hallo allemaal! de nieuwe zwangeren feliciteer ik bij deze, echt leuk dat er al zo veel zijn. donderdag moet ik voor mn eerste echo.ben echt zenuwachtig,ben bang dat er iets mis is ook al heb ik daar geen reden voor.maar goed. ben alleen wel ontzettend moe,ik zit de hele middag te gapen op mn werk,en savonds lig ik voor apegapen op de bank,pff.mn borsten zijn al gegroeit,pas niet meer eens in mn bh's.ze floepen er steeds uit en ik ben regelmatig misselijk,maar heb vaak ook honger,echt raar! en ik heb zin in allemaal slechte dingen,snackjes,en vooral macdonalds,mmm. heb me nog in kunnen houden maar binnenkort ga ik voor de bijl vrees ik. liefs Angela
zijn er trouwens meer zwangeren die hun partner meenemen voor een (eerste) echo? ik was het wel van plan,is toch niet raar ofzo?
nee joh dat is helemaal niet raar dat is toch juist heel normaal mercedes meis van harte gefeliciteerd
Nee hoor niet gek om je partner mee te nemen, die van mij gaat nu met de tweede niet meer mee naar de verloskundige afspraken en zo, maar echo toch zeker wel
die van mij gaat morgen ook gewoon mee ik vind het wel gezellig als ie mee gaat voor hem is het ook zijn 2e hij heeft al een dochter van 8 jaar
Hallo allemaal, Ik mag me ook bij jullie aansluiten. Vanaf dinsdag al wat vage positieve testjes gehad. En vanmorgen een vaag plusteken op de Clear Blue. Moet eerlijk zeggen dat ik pas rustig ben als ik een vette streep zie. Hebben jullie ook ongipijn? Ik had dat bij de eerste ook maar pas na 6 weken. Ik denk nu steeds dat ik toch nog ongi wordt. Lastig is dat Liefs, Angel
Nou na 2 dagen ziek op mn bed liggen wilde ik vandaag weer gaan werken, maar nu was mn auto er ziek van.... accu leeg. Dus ik krijg dadelijk de monteur op de koffie *zucht* als ik niet misselijk ben is er wel wat anders dat verstek laat gaan lijkt het wel... Naja ik had nog niet gebelt dat ik vandaag zou komen werken dus, blijf nog wel n dagje thuis het is niet anders Ergste is nog dat ik nog nooit probs heb gehad met deze auto hij is nog niet zo oud, en nu als je je wat beter voelt dan weigert ie dienst kan wel janken, zouden dat ook hormonen zijn? Alle nieuwe augustus mama's gefeliciteerd!
Mijn vriend is bij onze eerste altijd meegegaan naar de vk. En dat zit nu zeker weer in de planning. Niks raars aan dus! En mamalieske, wat vreselijk irritant is dat he? Ik kan het ook niet meer uitstaan als mij dienst wordt geweigerd door wat voor apparaat dan ook hihi.. Maar zeker een auto, je bent daar best afhankelijk van.. Hier heb ik een zieke man (nou ja, als ie ziek is gedraagt ie zich als een kleuter). Zo'n lekker spuug-en-diaree-virus. (de oppaskindjes hebben hem denk ik aangestoken). De hele nacht in de weer geweest. En nu vraag ik me af of ik ook aangestoken ben. MIjn maag voert protestacties uit denk ik.. Beetje naar gevoel. Niet echt misselijk, maar ook niet helemaal ok. Heb uit voorzorg maar vla gegeten (dat doet niet zo zeer als het er wel uitkomt hahaa)
Zelfde virusje als ik heb dan, spugen deed ik al een week of 2 maar diaree sinds zondag tot aan nu net nog.... dus nog niet hellemaal over. Verwen hem maar stevig mannen kunnen idd net kleine kinderen zijn. Al moet ik zeggen dat de mijne mee valt die loopt meestal te lang met klachten door zo dat je in het weekend van allerande rare acties uit moet halen met huisartsenposten weekend apothekers enz. ook geen aanrader kan ik je vertellen! Naja ik blijf nog wel een dagje thuis en bel vanmiddag wel dat ik er morgen zal zijn, maar ben het thuis zitten wel beu. Ben niet zo graag ziek, en vind het vervelend voor de baas maar ja niets aan te doen.
gefeliciteerd angel ik snap je onzekerheid maar meis een streep is een streep en soms word ie niet eens duidelijker dat kan ook wacht maar tot je de echo ziet dan geloof je het wel hihihi
oh wat herkenbaar pfff onze auto is een paar dagen geleden ook echt overleden en het klote is dat we nu heel erg afhankelijk zijn van anderen want hier in het dorp zit niet eens een supermarkt heel je hebt hier in het afgesloten deel wel een auto nodig ha ha ha ha ha
Ik mag vandaag ook weer aan het werk. Gelukkig een halve dag, maar zie er toch behoorlijk tegenop. Ik sla me er wel doorheen. Weet niet meer wie het vroeg, maar ook hier gaat manlief gewoon mee naar de echo's en dergelijke.
@angel1 gefeliciteerd! Mijn man werkt een uur van onze woonplaats af en bovendien heeft hij het altijd razend druk dus eigenlijk nog meer dan 40 uur werk dus 2,5 uur missen voor een paar minuutjes verloskundige vinden we wat overdreven.. maar met de echo zal hij natuurlijk aanwezig zijn! Hij is trouwens met onze eerste ook maar 2 keer meegeweest naar de verloskundige of zo, maar ook bij elke echo geweest..
Goedemorgen dames, allemaal weer fris en fruitig Ik zag al weer nieuwe mamma's, leuk, welkom in ons gezellige, steeds groter wordende forum, klets lekker mee, en natuurlijk gefeliciteerd! @woepie: succes vandaag bij de VK, laat je het even weten? @lolifantje: gewoon blijven plakken, niemand die je wegstuurt. @angela80: niet snacken...is niet gezond [-X En mijn man gaat hopelijk wel mee naar de echo's(2 toch?) en verder red ik het wel in m'n eentje...die vrije uren heeft ie straks nog hard genoeg nodig FF vraagje, hebben jullie ook concentratieproblemen? Ik heb vrijdag een zeer belangrijk tentamen maar kan geen twee zinnen lezen en dan nog weten wat er drie geleden stond! Echt ongelooflijk frustrerend. Dus besloten het op de herkansing te gooien, en wanneer is die: tatatata AUGUSTUS, hoe kunnen ze me dat aandoen! Maar serieus, heeft een van jullie daar ook last van of zit het tussen de oren? liefs Kiki
Zo er wordt heel wat afgekletst in een dag hier! Goedemorgen allemaal en alle niewe mama's natuurlijk ookvan harte proficiat! Geniet ervan ook al voel je je soms zo onzeker... Gisteren een intake gesprek bij de verloskudige gehad, was wel leuk, was een oud- schoolgenote van mij... Zo kwamen we nog ff gezellig aan de klets. Zij denkt dat ik een paar dagen eerder uitgerekend ben (1 AUG), maar ik laat de banner nog lekker ff op 4 aug staan, totdat ik volgende week mijn eerste echo heb gehad. Dan weten we het zeker... groetjes...
Goedemorgen allemaal Hier nog één die zich totaal niet kan concentreren, ben op mn werk ook heel geweldig bezig. Kan rustig een uur doen over iets wat normaal makkelijk in een half uurtje kan. En typen is helemaal een ramp, moet bijna elk woord over doen.... Hoop maar dat dat beter gaat worden, hoef trouwens toch alleen nog maar vandaag en morgen te werken en dat heb ik heerlijk eventjes vakantie!
Pff concentratie oftewel geheugen dan hier is inderdaad ver te zoeken.. voorbeeld: Ik heb voor mijn zoontje nodig groeipap nodig en voor ons boter voor op brood. Ik wandel 5 minuutjes naar de winkel, doe wat boodschapjes, pak boter en ga dan bij het rek kindervoeding staan piekeren, wat was toch het tweede wat ik absoluut niet moet vergeten? denkdenkdenk... euh nou ja koekjes dan misschien dusi k loop naar de koekjes reken af, kom thuis en denk verrek het was de groeipap.. Enneh lijstje maken ook al geprobeerd, maar dan vergeet ik gewoon of het lijstje, of iets op het lijstje te schrijven of neem ik puur dingen van het lijstje mee en blijkt dat ook weer niet genoeg te zijn.. Het is maar goed dat de winkel zo dichtbij is
Gelukkig (nou ja gelukkig) zijn er meer met concentratieproblemen....wordt er echt gek van en inderdaad boodschappen doen is een groot probleem. Gisteren 3 porties gehakt meegenomen i.p.v. 3 porties kip. En in de supermarkt sta ik ook echt een beetje te kijken naar al die schappen van: goh dat zou best wel eens nodig kunnen zijn...en nee, lijstjes werken niet... Mijn man lacht me dan ook flink uit, grmpf.
hallo dames... Hoe is het met jullie.... hier wel ok...lichamelijke klachten--> nee nog steeds niets.. Gister wel een grote emo ontploffing gehad...moest zoveel doen en toen in huilen uitgebarsten...haha daarna als troost maar wat leuke spulletjes gekocht! haha Ik vind wel dat het wachten wel lang duurt hoor...wil nu toch wel eens weten of alles daarbinnen goed gaat, vooral als ik die verhalen lees van de dames waarbij het dan misgaat.. Ik vind dat je gewoon dat ze met 8 en 12 weken een echo moeten doen! Maja volgende week naar de vk... ook wel spannend... bloedprikken enzz En woepie was het nog spannend...? Groetjes