augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Klopt toen was het idd erg warm, wij zijn 20 mei 2005 getrouwd en daarna op huwelijksreis geweest naar mexico.
    Als we dan naar huis belden en vertelden hoe warm het daar was kregen we als antwoord oh maar zo warm is het hier nu ook hoor.

2. Niet meer actief

ik zit nu net trug te denken hadden wij nou afgelopen jaar in augustus niet juist heel veel regen dat is wat ik me ervan herrinner juli was wel erg warm maar augustus vooral nat toch

3. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ja augustus is het niet eens altijd superwarm.. ach ja al is het 40 graden heb ik wel voor een klein mannetje of vrouwtje over hoor! :D

4. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    wat ik me nog herinner van februari 2003 (toen ik beviel van mijn 1e) is dat de verwarming op 29 werd gezet.. toen had ik het ook heeeet! dus laat die zomer maar komen hihi

5. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Ik heb ook al aan de temperatuur gedacht. Was zo blij met de eerste zwangerschap. Dan was ik uitgerekend in April. Nu midden augustus aaaahhhhh.

Ben niet zo hitte bestendig. Maar hebben natuurlijk ook zwangerschapsverlof hè!

6. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Als ik zwanger ben kan ik dus ook niet goed tegen warmte, maar ach gewoon rustig aandoen (alhoewel dat niet zo zal lukken met een ondernemende (dan) 2-jarige :rolleyes: :) )

7. Hahahahahaha! Dat dacht ik ook....ooooooow als het maar niet zo warm wordt!

De buurvrouw heeft deze augustus een baby gekregen en zei: "Wat je doet...plan het niet midden in de zomer!".

Eerst was ik komende mei uitgerekend...maar je, de natuur laat zich niet dwingen!

Ik heb trouwens de 29ste intake bij de VK en 2 jan. de eerste echo (dan ben ik precies 7 weken!). Dat schijnt nieuw te zijn! Bij mijn eerste kindje (zwanger in 2004) kreeg ik die echo pas met 12 weken...maar nu doen ze dat vroeger.

Die 7 weken-echo mag vanwege mijn miskraam...ik kreeg een echo met 9,5 week en liep toen al 3 weken met een leeg vruchtzakje rond...
    Dus nu ben ik wel een beetje bang wat we te zien krijgen! Ik hoop een klein garnaaltje met een kloppend hartje!

Iedereen die zwanger is: Gefeeeeeeeeeeeeeeelieieieieieiejjjjjjjj!

@Ien: we zijn gelijk uitgerekend!

8. hen81

hen81 Lid

19 dec 2006
    11
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik mag me bij jullie aansluiten. Heb afgelopen zondag positief getest en voor zover ik het zelf kon berekenen ben ik uitgerekend op 26 aug (als alles goed gaat natuurlijk). We zijn er ontzettend blij mee in ieder geval :D . Ik heb nog niet echt last van kwaaltjes behalve dan dat ik vreselijk moe ben.

9. lolifantje

lolifantje Actief lid

2 nov 2006
    102
    0
    0
    Het word dus een echte juli-beeb. Ben bij de gyn geweest en er is een echo gemaakt. We zijn verder dan we dachten en zelfs bijna tien weken zwanger! Ik ga dus verder bij de juli-mama's. Succes allemaal!

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    @hen81 GEFELICITEERD!

@lolifantje nou dat scheelt alweer een paar weken ;) Hele fijne zwangerschap toegewenst!

11. Niet meer actief

lolifantje hihi ben je toch verder dan je dacht nou succes dan maar bij de juli beebs en wie weet raak je overtijd kom je toch nog bij ons hoop het niet voor je hoor maar je zit zo op de valreep

hen van harte meis en welkom bij de club

12. Niet meer actief

sorry lolifantje ik had het niet goed gelezen dahct dat er 31juli stond maar er staat 19 juli dat scheelt toch wel weer

13. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    @woepie veel plezier bij de verloskundige! Al zal het nu nog niet veel meer dan een intake zijn of wel?

14. Niet meer actief

nee is alleen een intake volgens mij gebeurt er idd niet veel dan
    paar vraagjes over erfelijkheden beantwoorden mijn gewicht checken en bloedruk enz meer niet
    dankje

15. lolifantje

lolifantje Actief lid

2 nov 2006
    102
    0
    0
    Wel jammer hoor, want hier gaat iedereen wel meer op elkaar in dan bij de juli beebs

16. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    alle nieuwe meiden welkom en geniet er lekker van.
    liefs
    Deb

17. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    @lolifantje dan klets je hier toch ook nog lekker mee ;)

18. lolifantje

lolifantje Actief lid

2 nov 2006
    102
    0
    0
    Hahaha, misschien wordt het nog een augustuskindje. Zou wel lachen zijn, maar vind het hier inderdaad te gezellig dat ik gewoon geen afscheid wil nemen :)

19. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik kom me ook melden, ben rond 24 augustus uitgeteld. Het is onze tweede, we hebben al een zoon van 5. Vandaag de gyn gebeld en 17 januari mag ik voor een echo.

20. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    @lolifant daarom zover loop je niet verschillend van de augustusmama's dus gewoon van twee walletjes mee-eten :)

@mercedes GEFELICITEERD!

Deel Deze Pagina