@ Stephanie , Probeer er strakjes ervan te genieten Veel plezier bij de 20 weken echo. Kan je meteen kijken of het nog steeds een jongentje is Beterschap met je hoofdpijn, komt vast goed, maak je niet te druk
Hoi meiden. Zo ik ben net wakker en ik was me gisteren avond toch een partij moe zeg,kon gewoon niet meer op mijn benen staan. Mijn vriend ging om 06.30 de deur uit vanmorgen en toen ben ik heerlijk mijn bedje in gekropen en nu pas wakkr. Ben redelijk uitgerust maar nog niet helemaal. Vandaag besloten om een rust dagje te nemen want morgen moet ik weer een dagje werken en dat is ook vermoeiend dus vandaag rust aan mijn hoofd Ik ga straks lekker in het zonnetje zitten,in de tuin met een leuk tijdschrift. Ik ben lid geworden van het tijdschrift ouders van nu dus die ga ik lekker lezen,leuk blad. Ik heb wat pijn in mijn onderbuik en vooral bij het opstaan van uit mijn bed of van de bank,vrijdag weer naar de vk en vraag ik wel wat het kan zijn. missgroovy bedankt voor je antwoord over het slaapzakje. Ik zag gisteren bij de hema een leuke maar wist niet of ik het al kon kopen dus vandaar mijn vraag er over. En ze hadden het daar aleen vanaf maat 70 dus ook dat wist ik niet of dat te groot was. Ik wacht er nog even mee en tegen die tijd dat de kraam verzorgster er is kan ik ook nog heel veel vragen en dan eventueel kopen en zij leert mij ook heel veel denk ik zo. Ik heb nog zo veel vragen maar dat komt wel. En op internet is er ook veel te vinden. Bij het kruidvat heb ik mij lid gemaakt voor de blije baby doos die ik krijg als ik 7 maanden ben dus dan krijg ik 2 dozen want van prenetal verwacht ik er ook eeen tegen die tijd. Altijd leuk. Ik wens iedereen met een echo vandaag heel veel plezier en geniet er van. Ben benieuwd naar de verhalen straks. Doei Teddy.
Net ff wezen winkelen en twee roze met bloemetjes rompertjes gekocht! Lekker ff staan tutten bij de meidenkleertjes! Ik ben alleen zo gewend om bij de jongenskleren te kijken, liep als eerste dan ook naar de babykleertjes van jongetjes Ook gslaagd voor een verduisteringsgordijn, dus ik hoef alleen nog maar een overgordijn te hebben voor de babykamer en dan is het klaar! Ga zo lekker in de tuin zitten!
O ja meiden voordat ik het vergeet mijn vriend kwam met deze site aanzetten en ik vind deze site heel leerzaam voor de aanstaande moeders die nog geen kinderen hebben zoals ik. http://www.onlineconsultatiebureau.nl maar ook voor de meiden die wel al een kindje/kinderen hebben is het leerzaam denk ik zo maar. Doei Teddy.
hallo meiden. tanje en kuki gefeliciteerd met julie dametjes. mmm jij natuurlijk met je zoontje. gister weer bij de vk geweest,alles was weer goed,kleine was lekker aan het bewegen,en draaide zich weg toen we naar het hartje aan het luisteren waren,ook gaf hij/zij een flinke schop tegen vk.haha geloof niet dat de kleine het leuk vindt als er vreemde handen aan mijn buik komen. ik heb ook veel hoofdpijn en heb van de vk het advies gehad om meer als 2 liter vocht te drinken. ik was nu al alles bij elkaar 7 kilo aangekomen,maar als ik thuis op de weegschaal ga staan ben ik er nog maar 5 aangekomen. we hebben gister ook maar meteen de wandelwagen uitgezocht. het is een Xadventenure een driewieler in de kleur grey.ben er echt super blij mee. 3 april de 20 weken echo,hoop dat we kunnen zien of we een knul of meid krijgen. 25 april weer naar de vk.
Tammy fijn dat alles goed was weer met jullie kleintje. Ik heb net al lekker buiten gezetten, maar hield het niet lang vol. Zit weer te vol met zenuwen voor vanavond. Of alles wel goed is met de kleine en of hij/zij laat zien wat het is enzo... En dan duurt de tijd lang tot 7 uur. Denk dat ik de laptop maar buiten er bij ga zetten en een dvdje (Peter Pan) hihi.... ga kijken. Ja ik ben HELEMAAL weg van alles wat met Disney te maken heeft En daarna de vogeltjes allemaal voeren, dan hoeft Erwin dat niet meer te doen als ie thuis komt, want we willen natuurlijk op tijd in het ziekenhuis zijn.
Kom net van de 20 weken echo en ons kindje is helemaal gezond zover ze kunnen zien! Het is ook nog steeds een jongetje Helaas duurde de echo maar 10 minuten ofzo. In elk geval ben ik wel blij dat alles zo goed is! Liefs Stephanie @ tanja: prachtige buik heb je!
net een pbtje van Caruli volgens haar ben ik zwanger van een jongen en beval ik op 18-8-07 ben benieuwd of ze gelijk heeft
Iedereen die weet wat het geworden is gefeliciteerd met je dame/mannetje.. het spijt me maar jullie hebben in zo'n korte tijd zoveel geschreven dat ik het niet meer kan bijbenen allemaal Verder blijf ik reuze benieuwd hoe het bij ons bij de echo is volgende week, wij moeten pas om 9 uur dus dan duurt de dag helemaal lang
haha ja 's avonds om 21.00 uur moeten wij pas, op zich wel een groot voordeel hoor omdat we dan mooi ons zoontje op bed kunnen leggen en er samen heen kunnen zonder dat manlief vrijmoet nemen, dus echt erg vind ik het niet maar de dag zal wel lang duren ben ik bang, gelukkig heb ik nog een klein afleidertje hier lopen
Dat is idd een geluk ja als je nog zo´n kleine hebt rond huppelen thuis, dan blijf je wel bezig. Hoe oud is je ander kindje? Ik kijk de klok hier nu echt vooruit hihi.... Wat ik ook doe, de tijd schiet niet op.
Tanja: mooi buikje en wat een ongelooflijk mooie echo foto! Lintje82: vervelend he, de tijd wegtellen....ben nu al aan het aftellen voor morgen. Het liefst zou ik nu m'n bed instappen en tot morgen willen slapen. Gelukkig mogen wij al wel om 10.50. Verder lekker aan het genieten van het zonnetje en aan de studie! Is een goede combi dacht ik zo
Hallo allemaal, Ben ik ook weer even, wat heb ik veel bij moeten lezen zeg, hahahaah. Ben ik wel even zoet mee geweest. Allereerst iedereen gefeliciteerd met de jongens/meisjes. Vind dat we toch wel redelijk in balans blijven hoor. Erg leuk om te zien. Ik heb zelf maandag mijn 20 weken echo en ben echt super benieuwd! Hoop zo dat ze kunnen zien wat het wordt, en zo niet dan "gooien" we er nog een pretecho tegenaan hoor. Wil het wel erg graag weten! Heb via iemand hier op het forum een babysound gekocht, vond ik toch wel grappig. Mijn mannetje heeft het hartje zelf namelijk nog niet gehoord. Ik heb het dan wel twee keer bij de verloskundige gehoord maar daar ga ik alleen heen omdat dat op loopafstand van mijn werk is en mijn man werkt in een heel andere plaats dus die zou dan voor die tien minuten ver moeten reizen. Nu kan hij ook eventjes luisteren, is voor hem ook wel leuk, wordt het wat echter hè! Hij heeft wel de echo's gezien (de laatste twee van de drie dan) dus dat dan weer wel gelukkig. Maandag gaat hij ook mee. Heeft iemand van jullie trouwens ook zo'n babysound? Wat gebruiken jullie voor de geleiding? Heb het idee dat het behoorlijk vloeibaar moet zijn om het goed te kunnen horen. Helaas was de gebruiksaanwijzing er niet meer bij dus ik weet ook niet hoe je het op de computer kunt zetten (zat ook geen extra kabeltje voor bij) iemand hier die daar ervaring mee heeft? Zo niet dan open ik even een apart topic hier op het forum... Nou, ik ga nog even lekker in de zon zitten (héérlijk) en zo te zien heb ik geen last van een zwangerschapsmasker maar houdt het goed in de gaten. Ga nu maar eens lekker met mijn rug in de zon zitten want ik heb me daar toch veel pukkels op mijn rug sinds ik zwanger ben, grrrr. Mijn man vergeleek me al heel aardig met een grindtegel, ahum! Aardig van hem hè. Maar we pesten elkaar wel vaker hoor terwijl we het helemaal niet menen natuurlijk. Moet kunnen, beetje humor!
Hoi Allemaal Ik zat even rond te kijken, Ik was een augustus Mama maar werd uiteindelijk een september mammie. Mijn eisprong was veel later of mijn kindje heeft lang zitten zwerven.. (hangjongere hihi Nu al ) Maar ik zie dat jullie al bijna allemaal weten wat het word. Ben jaloers Succes allemaal.
Fibi: ik gebruik de massageolie van zwitsal, werkt het prima mee, en zoveel heb je er ook niet van nodig hoor! Ook een ander koptelefoontje doet wonderen Geniet ervan