Raccon...jij ook van harte gefeliciteerd, echt super! Mamavanamber..van harte welkom, bep lekker mee! Borsatofan...wij(ik) lette er totaal niet op, maar meneer draaide zich om en liet het triomfantelijk aan ons zien...kon het echt niet meer ontkennen. Probeerde mezelf wijs te maken dat het de navelstreng was, maar dat lukte niet echt...die lag er iets boven...
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, SUPRISE, uitgerekend: 2 augustus SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+2,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 6 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ? Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+4kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 2 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Stand: 12 meiden - 11 jongens[/quote]
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+2,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 6 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ? Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+3kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 2 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Stand: 12 meiden - 12 jongens
heb effe gewicht aan gepast pff had vandaag effe dipje vanmorgen word ik wakker ben ik geowon alweer gegroeid voor mijn gevoel het gaat allemaal zo snel ik denk ook dat mijn verstand het niet zo goed kan bijbenen bij mijn dochter was ik namelijk psies zo als nu maar dan op het eind en nu moet ik nog zooooo lang maar goed dipje is inmiddels ook weer weg en hoe is het hier lees als ik trug kijk dat er een hoop jongens bij zijn gekomen hihihihi gaaf man meisjes zijn ook leuk maar we staan een beetje achter met de jongens alhoewel als mamavanamber zichzelf effe toevoegd aan het lijstje staan we weer gelijk welkom mamavanamber en de meiden die vandaag en gister te horen hebben gekregen wat het geslacht van hun kleintje is van harte gefeliciteer dmet het resultaat hihihi
oh zou je er bij mij effe een kilo bij willen doen miss groovy hihihi we waren idd tegelijk bezig ik had alleen niet mamavanamber maar mijn gewist aangepast
Hoi Borsato De vrouw die bij mij de echo heeft gedaan die zei dat als het een meisje is dan zie je 3 botjes bij de billen zeg maar dat zijn de schaambeentjes. Bij een jongen zie je een balletje zitten kijk maar in mijn album(foto). Je ziet zeg maar het kontje en bovenbeentjes. Hoop dat je het snap. Iedereen gefeliciteerd en de jongens zijn weer gelijk met de meiden ben benieuwd wat de eindstand word . Schrijf straks wel meer ga nu eerst omkleden en m'n paard doen anders word het zo laat voor hem. Groetjes
Hey Borsato fan, dan kun je die foto´s vergelijken met de mijne. Dan zie je misschien het verschil tussen een jongen en een meisje. Misschien heb je er wat aan
hihi, ons kereltje wilde er niet echt voor gaan liggen, maar de echomevrouw had het al eerder gezien. Toen ze het dus echt wilde laten zien, konden wij met veel moeite een wit stippie onderscheiden tussen de billen. Dat was van onder en maar heel even. Als je het mij had gevraagd had ik niks gezien maar gelukkig had zij zelf het al eerder gezien en dan voor 99,99% duidelijk. Dus dat was voor man en mij geloofwaardig genoeg.
Wat een mooi koppie heeft de beeb al meid! Heb je ook een echo waar je het geslacht kunt zien? Als ze tegen mij hadden gezegt dat het een jongentje was had ik het ook gelooft hihi....
Ze staan er nu allemaal op, zoals je kunt zien, zie je helaas op de foto's niets Hij wilde niet met de em... billen bloot -hihi- Ik zou het zelf ook niet zien, op jouw foto's kun je me ook zo wijsmaken dat het een jongen is hoor
Hoi Raccon en Lintje kijk maar eens naar mijn foto's dan kan je goed het verschil zien hoor. En vooral Lintje als je die 2 naast elkaar leg kan je het goed zien. Jullie hebben allebij ook mooie foto's hoor. Ze had bij mij nog geprobeerd om het in 3d te krijgen maar hij bewoog te veel en lag verkeerd om. Ga lekker vroeg neer bed ben echt moe. Weltrusten allemaal
Wat gezellig mama van Amber! Ik dacht trouwens dat je eerder uitgerekend was! Ik lees hier altijd mee...post niet zoveel Maar er wordt hier altijd zo driftig geschreven! Niet bij te benen!
Meiden wat hebben jullie allemaal mooie foto's! Ik wil ook m'n echo! Allemaal gefeliciteerd met jullie zonen/dochter! Ben er vandaag weer helemaal zeker van dat ik het wil weten. En zoals ik het nu denk heb ik dat over 4 nachtjes ook nog wel.... Mamavanamber, welkom hier! Enne bep lekker mee zou ik zeggen verder hier een rustige dag gehad, was lekker vrij vandaag maar ben toch behoorlijk moe, ga zo lekker m'n bedje op zoeken dikke knuf en slaap lekker iedereen
Leuke site allemaal weetjes over producten en welke als beste gestest zijn had het magazine gekocht is ook erg leuk om te lezen. Echt het lezen waard. www.babystuf.nl Groetjes
Sonja en Lintje dank je wel voor jullie foto's en uitleg, maar ik twijfel nog steeds natuurlijk. Ik probeer me steeds het beeld wat ik vanochtend heb gezien op mijn netvlies te krijgen (graaf, graaf in mijn geheugen haha) In de foto's van Sonja herken ik het meeste van hoe ik het heb gezien (de billen en benen, precies van dat aanzicht zeg maar) alleen herken ik het "rondje" (balletje?) en het pipi niet...naar mijn idee zag ik niets tussen die beentjes verschijnen, hooguit wat wazige streepjes, maar ja, ik ben niet deskundig haha! De foto's van Lintje herken ik niet direct, hoe kan je daar zien dat het een meisje is? Is het ingezoomd en wat is het precies wat je ziet op de foto? Whaaa..ik zit mezelf gewoon gek te maken hiero...maar ik weet het dus niet zeker, kan nog alle kanten op, maar als ik de foto's van Sonja zie....tja, misschien krijg ik dan toch een meisje? (of wil ik dat gewoon graag...) In ieder geval bedankt meiden voor jullie betrokkenheid, erg lief.. Ik ga nu maar slapen, ben bekaf na deze indrukwekkende dag (en door de zwangerschapsyoga die ik heb net gehad ben ik helemaal ontspannen). Weltrusten allemaal! Liefs, Borsatofan
welkom mamavan amber zo laatste werkdag voor deze week.hoop op mooi weer dit weekend wil lekker in de tuin zitten. meidenwat hebben jullie veel fotos van je echo!!! ik heb er maar 1 gehad.(snif...)
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+2,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 6 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ? Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+4kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +3,2 kg. 2april echo Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 2 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Stand: 12 meiden - 12 jongens
Woepie heb ook je gewicht aangepast. Heeft ff geduurd maar tis er Vandaag vroeg op, hoop dat t een beetje droog blijft. Hier begint t nu al met miezeren. Fijne dag allemaal