augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Loran gefeliciteerd!

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He Loran, gefeliciteerd :)

Raccon...ik heb een box op marktplaats gescoord. Een witte van bopita met wieltjes, morgen mag ik hem ophalen!
    Ik vond ze ook zo duur en zeker omdat we volgend jaar naar de vs verhuizen wil ik niet al te veel nieuw en duur kopen....blijft toch allemaal achter en we beginnen daar weer opnieuw! Maar op marktplaats zitten echt wel ok boxen, duurt wel even voordat je er een scoort, maar tijd genoeg toch?

3. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Oma heeft me net weer flink verwent :D
    We hebben een mooie buik/rugdrager gekregen vab Chicco!
    Heeft de kleuren zwart/turquoise en ik ben er SUPER blij mee!

4. humpie

humpie Lid

31 jan 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    hallo allemaal,

ik maak me veel zorgen

ik heb gisteren de 20 weken echo gehad

ons kindje bewoog heel veel alleen er is een wit vlekje gevonden in de linker hartkamer

ze konden niet zeggen wat het was dus ik werd door gestuurd naar het ziekenhuis.

het kon niks zijn maar het kon ook een teken zijn van het down syndroom
    of iets van een hart afwijking.
    dinsdag ga ik naar het ziekenhuis, voor een uitgebreide echo

ik hoop dat alles goed is, ik maak me erg druk en kan alleen maar huilen

maar ik moet positeif blijven want misschien is het allemaal wel loos alarm

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ohhh Humpie, dat is een minder leuk verhaal!

Snap dat je er nu een beetje doorheen zit, is nu ook zo onzeker..
    Wil je veel sterkte en vooral kracht toewensen.
    Schrijf het hier maar lekker van je af !

Veel suc6 alvast Dinsdag , (he dat weekend er weer tussen)...

6. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Oef dat is even schrikken Humpie! Als je zo'n bericht hoort, schiet je gelijk in de stress. En dat terwijl het idd niets hoeft te zijn, maar het idee alleen al... Vervelend dat je nu nog tot dinsdag moet wachten voordat je wat meer zekerheid hebt. Ik duim voor je dat alles dan goed is en dat het vals alarm was. Sterkte meid en niet teveel zorgen hoor! Veel dingen zijn goed te verhelpen en ook vooral proberen nog niet van het ergste uit te gaan.

x Nienke

7. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Veel succes Humpie en positief proberen te blijven meid.

8. humpie

humpie Lid

31 jan 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    bedankt voor jullie lieve woorden

ik ben helaas een en al stress

en moet inderdaad nog eenheel weekend in de onzekerheid zitten

ik huil ook wat af, en doe echt mijn best positef en rustig te blijven maar het lukt nog niet

ik hoop echt dat ik jullie volgende week beter nieuws kan melden

mijn vriend is lief voor me en die zorgt voor genoeg afleiding als dat weekend maar snel voorbij gaat

jullie een fijn weekend

9. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Ik snap best dat je nu zo bent hoor meid.
    Zou ik zelf ook echt wel hebben.
    Vind het echt zo rot voor je. :(
    Ik zal iedere avond een kaarsje voor jullie branden, dat doe ik altijd in zulke situaties.
    Houd je ons op de hoogte?

Dikke knuffel voor jouw meid.

10. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Heel ff een vraagje tussen door...

Ik had voor deze ticker toch die ene mooie met die baby...
    Nou wou ik die balk onder zeg maar waar in komt te staan hoe lang je zwanger bent veranderen in roze maar nou krijg ik die link niet gekopiert :(
    Die ticker staat op LaFemmeBonita.com
    Kan iemand me daar misschien mee helpen?

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Kuki, ben trots op je dat je de knoop hebt doorgehakt en voor jezelf hebt gekozen! :thumup: Lijkt me ook vreselijk moeilijk. Maar jij en beebje zijn echt het belangrijkste nu!

Mamary, heerlijk he dat bewegen van je wondertje! Kan er echt uren van genieten.......... Voel hem/haar ook iedere dag en steeds duidelijker

Fibi, mooie buik meis!

o0Noa0o, meis dat zal wel ff schrikken zijn geweest met je vader! Hoop dat het allemaal mee viel! Maare toch een mooie ervaring er achteraan!

raccon, volgens mij kan de pijn in je rug zeker wel aan een te zacht matras liggen. Enne hier een box over genomen van kennisen. Verstelbaar en met speelgoed lade. Maar nieuw is het zeker schrikken ;)

Nienke, beterschap meis! Doe maar rustig aan....

Loran, gefeliciteerd! SMAK ;)

humpie, dat is behoorlijk schrikken meis! Hoop dat het allemaal mee valt dinsdag! Ga hier heel erg voor je duimen en wat je zelf al zegt, maak je niet te druk. Voor hetzelfde geld is er nix aan de hand, ze zullen eerder het zekere voor het onzekere nemen! Maare hoe dan ook kan me voorstellen dat je je er druk om maakt! Sterkte ermee!

Lintje82, hihi, dat soort dingen moet je dus echt niet aan mij vragen :oops: :oops: :oops: :oops: . Suc6 ermee

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Humpie heelveel sterkte hoop voor jullie dat je dinsdag goed nieuws krijg.

Loran gefeliciteerd

Zo voor mij is het weekend tot maandag avond.
    Ik voel mijn ukkie toch wel redelijk vaak paar keer per dag en dan toch wel een keer of 5/6 per keer.
    Morgen eens heerlijk uitslapen.
    Daarna gaan we naar Burgerhout die hebben magazijn uitverkoop en dan nog even door de winkel snuffelen.
    Is toch wel handig dat man lief daar nu werkt personeelskorting.
    Daarna naar Ikea laminaat halen.
    En s'avonds komt er familie nog voor mijn verjaardag heb er niet echt veel zin in maarja.
    Alle drukte is me ook allemaal te veel hoor.
    Envooral nu ik zelf ook nog niet lekker in me vel zit.

Mamalieske ik ben blij voor je dat je nu lekker thuis ben en kan genieten van je rust en maak je niet te druk om je werk.
    Iedereen blijft toch maar een nummer en je ben echt snel vervangen en vergeten ik heb dat ook al meegemaakt en ik denk vele met ons.

Verder iedereen die ik vergeten ben ik weet het niet meer wat ik gelezen heb :oops: maar daar zullen we allemaal last van hebben denk ik.

Nou allemaal groetjes en hoop morgen en zondag lekker weer te hebben.

13. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou dames, goeie morgen!
    Ben er al weer, hoe bedoel je verslaafd :oops: .

Heb vannacht zo mooi gedroomd, was bevallen( heel makkelijk, maarja 't is een droom ;) ) van een prachtige zoon! En dat terwijl ik er de hele tijd al van uit ga dat het een meisje is :rolleyes: . Maar heb in m'n droom zo lekker liggen knuffelen was fantastisch, zo vertrouwd. Heb zelfs luiers staan verschonen( hoe kom je er op in een droom :confused: )
    Maare ben benieuwd nu wat het is, moet nog 2 nachtjes slapen, zucht.....

fijn weekend iedereen

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen meiden.

Humpie, wat vervelend zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat je je voor niets ongerust maakt. Hier brand vanavond ook een kaarsje voor jullie.

Gisteravond hebben we een verjaardag gehad van mijn vader. Vond het wel moeilijk om mijn mond dicht te houden over het geslacht. Maar ja, we willen het voor de rest van de familie toch nog tot het laatst proberen geheim te houden. Dus het is gewoon even opletten dat we niet over ze of haar gaan praten, haha.

15. Niet meer actief

heb ik iets gemist of hou je het hier ook nog geheim miza
    tja leid aan zwangerschaps dementie hor dus vergeef me als ik het al hor het weten hihihi als je het dus al ergens hebt staan

16. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hey Lintje, dank je wel, nu zie ik het inderdaad, 3 kleine streepjes op een rijtje, haha...tja, erg moeilijk voor mij nog in te schatten wat ik nu precies tijdens de echo heb gezien. Het was in ieder geval het aanzicht zoals bij de foto van Sonja, maar ik meende dus ook die streepjes te zien, dat komt me bij jou foto wel weer bekend voor (denk ik...) :) :) :)

Nou ja, nog een paar maandjes, dan weet ik zeker of ik door kan gaan voor een baan in de gynacologie (schrijf ik dat nu goed? ) :) :) Ach het blijft lastig om het als leek te kunnen zien, maar ik wacht gewoon geduldig af...het blijft nog ff spannend dus...

In ieder geval bedankt voor je uitleg!

Liefs,
    Borsatofan

17. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hey Loran, thanx voor je uitleg...nu zie ik het inderdaad, volgens mij 2 streepjes (rijstkorreltjes) naast elkaar...oeh ja, ik geloof steeds meer dat dat is wat ik heb gezien.... :) :confused: zou het dan toch?

Op 12 mei heb ik een pretecho, en ik weet nu al dat ik er toch stiekum weer op ga letten haha....Vriendlief wil het echt niet weten, dus ik heb het er met hem ook niet over gehad (met niemand eigenlijk, alleen met jullie) dus mocht ik het al nog iets duidelijker zien op 12 mei, dan blijft het stiekum mijn geheimpje, maar het is wel fijn dat ik het er met jullie over kan hebben, ik moet mijn gevoelens toch ergens kwijt he?

Vooralsnog weet ik natuurlijk helemaal niets zeker, dus het kan echt nog beide kanten op!

Liefs,
    Borsatofan

18. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Humpie, jee, wat vervelend voor je, dat je nu zo in de stress zit, snap ik helemaal... :( Maar probeer toch positief te blijven, voor zover dat lukt. Misschien blijkt het straks toch nog mee te vallen.

Heel veel sterkte en we denken aan je!

Liefs,
    Borsatofan

19. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Woepie, het staat hier wel gewoon hoor, haha.

Ik draag een kleine meid. ;)
    Mijn ouders zijn wel op de hoogte, net als een schoonzusje waar ik een hele goede band mee heb, maar voor de rest van de fam en kennissen, houden we het nog voor ons. Tenminste dat proberen we, verspreken gebeurd heel snel, dat hebben we al gemerkt.. We proberen het zo lang mogelijk verborgen te houden.

20. Niet meer actief

nou van harte meis dan met je dochter jeetje zeg ik zie echt een hoop over het hoofd merk ik pfff

gaat lekker met mij ik vergeetalles hebben jullie daar ook zo'n last van nou ik ga maar een kijken of ik nog weet hoe ik een croisantje moet bakken

Deel Deze Pagina