Ben erg benieuwd of Tanja20 en haar vriend het ook hebben kunnen zien wat het wordt, en wat de uitslag zal zijn. Hoop dat we straks met zijn allen mooie en gezonde baby's in onze armen morgen hebben!
Wij zijn terug. Een hele lange echo gehad van 35 min. ! Baby is helemaal gezond en ligt goed op shema... 1 foto meegekregen.... Wij krijgen een kleine MEID !!!!
GEFELICITEERD MET JULLIE kleine MEID! Vooral als je dacht dat het een jongen zou zijn, is het een hele verrassing ( weet ik alles van!) Gelukkig is de echo ook goed, dus hopen op een mooie verdere zwangerschap
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 Augustus, +1,0 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 Augustus,+2,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +2 kg Lintje82, SUPRISE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 6 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, SUPRISE, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, SUPRISE, uitgerekend: 16 augustus, -1,5 kg, 29 maart SEO, geen bijz. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 2 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg mezelf toegevoegd, hoe krijg je die kleurtjes
Sorry moet ff stiekem inbreken bij jullie. Hoera ik krijg een nichtje! Lijkt me geweldig! @Kuki ik heb een geweldig roze jurkje gezien maar kleinste maat was maat 74.... Veel geluk met jullie meidje (en met jullie grote jonkie natuurlijk!) xx Murizzzzzzzzz
Tanja en Kuki gefeliciteerd met jullie meisjes! Wauwie, oeh....nu krijg ik steeds meer de zenuwen of ik het donderdag wel of niet wil weten...
Doh de meiden staan nu wel erg voor Kom op jongens Maareh, Kuki en Tanja, gefeliciteerd hoor, echt super dat het allemaal goed ging. Borsatofan, nog twee nachtjes slapen en twee daagjes om na te denken. Maar wel super dat je een tweede kans krijgt, vooral omdat de eerste keer zo slecht bevallen was. Omdat je bij je vk echter zo lang zal zitten, heb je natuurlijk wel kans dat je het hoe dan ook zal zien... Mamalieske, net wat de anderen zeggen, liever stoppen en er achter komen dat het meeviel (echt geen slapjanus) dan doorgaan en stuk zijn op t end. Als niemand het tegen je zegt moet je het idd zelf doen. Als alles kan met inkomen enzo, gewoon stoppen. Wellicht merk je dan gelijdelijk dat het beter gaat en voor je gemoed zal het ook een hoop schelen. Dit is zo'n belangrijke tijd, hier moet je later niet op terug zien als iets heel vervelends. Woepie, succes met alle drukte, ben de komende dagen waarschijnlijk niet zoveel online, dus als ik je niet meer spreek, tot over een paar weken. En niet te zwaar tillen ! En Miza, toch wel een goede arbo arts he mooi dat je nu rustig aan mag (moet) doen. Ukkie is hierzo een beetje aan't schoppen, vindt het zo heerlijk. Ik voel em overdag nog niet vaak, maar net als ik me dan een beetje zorgen ga maken, dan komt ie hoor. Vanmiddag een 'hoera het is een jongen' slinger gekocht, die van een meisje hebben we al, dus als we het donderdag weten, dan hangen we em direct op pfff, is het al donderdag?
@Tanja, leuk zeg, ook een meisje! Proficiat! We hebben de meiden weer een voorsprong bezorgd! Ik zit helemaal op een (letterlijk) roze wolk! Mijn zoontje was helemaal gelukkig (hij riep de hele tijd al dat hij een zusje wou, als het een broertje werd, moest ie maar teruggebracht worden ). Ik zei dat we dat maar niet gingen doen. Overigens hebben we vandaag de babykamer afgekregen, dus nu kunnen de meubeltjes erin! Ik zal nog ff een foto maken maar ben er al superblij mee. Vanmorgen heb ik trouwens mijn dochter (wat leuk om dat te zeggen) ook van de buitenkant gevoeld, ik voelde haar altijd van binnen maar niet als ik mijn hand op mijn buik had liggen. Nou, vanmorgen luid en duidelijk hoor. Gelijk papa wakker gemaakt (het was 06:00 uur dus die was een beetje knorrig), maar je raadt het al: niets meer hè! Ze neemt nu al haar papa in de maling
Woei morgen zijn wij eindelijk aan de beurt! Baal er alleen van dat we nog tot 7 uur s´-avonds moeten wachten :thumbdown: Duurt me echt gewoon veel te lang, maar ja ook dat overleven we wel weer. Ik kon vandaag al niet stil zitten van de zenuwen en ben echt de hele dag bezig geweest om niet alleen maar aan de 20 weken echo te denken. Heb boven alles stofgeveegt, gezuigt en gedweilt, echt alle was weg gewerkt, 2x met de hondjes een best groot stuk wezen wandelen, beneden alles gezuigt en gedweilt, cavia kooi schoon gemaakt en zelfs Erwin z´n vogels allemaal gevoert. Wow sta echt van mezelf te kijken hihi... Oh jee wat moet ik nou morgen gaan doen om die dag ook nog om te krijgen
Lintje82: heel veel succes en plezier morgen! lang duurt het nog hè?! Ik heb me het hele weekend op de babykamer gestort, zo was het snel dinsdag!
Ik zou alles aanpakken om de dag morgen maar om te krijgen. Zelf jouw huis poetsen Ben bang dat ik morgen dan de hele dag hier ga zitten zeuren als ik niks te doen heb, behalve de hondjes uitlaten. Dan zijn jullie blij als ik om half 7 eindelijk weg ben op weg naar het ziekenhuis
De baby kamer is hier zover klaar, alleen moeten de meubeltjes er nog in. Anders was ik daar wel weer aan begonnen morgen
Nou, als het net zo mooi weer is als vandaag, dan ga je toch lekker naar buiten, etalages kijken, broodje halen, in het zonnetje zitten, dan is de dag zo weg. Je mag ook wel ruilen met mij, dan ga jij een hele dag op kantoor zitten en ik buiten in het zonnetje
Ik maak de stand van meisjes en jongens weer bijna gelijk: vandaag bij de 20-weken echo de bevestiging gekregen dat ik het vorige week goed heb gezien op de echo bij m'n verloskundige: er zit een klein mannetje in m'n buik . Helemaal kerngezond!