pfff hier gaat het effe niet zo goed zit effe in een dipje met mezelf en relatie blijkbaar ben ik erg vervelend nu met die hormonen nouja volgens mij ben ik niet veranderd maar kotm ie er nu pas achter dat er met mij niet zomaar te sollen valt al vanaf het begin van onze wens een kindje te krijgen loopt het al wel eens spaak tussen ons meestal gaat het over mijn dochter die hem vanaf dag 1 al papa noemt trouwens en hem ook zo ziet ze kan alleen niks goed doen in zijn ogen oke ze heeft wel eens streken maar welke 6 jarige heeft dat niet maar dit heeft dus als gevolg dat ik er op ga letten hoe hij met zijn eigen dochter omgaat als die hier is dat kind kan dus wel alles maken heeft hier wel geteld 1 keer op der kop gehad nou moet ik zeggen ze doet het ook wel slim hor als ze wat doet doet ze het in mijn gezicht maar niet bij papa wat mijn dochter dus wel doet die is wat dat betrefd hartstikke eerlijk maar goed gisteren weer ruzie gehad ik had mijn meisje op der donder gegeven ze moest een hele dag binnen blijven de dag ervoor had ze een leugentje verteld en papa hierbij betrokken dat mag dus niet nou is het wel zo dat ze gisteren 4 uur lang in de auto heeft moeten zitten wat ook niet leuk is vor een kind en ze zich daar erg kranig in houd geen geklaag enzo we moeten namelijk mijn stiefdochter naar huis brengen en die woont een 2 uur rijden bij ons vandaan maar goed dat hij zo lang in de auto moet zitten wil niet zeggend at wij dat ook moeten ik ga bijvoorbeeld mee om hem gezelschap te houden maar word dat gewaardeerd nee ben je gek meneer heeft altijd wel iets te mauwen maar goed nu gisteren schold hij mijn dochter uit voor iets erger dan rotjong en dit geeft mij dus nu al 2 dagen het gevoel dat wij hier niet thuis horen dat wij maar moeten gaan het ergste is ook dat meneer zometeen naar beneden zal komen en meteen zal vragen om een bak koffie en het er verder niet meer over heeft of wil hebben er word hier noit wat uitgepraat en daar baal ik van want tja of dat je het nou uitpraat of niet hij heeft zondermeer gelijk he dat krijg je dan te horen ik houd dus ook mijn mond maar weer om de vrede te bewaren maar ben wel benieuwd hoe lang ik deze facade nog volhoud als zijn moeder wat vraagt dan krijgt ze in elk geval een eerlijk antwoord niet goed en als ze wil weten waarom mag ze dat aan haar niet pratende zoon vragen en ik wil het niet op haar schouders leggen want dat mens helpt ons van alle kanten tis alleen wel haar zoon die mij en mijn dochter zo behandeld maar goed achteraf schijnt die met de moeder van zijn dochter ook zo te zijn geweest tijdens haar zwangerschap of kunnen mannen ook last hebben van hormonenpffff zo dat is eruit sorry voor mijn gemauw hoor het zal allemaal best wel een keer goed komen maar waneer.................
nou moet ik er wel effe bijvertellen dat ie heel slecht om kan gaan met de finaciele problemen waar we mee zitten of eigenlijk hij en waar hij vind dat ie mij mee belast in feite doet ie dat niet alleen kuurt ie zijn bui uit op mij en de kids en dat is gewoon vervelend hopelijk komen wij hier snel uit
@Woepie, de enige tip die ik je kan meegeven is : laat je kind niet uitschelden! Kies partij voor je kind, geen enkele relatie is belangrijker als JOU kind! Dan maar een flinke ruzie, misschien lucht het wel enorm op, en maak je je vriend daarmee een hoop duidelijk. Want een kind van 6 jaar mag je niet uitschelden, als ouder zijnde.
hijheeft haar ook niet direct uitgescholden tenminste niet in haar gezicht en hij vind juist dat ik het teveel voor der opneem dat is ook het probleem blijkbaar ' hij vind dat ze vervelend is en ik heb al gauw medelijde datw eet ik ook wel ben ook veel te zachtaardig als moeder zijnde maar dan nog hij zei het dus tegen mij niet direct tegen haar als ie dat had gedaan had ik hier niet gezeten we hebben daarna dan ookw el enorm ruzie gehad en ik denk dat het hem echt wel duidelijk is nu als het erop aan komt kies ik ten alle tijde voor mijn kind dat heb ik eerder gedaan en zal ik nu ook weer doen mocht dat nodig zijn
lieve allemaal, allereerst heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, dat deed me erg goed maar dan nu het GROTE NIEUWS, met ons kindje is het helemaal goed er is nog wel een wit vlekje bij het hartje te zien maar dat is niet om ons druk om te maken. er valt een last van onze schouders af en we zijn zo blij jippie we waren echt in de stress en hebben dan ook een moeilijk weekend gehad, ik was zo zenuwachtig kon er niet van slapen maar nu kunnen we weer rustig door ademen. nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden, echt top meiden dikke knuffel terug
Humpie, wat een ontzettend goed nieuws! Ik ben erg blij voor jullie dat alles goed is. En nu weer lekker verder genieten! Groetjes en een hele fijne dag, Manou P.s. hebben ze gezegd wat het dan wel is? Want zoals je misschien nog weet is er bij mijn kindje in een van de kamers ook een wit vlekje gezien alleen vinden ze hier in het ziekenhuis verder onderzoek niet nodig, volgens hun is het niets bijzonders en hoort het bij de termijn. Maar ik ben natuurlijk wel een beetje nieuwsgierig naar wat het bij jou was.
Humpie ; Wat wat goed! gefeliciteerd ! Woepie : wat een nare situatie zeg , sterkte ... Mijn schoonmoeder belde vanmorgen, wij krijgen de box + kleed van hun \/ Scheeld weer een paar centen die we nu goed kunnen gebruiken
Humpie: hartstikke goed nieuws, kan me voorstellen dat jullie enorm opgelucht zijn. Echt top Woeppie: wat vervelend voor je, hoop dat het snel weer wat beter gaat. Dikke knuf
Humpie wat een goed nieuws! Nu weer snel gaan genieten he! Woepie, wat een ellende he. Ja mannen zijn vreemde wezens hoor. Niet altijd te bevatten. Ik hoop dat je er in ieder geval samen uitkomt. Je zal het toch een keer met hem moeten bespreken, of hij nu wil of niet, anders blijft het steeds tussen jullie inhangen en dat lijkt me nu ook niet goed! Ik had van het weeked ook een enorme huilbui, eigenlijk om niks, heb het nog niet zo erg gehad! Maar goed. Mijn man is begonnen in het boekje van Kluun 'help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' en daar staat in dat mannen het beste kunnen meeveren hahaha.... En struisvogelpolitiek schijnt ook goed te zijn, gewoon niet reageren...
* Daantje en Fibi gefeliciteerd met jullie kereltjes! * Humpie, heerlijk dat goede nieuws, nu weer lekker stralen en genieten! * Woepie, klote is dat zeg wanneer de communicatie niet goed gaat, maar ik denk dat je hem daar best eens even goed mee mag confronteren. Hij kan wel van alles vinden, maar laat hem dat dan ook ff goed bespreekbaar maken. Het is niet eerlijk dat hij het er daarna niet meer over wil hebben. Maar jullie komen er vast wel uit saampjes, en zoals je al zei, geldzorgen en hormonen gaan niet altijd lekker samen... Succes meid! Groetjes Demi
ik straal van oor tot oor, echt niet normaal bedankt meiden in het ziekenhuis vonden zet het ook niet nodig voor verder onderzoek manou, echt het zelfde als bij jou niks bijzonders, verder hebben ze uitgebreid gekeken op een hartafwijkijng of het down syndroom maar niks wees erop dat dat het geval was en in het ziekenhuis zeiden ze geniet ervan en maak je echt geen zorgen het is echt goed. ik zit volgens mij nu op die beruchte roze wolk mijn vriend zegt je straalt helemaal ben je verliefd op me ofzo ja ik heb het gevoel alsof ik de hele wereld aan kan ik heb ook zin oom een groot feest te geven haha maar dat doen we gezellig samen vieren onze ouders waren ook erg opgelucht het is geen mooi weer maar hier schijnt volop de zon haha jippie lieve allemaal nogmaals bedankt echt toppers zijn jullie dikke knuffel
hoi meiden. ik ben net terug van mijn echo. kleine wou eerst niet laten zien of het een hij of zij was,maar toen het goed ging liggen,kon ze het toch zien. wij krijgen een meisje. ben echt super blij. na 2 jongens toch een meisje. alles was goed met haar. zit nu echt op mijn roze wolk.
Humpie dat is echt goed nieuws ben blij voor je. Woepie mannen ze zijn volgens mij echt het zelfde. Die van mij is ook niet echt een prater en als het er dan uitkomt is het meestal even hart tegen hart en dan is het gelukkig over. Toch is het enigste praten de oplossing.En ja mannen kunnen volgens mij niet zo goed tegen als het finacieel niet zo goed gaat. Hier natuurlijk ook 3 jaar niet zo breed gehad door ziekte wet van hem kon hij niks aan doen want hij wilde graag werken maar dan heb je de wachtlijsten in het ziekenhuis en geneestijd. Ben daarom nu ook echt blij dat hij weer werkt en ik het huis weer een beetje voor me zelf heb.(dit bedoel ik niet rot hoor maar af en toe alleen zijn is toch ook heerlijk)Maar werkt jou man niet misschien een brutale vraag? Want dan zie je te veel van elkaar ik ken dat dan krijg je van je stofzuigt niet goed enz. En kinderen gaan altijd voor de man vind ik en ik kan het zeggen met gescheiden ouders hoe moeilijk het is als de situatie niet goed is. Meid maak je niet te druk laat het een beetje varen maar kom wel op voor je rechten en het zal best wel goed komen kijk maar naar mij wij zijn nu ook weer gelukkig en 2 jaar geleden waren we bijna gescheiden. Even wat anders bij de vk geweest en alles is toppie. Bloeddruk 120/55 75 kg en leven en hartactie ++.En zij heeft toch het advies gegeven om 32 uur te gaan werken dus vanmiddag maar gelijk even bespreken. Nog in de stad geweest heb nog wat dingetjes gekocht wat hebben ze toch een leuke dingetjes en kleertjes maar moet nu echt stoppen anders heeft de kraamvisite straks niks meer om te kopen . Ik ga hier de stofzuiger nog even een handje geven en mn site nog even bij werken en dan nog maar even plat anders trek ik het vanavond niet. Woepie hou je haaks. Groetjes Sonja www.kicsibaba.beebiesite.nl
He Tammy gefeliciteerd en blijf maar lekker zweven op die wolk hoor Ik begin nu toch ook al wel zenuwachtig te worden hoor (en ik moet nog tot morgen 11.00 uur wachten.....) Waren er eigenlijk nog meer echo's vandaag?
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+3,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+4kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 3 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 3.0 kg, 4 april SEO Mist, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, 4 april echo Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, SUPRISE, uitgerekend: 24 augustus, +1,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +2,5 kg Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg[/b] Stand: 12 meiden - 14 jongens