Heb ook m'n gewicht aangepast. Heb 2 weken stil gestaan maar ben nu weer ruim een kilo zwaarder... Wordt zeker een drukke dag! ben zo benieuwd, Zucht..... Morgen om deze tijd weet ik het al, nouja, met een beetje medewerking van onze kleine uk dan Fijne dag iedereen en geniet van het lekkere weer!
daantje dat is wel fijn zo vroeg in de ochtend!!! wij gingen vorige week om 8:15 we waren de eerste,heb ruim 45 minuten naar ons kleintje kunnen kijken.
goedemorgen zo vandaag alweer 21 weken het schiet al op zeg nou effe brutale vraag aan jullie hoe zit het met de seks word dat bij jullie ook al zo ongemakkelijk standje lepeltje lepeltje is bij ons zelf al niet meer fijn kan me herinneren dat ik hier bij mijn eerste zwnagerschap weinig tot geen last van had maar goed heb er nu dan ook 2 in 1 ik krijg steeds harde buiken en zo en als ik me dan om wil draaien voel ik het heel erg trekken in mijn zij ik schrok er gisteravond nogal van en zei oopk tegen mijn ventje dat we dat niet lang meer kunnen doen want als je je ook ng eens zorgen maakt over je kleintjes is de seks al niet meer fijn wel maar goed he zit dat bij jullie
Hoi woepie Nou hier staat het gewoon op een heel erg laag pitje en heb er ook niet echt behoefte aan. Groetjes
Vanmorgen een hele leuke gewaarwording: ik dacht dat ik een hele harde buik had (echt niet normaal meer). Ik nog eens goed voelen: nee hoor, geen harde buik, maar of een paar billen die snoeihard tegen mijn buik werden gedrukt of een hoofdje! Wat een geweldig gevoel (en wat blijft het een raar gezicht, ineens zo'n rare bult in je buik)! Verder is met uitzondering van de gordijnen de babykamer af, ik zet de foto's meteen ff in mijn album! Geniet van het mooie weer!
Hoi hoi, ook hier nu zichtbare bewegingen van de kleine, als ik het voel op de plek dan zie je daar ook wat beweging, erg grappig. Nou hopen voor mijn mannetje dat hij het ook gauw kan voelen. Groetjes
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+3,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ? Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+4kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. 2april echo Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 4 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 2 april echo o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg[/b] Stand: 12 meiden - 12 jongens Ik had het al aangepast dat ik mijn echo niet 2 maar 4 april had, maar stiekem weer terugverandert geloof ik
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+3,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ? Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+4kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. 2april echo Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 2,5 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 4 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 3 april echo o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg[/b] Stand: 12 meiden - 12 jongens Wat erg, ik zag dat ik ook heb gesjoemeld met de echo datum! Ik mag pas dinsdag . Moet wel morgen naar de vk, maar gewoon voor controle..
@Kuki dat had ik vrijdagochtend nou ook! Hele harde bobbel op me buik, en hij was van buiten te zien! ook de billetjes of het hoofdje. Heel raar is dat Heb foto in me album gezet vond het zo mooi! links onder me navel zie je een heel ei op me buik.
Woepie, hier ook een beetje last van al. Vooral als ik "klaarkom" is m'n buik echt keihard! Voelt niet lekker... Daardoor is de zin ook een beetje minder geworden... Enne heb het gevoel dat het allemaal wat "droger" is onder danielle1979 Hoop dat ik ook morgen dat geluk heb Hou je op de hoogte Fibi, Miza, Mist, jullie ook veel plezier morgen bij de echo Kuki, lachen is dat he? Heb ik ook al meerdere keren gehad...Als ik m'n hand erop leg wordt het langzaam minder Enne mooie kamer geworden! mirrepir1981, had ik pas in bad, ging m'n navel in ene heen en weer Tante Pollewop, ach dan vast alvast plezier bij de vk en heel veel plezier dinsdag Meiden ga zo eens proberen te slapen vanavond, begin toch wel een beetje kriebels te krijgen voor morgen . Kan trouwens wel ff duren voor ik morgen hier langs kom om m'n verhaal kwijt te kunnen. Ga eerst even langs m'n mamsie...
Mooie kamer Kuki en ja ik heb dat ook zo in een keer een heen hard deel ook een hoofd of een paar billen. Meestal smorgens. Nou bijna klaar met behangen maar moet nog een paar stukjes rot stukjes zijn schuin. Zal even een paar foto's in m'n album zetten. En toch ook nog heerlijk in het zonnetje gezeten vandaag tussendoor moest er toch even van genieten. Groetjes
@Woepie, ja die seks is voor manlief ook om te huilen ik heb er gewoon niet zoveel behoefte aan, maar op de zij gaat het nog wel redelijk En Daantje, ja idd het is wat droger Laatst met die weblink over borstvoeding (wie kwam daar ook alweer mee?) geleerd dat het hormoon dat bij borsvoeding vrijkomt voor de melkproductie (ofzoiets) er ook voor zorgt dat de baarmoeder samentrekt, zodat je idd sneller weer slank wordt na de bevalling. En dat het hetzelfde hormoon is die vrijkomt bij het klaarkomen, dus dat je dan idd ook een harde buik krijgt omdat het samentrekt. Vandaar dat het op t eind ook de weeen kan opwekken. Grappig niet! @Kuki, wat een leuke kamer is het geworden, ik vind die strepen behang echt heel mooi. Vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten met de laatste restjes visite en toen was ons kereltje ook lekker aan het trappen. Heerlijk is dat. Ik heb de baarmoeder aan de voorkant (iets rechts) liggen, dus vandaar dat het wat langer heeft geduurd voor ik em voelde en het ook wat langer gaat duren voor je em aan de buitenkant kan voelen. Nou maar hopen dat ie niet daardoor meer tegen mn rug gaat boksen. Heb van t weekend een paar prachtige babykleertjes gekregen. Gevaar van dat iedereen nu weet wat het wordt is natuurlijk wel dat je een hele berg blauw krijgt. Ach tja. Hoorde trouwens van mn broer dat een vriendin van hem was bevallen en die had van 6 verschillende mensen (echo, ziekenhuis, andere echo etc.) gehoord dat het een meisje werd en het was toch een jongen geworden. . Die mocht dus dr hele klerenkast om gaan wisselen. Best wel vaag. @Sonjaw, dat behangen, schitterend, het is net of ik mij en mn moeder aan de gang zie. Heerlijk he, als het er eindelijk helemaal op zit. JEEE ik ben niet meer de zwaarste hahaha, sorry, beetje leedvermaak. Ik ben in het begin veel aangekomen doordat ik door de misselijkheid juist veel meer ging eten, maar nu blijft het even stabiel. Ik kan natuurlijk ook gewoon niet meer wegen tot het eind, dan sta ik straks onderaan Zo, nu wordt het tijd voor bedje, morgen weer vroeg op voor werken, dus welterusten iedereen.
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+3,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ? Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+4kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. 2april echo Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 1,5 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 3.0 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 4 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 3 april echo o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg[/b] Stand: 12 meiden - 12 jongens Zo goedemorgen even mn kg aangepast, weer een halve kilo d'r bij deze week..... Iedereen met een echo heel veel succes, nog 2 nachtjes en dan mogen wij ook.
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+3,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ? Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+4kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, SUPRISE, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. 2april echo Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 3 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 3.0 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 4 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 3 april echo o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, +2 kg, 2 april echo Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg[/b] Stand: 12 meiden - 12 jongens Goedemorgen. Ik heb mijn gewicht ook even aangepast. Ben nu in totaal 3 kg aangekomen, dat valt met nog niet tegen, nu ik zo weinig beweging krijg. Ik ga zo eerst naar de tandarts, dan bloed laten prikken en dan vanmiddag naar de echo en controle. Druk dagje dus. Meiden die vandaag ook de echo hebben, veel succes en plezier!
Goedemorgen, Kiki sahara klinkt erg bekend in de oren. Naast dat ik ook helemaal geen zin heb. Nog af en toe gebeurt het, maar ik kan niet meer klaarkomen! Vroeger echt supersnel, maar lukt nu echt niet meer. Waarschijnlijk te veel spanning. Dus ja, dan heb ik al helemaal geen zin meer. Vind het zelf ok niet altijd leuk hoor. En dan dat steeds zwaardere lichaam . Pfoe vandaag niet mijn dag. Moet naar een andere afdeling, naar mijn oude functie terug en heb helemaal geen zin. Zat hier net zo lekker. Meiden die voor echo gaan vandaag, veel succes en geniet er van!
Dames kom net terug van de echo! Alles prima Helemaal hieper Enne, maar goed dat ik die droom had van de week anders had ik nog vreemd staan kijken! WE KRIJGEN EEN ZOON! Heerlijk om dat te kunnen zeggen Moet het alleen nog wel ff voor me houden. Willen het nog even voor ons beide houden(als dat gaat lukken ) Maare voor jullie mocht ik een uitzondereing maken Heb een mooie foto in m'n album gezet.... Ga weer even verder feest vieren en naar m'n moeder toe. Kijken of ik me niet ga verspreken . Meiden die straks nog moeten, veel plezier
Daantje gefeliciteerd! En succes met het proberen om je mond te houden. Dat lijkt mij nl heel moeilijk en dat is dan ook 1 van de redenen dat ik het niet wil weten.