heey dames, Iedereen die weer een mooie echo heeft gehad gefeliciteerd! Ik ga morgenmiddag uit mijn werk gauw eens even langs H&M want dat is echt niet duur! Vandaag voor het eerst weer gewerkt was wel even wennen maar erg leuk! Zijn er trouwens meer meiden die ontzettende hoofdpijn hebben? Sinds een week heb ik vreselijke hoofdpijn en ik heb geen idee waar het vandaan komt. Fijne avond allemaal!
Joehoeeee, daar ben ik dan ook eindelijk hoor. Met goed nieuws, alles ziet er goed uit bij de kleine en...... we krijgen een ZOON! Dus vandaag is het jongetjesdag hè Daantje. Jij ook gefeliciteerd met je zoon hoor! Ik heb in totaal ruim drie kwartier een echo gehad, want onze knul (gaaf om nu te kunnen zeggen, hahahaah) is nogal eigenwijs aldus de echoscopiste. Ontzettend beweeglijk en wilde bijna niets prijs geven. Vooral zijn kont niet (nou ja, wie wil daar nu wel een camera op gericht hebben ) en hij verstopte zichzelf iedere keer wanneer ze het onderste gedeelte van de ruggewervel wilde bekijken. Uiteindelijk lukt het haar toch! De aanhoudster wint zullen we maar zeggen. Ook met het hartje deed hij steeds zijn armpje of handje er voor en ging hij snel draaien wanneer hij nou nét goed lag. Maar ze heeft alles goed kunnen bekijken; hoofdje, hersentjes, armpjes, beentjes, handjes, voetjes, ruggewervel, hartje, niertjes, maag, blaas en ook het bovenlipje was helemaal perfect zei ze. Dus wij zijn echt helemaal blij. Uiteindelijk heeft ze speciaal voor ons ook nog een mooi kiekje gemaakt waarbij je heel mooi het neusje (gezichtje) van onze beeb ziet! Ik heb hem al in mijn album gezet... Enne.. er was één ding wat onze beeb wel héél duidelijk wilde laten zien, en dat was zijn geslacht, we hebben geloof ik een klein exhibitionistje, hahahaah Het was echt OVERduidelijk aldus de echoscopiste, ze moest er zelf ook erg om lachen. Daarna nog even naar de Ikea geweest (waren nu toch in Groningen). En vervolgens even bij mijn moeder die aan het oppassen was bij de kinderen van mijn broer. Dat had ze gevraagd, ze was zó nieuwsgierig. Dus, zegt ze: en wat wordt het? Wij allebei in koor: Een meisje.... En toen: o nee, toch een jongen! Dat was zo'n humor. Ze was echt even van, ja maar... wat is het nou? Hahahaah. Ze had twee setjes kleding gekocht. Eéntje voor een meisje en ééntje voor een jongetje dus ze was goed voorbereid, hahahaah. Echt heel erg leuke kleding. Nu kunnen we dus gericht spulletjes gaan kopen! Zo, ik ben er helemaal lyrisch van . Moet even afkoelen hoor, hahaah. En nu... namen zoeken. Voor een meisje stond allang vast maar uiteraard die van een jongen nog niet. Dus eh: mochten jullie nog een leuke korte stoere jongensnaam weten. Ik hoor hem graag, hij mag wel wat apart zijn maar niet té, ik houdt niet van namen als vlinder, mensje en bloem (ook al zijn dat toevallig meidennamen). Meiden, fijne avond!
Wat een hoop geklets weer zeg Hier is vandaag behangen ! Wauw het is echt mooi geworden zeg ! Maar heb jullie hulp nog even nodig ; Het kamertje is roze geworden. Ik wil graag rolgordijnen en overgordijnen. Wat zal het mooist zijn ? De meubels zijn wit, dus wil het ook met wit combineren.... Lijkt me mooi om de overgordijnen wit te doen, maar welke kleur zal ik dan de rolgordijnen doen ? (niet roze, word tè roze) help ...
Fibi en Daantje gefeliciteerd met jullie jongens! Ontzettend leuk! Vandaag kwam er weer een collegatje naar me toe die met feliciteerde met mijn zwangerschap en gelijk zei: het wordt een jongentje! Hahaha, echt iedereen denkt dat wij een jongen gaan krijgen. Ben zo benieuwd. Ik ga in iedergeval heel hard lachen als het een meisjes is. Nog een weekje wachten helaas. Maar goed, de tijd vliegt momenteel voorbij!
Tanja, ik heb hetzelfde, maar dan in het groen. Het rolgordijn is heel licht beige (kon geen wit verduisteringsgordijn vinden) en de overgordijnen worden ook wit (anders wordt het in ons geval dus helemaal zo groen). Kijk maar eens in mijn album, dan zie je een beetje het rolgordijn. Ik heb nog geen overgordijnen, maar dat komt wel (de rails hangt er al wel). Dames met de goede echo's: allemaal gefeliciteerd! Wat is de stand nu inmiddels?
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+3,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 9 augustus ? Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+4kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 3 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 3.0 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 4 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus, 3 april echo o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +2,5 kg Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg[/b] Stand: 12 meiden - 14 jongens
Echt zooooooooooooooooooooo leuk trouwens: eindelijk vragen mensen me of ik soms zwanger ben! Zo was er 21 weken lang niemand, zo vraagt echt de een na de ander het. Geweldig!
En ben weer (een beetje) bijgelezen. Gaat goed met de mannen hier op de pagina ! Gefeliciteerd weer met de goede echo's.
goedenmorgen dames daantje en fibi gefeliciteerd met jullie knullen! was wel lekker weer he van het weekend,lekker kunnen prutsen met me plantjes. sexvraagje:hier staat het ook op een laag pitje,heb er niet zo veel zin in. nou ik ga me klaarmaken voor mijn werk,het zal wel weer druk zijn op de weg. doei
allereerst fibi van harte gefeliciteerd met jullie jongetje en over de seks tja dat is over het algemeen dus bij ieder van ons wel een beetje hetzelfde ligt het dus niet aan mij hihihi
@Kuki, even een vraagje tussendoor, hoe breed is het babykamertje bij jullie? Wij hebben volgens mij ook zo'n klein kamertje. Ik heb jou foto's gezien en kan ik alvast een inschatting maken hoe het eruit gaat zien en of het gaat passen )
Wow, de jongetjes gaan aan kop! Gefeliciteerd allemaal met de goede echo's. En Miza, wat heb jij een opstandig kindje...nou mag je nog een keer kijken...vervelend he En wat zijn jullie al ver met de kamertjes. Ik wil ook zo graag, maar ik moet wachten op de aannemer Begin nu echt de kriebels te krijgen (nesteldrang, kan dat nu al?) Mijn man heeft gisteren dan voor het eerst sinds ik zwanger ben de volle laag gekregen, volgens mij moest ie meer meewerken om alles voor elkaar te krijgen...hahahha...stomme hormonen! Ook zijn we gisteren op kraamvisite geweest bij vrienden met een acht dagen oud mannetje...wat een kleintje (3 1/2 week te vroeg)...zo lief...heb er nu helemaal een beeld bij! Echt geweldig....ben er zelfs een beetje emo van En Tanja, ik zou zelf voor de witte rolgordijntjes gaan. Die kan je dan ook nog gebruiken nadat de kleine misschien niet meer op die kamer zit of een andere kleur wil...is lekker neutraal en volgens mij zijn rolgordijntjes best wel duur...of zit ik er helemaal naast? En MMM, het lijkt me zo leuk als mensen het gaan vragen...mijn studiegroepje heb ik het niet verteld en ik zie ze wel eens kijken, maar vragen durfen ze nog niet...kan niet wachten tot ze het echt ontdekken!
Goedemorgen Fibi gefeliciteerd met je zoon. En iedereen die ik vergeten ben heb geen tijd om veel te lezen. Jumde je vroeg hoe groot onze kamertjes zijn bij mij is hij 20m2 erg groot maar wel lekker. Zo naar de vk ben benieuwd en dan nog even de stad in nog wat spulletjes halen echt leuk Nou groetjes en tot straks
Goedemorgen Fibi gefeliciteerd met je zoon. En iedereen die ik vergeten ben heb geen tijd om veel te lezen. Jumde je vroeg hoe groot onze kamertjes zijn bij mij is hij 20m2 erg groot maar wel lekker. Zo naar de vk ben benieuwd en dan nog even de stad in nog wat spulletjes halen echt leuk Nou groetjes en tot straks www.kicsibaba.beebiesite.nl