augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    MIZAAAAAAAAA.....FOEI!

Nee meis, het is je echt niet gegund he, wat ontzettend naar allemaal zeg. Maar wel fijn dat de gyne niet ongerust is, is een heel goed teken toch? Die nemen geen risico's lijkt mij. Je bent wel ons zorgenmeisje hoor!

2. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Hallo!

Kiki veel plezier bij de echo meid!
    Ben benieuwd wat die spruit bij jouw is! :D

Ik ga zo wat foto´s van onze kleine meid in mijn album zetten...., dus voor de geintresseerden :D
    We hebben ook nog een dvd´tje mee gekregen gister van onze kleine meid van dik 30 min. lang :whistle:
    Ben echt helemaal verliefd op haar en haar papa ook :)
    Ze heeft echt zo´n mooi rond bolletje, mooie voetjes en flinke vuistjes waar ze gister me in de ronte sloeg toen er op mijn buik geduwd werd om haar te laten draaien :)

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Lintje: Gefelicteerd met je Meisje,,,echt super!

Miza: jeetje wat K*t weer zeg, ik ga echt voor je duimen dat je vanaf nu dan toch echt mag gaan genieten.

Mamalieske: sorry meid ik weet ff niet alle details meer maar ik leef erg met je mee (((knuf)))

de rest van de dames,,,,sorry heb alles gelezen maar door de drukte van hier,,,ppfff

Gisterenmet een vriendin naar de lentebeurs geweest. Heb twee erg leuke shirts gekocht (al zeg ik het zelf) op die blauwe staat de zelfde tekst op de rug ook, dus je kunt je voorstellen hoe lachen dat ik dat vond. T was van zo'n studentenbedrijfje. Ze hadden ook i love knoeien en www.babymilk.com maar de kleuren van dat shirt vond ik niet zo leuk.
    Verder heb ik nog een slaapzakje gekocht met een girafje.

Nu t leukste, die vriendin die wilde naar zo'n medium. Dus wij gingen daar zitten en hij keek gelijk naar mij :confused: Hij zei: ja daar zit mooi nieuw leven in, heel veel kindjes zijn wit of flets maar die van jou is mooi roze. Ik helemaal stralen. Vroeg ie: is het je eerste,,,uhm ja,,,,oooww dan volgens er nog meer :confused: ow ja ze hebben altijd gezegt dat ik maar 1 jongen zou krijgen. Nee zegt ie, na jongens kunnen ook meiden komen.
    Aan de manier waarop hij sprak denk ik aan een jongen maar goed dat weet ik dus niet zeker. Hij ging verder met mn vriendin en hij keek heel vaak naar mn buik. Opeens zegt ie lachend: Ja dat word een mamakindje en die gaat je lekker plagen,,,, snachts vaak wakker en pas als je m bij je pakt dan slaapt ie als een blok heel de nacht door,,,,,, :confused: (ik roep altijd dat kindje komt niet bij ons in bed anders wennen ze daaraan blah blah) Maar ik mocht m verwennen, want daar was ik echt een moeder voor en t kwam wel goed.

Hahah ik ben echt heel benieuwd. Ik ben nu nog nieuwsgieriger naar de 20 weken echo,,,,als ie gelijk heeft en de pendel van caruli ook dan breng ik het jongens gehalte weer wat omhoog

Nouik ga eens kleren aantrekken en wat doen, morgen is de grote dag :D

4. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    ik ben er wel dagelijks ff snel om bij te lezen, maar van reageren komt niet zo heel veel.. Mag ik het op dementie gooien :)
    Nog 4 dagen en dan mogen wij voor de 20 weken echo. Heb er echt zin in! De kleine beweegt veel en ook wel met af en toe een reactie op mijn geprik :)

Gister was ik zooo moe dat ik om half 9 negen lekker terug ben gegaan naar bed. Mijn vriend bracht zoontje naar school dus ik heb heeeeerlijk een beetje bij geslapen. ''s middags lekker met wat buren in de zon gezeten.
    We hebben al van die kaarten boeken gehaald. Ik denk dat het deze keer een flinke strijd gaat worden. Ik wil namelijk iets met een foto en onze zoon er ook bij... Nou ja, gelukkig hebben we nog ff..

Miza: wat vervelend dat je steeds naar t ziekenhuis moet zeg! En wat zul je iedere keer bang zijn! Kom op hoor, je bent al op de helft!

Mamalieske: je treft het niet op je werk zeg. Maar denk vooral aan jezelf en je gezinnetje! Die zijn het aller-aller belangrijkst!

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Missgroovy: wat gaaf zeg! Nu ben ik helemaal benieuwd wat je krijgt! Wat duurt wachten dan lang hè?!

6. missgroovy

Ja idd Kuki, dan lijkt 12 april, nog maanden ver weg :( hihi

7. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 Augustus, +1,0 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 Augustus,+2,5 kg 19 maart SEO alles oke
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg
    Lintje82, Meisje, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 6 kg
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 5,3kg, geen byz.
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg
    MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ?
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, SUPRISE, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg
    Kiki80, SUPRISE, uitgerekend: 16 augustus, -1,5 kg, 29 maart SEO, geen bijz.
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg
    Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg.
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO
    Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 4 april echo
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo
    o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo
    Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo
    Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo
    Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg

Ik had mijn echo per ongeluk op 2 april staan, de wens van de gedachte of zo denk ik ;)

Lintje gefeliciteerd met je meisje!
    Pfff nog een week en dan weet ik het ook, mijn vader belde net al hoe de echo was geweest, die had per ongeluk de kalender een week te ver staan :)

8. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Anders ik wel! :D

9. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

De foto´s van de 20 weken echo staan trouwens in mijn album :D
    Heb ze net geplaatst en ben Super trots!

10. missgroovy

Wauw Lintje, mooie foto's!

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Lintje...wat een onwijs mooie foto's.

Wij hebben zojuist ontdekt dat ons kleintje niet fotogeniek is...geen moment stilgelegen, foto's waren dus eigenlijk niet te maken. Maar het belangrijkste is dat alles goed is. Muppet ligt met alles iets achter, maar de verhoudingen kloppen, dus prima geslaagd. Alleen de buikomvang (meten ze de vetlaag) mag wel wat dikker, maar daar is nog tijd genoeg voor zei de echoscopiste. Mijn man en ik zijn ook beide vrij ieletjes dus dan is het niet van een vreemde...

Poehe, wat ben ik opgelucht :)

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    ooohhhh...jullie willen weten wat het is ;)

Ik in eerste instantie niet, en dat hebben we ook gezegd tegen de echoscopiste, maar op een gebied is onze muppet blijkbaar wel erg fotogeniek want mijn man en ik hadden het beide al snel gezien. Ze had het voor ons op een kaartje gezet en in een enveloppe meegegeven.

Zijn we nog geen meter de deur uit, roepen we beide JONGETJE...dan toch maar checken met de mening van de echoscopiste, en ja hoor, er stond jongen in de kaart. Er stond wel achter onder voorbehoud...hiihihihi!

Al wilde ik het nog niet weten, hier konden we echt niet omheen, het was zo duidelijk, 1 sec in beeld was genoeg :)

Mijn voorgevoel was dus juist...nu nog ff het lijstje updaten!

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 Augustus, +1,0 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 Augustus,+2,5 kg 19 maart SEO alles oke
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg
    Lintje82, Meisje, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 6 kg
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 Augustus, + 5,3kg, geen byz.
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg
    MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ?
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, SUPRISE, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg.
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg
    Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg.
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO
    Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 2 april echo
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo
    o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo
    Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo
    Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo
    Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg

14. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Hahahha Kiki geweldig zeg! Zo zie je maar, weet je het ineens toch! Gefeliciteerd met je zoon!
    Zit hier met een smile, wat nieuwsgierigheid toch niet allemaal met je kan doen hahaha, en natuurlijk een goed oog!

15. missgroovy

Hihi Kiki gefeliciteerd met jullie manneke, echt heel leuk! En toch gekeken hè hihi vind t wel grappig.

Maar ja we konden ook wel een jongen gebruiken in de lijst :D

tis nu 12 meiden- 10 jongens :p

16. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Kiki gefeliciteerd!
    Ben benieuwd hoeveel verassingseieren er over blijven!

17. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Hoi,

Wil toch even snel het goede nieuws met jullie delen.

Ben vanmorgen voor de 20 weken echo geweest.
    Alles was goed.
    Heb genoten. Prachtig de techniek van nu.

Groetjes Melanie

18. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hé hoi daar,

Alleereerst Kiki en Lintje allebei gefeliciteerd met jullie jongetje en meisje! Geweldig hoor. Ik wordt nu zelf echt met de dag nieuwsgieriger (nog eventjes....).

Voel mijzelf vandaag helaas niet zo best. Ik werk momenteel dus halve dagen en dat is op zich nu redelijk vol te houden zo. Maar vanochtend moest ik dus overgeven (eerste keer in de zwangerschap). Ben wel de eerste drie maanden constant misselijk geweest (echt hele dag door) en na die tijd met vlagen maar heb tot op heden overgeven kunnen voorkomen. Maar vanochtend was ik misselijk moest hoesten en kon het toen niet meer tegen houden.... Voelde me nog steeds niet top maar ben toch naar m'n werk gegaan, meestal is het iets éénmaligs dan en knap je wel weer op. Maar toen ik op mijn werk was ging het met het drukker worden steeds slechter.... Werd steeds misselijker (heb op het werk ook nog weer overgegeven) en werd ook duizelig / zwart voor de ogen. Ben toen dus toch maar naar huis gegaan want dat is ook niets. Baalde natuurlijk weer als een stekker dat ik moest verzuimen (mijn collega's zullen me wel dankbaar zijn :cry: ). Toen ik thuis kwam heb ik een cracker gegeten (kan trouwens nog steeds moeilijk eten naar binnen krijgen) en ben ik naar bed gegaan, heb vervolgens twee en een half uur aan één ruk door geslapen. Zal het wel nodig geweest zijn dan denk ik. Had vannacht ook slecht geslapen (as usual)....

Voel me nou wel iets beter maar nog steeds niet echt lekker, hoofdpijn, licht misselijk en mijn buik doet wat zeer maar ik denk dat dat van het overgeven komt.... (sorry voor de onsmakelijke details).

Nou, ik ga nog heel even in de tuin zitten, ze verwachten regen vanmiddag dus nog even van genieten...

19. Goeiemiddag dames

Mammalies wat een gekkenhuis op je werk zeg :( . Ik heb verder geen tips maar wil je wel sterkte wensen. Laat niet je zwangerschap verpesten door die lui hoor! Tis allemaal al lastig genoeg met je bekkenklachten, bah bah

Miza weer naar het zkh geweest. Jeetje wat balen toch. Gun het jullie echt dat het nu gewoon rustig wordt de volgende helft van je zwangerschap...

Lintje82 een meid, gefeliciteerd. En Kuki en hubbie zelf een zaakje gezien, hahhaha wat leuk joh, gefeliciteerd! Melanie gefeliciteerd dat alles goed was op de echo

En Missgroovy, ik ben hartstikke nieuwsgierig of die man het nou goed had...

Leuke shirtjes zijn dat. Ik had gisteren een heel lief groen shirtje gezien in de stad met de opdruk: V.I.B. + onderschrift: very important baby. Ik denk dat ik die toch maar ga kopen van de week, vond het zo schattig

Vanavond heb ik mijn 1e zwangerschapsyoga, proefles. Ben benieuwd of ik dat wat vind

Groetjes Kirsten

20. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Kiki gefeliciteerd met jullie mannetje!

Deel Deze Pagina