je op mijn banner klikt en naar onderen scrolt kom je op die site een banner tegen ik geloof dat daar de uitleg bij stond en dat je daar ergens op kon klikken moet je maar effe kijken ik heb ook best lang gezocht whahaha en euh meiden wat nou als we aankomende zomer een hittegolf hebben zitten we met zijn alle te puffen daar had ik niet bij stil gestaan toen ik een zomerkindje wilde hihihihi
ja viel mij laatst ook al op vond ik ook vreemd heb daar ook een vraag over gesteld en de meeste vrouwen die al vroeg een echo hebben hebben meestal een risico zwangerschap ooit een mk gehad of op een andere manier als natuurlijk zwnager geraakt of het is dus helemaal niet duidelijk hoelang ze zwnager zijn mijn echo zal ook pas met de 12 weken zijn
Mn man zei van de week ook ineens: het is niet te hopen dat het aankomende zomer net zo warm wordt als dit jaar. Dus ik eerst ook nog zo gochem vragen hoezo? Had ik idd ook nog geen rekening mee gehouden, maar ja ons wondertje liet zich nou eenmaal niet zo makkelijk plannen......
nee hier idem dito het duurde maar en duurde maar en op een gegeven moment hadden wij zoiets van nou maakt het niet uit hoor maar was wel de bedoeling een zomerbaby mijn eerste is uit oktober
Tja die van mij is juli 2005 geboren en het was dat jaar een heeeeeel warm jaar zelfs in de lente al recordtemperaturen, ik heb dus op den duur op aanraden van de verloskundige een groot opblaasbaar zwembad gekocht die onder een partytent gezet en daar heb ik veel in gelegen, ik denk dat de kleine man daar komende zomer geen bezwaar tegen zal hebben als het zwembad hier weer constant vol met water staat
ja dat is een goed plan hihihi wij hadden alleen dit jaar een bad gekocht een hele grote en steeds als wij hem op hadden staan ging het een dag later regenen dus dat schoot niet op maar ik ga dat toch ook maar doen denk ik van de zomer anders moet mijn ventje veel met me naar het strand en dat trekt ie niet hoor whahahaha