augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

wauw ook een jochie wat leuk zeg dan heb je er straks 3 toch met de tweeling erbij
    gefeliciteerd meis

2. Niet meer actief

de stand is wel weer gelijk 8-8 deze keer hihihi

3. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Idd Woepie, kon het toch niet laten gebeuren dat de meiden bovenaan zouden staan. Nu blijft het tenminste nog even in evenwicht, voor zo lang het duurt natuurlijk.
    En inderdaad m'n 3de knul! Helemaal super. Kereltjes zijn echt heel erg leuk hoor. Wel iets pittiger in de peuterpuberteit, maar over het algemeen weer een stuk makkelijker in de tiener-puberteit, althans, daar hoop ik maar op :) !

En de oplettende lezer (zoals Demi, nogmaals bedankt voor je Pb'tje hierover) had het al uit mijn berichten op kunnen maken :oops: !

Nogmaals een hele fijne avond!

Groetjes Manou

4. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Oh en woepie, heel veel plezier morgen bij je echo!
    Ik ben erg benieuwd naar de bevindingen.........

5. Niet meer actief

anders ik wel ik moet om 10 uur ik laat wel wat weten vanmiddag

6. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goedemorgen ladies,
    Jeetje wat was er weer veel geschreven, moets 5 pagina's bijlezen!
    Iedereen die het geslacht weet: gefeliciteerd!

Woepie succes en veel plezier straks, ik mag morgen weer naar de VK en volgende week woensdag hebben we de 20 weken echo (duurt nog zooooooooo lang....)

Iemand vroeg waar we wilden bevallen, ga nu toch eigenlijk steeds meer positieve dingen zien van een thuisbevalling (niets zo veranderlijk als een zwangere vrouw) en eigenlijk lijkt een badbevalling me wel wat. Alleen mn man lijkt het een enorm gesmeer, iemand ervaring?

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen,

Woepie heel veel plezier zometeen bij de echo!

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn ventje naar de bios geweest. We dachten er een leuk avondje van te maken, maar echter halverwege, vloeide ik weer. We zijn toen dus maar naar huis gegaan. De mensen van de bios waren erg meelevend, we hebben ons geld terug gekregen, terwijl we toch de film al half hadden gezien. Vind ik toch erg netjes van ze. Dit keer heb ik het ziekenhuis niet ingelicht, omdat het hetzelfde was als afgelopen donderdag ( oud bloed) en ik totaal geen buikpijn had. En inmiddels is het weer gestopt.

Ik heb ook nog wat leuk nieuws, ik mag ondanks dat ik de meer dan de helft van mijn proefperiode ziek ben geweest, toch mijn contract uitwerken.
    Wel houd het contract volgend jaar op, maar dat is voor alle nieuwe werknemers zo.
    Morgen heb ik een afspraak bij de bedrijfsarts, daar zie ik toch wel wat tegen op. Ik hoop dat deze begrip heeft voor mijn situatie, en ik voorlopig toch rustig aan mag doen. Ook al wil ik heel graag een keer weer beginnen met werken, op dit moment zie ik dat echt nog niet zitten...

8. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Manou, gefeliciteerd met je knullentje!
    Ben vanochtend weer naar Verloskundige geweest. Alles goed. Bloeddruk was nu ook gedaald, precies zoals ze al gezegd hadden. Hartje nog even geluisterd en ik moest natuurlijk nog even op de weegschaal gaan staan. Ik ben nu in totaal 3,5 kilo aangekomen. Dus het gaat de goede kant op hahahaha. Maarre ze zei dat ze het kindje zelf ook al een beetje kon voelen. Komt omdat mijn vet laag ondanks de 3,5 kilo nog steeds vrij dun is, was wel leuk. Nog 2 weken en dan hebben we eindelijk de 20 weken echo!

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Moge dames,

zo te lezen heeft iedereen gister lekker van het heerlijke weer genoten! Hoefde maar 2 blz te lezen ;)
    Hier ook lekker in de tuin bezig geweest en in de ochtend een vreselijke opruimwoede gehad, gelijk maar gebruik van gemaakt :) :)

woepie, veel plezier met de echo straks

Miza, Meissie toch... Gun( vooral en juist) jullie nu eindelijk eens een rustige zwangerschap! Maar ben wel trots op je hoe sterk je bent! Weet niet hoe ik me er onder zou houden.... :oops: Maare nogmaals, meis, hoop dat alles nu een beetje rustig blijft!

Ien, Veel plezier morgen bij de vk. Enne ik moet nog een hele week wachten op de echo! Lijkt ook al zo ver weg en jij nog 2 :) nachtjes langer wachten.....sterkte ;)

Manou, gefeliciteerd met jullie zoon!

alice, Prachtige buik hoor enne geef mij zulke borsten ;)

humpieBen blij dat je je weer wat beter voeld enne suc6 en veel plezier donderdag

missgroovy, Was zelf zaterdag wezen kijken bij de v&d maar vond het toch net iets te druk. Stonden bij ons rijen tot aan ( bijna) het eind van de winkel en dat terwijl ie toch best lang is :( ;)

Ga trouwens vanavond naar arie en silvester! Ben benieuwd \:D/ \:D/

Fijne dag iedereeen!

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Manou, gefeliciteerd met jullie kereltje!
    Sorry, ik ben je net helemaal vergeten te feliciteren....

Daantje, dank je wel voor je lieve woorden en heel veel plezier vanavond bij Arie en Sylvester!
    Ik vind ze te gek! Deze theatershow heb ik nog niet gezien, maar hun vorige (200%) was echt geweldig!

11. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Alice, heel herkenbaar, ik moet ook nog steeds wennen aan mijn "veranderende lichaam". Iedereen om mij heen vindt mij prachtig zwanger (zeggen ze #-o ). Als ik op de foto jouw buikje en borsten zo zie, dan lijkt dat heel erg op hoe ik er nu uit zie hoor, ik kan zo mijn hoofd op jouw lichaam plakken en dan ben ik het :) :) :) (bij wijze van...)

Dus maak je geen zorgen, er zijn er meer zoals jij (ikke dus)!

Liefs,
    Borsatofan

12. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik ben afgelopen zaterdag even wezen zwangerschapsshoppen, maar het viel nog niet mee, vond alles errug duur en onze kleine man had er niet zoveel zin in zolang in de winkel ;) Maar goed toch een leuk setje gekocht en meteen een mooie reden om mijn buik te showen ;)

http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=17416

Ondertussen nog 1,5 week geduld en dan weet ik hoop ik ook wat we krijgen, een jongen of een meisje, ik begin errug ongeduldig te worden onderhand..

13. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Goedemorgen,

Spiek af en toe wel met jullie mee hoor, maar heb het vreselijk druk op mijn werk. Mijn secretaresse houdt er ook nog met ingang van 1 mei as. mee op. Dus op zoek naar een andere.

Wil iedereen die het geslacht weet van harte feliciteren!
    Iedereen met goede en leuke echo's... Geniet lekker!

Morgen moet ik naar de verloskundige en donderdag de 20 weken echo.
    Spannend hoor.

Hoe is het met jullie energielevel?
    De mijne zakt met de dag lijkt het wel.
    Het uit bed komen wordt moeilijker met de dag. Ik werk nog steeds iedere dag maar na het avondeten ben ik gewoon kapot. Ken me zelf niet.
    Ben normaal echt een probleemslaper, maar nu liggen en vertrokken en wil er het liefst niet meer uit.

Voel trouwens sinds afgelopen week af en toe wat langs mijn buikwand bewegen. Grappig hoor.

Liefs Melanie

14. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Oh ja en ik ben over de helft! :whistle: :whistle: :whistle:

15. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Energie hier gaat op en neer, ben de ene dag mega energiek en de andere totaal niet, ook afhankelijk van wat er op de agenda staat en hoe het weer is geloof ik ;)

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik heb inmiddels een paar foto's van de pretecho afgelopen vrijdag in mijn album gezet.

17. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    vanochtend voor de echo geweest 70% een meisje

18. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006