Goedemorgen allemaal! Poehe, wat zijn er eigenlijk al veel voor een echo geweest...en alles bij iedereen goed, dat is helemaal mooi. Ook zag ik Loran voorbijkomen met een allerliefst petite nu-kan-je-het-niet-meer-ontkennen-ik-ben-zwanger-buikje, mooi! Begin er nu wel stevig van te balen dat mijn camera kapot is. En even snel een nieuwe kopen, daar zijn wij geen types voor. Misschien even bij mijn ouders een plaatje schieten voor de bewaar. Ook is mijn gewicht eindelijk toegenomen, nee helaas nog steeds niet op mijn oude gewicht, maar er zit een stijgende lijn in, en daar ben ik reuze blij mee! Gek he, eindelijk wordt je blij van aankomen, maf dat zwanger zijn. Nog steeds heel erg veel zenuwen voor de echo donderdag, zeker nu ik muppet zoveel voel, ben er zo ontzettend aan gehecht, elke dag meer en meer. En het geslacht, ik denk dat we het toch geen surprise ei laten, mits er natuurlijk wordt meegewerkt aan de binnenkant Geniet van het heerlijke weer vandaag. Mums die werken, hopelijk kunnen jullie vanavond nog een paar straaltjes meepikken, is zo'n goed gevoel...hmmm! Tot later
Goedemorgen meiden! Nog 1 dagje voor mijn 20 weken echo ik vind het heel spannend maar ook erg leuk! Ik krijg altijd de keuze of ik een dvdtje wil laten maken en dat ga ik zeker doen! Vandaag even wat dingetjes voor mijn werk regelen en dan lekker in de zon zitten (oppassen voor een zwangerschapsmasker ) Voor iedereen die een goede echo heeft gehad gefeliciteerd! @ tanja: ik ken je verhaal aan mij stellen ze ook regelmatig van die vervelend vragen....ik trek me er niks van aan maar vind het ook heel vervelend! Jong moeder zijn is heerlijk (voor zover ik dat nu al kan beoordelen )
Goedemorgen, weer een stralende dag, zucht, en ik de hele dag op mijn werk, das minder. @Mir 75, gelukkig heb ik momenteel niet zo heel veel zorgen. Zeker als ik dat met veel van jullie vergelijk, dan heb ik het ontzettend goed zelfs. Kan alleen maar zeggen dat bijna niks nu zo belangrijk is als die kleine in je buik. Ik vind zelf dat de tijd voorbij vliegt, maar ik heb dan ook nauwelijks klachten en dan gaat de tijd meestal wat sneller he. Ik heb vorige week ook nog een buikfoto gemaakt. Als ik voor de spiegel sta, dan denk ik, jeetje wat een buik en toen ik de foto zag dacht ik, is dat alles hahahaha. Vandaag weer een echo-ganger zag ik, spannend!
Moge dames! Heb wel alles gelezen maar ben 't al weer een beetje kwijt Sorry! Gisteravond naar arie en silvester geweest, heerlijk gelachen! Waren weer ouderwets goed! Waren alleen wel laat thuis, rond 11 uur En geloof me, als je normaal met moeite de klok 9 uur ziet bereiken......., wist eigenlijk niet dat ie daarna nog verder ging Wel blij dat ik vanochtend mocht uitslapen. Hoef pas om 12 te beginnen. Hier trouwens ook steeds meer blikken naar m'n buikje als ik werk! Heerlijk \/ Meiden die vrij zijn vandaag, geniet lekker van het mooie weer en de meiden die ook moeten werken, suc6. En volgens mij waren er ook weer 1 of 2 echo's vandaag: geniet er van!
Goedemorgen meiden. Nou blijkt wel weer wat voor ongelofelijke stresskip ik ben... Ik ben vanaf vanochtend 4 uur, toen mijn man uit bed ging al op. Kon niet meer slapen en dat alleen, omdat ik met die bedrijfsarts in mijn hoofd rondloop.. Over een dik uur heb ik een afspraak met die man en ik heb geen idee wat me te wachten staat.. Dit is waarschijnlijk weer een hoog bloeddrukmomentje... Ik heb mijn tabletje, al extra wat eerder ingenomen, hopelijk doet ie goed zijn werk. Na mijn bezoekje aan die arts, ga ik met mijn moeder nieuwe kleren kopen bij een etam outlet. Dus daarna ga ik meteen even wat leuks doen. Ik laat later op de dag weten, hoe het gegaan is. Ik wens jullie een fijne, zonnige dag toe!
Kijk dat mis ik hier nu in het verre Zeeland, veel winkels waar je positiekleding kunt kopen! Er is natuurlijk wel wat, maar voor de meeste dingen en keuze moet ik toch naar Breda! Ik was net met mijn vriendin aan het e-mailen en vertelde dat wij waarschijnlijk de bugaboo gaan kopen. Vertelt ze me dat haar ouders er een op zolder hebben staan. Die hebben ze gratis gekregen bij hun nieuwe auto! Ik weet niet of het het goede type is of bouwjaar, maar is toch wel even het kijken waard he! Dingen zijn al duur genoeg. Als ik hem dan voor een leuk prijsje kan kopen...
Oh die reclame heb ik gezien dat je een bugaboo bij de auto krijgt, das van vorig jaar geloof ik of zo dus die zal vast nog heel goed zijn
Ja ben benieuwd, hij was geloof ik grijs met zwart zei ze, en wij zaten te twijfele tussen graijs met oranje of zand met oranje. Oranje bekleding kan je makkelijk bijkopen, dus dan zou het grijs met oranje worden.. Eerst maar even rustig afwachten ...
Haai allemaal, poe he nou heb alles bij gelezen en dus ga ff een poging doen : Dames met echo, super gefeliciteerd. Loran: Mooi buikje hoor! is nu echt zwanger heel mooi. En top dat je kamertje zo af is. Heerlijk lijkt me dat en ja dat behang daar wen je ook wel aan Miza: Succes bij de arbo arts, ik denk dat ie helemaal niet moeilijk gaat doen. Ik bedoel dan is het wel een hele grote l*l want wat jij allemaal aan tegenslag hebt gehad is echt geen toneel. dat ziet die arts ook wel in! En dat shoppen daarna is super hè, ben gisteren ook met mn mams geweest. Ze smeerde alles aan waar mn buik maar goed in naar voren kwam haha echt lief zijn die aanstaande omaatjes Jumde: Ja das inderdad shit dat je nergens daar positiekleding krijgt. Lijkt me toch dat zeeland iets meer zwangeren heeft dan alleen jij hihi. Ik moet er hier ook voor naar de stad en dan nog hebben we alleen de miss etam en promiss. ls ik echt van noppies of mamaliscious ofzo wil moet ik al naar prenatal of babypanet Wannie: Goeie op merking, precies op tijd. Ik snap zowiezo niet waar mensen zich mee bemoeien vroeger was t de normaalste zaak van de wereld en nu is het normaal om eerst carriere te maken. ben blij dat wij daar niet zo aan mee doen hoor haha Mir 75: Fijn hè zo'n man die er dan een positieve draai aan probeert te geven haha hij weet ook dat als ie zegt dat je een walvis bent hij een klp krijgt Nee hoor, heel veel mannen vindne dat mooi en daar kunnen we denk ik aleen maar trots op zijn. al is het idd echt wennen zo voor de spiegel Humpie: erg vervelend dat je zo blijft suffen met die verkoudheid. Tis ook niet echt t weer wat ff meehelpt. Heel veel mensen hebben er last van. Hoop dat t snel overgaat! En je zeurt niet hoor, daar zijn we voor! raccon: je kuntvan te voren wel een kolf apparaat kopen maar als de bv dan niet zou lukken om een of andere reden dan zitje met dat ding. Je kunt ze huren bij de thuiszorgwinkel. Dan heb je meteen ook een hele goede want die hebben de medela (ofzoiets ) Als die bevalt of de bv blijkt goed te lukken kun je m alsnog aanschaffen. Zo is t mij geadviseerd. Uhm ik geloof dat het bij deze poging blijft haha verder kan ik niet terug lezen Nou ik ben gisteren met mn mams naar de stad geweest. t was maar een uurtje want de kat moest weer ophgehaald bij de dierenarts. Ik heb 1 shirtje en een bolero en twee buikbanden. Erg leuk Toen we zaten te eten kreeg ik een smsje van Roy. Hij had een kleinigheidje. Dus toen ik thuiskwam had hij een hele zak met kadootjes Alles van Tiamo, een wit speelkleed met een groene olifant erop, met van die speelbogen erboven, een bijpassende rammelaar, frutpopje, zo'n zing voor de speen aan vast te maken en een muziekding. Echt zo leuk! Ik had de tranen in mn ogen staan. Ik kan er nu geen foto van maken want het is meteen weer terug ingepakt voor de verhuis vrijdag haha maar zodra de box staat dan maak ik meteen een foto :d ben er heel blij mee. En ik maar vaak verjkondigen dat ik niet zo'n attente vent heb hahah (moet ik mss wat vaker roepen) Er komt een drukke week aan, dadelijk verzekeringsman en daarna boodschappen. vanaaf ikea, morgen vrienden, donderdag verf halen, vrijdag al om 8.15 laatste inspectie huisje en daarn asleutel en klussen. Vanaf zaterdag dus ook geen internet meer pfff effe afkicken van dit forum hihi als ik trillend rondloop dan ga ik wel ff langs mn ouders Nou dames tot vanmiddag, geniet van t zonnetje!
Hoi Jumde dat is bugaboo cameleon, wij hebben precies dezelfde. Dus de ouders van je vriendin hebben een Ford Fusion? (mn broer werkt bij Ford, wij hebben 'm dus ook heel goedkoop gekregen ) Is gewoon compleet met reiswieg en wandelwagenzitje, regen- en vliegenkapje etc. Ik ben er in ieder geval heel blij mee!
Hahaha Ien, ik zal het eens vragen of ze een ford fusion hebben. Ik ken d'r ouders wel heel goed, waren vroeger mijn tweede ouders zeg maar. Dus zou wel leuk zijn. Ik ben nu helemaal benieuwd naar de wagen! Zou nu nog willen gaan kijken hahaha... maar moet helaas werken. Donderdagmiddag zou ik naar mijn vriendin gaan, dus misschien kunnen we al gaan kijken dan. Missgroovy, hier is een kleine prenatal, maar die heeft ook niet echt veel en een babymeubelwinkel met wat kleren. Maar een h&M of een promiss met positiekleding zou ik wel willen hier. Maar Kerkrade zelf heeft ook niet veel he. Mijn schoonouders wonen er namelijk, en het centrum is niet veel he. Maar jij hebt wel Heerlen en Maastricht nog lekker dichtbij. Maar goed, zou niet willen verhuizen hoor! Vanuit de keuken zien we de duinen en de rust en het strand dichtbij zijn heerlijk! Als ik dan in de randstad ben en al die files zie, phoe, ben ik altijd weer blij als ik thuis ben. Maar goed elk voordeel heeft ook zijn nadeel, dus hier wat minder winkels..
hey hey.... Wat een heerlijk weertje zeg! Krijg weer eens zin om het hele huis van boven tot beneden te poetsen, maar dat hou ik natuurlijk niet vol hihi... Dames bedankt voor jullie geruststelling dat mijn buikje toch nog wel zichtbaar is Vanacht was de beeb weer ruk in de weer en heeft me dus weer flink wakker gehouden. En was de beeb rustig dan begon de papa Die slaapt heel onrustig de laatste tijd en blijft daar door aan het draaien enzo. Af en toe ben ik zo bang dat ie me in z´n slaap in mijn buik port ofzo en dan ga ik maar weer een uurtje op de bannk liggen, maar ja beneden liggen de hondjes, dus daar doe ik ook geen oog dicht, want Maiko ons Bulletje snurkt ook als een gek
Oh dank je wel. We zijn pas om 16.20 aan de beurt. Nog zolang wachten Ben al echt nerveus en zeenuwachtig Wat erg dit, en spannend, pfff.... Vanorgen het kamertje afgeschilderd. Morgen nog even witte en dan kan het behangen beginnen. Hebben alleen nog geen behang hihi
Spannend Tanja! Wij mogen gelukkig een beetje vroeg op de dag, maar moet toch nog twee weken wachten helaas!
ow jumde wat toevallig zeg, dat ze in kerkrade wonen. Komt je vriend / man dat ook hiervan daan? Mss komen we je weleens tegen joh! En idd kerkrade centrum is een drama, ook daar krijg je geen positiekleding. Ook voor andere dingen is t niet zo veel. Heerlen en maasticht zijn wel leuk, maar qua postiekleding zit je al snel bij de promiss of miss etam want die leuke merken winkels hebben ze hier ook niet. Ze hebben wel vero moda maar dan weer niet de zwanger kleding ervan dus das fijn. Maar ja we hebben dan wel weer in beek de outlet van miss etam (maar daar slaag ik tot nu toe niet haha mss als ik een wat dikkere buik heb) heb al maanden dezelfde broek aan wel gewassen tussendoor uiteraard hihi Vind t wel fijn dat in iedere winkel die lange tuniekjes en omslagdingen hangen die zijn helemaal in dus das wel lekker handig voor ons
Nee mijn schoonouders komen ook uit Zeeland, maar vier jaar geleden zijn ze naar Kerkrade verhuisd. De vader van mijn man kreeg daar een goede baan. We zijn er niet zo heel vaak hoor, maar is altijd wel lekker als we er tussen uit willen. Ze hebben een aparte slaapkamer met badkamer, dus das altijd wel lekker. Beetje wandelen in de omgeving enzo en een dagje naar Maastricht...