augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd met jullie meissie !!

2. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Dank jullie wel!
    Ik zweef nog helemaal!

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mamalieske, ik ben zwaar geshockeerd, wat een gedoe zeg. Lekker zo'n werkgever. Helaas heb ik het ook al regelmatig gezien in mijn directe omgeving en bij werkgevers waar ik voor heb gewerkt. Heel veel sterkte bij de keuzes die je nu moet gaan maken.

Fibi: fijn dat je het goed kon horen, mijn mannetje vindt het ook ontzettend leuk, maar het schoppen vindt ie nog leuker :)

En Lintje! Wow nog een meisje erbij. Fijn dat alles goed is en dat ze het geslacht hebben kunnen zien.

Hier alles ok, nog 12 uur en zo'n 55 minuten nog te gaan tot de echo....brrrrrr.....
    Wel een manier van communiceren met de muppet gevonden. Als ik op mijn buik tik, schopt ie daar terug. De afgelopen paar dagen zit er echt actie-reactie in, errug grappig. Mijn man geloofde het eerst niet, maar nadat hij het heeft uitgeprobeerd is hij ook om, echt heel grappig. (persoonlijk denk ik dat het gewoon een schrikreactie is, maar ja, het blijft grappig)

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hebben jullie trouwens ook het idee dat een heleboel trouwe mamma's ons verlaten hebben?

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Heb verder nog niet alles gelezen maar hierin heb je zowiezo gelijk. Mogen je "pas" 16 wkn na je bevalling ontslaan...

Ga weer even verder lezen maar wilde dit niet vergeten en dat geheugen van mij tegenwoordig :oops: :oops:

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Heb ook wel het idee dat het wat rustiger word....zouden ze ons zat worden :rolleyes: ;)

Meiden die een echo hebben gehad, helemaal super! Enne gefeliciteerd met jullie zonen/dochters.
    Heb het allemaal gelezen maar ben een dagje niet langs geweest en weet echt niet meer wat ik allemaal heb gelezen( wat wil je na een pagina of 6/7 :confused: )

Mamalieske, Laat je niet gek maken meis! Weet dat het makkelijker gezegt dan gedaan is maar toch....
    Jij hoeft trouwens nog helemaal niet aan te geven voor hoeveel dagen jij terug wil komen!
    Enne met zo'n instelling vanaf hun kant zou ik me zeker 100% ziek melden. Voor zulke mensen ga je toch niet meer pijn lijden?
    Zou denk ik als ik jou was tot na je verlof in de ziekte wet blijven en dan lekker zelf op zoek gaan naar iets nieuws.......... Zou me niet meer op m'n plek voelen na zo'n behandeling. Maar dan nog, dit is natuurlijk hoe ik er over denk..., Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing en vergeet niet af en toe hier je gal te spuuwen!
    Dikke knuf in ieder geval vanaf hier voor jou!

Ga nu m'n bedje maar opzoeken, slaap lekker allemaal

7. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    lintjegefeliciteerd met je kleine meid.

liefs danielle

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge meiden

Alles zo beetje bij gelezen.

Mamalieske heel veel sterkte en neem geen over haaste beslissingen denk over al heel goed over na want ontslaan kunnen ze toch nog niet en als ze het willen moeten ze een ontslagprocedure gaan starten en daar kan jij weer tegen in dus je kan dat zelf heel lang rekken als je dat zou willen door te zeggen dat jij wel wil werken want ze moeten een hele goede reden hebben anders kan het niet.
    Dus meid gewoon lekker thuis blijven en nu niet te druk maken en lekker van je ukkie genieten.

Lintje gefeliciteerd met een meid ze staan nu wel ver voor hoor :) :cry: :) :cry: :) :cry:

En natuurlijk iedereen die ik vergeet.
    Nog 2dagen dan heb ik lekker 2,5 dag vrij ik kijk er naar uit en volgende week ook lekker 3 dagen vrij heerlijk zondag behangen zaterdag nog een spullen kopen laminaat en nog wat babyspulletjes en dan heb ik alles wel zo'n beetje kan ik met inrichten beginnen heerlijk.
    Heb het al 100 keer gedaan geloof ik in gedachte.

Ben weer met hoofdp opgestaan dus ga het nu echt met de vk bespreken want het komt me nu mijn oren uit.
    Slaap s'nachts nu wel goed hoef er zelf niet uit om te piesen.
    Ja wel rond half 6.
    Nou iedereen die vrij is geniet weer van het weertje ik kijk wel vanaf binnen en zal afentoe even me neus naar buiten gooien om ook wat op te snuiven.

Groetjes en een leuke dag

9. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goedemorgen medemamma's

Mamalieske het wordt je ook niet echt gegunt om relaxt zwanger te zijn. Jezus wat een stelletje ....... zeg. Maar zoals al eerder gezegd neem geen overhaaste beslissingen en laat je goed voorlichten over de verschillende mogelijkheden.

Lintje gefeliciflapstaart met je meisje! En kiki ik vind het ook (ondanks de enthousiaste jongens/meisjes verhalen) nog veel te leuk om te fantaseren dus het blijft een surprise voorlopig.
    Heel veel succes en plezier bij de echo vandaag.

Pff nog 6 nachtjes slapen en dan mogen wij, zucht wat duurt w88 lang.......

10. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Lintje gefeliciteerd met een meisje!

Vandaag 20 weken zwanger op de helft! :)

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nog 1 uur en 40 minuten.....

12. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    haah kiki spannend he...

13. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    zijn er nu eigelijk meer meiden dan jongens... of is het redelijk gelijk.. als ik het forum zo door blader zie ik overal meiden...hiihi

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hey Lintje: proficiat met jullie meisje! De meisjes staan weer voor dus Kiki: kan jij weer wat evenwicht brengen?! :)

15. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 Augustus, +1,0 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 Augustus,+2,5 kg 19 maart SEO alles oke
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg
    Lintje82, Meisje, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 6 kg
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 5,3kg, geen byz.
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg
    MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ?
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, SUPRISE, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg
    Kiki80, SUPRISE, uitgerekend: 16 augustus, -1,5 kg, 29 maart SEO, geen bijz.
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg
    Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg.
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO
    Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 2 april echo
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo
    o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo
    Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo
    Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo
    Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg

is ie zo weer up to date?

16. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Kiki heel veel succes vandaag!

17. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Lintje82, gefeliciteerd met je meisje! Hartstikke leuk. Ben benieuwd of Caruli bij mij ook gelijk krijgt, want dan wordt het een jongen, is goed voor het evenwicht hier he!

Kiki heel veel plezier zo bij je echo, we wachten met spanning!

Hier alles goed alleen het slapen... wat een drama wordt dat. Lig elke nacht deze week 1 1/2 tot 2 uur wakker! Blijf wel liggen, maar leuk is anders. Mijn man zegt (met een grote glimlach op zijn gezicht) dat mijn lichaam alvast aan het oefenen is voor straks als ik er uit moet, maar leuk is anders!
    Vanmiddag lekker shoppen met mijn zwangere vriendin. Lekker een middagje vrij!

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hahahaha Jumde, dat zegt die van mij ook. Alleen mijn muppet maakt mij 's ochtends vroeg wakker. Mijn man noemt het al tietentijd...grapjas....grmpf!

Maar of ik iets aan het evenwicht ga doen, weet het niet hoor, wil het nog steeds niet weten en hubbie is nu aan het praten als brugman...even zijn overredingskracht aan het uitoefenen....

19. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Ik wil ook een middagje vrij!
    Ben zo enorm duf vandaag, denk dat de dag heel lang gaat duren. Maar zo meteen krijgen we een lekker gebakje van een jarige collega, dus dat is altijd goed!

20. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    mamalieske, jemig zeg, wat een rotsituatie weer..
    Sterkte meissie.

Lintje82, gefeliciteerd met jullie meid!

Kiki, heel veel plezier bij de echo.

Ik durf het haast niet meer te vertellen, maar ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest.. Gistermiddag had ik last van pijnlijke krampen ik verloor best veel donkerbruin slijm. (sorry voor de details..) Het vloeien is na vorige week donderdag nog steeds niet helemaal gestopt en mijn mannetje vetrouwde het niet. Deze heeft gebeld en we mochten meteen naar de verloskamers komen.
    Er werd even aan weeën gedacht, vanwege de krampen. Maar gelukkig was dat niet zo. De baarmoedermond is gelukkig nog gesloten.
    Er werd met de doptone, naar het hartje gezocht en deze kon de verpleegkundige niet vinden. Ik kreeg het helemaal benauwd, maar gelukkig na nog een poging, was daar het geluid van een werkend hartje.
    Ze dachten aan blaasontsteking, dus mijn urine werd naar het lab gebracht, maar deze was helemaal schoon.
    Na nog wat onderzoek van een gyn, mochten we weer naar huis.
    Zij kon niets raars vinden en maakte zich niet ongerust. Dat moesten wij dus ook maar niet doen. Maar wat het nu wel is? Geen idee...
    Ik moet het nog een paar dagen aankijken, en dan maandag eventueel weer laten kijken tijdens de controleafspraak bij de gyn.

Deel Deze Pagina