Bedankt voor alle felicitaties...ben er helemaal door aan het glunderen En Melanie, jij ook van harte hoor! Heerlijk gevoel als alles goed blijkt te zijn... Ze hebben mij trouwens een foto van het koppie van voor meegegeven...lijkt net op Skeletor, van heman vroeger...krijg er helemaal de kriebels van....
Kiki gefeliciteerd met je ZOONTJE! En voor de dames, bedankt voor de complimentjes van de 20 weken echo Wat een schoonheid al he, met haar kleine wipneusje
Hallo, hier nog een augustus 2007 mama ! Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en uitgerekend op 2 augustus 2007.
Kiki wat leuk een jongen. Heb net even een paar pagina's gelezen. Wil jullie van harte feliciteren! Melanie
grappig he. Erwin raakte er gister avond ook niet over uit gepraat hihi.... Hij vond het zo grappig en kan al bijna niet wachten wachten tot ons prinssesje er is en het wipneusje van dichtbij kan bekijken Maar misshien eer het Augustus is is het wipneusje misschien alweer wat bijgetrokken. Het was ook zo grappig, ze baalde steeds haar vuistjes alsof ze wou boxen hihi... Pittige tante
Ben trouwens zaterdag nog even op de baby en kidsbeurs geweest in Rhenen. Was geen schokkende beurs. Vooral veel leuke kleertjes. Maar ik was altijd nog wel opzoek na handigheidjes voor het geven van borstvoeding. Er stond een jonge vrouw met een standje die je kunt vinden onder www.voedingskleding.nl Wist niet dat het bestond maar zij had armbandjes waardoor je de volgende keer wist met welke je weer moest beginnen. Verder ideale voedingskleding, slings (draagzakken) enz. Misschien leuk voor degene die borstvoeding willen geven. Er is namelijk niet veel kleding voor verkrijgbaar. Is ook een vrouw met veel kennis over het geven van borstvoeding. Heeft zelf 2 kleintjes die ze tot zeker 1 jaar borstvoeding geeft. Melanie
Nou na een dag werken zit ik nu moe te zijn op de bank achter mijn laptop. Mijn kleine mannetje is druk bezig daar binnen want ik voel het behoorlijk ploppen en golfen in mijn onder buik,zo leuk. Kiki van harte met je met de uitslag van de echo dat het een mannetje is,geweldig voor jou en je man/vriend. Geniet er van. Morgen naar de vk en hoor ik het hartje weer,kan niet wachten. Fijne avond iedereen. Doei Teddy.
Hé wat leuk nog een nieuwe augustusmama! Welkom mamavanamber. Ik heb net zo'n ontzettend leuk tuniekje gekocht bij prenatal! Het eerste gerichte kledingsstukje voor ons meisje. Een heel stoer tuniekje in camouflage stijl en uiteraard heb ik er ook meteen een shirtje onder gekocht .
Ik weet het, ik ben wat laat. Vanmorgen om 10.30 de echo gehad, maar toen ging ik behangen met mams, kamertje is nu af, echt prachtig geworden, zal later nog even een foto maken. Ook maxi cosi is binnen, prachtig ding, met zonnescherm... O, zit ik te ratelen Dan zal ik het maar snel verklappen: WE KRIJGEN EEN ZOON, een zoon, een zoon \/ Zal zo de lijst er weer even bij zetten. Vandaag is jongensdag, nietwaar Kiki, jij ook gefeliciteerd. En Lintje ook natuurlijk met je meis, idd en prachtig wipneusje Ik heb een hele rits foto's, dus dat wordt inscannen geblazen. Waarschijnlijk na het eten, dus nog even geduld. O, wij zijn hier dolgelukkig, de verwachtigen zijn uitgekomen. Manlief ook helemaal opgetogen met zijn 'erfgenaam' hihi. En welkom mamavanamber, ik zal je ook even in de lijst stoppen, weet je al wat het wordt?
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, SUPRISE, uitgerekend: 2 augustus SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+2,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 6 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ? Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 2 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Stand: 12 meiden - 11 jongens
Hi ladies, Echo vandaag was super, ik lag daar wel 3 kwartier en ze heeft alles utgelegd en we hebben heel lang gekeken en de VK heeft heel veel foto's gemaakt voor haar opdracht, wat ze overhoudt (niet gebruikt) krijgen wij, ze zal op de achterkant schrijven waar de foto van is (hart, maagje etc.) want anders herken ik het niet meer haha. Het was dus echt super! Gelukkig maar Maar nu ff een vraagje, we zeiden dus dat we het geslacht niet wilden weten, dus zij zei al dat ze het niet zou vertellen. Tijdens die echo ging ze dus op zoek naar de nieren (geloof ik) of maag en toen ging ze het kindje van onder bekijken (vertelde ze mij) en toen zagen we tegen de billen aan zeg maar, en de beentjes (bovenbeentjes achterkant), maar kan je daar ook zien wat het geslacht is, of bekijken ze dat altijd vanuit een andere positie? Ik zag namelijk niet iets uitsteken ofzo (ja, ik zei al dat ik dan toch er op ga letten he, haha) dus nu denk ik dan dat het misschien een meisje kan zijn, maar misschien heb ik het wel helemaal fout hoor (heb ook niets tegen vriendlief gezegd) dus vandaar dat ik benieuwd ben vanuit welke hoek jullie het geslacht hebben kunnen vaststellen / zien...? Wat ben ik ook erg he, ik wil het niet weten en toch maar gluren bij die billen en beentjes haha! Hopla: ik ga vanavond voor de 2e keer naar zwangerschapsyoga, ik vind het wel erg prettig en ontspannend, maar de eerste keer moest ik erg wennen, ik vond het allemaal spannend en ik vreesde dat het allemaal wat vaag en zweverig zou zijn, dus die eerste keer is vaak wel wennen, maar het werkte voor mij wel erg ontspannend, dus ik ga er zeker mee door. Veel plezier vanaaf! Liefs, een gelukkige Borsatofan
jazeker weten wij al wat het wordt: wij worden de trotse ouders van een zoon, dat was luid en duidelijk te zien...... Zelfs als wij niet zouden willen weten wat het zou worden, had het dus geen geheim meer geweest hihihihi !
Welkom mamavanamber en gefeliciteerd met jullie zoontje! Raccon gefeliciteerd met je zoontje Gaat het nu weer een beetje gelijk op tussen de meiden en jongens? Borsatofan gefeliciteerd met de goede echo!
Raccon van harte met je ZOONTJE!! En mamavanamber jullie ook met jullie ZOONTJE!! De kereltjes halen de meiden weer in of niet.