augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Gefeliciteerd MMM met je zoon :D

Wat veel hebben trouwens de 20 weken echo gehad vandaag :D

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou iedereen gefeliciteerd met de meiden en jongen.

Borsato volgens mij word het moeilijk voor je omdat zoveel het al echt weten.
    Hoop voor je als je besluit om het niet te weten dat je het niet ziet want bij mij was het wel duidelijk de 2de echo overduidelijk een jongen kon je niet omheen.

Mamalieske je moet echt voor je zelf kiezen hoor en dat zeg ik die net weer bij de psygoloog vandaan kom en hij het tegen mij heeft gezegt.
    En bij mij bedoelde hij dat ik de rust voor me zelf zal moeten nemen in werk en familie en die het meest.
    Ik moet grote keuzes maken en die zijn ook niet makkelijk.
    ik denk dat we bijde maar voor ons ukkie moeten kiezen want die kunnen het zelf niet en wij wel voor hun en het gaat ook om hun gezondheid.

Even een vraagje ik heb momenteel last van wazig zien in de verte en heb dit sinds een week of 3 zwangerschaps kwaal?

Iedereen die ik vergeten ben sorry :oops: maar heb het wel door gelezen allemaal 5 pagina's maar er blijft niks hangen nu.
    Ik ga met de hond naar buiten en naar bed kijken of m'n hoofdpijn ook weg gaat.

Weltrusten voor iedereen.

Groetjes Sonja

3. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Gefeliciteerd!

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 Augustus, +1,0 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 Augustus,+2,5 kg 19 maart SEO alles oke
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +2 kg
    Lintje82, SUPRISE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 6 kg
    Tanja20,
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 5,3kg, geen byz.
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, SUPRISE, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg
    Kiki80, SUPRISE, uitgerekend: 16 augustus, -1,5 kg, 29 maart SEO, geen bijz.
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg
    Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg.
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO
    Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 2 april echo
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo
    o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo
    Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo
    Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo
    Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg

Nou wilde het bijwerken met kleurtjes maar krijg het niet voor elkaar iemand wel handig? :oops:

5. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Nou nee neit op kantoor, dan verveel ik me nog liever de hele dag :)
    Dat ik niks voor mij hoor.
    Ga wel lekker wandelen weer. ;)

6. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Iedereen met de uitslag van de echo van harte gefeliciteerd en geniet er van.

Ik heb vandaag een leuk baby rompertje gekocht en 2 pyamatjes en leuke slabbetjes bij de hema en ik ben er zo blij mee.
    Bij het kruidvat lekkere baby zeep,zalf en shampoo gekocht en een leuke overtrek hoes voor over de aankleedkussen.
    Ik kreeg het boekje thuis van het kruidvat meet de aanbiedingen voor rompertjes en nog wat meer en de overtrek hoes vond ik het leukst.
    De hema is zo leuk vind ik en ze hebben echt leuke baby dingetjes en niet duur,dus goed voor je portemonnee :D
    Ik moest mij zelf wel af remmen hoor anders was ik blijven kopen want er is zo veel wat leuk is,maar het is me gelukt en ik ben ook fijn geslaagd.

Ik heb mijn banner aangepast nu ik weet dat we een jongetje krijgen,wel zo leuk.
    Het lijkt wel of ik nu al nestel drang heb want het hele huis is gepoetst en opgeruimd.
    Ben nu wel moe hoor dus ik merk wel dat ik wat minder aan kan dan voor mijn zwangerschap.

Even een vraagje voor de meiden die al een kindje hebben of de meiden die het ook weten.
    Als ik een trappelzakje wil kopen wat voor maat is dan het beste voor een klein babytje?
    En is dit niet te warm voor straks in de zomer?

Iedereen een fijne aviond en slaap lekker straks.
    Knuffel voor iedereen.

Teddy.

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Zo zo heb even bijgelezen..daar ga ik:

MelanieL29: Mooi dat alles goed was bij de VK, spannend voor donderdag!!!

Borsatofan: Geweldig meid, zo'n 2e 20 weken echo! Kan je dr niet genoeg van hebben! Denk dr maar goed over na of je het geslacht wilt weten....(tis wel heeel leuk :) ) en anders kan je het altijd nog op een briefje laten zetten en in een envelop....

Miza: Fijn voor je zeg dat je niet meer hoeft te werken! Denk maar aan jezelf, je hebt al genoeg te verduren gehad!!

Mamalieske: Het zit je ook niet mee he meid? Wat vervelend allemaal, maar jij bent het belangrijkste he!! Ik wil je nog wel even zeggen dat ik wel goede ervaring heb met de arbo-arts....had vorige week een afspraak en ze was erg begrijpend en werk nu halve dagen. Veel succes bij de orthopeed!

Kuki en Tanja20: Gefeliciteerd met jullie meisjes!!!!!!!!!! Fijn dat alles goed was!!

Raccon: Heerlijk he als de kleine aan het schoppen is! kan er nu echt wel va genieten! Spannend voor donderdag!!!

wat moeten er trouwens veel meiden donderdag he?!

Lintje82: Spannend he meid, voor morgen! Maar het wachten wordt vast goed beloond!!! (en je hebt je huis lekker schoon, kan ik van de mijne niet zeggen :rolleyes: )

MMM: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!!!!!!

Sonja: Rustig aan meissie!!! Die zwangerschapskwaal komt me niet bekend voor..anders bel je je vk even...

Ben vandaag voor het eerst naar de fysio geweest (ivm bekkeninstabiliteit) en het deed me hartstikke zeer maar heeft zeker geholpen! Mn hele ruggewerfel zat vast en verergert mn klachten. Ze zei me dat ik extreem lenig ben en dat het jarenlange turnen niet altijd goed voor je lijf is (dat blijkt). Morgen ga ik voor het eerst zwangerchapszwemmen...ben beniewd en ook beetje zenuwachtig want ik moet helaas helemaal alleen. (en vind mezelf en mn nieuwe figuur niet charming en al helemaal niet in bikini 8-[ ) maar ok...even doorbijten!

Nou genoeg gekletst....ga mn bedje in!
    Slaap lekker alvast en ik lees jullie morgen weer!

xxx

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Teddy: ik had begrepen dat je een kleine baby eerst nog niet in een slaapzakje doet...maar bijvoorbeeld vanaf een maand of zes. Het is ook zomer en volgens mij is dat helemaal niet nodig.
    Maar weet niet precies hoe ik erbij kom hahaa....dus correct me if i'm wrong!

9. demi26

demi26 Niet meer actief

Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg
    Tanja20, meisje, uitgerekend 8 augustus

Zo mijn kilo´s bijgewerkt, Tanja er weer tussen en de kleurtjes behouden. Volgens mij is de lijst weer up to date.
    Denk eraan met Quote overnemen, bijvoegen waar nodig, ff op een voorbeeld drukken om te kijken of alles goed is en dan op OK. Het dikke lettertype kun je als laatste aanklikken.

10. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland

11. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    zo de meisjes staan voor!

ja 70% kans op een meis,kan nog naar een jongentje gaan.maar ik denkhet niet hoor.

nee, ik ben er nog niet over uit of ik nog en echo gaat doen.

in het ziekenhuis hield mevr/menr de benen stijf dicht tegen elkaar aan.

en dat is echt wat voor een dame he.!

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge meiden

Weet iemand het knoppje te vinden om hersens uit te zetten? ](*,) ](*,)
    Zo pijn in m'n hoofd niet normaal nu weer met een fikse hoofdpijn opgestaan en weer veelste vroeg.
    Dinsdag moet ik naar de vk en met haar maar eens goed overleggen want volgens mij is het het beste als ik maar eens 2 wk vrij neem kan ik voor me zelf eens alles op een rijtje zetten en rust nemen en niks moeten alleen de dingen doen waar ik zin in heb.
    Want iedereen om me heen roept ook al je doet te veel en ik denk dat ik daar nu de klappen van krijg in hoofdpijn en moe zijn omdat ik s'nachts niet rust.En te druk bezig ben met die rare familie van me die niks snappen.

Ja dat wazig zien is heel gek maar ga het zeker met de vk bespreken.

Nou bedankt om weer even naar mijn gezeur te luisteren.

En iedereen die vandaag een echo heeft geniet ervan het is echt geweldig.

Ik ga zo maar aankleden en werken zit er over te denken om te bellen maar aan de andere kant heb ik zo wel wat afleiding en werk ik met een leuke collega en kan ik niet heel de dag denken aan die achtelijke familie die niks snappen.

Voor iedereen die vrij is geniet van het weer.

Groetjes

13. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik had me voorgenomen om op iedereen apart te reageren, maar ben nu de helft al weer vergeten.......
    Dus dan maar zo:

Iedereen met goede echo's gefeliciteerd met het goede nieuws!

En iedereen met lichamelijk en/of werkkklachten, denk aan jezelf (ik weet het niet echt orgineel maar jullie moeten het wel doen hoor)

Gisteren op controle bij de VK geweest en eindelijk het hartje weer gehoord, wat een geweldig geluid zeg lag er volgens mij met een big smile op tafel :)

Nog een weekje en dan hebben wij ook de 20 weken echo, begin nu ook wel te twijfelen over het wel of niet willen weten van het geslacht..... Maar hou denk ik toch teveel van verassingseieren, dus denk dat het een surprise blijft.

Nou ga maar weer eens aan de slag vandaag en vanavond weer lekker in het warme water dobberen bij zw.zwemmen.

Doegie!

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tanja en Kuki gefeliciteerd met jullie meisjes!

MMM he he gelukkig je haalt het peil van de jongens weer een beetje op ;)

Sonjaw je ogen kunnen slechter worden als je zwanger bent, het kan dus wel die oog klachten maar laat de vk ff kijken, en anders misschien ff naar de opticien.

Alle dames met vandaag een echo ik hoop voor jullie op goed nieuws en dat de benen gespreid gaan (als jullie het willen weten) :)

Gisteren avond laat een telefoontje gehad van de baas zijn vrouw (pz) die wil dat ik straks toch kom werken na het bezoek aan de ortopeed.
    Ik heb meteen aangegeven dat ik ws thuis ga blijven als ik vandaag geen duidelijk ga krijgen.
    Ik was weer meteen overstuur, al dat getouwtrek aan me ik word er vervelend van, of ik me niet al schuldig genoeg voel. Schijnbaar moet je toch instorten voor iemand ingrijpt.
    Ik lag om 22.30 uur op bed en heb liggen woelen tot zeker 2.30 uur van de pijn en het kloppend gevoel in mijn been.

Ik ben beniewd wat de ortopeed me gaat zeggen, al denk ik dat hij weinig kan zonder mijn oude dossier.
    Zoals carry tefsen altijd zei: op goed geluk!

15. Niet meer actief

Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ?
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg

Ik heb MMM even toegevoegd, volgens mij uitgerekend op de 9de, maar weet het niet helemaal zeker. Nu aan het werk :(
    Geniet ze iedereen vandaag.

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goedemorgen allemaal!

Ik zag weer een jongetje voorbijkomen, volgens mijn van MMM?! Gefeliciteerd. Ik had wel verwacht dat ik onderhand alle namen zou kennen, maar nee hoor :( Zwangerschapsdementie zeggen we maar he!

En mamalieske, wat naar dat ze je nu ook 's avonds thuis bellen, zit je eindelijk rustig, beginnen ze daar ook al....is niets zo toch?

Hier geen bijzonderheden. Vandaag maar is druk aan de studie, want die zenuwen worden met de dag erger...gelukkig is morgen de grote dag en weet ik of alles in beginsel oke is met onze muppet....owie wat een stress neemt dat mee zeg.

En goed nieuws, we zijn uit de namen! Nou ja, we hebben het beperkt tot twee meisjesnamen en vier jongensnamen, maar dat is al heel wat vind ik!

Tot later!

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Kiki nog tijd genoeg om echt een keuze te maken over de namen hoor! Gewoon af en toe hard op zeggen en de achternaam er achterplakken dan komen jullie er wel uit.

Fijn dat je morgen de echo krijgt, als je hoort dat allemaal goed is en gezond, dan is dat een enorme opluchting, ik vond toen ook het geslacht meteen niet belangrijk meer. Wil niet zeggen dat ik niet heel nieuwsgierig ben!

Tja rust.... ik geloof niet dat het me gegunt word dus gaan we het maar maken, zit niets anders op.

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen.

Weer twee meiden en een jongen erbij!
    Gefeliciteerd!

Jee, mamalieske het zit jou ook helemaal niet mee... Hopelijk krijg je toch gauw rust. Jij en de kleine zijn het belangrijkst op het moment.

Ik ben in gedachten de beebkamer al helemaal in het inrichten, kan haast niet wachten haha. Maar ik moet toch nog even geduld hebben. De behangster (de aanstaande oma) komt pas in de 1e week van mei.. Dus tot die tijd moet alles in mijn gedachten, haha. Moet trouwens zeggen dat er voor die tijd nog veel meer aan het kamertje gedaan moet worden. Alles moet nog in de lak, en het laminaat moet er nog in. Dus papa heeft ook nog genoeg te doen. ;)

19. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

Nou even over dta slaapzakje. de meeste kids liggen er voor 6 maanden al in. De eerste paar weken zullen ze gewoon rustig blijven liggen maar na een paar weken mss 2 maandne is t kindje al wat drukker en kan t hele bedje door worstelen. Het beste is slaapzak maat 50 maar die vind je bijna nergens. Als je 70 pakt dan ff kijken naar de armgaten en die waar nodig een beetje innemen.

Bij mn nichtje wa t na 1,5 maand al nodig anders was ze ieder uur de kleine goed aant leggen. In de zomer hoeft daar dn uiteraard geen deken meer over.

Joepie weer een jongen erbij! gefeliciteerd!

Ik ga vanavond met een vriendin naar de lentebeurs. Zij is zondag al geweest en ze hadden schijnbaar ook heel veel leuke babystandje dus ben benieuwd. Moest van roy maar wat geld meenemen voor wat leuks :D

Sonjaw wat vervelend die hoofdpijn zeg! Dat wazig zien heb ik wel eens vaker gehoord maar niet zo vroeg in de zwangerschap al. Heel veel vrouwen hebben na de zwangerschap ook sterkere glazen in de bril nodig. Kan ook zijn dat het met je hoofdpijn te maken heeft. Ik hoop iig geen suiker! (maak je niet bang, ben alleen in mn geheugen aant graven, de vk weet t beter :D )

Hihi ja Danielle ik zou er ook vanuit gaan datt een meid is. Als t voor 70% is dan word er niet opeens nog een paaltje en een zakje met eitjes begetoverd ;)

pff ik ga hier ok maar eens poetsen als ik Lintje zo ijverig hoor haha t is hier een troep! Komt ook door de verhuis maar dan nog,,,,,,,,, nog 2 dagen :D

20. Mama007

Mama007 Niet meer actief

GOedemorgen dames,

Iedereen met een goede echo gefeliciteerd :)

Gisteren een rare dag gehad. Ik ging tv kijken en ineens viel een deel van mijn gezichtsveld weg. Ik werd heel erg bang en ben gelijk nar de HA gegaan. Die dacht zelf aan migraine. Ik heb daarna en nog steeds ontzettende hoofdpijn gehad en ben nog steeds heel bang.
    Ik meot volgende week voor de zekerheid naar de oogarts maar geen idee waarom dat moet.
    Maargoed ik hoop maar dat het over gaat vandaag.

Om 11.20 heb ik mijn 20 weken echo en heb er veel zin in. Ik laat jullie weten hoe de echo is gegaan.

Liefs Stephanie

Deel Deze Pagina